Jump to content

CLAAS LEXION 600 TT


Žilvinas 1990

Recommended Posts

On 2017-02-05 at 10:36, uk.algis said:

Gamyklinius parametrus visada koreguoju , greiciai bugno, rotoriu , ventiliatoriaus dar , dar , nors ventiliatoriaus velgi pagal grudu sausuma kazkiek tenka reguliot. Tarpai pobugnio per vidudieni padidinu , vakarop vel atstatau , sietai pagal svaruma bunkeri , perdideli nuostoliai mazini veji ir didini virs sieto tarpa , zodziu zaidi ir stebi kas vyksta. As jau taip iprates dar nuo rusisku kombainu laiku, gamykliniai parametrai tai lig gaires pagal kuriuos deriniesi savaip. 

Noredamas suprasti ka ir kaip daryti , turi isstudijuoti ir zinoti kombaino viduriu veikimo procesa. Tai ne mano zodziai , tai dar tu laiku kai shaulinis buvo atvezes i lauka ceiso bandytoja zodziai , mes tada buvom apake ka gali kombainas . Uzleidau tada tarpines vieta ir salia sededamas maciau ka gali dar geresne tarpine.

O pavyzdziui kaip su grudu skaldymu? as salyklinius seju tai man labai aktualu plikagrudziai.

Su Case tos problemos nebuvo visiskai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei dregnu neskaldo o sausesnius skaldo reiskiasi kuliama perdaug agresyviai t.y. tarpas bugno-pobugnio permazas , bugno apsukos perdideles ir dar daug veiksniu kurie skatina kulimo agresivuma (issilankstes pobugnis ar bugno spragilai , galbut jie nudile maziau kaip 4mm , palaios elevatoriu grandines ir t.t) , taip , kad nereikia laikytis vieno nustatimo tai kulturai , kombainiorius tai tarsi muzikantas sugebantis improvizuoti pagal situacija. :icon-wink: 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 hour ago, uk.algis said:

Jei dregnu neskaldo o sausesnius skaldo reiskiasi kuliama perdaug agresyviai t.y. tarpas bugno-pobugnio permazas , bugno apsukos perdideles ir dar daug veiksniu kurie skatina kulimo agresivuma (issilankstes pobugnis ar bugno spragilai , galbut jie nudile maziau kaip 4mm , palaios elevatoriu grandines ir t.t) , taip , kad nereikia laikytis vieno nustatimo tai kulturai , kombainiorius tai tarsi muzikantas sugebantis improvizuoti pagal situacija. :icon-wink: 

Gali bet kaip reguliuoti ir tur but bet kokiam komainui ,kai dregme zirniuose maziau kaip 12% vistiek skaldys tik jei gerai atregulioji tai maziau skaldo,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei jau konkrečiai kalbat apie 600, tai ten būgno tarpas ir apsukos, tik maža dalis reguliavimo galimybių. Rotoriai turi savo apsukas, dangalus. Tokiam kombaine, norint pasiekt max našumą, tarpinė tarp vairo ir sėdynės yra svarbiausia. Idealiausia, kai į tokią mašiną sėda žmogus, nesugadintas kratiklinio kombaino, nes jam bus sunku persiorientuot, kad tarpas kviečiuose matuojamas ne milimetrais o centimetrais ir reikia kombainą klupdyt ant kelių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

55 minutes ago, vytas said:

16 sezonu klupdau kombainus ant keliu ;) bet visi jie kratukai... 

dabar svajoju kad kada nors gal bus galimybe perklupdyti ir hibrida, kratuku nasumas nebetenkina... noriu nasesnio kombaino... cia aisku tik norai, bet galimybes parodys ateitis ;) 

Turėsi prašyt, kad kas amneziją su kokiu šakaliu per makaulę suorganizuotų. :violence-hammer:  O dėl galimybių - jei naują, tai yra reikalų, bet dabar ir kratukai jau link milijono senais pinigais eina, o jei dėvėtą, tai daug daugiau kombaino nuperki už tą pačią sumą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ant kieno du kratukai nuo nulio stovi bet ir jie ne jaunyn aina, o naujo galimybes uz savus sunkiai kolkas isivaizduoju, tai butu realiausias variantas hibridas iki kokiu penkiu metu senumo... bent jau is nuotrauku gerai atrodo... po keliu metu 770 ar 780 butu gerai bent jau pasedeti juose ;) o gal ir puse lauku savo nukulti...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...