Ramas76 Paskelbta Sausio 8, 2017 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 8, 2017 Sveiki norėčiau pagalbos, keičiu kuro siurblį ir su mėtkėm neprisimenu eilės tvarkos kaip ten turi būti. Gal kas gali priminti eiliškumą. Bučiau dėkingas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Turistas Paskelbta Sausio 8, 2017 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 8, 2017 H su H sutaikyk ir vaziuos ( kiek pamenu o gal ir klystu ) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramas76 Paskelbta Sausio 8, 2017 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 8, 2017 Na šita žinau, o ar prieš tai nereikėtu kad saliarka pasirodytu pirmame plundžerije. Ir ar nereikia skivo ant metkiu statyti. Kažkaip nebeprisimenu. Turėjau literaturą tai kažkam daviau ir po šiai dienai neturiu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wydas63 Paskelbta Sausio 8, 2017 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 8, 2017 Nukeli pirmojo cilindro vožtuvų dangtelį ; susirandi įsiurbimo vožtuvą (jis priešais aliuminio įsiurbimo kolektoriaus anga) ; suki po biškutį alkūninį ir stebi tą įsiurbimo vožtuvą , suki veleną tol kol svirtelė jį nuspaudžia ir toliau jau atdydžiau ir palengva tebesukant velaną pagauni tą momentą kai tasai vožtuvas užsidaro(pasidaro tarpelis tarp kotelio ir svirtelės) ; tada jau žiūri į VRT skardelę ant variklio ir dasuki alkuninio škyvą kad vidurinė degimo žyma atsidurtų prieš skardelės išpjovą ; daugiau nieko su alkūniniu nebedarai , nes jis yra degimo pradžios padėtyje . Eini prie siurblio , nuimi tepalo ipylimo garlaviną ; išsuki du "varžtelius ant trylikos" ; užpompuoji kūro siurbėlę ; aukšto spaudimo štuceriai turi but nusukti . Paimi raktą su kuriuo galėtum sukt siurblio velenėlį ,paduodi max.gazo ir tuom raktu suki siurblį tą pačia kryptim kaip ir variklio veleną , pakol per štucerius nepradės spjaudyt saliara , cilindrų darbo tvarka:1-2-0-0 tad pagal tai siurblyje įsidėmėk kuris pirmo cilindro štuceris ; jį stebėdamas vėl palengva suki siurblio velenėlį ir vos tik kūrui jame sujudėjus , fiksuoji su skylėtają šaiba ir tais dviem varžteliai siurblio veleniuką . Jei viską padarei teisingai , prasukus du kart alkūninį velena škyvo mėtkem artėjant prie VRT skardelės įšpjovos - per štucerį pasirodys kuras . Viską atgal susukinėji , tada lipi į kabiną ir ........ Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zemaitukass Paskelbta Sausio 8, 2017 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 8, 2017 tai[ ir daryk kaip raso wydas63.keiciant siurbli judinai medkes?galima ir nesujudinus siurbli pakeisti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kestasxxxl Paskelbta Sausio 9, 2017 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 9, 2017 Pabandyk paskaityti, turėtų padėti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bedarbis Paskelbta Balandžio 2, 2017 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 2, 2017 Gal yra koks video kaip reguliot kuro surbly . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ARUNASAS0 Paskelbta Balandžio 29, 2017 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 29, 2017 Sveiki,galite trumpai parasyt tiksliai pirmo stumoklio buvimo padeti ir kuro ipurskimo momenta. Mano supratimu pirmo cilindro stumoklis auksciausiam suspaudimo taske ir tuo momentu is kuro siurblio pasirodzius dyzelinui pirmam cilindrui. Degima uzfiksuoti ir prasukti ranka isitikinimui ar atitinka kuro padavimas ir suspaudimas . Man buvo idomu ar nereikia siektiek stumoklio nedakelti iki virsaus,kol jis dakils ir paduos i cilindra misini. Gal as ir klystu nes tai lyg butu ankstyvas degimas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti