Jump to content

Recommended Posts

Paskelbta

Sveiki. Esu studentas ir gavau savarankiško temą "Traktorių generatoriai". Gal kas galėtų padėti ir paaiškinti esminius skirtumus, kuo jie skiriasi nuo automobilinių? Ačiū!

Pats info pasieskot , turbut , laiko neturi ?? :lol: Manau , kad esminiai skirtumai butu tokie 1. Pacio generatoriaus konstrukcija , kreipiant demesy i detaliu dilima (darbo aplinka , labiau kenksminga) , traktoriuose dazniausia bekontakciai , naudojami . 2. Pagal suzadinimo tipa , traktoriu generatoriuose gan daznai buna rotoriuje itaisyti magnetukai , tada jis susizadina ir be pasalinio el.saltinio (akumuliatoriaus) . 3. Pagal perdavimo skaiciaus parinkima(generatorius max. galia atiduoda prie 5000 aps/min.) dyzelis maziau daro sukiu nei auto variklis , todel i perdavimo skaicius traktorinio gen. bus aukstesnis 2,5-3 , kai auto 2-2,5 , panasiai . 4. Auto generatoriu fazes paprastai jungiamos "zvaigzde" , tuomet gen. itampa buna aukstesne prie min. sukiu (kad pakankamai galetu aprupint energija vartotojus) . Traktoriuj el.vartotoju maziau , bet svarbesniau kitas parametras "sroves stiprumas" reikalingas kraut akumuliatoriams , todel 'fazes' pajungiamos - "trikampiu" , tada didesnis sroves stiprumas (amperazas) . Idedu dar ir paveiksliuka , paskaityk , apacioje . Gal kiek pades , jei ne, tai nespardyt - skaudziai :)   post-9150-0-41374100-1427374058_thumb.jpg   

Paskelbta

Dėkui. Pravers. :) Kad nėra tos informacijos, nei bibliotekoj, nes daugelis knygų apie automobilius, nei tuolabiau internete. Nabent rusų kalba kažką įmanoma rast..

Paskelbta

Pats info pasieskot , turbut , laiko neturi ?? :lol: Manau , kad esminiai skirtumai butu tokie 1. Pacio generatoriaus konstrukcija , kreipiant demesy i detaliu dilima (darbo aplinka , labiau kenksminga) , traktoriuose dazniausia bekontakciai , naudojami . 2. Pagal suzadinimo tipa , traktoriu generatoriuose gan daznai buna rotoriuje itaisyti magnetukai , tada jis susizadina ir be pasalinio el.saltinio (akumuliatoriaus) . 3. Pagal perdavimo skaiciaus parinkima(generatorius max. galia atiduoda prie 5000 aps/min.) dyzelis maziau daro sukiu nei auto variklis , todel i perdavimo skaicius traktorinio gen. bus aukstesnis 2,5-3 , kai auto 2-2,5 , panasiai . 4. Auto generatoriu fazes paprastai jungiamos "zvaigzde" , tuomet gen. itampa buna aukstesne prie min. sukiu (kad pakankamai galetu aprupint energija vartotojus) . Traktoriuj el.vartotoju maziau , bet svarbesniau kitas parametras "sroves stiprumas" reikalingas kraut akumuliatoriams , todel 'fazes' pajungiamos - "trikampiu" , tada didesnis sroves stiprumas (amperazas) . Idedu dar ir paveiksliuka , paskaityk , apacioje . Gal kiek pades , jei ne, tai nespardyt - skaudziai :)   attachicon.gifGeneratoriai.jpg   

O dar nesupyk, gal ir durnai paklausiu. Tai kai žadinimo ritė statoriuj ir nėra šepetėlių, tai čia ir yra tas bekontaktis? Ar kaip tą bekontaktį suprast?

Paskelbta

O dar nesupyk, gal ir durnai paklausiu. Tai kai žadinimo ritė statoriuj ir nėra šepetėlių, tai čia ir yra tas bekontaktis? Ar kaip tą bekontaktį suprast?

Na taip , ner sepeciu , ner variniu ziedu - ner kam ir dilt . Dulkems tas mazgas ner atsparus , ir prieziuros daugiau reik kada buna su sepeteliais ir ziedeliais - "kontaktinis".

Paskelbta

rimtos temos siukslyne -nu bet gerai toli knistis nereikia ... as sau kazkoki ruska uzdejau tai kaista ..reikes nuo kokio vw uzdeti...

A tai kur generatoriaus ieskosit , ne siukslyne ??? visi geri dalykai - siukslyne :lol: :lol:

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...