Jump to content

Apskritai apie servisą


JD

Recommended Posts

Jo užkabinai rimtus klausimus ir gerų idėjų mestelėjai, bet...

Kas dabar gaunasi, plesot maikes ir kabinates i gerkle vienas kitam del savo produkto apginimo ir irodinejat kuom pranasesnis vienas uz kita, kovojat uz klienta tai kodel taip nera po pardavimo :icon-rolleyes:

Na kova dėl produkto apgynimo viksta TARP įmonių, kova "po pardavimo" vyksta VIDUJE įmonės ir niekas neneš į viešumą toje kovoje suplėšytų maikių ir išmuštų dantų

Dieve mano, as tik tiek galiu pasakyti jeigu as dirbciau su tokiu poziuriu i zemes darbus kai reikia atlikti viska i terminus , tai kaip pardavejas ziuri i popardavimini aptarnavima , ukiui jau butu kaput.

Na čia tai rimtas klausimas, kaip padaryti, kad servizas (pradedant eiliniu techniku, baigiant vadu) būtu suinteresuotas ir "sirgtu" tuo reikalu taip pat kaip tu dėl savo ūkio :eusa-think: Jei kada ir sugalvosiu atsakymą tai čia tikrai neskelbsiu o pelningai parduosiu :eusa-whistle:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 220
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Apie "kietus' oficialius dylerių servisinius:buvo tokia situacija, kad sumontavus ant traktoriaus papildomos įrangos valdomos hidrosistema iškilo tokia bėda.Pajudinus naujos įrangos hidropaskirstytojo svirtį, siurblys lieka pastoviai apkrautas. Vieną dieną išardė- sutvėrė naują skirstytuvą. Nieko gero. Nusprendžia, kad blogai sureguliuotį traktoriaus hidraulo slėgiai. Perreguliuoja. Dirbant po "pareguliavimo" vairas vos ne stringa :icon-evil: .Atlėkę vėl perreguliuoja. Tyla :shifty:ir apmastymai eteryje :eusa-think::lol: Kitą dieną atveža kitą skirstytuvą. Keičia, vėl nieko. :icon-evil: Daug konsultacijų tarp specų ir jokios naudos :eusa-doh: Bendrom jėgom, prieštaraujant visiem inžinieriams ,užlaužus jauną sevisinį pasukamas STEBŪKLINGAS varžtelis, kurį reikėjo perreguliuoti. :eusa-dance::eusa-dance::eusa-dance::icon-mrgreen: Galutiniam rezultate tas garsių specų nežinojimas darbo valandomis gautūsi kokia 16 valandų, plius 4-5 kelionės po 150 km. Pinigine išraiška tai įkainoti reikėtų :icon-redface::icon-redface::icon-redface: GĖDA. Po tokios situacijos inžinierius nesakė nė žodžio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsakimo as nezinau kaip priversti servisa dirbti kaip sau bet jis turi buti suinterisuotas taip , kaip as ,kad atlikti darbus laiku bet kokia kaina. Kaip ir visur taip ir cia viska lemia babkes. Cia nereikia visko kabinti ant paskutines grandies meistro. 50 proc. turi buti suinterisuota prisimti ir serviso vadovybe.

Bingo, zinau kaip priversti servisa dirbti :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na mes jau kaip ir ne į temą varom, nieko paskui sutvarkysiu.

Taip daug reiškia babkės (bet ne viską). Taigi klausimas, kaip jas paskirstyti, kad technikas ar jo vadas gautu priklausomai nuo atliktų darbų KIEKIO ir KOKYBĖS? Ir dar atsižvelgti į darbo sudėtingumo lygi (yra skirtumas kur greitai ir kokybiškai pakeisti tepalą ar rasti elektronikos gedimą ir jį pašalinti) ir dar ta schema turi būti pakankamai paprasta, aiški ir suprantama. Žinoma tikiuosi, kad greitu laiku tokių schemų nebereikės nes žmonės ims labiau suvokti save kaip žaidėją darbo rinkoje ir savo vertę joje (nuo ko ji priklauso)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Meta tam tikra klaida. Reikia perpusti softa. Viena smulkmena - traktorius svedijoje :) Taigi tesiant toliau - keliones islaidas jis apmoka. Ar apsiimi kietuoli? Nes taves paklausius labai ten paprasta turetu buti :) O kai gausi softa, papasakosiu kad dar reikalinga kad ji perpusti :)

Jei apsiimi - visa kita info per PM nes jau prasideda specifiniai techniniai dalykai.

O tai biznis pacio servisui, kodel neapsiemat :icon-question: . ar svedai serviso neturi. O siaip mestelk i pm ta koda idomu paliko kas jam yra . O ko reikia softui perasyt gali nesivargint rasydamas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Meta tam tikra klaida. Reikia perpusti softa. Viena smulkmena - traktorius svedijoje :) Taigi tesiant toliau - keliones islaidas jis apmoka. Ar apsiimi kietuoli? Nes taves paklausius labai ten paprasta turetu buti :) O kai gausi softa, papasakosiu kad dar reikalinga kad ji perpusti :)

Jei apsiimi - visa kita info per PM nes jau prasideda specifiniai techniniai dalykai.

O tai biznis pacio servisui, kodel neapsiemat :icon-question: . ar svedai serviso neturi. O siaip mestelk i pm ta koda idomu paliko kas jam yra . O ko reikia softui perasyt gali nesivargint rasydamas

Na kadangi tavo poste neapsieita be pasikelimo - gal tada ir neatsakysiu :) Man patinka labai savim begalo pasitikintys ir visaziniai zmones :) Ir be to ne tau siuliau ten pasireiksti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kadangi tavo poste neapsieita be pasikelimo - gal tada ir neatsakysiu :) Man patinka labai savim begalo pasitikintys ir visaziniai zmones :) Ir be to ne tau siuliau ten pasireiksti.

Baik zmogau :D nepasikeles as visiskai :icon-confused: tiesiog idomu kodel sveduose nesusitvarko patys jie , taigi kazkas rimciau o man tas labai idomu del galimybes praplest akirati ir biski pasidomet kaip kas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kadangi tavo poste neapsieita be pasikelimo - gal tada ir neatsakysiu :) Man patinka labai savim begalo pasitikintys ir visaziniai zmones :) Ir be to ne tau siuliau ten pasireiksti.

Baik zmogau :D nepasikeles as visiskai :icon-confused: tiesiog idomu kodel sveduose nesusitvarko patys jie , taigi kazkas rimciau o man tas labai idomu del galimybes praplest akirati ir biski pasidomet kaip kas

Tai yra buvs Fendt dyleris. O kadangi buves tai pas dabartini matyt jam kreiptis neleidzia karine situacija. Nes svedijoje jis vienas yra. :) Tai vat ir masto zmogelis kaip isisukti. Numerio tiksliai softo nezinau (tieg giliai nekapsciau) bet jis mazdaug yra 2007 pavasario ir po to buvo keletas naujesniu. Tai vat jam naujausia butu galima supusti taciau yra vienas BET. Jo visi traktoriai yra ant taikiklio to naujojo dylerio, o softo kompai ir fiskes tos yra vardines. Ir jei ka tai matys kad lietuviai tvarke. Ir tada mus vokieciai paimelins per galini isejima :) Tai ir nelendam :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kadangi tavo poste neapsieita be pasikelimo - gal tada ir neatsakysiu :) Man patinka labai savim begalo pasitikintys ir visaziniai zmones :) Ir be to ne tau siuliau ten pasireiksti.

Baik zmogau :D nepasikeles as visiskai :icon-confused: tiesiog idomu kodel sveduose nesusitvarko patys jie , taigi kazkas rimciau o man tas labai idomu del galimybes praplest akirati ir biski pasidomet kaip kas

Tai yra buvs Fendt dyleris. O kadangi buves tai pas dabartini matyt jam kreiptis neleidzia karine situacija. Nes svedijoje jis vienas yra. :) Tai vat ir masto zmogelis kaip isisukti. Numerio tiksliai softo nezinau (tieg giliai nekapsciau) bet jis mazdaug yra 2007 pavasario ir po to buvo keletas naujesniu. Tai vat jam naujausia butu galima supusti taciau yra vienas BET. Jo visi traktoriai yra ant taikiklio to naujojo dylerio, o softo kompai ir fiskes tos yra vardines. Ir jei ka tai matys kad lietuviai tvarke. Ir tada mus vokieciai paimelins per galini isejima :) Tai ir nelendam :)

karas gerai :D . Na del softo uzmesiu aki, bet kad su fendt mazai ka turiu. O siaip jus tam zmogeliui paskolint paciu failiuku negalit , nes kiek susidures jie nebuna labai saugomi tik kelias kol juos gaumi is gamintojo ne rozem klotas yra visokie ip pririsimai ir dar nesamoniu visokiu. O softa suputimui galima cia gaut http://www.can-cia.org/pg/j1939/industr ... index.html tegu tav chebrike pasiziuri (ten demo versija gali parsipust pas save, aisku patys screen skinai ne fendias :) bet jei gaudos susigaudys nes tas pats fendias ant to pacio interfeiso padarytas ir tada nereiktu paciu failiuku modint kad ipust galetum), bet su juom pasipurto ir naijasis 936 :D su savo mandru CAN :) o interfeisus ir taip zinot is kur gaut parasyta kas juos gamina ant paciu ju. O man galimybes viska susipirkt del vieno tikrai nera :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai yra buvs Fendt dyleris. O kadangi buves tai pas dabartini matyt jam kreiptis neleidzia karine situacija. Nes svedijoje jis vienas yra. :) Tai vat ir masto zmogelis kaip isisukti. Numerio tiksliai softo nezinau (tieg giliai nekapsciau) bet jis mazdaug yra 2007 pavasario ir po to buvo keletas naujesniu. Tai vat jam naujausia butu galima supusti taciau yra vienas BET. Jo visi traktoriai yra ant taikiklio to naujojo dylerio, o softo kompai ir fiskes tos yra vardines. Ir jei ka tai matys kad lietuviai tvarke. Ir tada mus vokieciai paimelins per galini isejima :) Tai ir nelendam :)

karas gerai :D . Na del softo uzmesiu aki, bet kad su fendt mazai ka turiu. O siaip jus tam zmogeliui paskolint paciu failiuku negalit , nes kiek susidures jie nebuna labai saugomi tik kelias kol juos gaumi is gamintojo ne rozem klotas yra visokie ip pririsimai ir dar nesamoniu visokiu. O softa suputimui galima cia gaut http://www.can-cia.org/pg/j1939/industr ... index.html tegu tav chebrike pasiziuri (ten demo versija gali parsipust pas save, aisku patys screen skinai ne fendias :) bet jei gaudos susigaudys nes tas pats fendias ant to pacio interfeiso padarytas ir tada nereiktu paciu failiuku modint kad ipust galetum), bet su juom pasipurto ir naijasis 936 :D su savo mandru CAN :) o interfeisus ir taip zinot is kur gaut parasyta kas juos gamina ant paciu ju. O man galimybes viska susipirkt del vieno tikrai nera :D

Na ne viskas taip cia paprasta. Puse kelio tai cia ir taip aisku. Bet kita puse biski stringa. Na bet nebesigilinam nes ne i tema cia jau gaunames.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:eusa-think: baigiau daryti, tai ką buvau sumanęs, sukroviau pamąstymus apie servizą į vieną temą. Gaila originali arūnio tema tokiu pačiu pavadinimu neišliko per forumo lentos pertvarkymus (buvo atsidūrus paslaugų skiltyje o iš ten, pasirodo, temos automatiškai trinamos po tam tikro laiko :icon-redface: ). Kaip ten bebūtu tai buvo tikrai gera tema todėl ir naują darinį pavadinau tuo pačiu pavadinimu. Čia galit keikti servizus ir srevizistus ir siūlyti variantus kaip gerinti servizo tarnybų darbą

jei norit paprasčiausiai keiktis... na patys žinot kur eit

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...
  • po 1 mėnesio...
su belkiu senu bedu nebus be to dar ir apkrova ant ratu padideja bet uzsienietiskiem tai sakes, be to dar ir tenzometrinius pirstus greiciau sueda o vieno kaina nuo 1500iki4000

kas cia per tenzometriniai pirstai :icon-eek: , kad tokie brangus, gal kolegos nezinanti apsviestu :icon-question::icon-question:

tai kaistis kuris uztvirtina apatines slaunis jame yra daviklis kuris matuoja kokia jega padargas veikia pakaba

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai minimaliai tenka susidurti su šios firmos servisu, bet turiu paskatinimą dėti pliusą + už neslepiamus Horšo gamyklos patobulinmus. Vienas pliusas link dar vieno raudono geležio pasirinkimo :eusa-think:

P.S. bet už tą patobulinimą, įtariu, po poros metų gamyklai dėsiu - :eusa-think:

pasidomek taip pat kokia kaina kiti pardavejai ta pati raudona gwelezi parduotu. Paprastai su servisu blogiau nebuna :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...