Jump to content

Traktorius T-25


Recommended Posts

Aha- prisėjo pasiskaityt teorijas - atnaujint žinias įgytas 35 metai atgal... :icon-rolleyes: Užpilymo probkė yra ir sapūnas pasirodo, va. Tas vamzdelis nuo redukcinio klapano paduoda spaudzimą į kuro aparatūros šesterionkę....(Traktor T-25 ustrojstvo i ekspluatacija . Izdatelstvo "Kolos" 1972 g.) Taipo kad reik išvalyt probkės skylalytę ir viskas bus okey :icon-razz:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha- prisėjo pasiskaityt teorijas - atnaujint žinias įgytas 35 metai atgal... :icon-rolleyes: Užpilymo probkė yra ir sapūnas pasirodo, va. Tas vamzdelis nuo redukcinio klapano paduoda spaudzimą į kuro aparatūros šesterionkę....(Traktor T-25 ustrojstvo i ekspluatacija . Izdatelstvo "Kolos" 1972 g.) Taipo kad reik išvalyt probkės skylalytę ir viskas bus okey :icon-razz:

bandyk išsiblaivyti-traktor T-25 stoit vo dvorie,koks redukcinis,koks tepimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Traktor stojit vo dvore i u menia. O negeriu jau kokių 15 metų. Persiprašau - biski ne taip ekspromtu atpasakojau. Taigi - verčiu pažodžiui( gal biski ką ne taip išversiu - sory) Taigi - neatpasakosiu viso tepalo kelio nuo siurblio, bet nuo balansytinio (uravnovešyvajuščego mechanizma) velenelio priekinio kaklelio per pragręžtą ižambą kiauryme pakliūna per tuščiavidūrį tvirtinimo štiftą, esanti dujų skirstimo dangtelyje, į п formos vamzdelį kurio kitas galas tvirtinasi prie kuro aparatūros flanšo. Per gręžtą kiaurimę flanše tepalas pasiduoda į kuro aparatūros žvaigždutės įvorę. Taigi ponas varatokas nereiktu taip piktai reaguoti į truputį netikslų atpasakojimą, bet vis tik tai tepimo vamzdelis.Nu redukcinis ti biški ne prie ko- dar sykį visų persiprašau - perbėgau per schemą ir maznujau į erdvę nepasiskaitęs įdėmiai. Nieko - tuoj pencijon - bus laiko pasiskaityt :icon-razz:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Traktor stojit vo dvore i u menia. O negeriu jau kokių 15 metų. Persiprašau - biski ne taip ekspromtu atpasakojau. Taigi - verčiu pažodžiui( gal biski ką ne taip išversiu - sory) Taigi - neatpasakosiu viso tepalo kelio nuo siurblio, bet nuo balansytinio (uravnovešyvajuščego mechanizma) velenelio priekinio kaklelio per pragręžtą ižambą kiauryme pakliūna per tuščiavidūrį tvirtinimo štiftą, esanti dujų skirstimo dangtelyje, į п formos vamzdelį kurio kitas galas tvirtinasi prie kuro aparatūros flanšo. Per gręžtą kiaurimę flanše tepalas pasiduoda į kuro aparatūros žvaigždutės įvorę. Taigi ponas varatokas nereiktu taip piktai reaguoti į truputį netikslų atpasakojimą, bet vis tik tai tepimo vamzdelis.Nu redukcinis ti biški ne prie ko- dar sykį visų persiprašau - perbėgau per schemą ir maznujau į erdvę nepasiskaitęs įdėmiai. Nieko - tuoj pencijon - bus laiko pasiskaityt :icon-razz:

kažkodel mes nesusikalbam šis raudonas vamzdelis neina prie jokio kuro siurblio ,o išeina i apacia prie karterio nuotraukoje matosi už skriemulio ,o kitose nuotraukose iš kur išeina

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar praėjusiais metais ruošiaus keisti variklio grupę, bet taip ir liko nepakeista :icon-redface: , bet dabar kilo dar vienas klausimas, nes vienas cilindras yra švarus, o kitas žiauriai tepaluojasi, gal sakau galvutėje vožtuvai nesandarūs. Nesinori aklai keisti visa grupe, nes neaišku kiek ji laikys.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar praėjusiais metais ruošiaus keisti variklio grupę, bet taip ir liko nepakeista :icon-redface: , bet dabar kilo dar vienas klausimas, nes vienas cilindras yra švarus, o kitas žiauriai tepaluojasi, gal sakau galvutėje vožtuvai nesandarūs. Nesinori aklai keisti visa grupe, nes neaišku kiek ji laikys.

 keisti grupe sugalvojai gal ir neblogai - o ar reikia?,o tepaluojasi- tai pakeisk vožtuvu štangeliu sandarinimo gumutes ir viskas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

 keisti grupe sugalvojai gal ir neblogai - o ar reikia?,o tepaluojasi- tai pakeisk vožtuvu štangeliu sandarinimo gumutes ir viskas

Padirbes lengvom apsukom žiauriai meta balta duma ir iš alsuoklio truputeli garuoja, tai ir galvojau kad grupei amen, bet dabar pagalvojau kad gal tikrai vienos galvos vožtuvai leidžia tepala. Kiek žinau kad gumeliu lygtais nebūna ant vožtuvų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar praėjusiais metais ruošiaus keisti variklio grupę, bet taip ir liko nepakeista :icon-redface: , bet dabar kilo dar vienas klausimas, nes vienas cilindras yra švarus, o kitas žiauriai tepaluojasi, gal sakau galvutėje vožtuvai nesandarūs. Nesinori aklai keisti visa grupe, nes neaišku kiek ji laikys.

kolektoriu nuemus matosi per kur bega -greiciausia tai bus ziedam (grupei) kranty -gali buti ziedas trukes ar uzsikoksaves ... pas mane buvo apiburbuliaves ir dumijo tai buvo stumoklio griovelis sutrukes -pakeiciau grupe voztuvus -jokio dumo ..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Padirbes lengvom apsukom žiauriai meta balta duma ir iš alsuoklio truputeli garuoja, tai ir galvojau kad grupei amen, bet dabar pagalvojau kad gal tikrai vienos galvos vožtuvai leidžia tepala. Kiek žinau kad gumeliu lygtais nebūna ant vožtuvų.

Ant pačių vožtuvų nebūna, bet pakėlikai vaikšto vamzdeliuse, o šie stovi gumelėse. Pasižiūręk jai vamzdeliai nuo viršaus (galvutės) tepaluoti tai pasikeisi. Bet tos gumelės baltiems ar mėlyniem dūmam garavimui per alsuokly jokios ytakos NETURI, tik žliaugia tepalas žemyn o ventiliatorius pusdamas orą apdergia visą varikly. Pas tave pirmas gydymas nusiimi to cilindro vožtuvų dangtelį ir užvedęs staigiai gasterni jeigu pro vožtuvus pasirodo dūmai-garas viskas aišku(Kartais nereik nei užvest tik nuėmus dangtely jau matos kad vožtuvai suodžiais-nagaru apaugę),  jai čia viskas gerai ardai toliau kaip kolegos rašė. Sėkmės

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Turiu aš čia tokį klausimą, bandžiau savo T 25 užvesti be akumuliatoriaus riedant nuo kalniuko, bet neužsiveda. Bandžiau ir 6 ir 4 ir 3 ir 1 pavaras, bet nesiveda, tik atleidžiu sankaba ir sustoja, gal kalniuko statesnio reikėtu, nors MTZ nuo jo užsiveda kuo puikiausiai, gal kitokios pavaros reikia norint užvesti, o gal kažkur kitur bėda? Juk jie užsiveda taip pat kaip ir MTZ 80, tiesa?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu aš čia tokį klausimą, bandžiau savo T 25 užvesti be akumuliatoriaus riedant nuo kalniuko, bet neužsiveda. Bandžiau ir 6 ir 4 ir 3 ir 1 pavaras, bet nesiveda, tik atleidžiu sankaba ir sustoja, gal kalniuko statesnio reikėtu, nors MTZ nuo jo užsiveda kuo puikiausiai, gal kitokios pavaros reikia norint užvesti, o gal kažkur kitur bėda? Juk jie užsiveda taip pat kaip ir MTZ 80, tiesa?

...gal kalniuko statesnio reikėtu.....kurk tik šešta pavara,ištrauk dekompresini,dar o kai ant kalniuko užvažiavai reversa perjungei?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau paklausti, keičiau pupso paskirstytojui tarpines ir gumeles į naujas, bet viską sudėjus ir pajungus ėmė bėgti tepalas per tas dvi tarpines viršuje ir per vidurį, bėga labai stipriai, nors varžtai gerai priveržti. Nežinau ką daryti, šiuo metu nebeturiu hidraulinio dėl paskirstytojo, gal tas tarpines reikėjo išbrinkinti, gal ką patarsite kaip sutvarkyti, jog nustotų bėgęs tepalas per tarpines?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

sveiki, kazko mano pupsius sankaba bludija, girdisi garsai lyg dezeje kai pradeda trukt jegos, galvoju gal sankaba iki galo neatmeta ir ji visada yra kazkiek nuspausta. pridedu foto gal is ju ka pasakysit

tarpelis tarp guolio ir lapkiu turi buti 3mm ,o pas tave cia kaip matos jo nera ir visa laika sankaba "buksuoja",o garsai dezeje ir sankaba nieko bendro neturi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, gal kas esate susidūrę su šiuo reikalu, turiu T 25, kuriame reversas ant vieno "ričiago" kartu su bėgiu perjungimo "ričiagu", gal esate kas pasikeitę tą perjungimo mechanizmą kur reversas atskiru "ričiagu" jungiasi?

pasidalinkit patirtimi. Ačiū.

 

 T_25_Vladimirec_5003377086.jpg

Dabar pas mane yra taip.

kolonka-t30-37-085-s-blokirovkoj-kulisa-

 o norėčiau pakeisti į tokį. Daug paprasčiau kai atskirai jungiasi reversas būtų

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tarpelis tarp guolio ir lapkiu turi buti 3mm ,o pas tave cia kaip matos jo nera ir visa laika sankaba "buksuoja",o garsai dezeje ir sankaba nieko bendro neturi

tarpelis tarp guolio ir lapkiu turi buti 3mm ,o pas tave cia kaip matos jo nera ir visa laika sankaba "buksuoja",o garsai dezeje ir sankaba nieko bendro neturi

pabandziau siandien sureguliuot kaip kad parasei pagal toki tarpeli, tai sankaba yra tik" paciam gale", vos atleidi sankaba ir traktorius jau vaziuoja, tai biski pareguliavau kad mazesnis tarpelis butu apie 1,5mm, turbut kaip suprantu sankaba I pabaiga, teks artimiausiu metu skiest I tvarkyt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pabandziau siandien sureguliuot kaip kad parasei pagal toki tarpeli, tai sankaba yra tik" paciam gale", vos atleidi sankaba ir traktorius jau vaziuoja, tai biski pareguliavau kad mazesnis tarpelis butu apie 1,5mm, turbut kaip suprantu sankaba I pabaiga, teks artimiausiu metu skiest I tvarkyt.

degtuka uzkisat tarp lapkuciu ir isminamo guolio ir gerai ...  sankaba bloga kai ji pradeda buksuoti  -isminamas guolis neturi liestis lapkuciu ir suktis nesant jai ismintai--  begiai turi lengvai jungtis nedzergti ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pabandziau siandien sureguliuot kaip kad parasei pagal toki tarpeli, tai sankaba yra tik" paciam gale", vos atleidi sankaba ir traktorius jau vaziuoja, tai biski pareguliavau kad mazesnis tarpelis butu apie 1,5mm, turbut kaip suprantu sankaba I pabaiga, teks artimiausiu metu skiest I tvarkyt.

gerai ir 1,5mm ,bet pagal viska jau pavarei diska -ruoškis " skerstuvems"

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...