Jump to content

KAZ 4540


waldasxl

Recommended Posts

Turėjom šitą stebuklą daugiau kaip 10 metų. šiaip tai geriau negu traktorius, bet aišku jei atstumai nedideli. Pas mus buvo su Kamazo v8 varikliu tai smagiai važiavo. Minusas, kad apsisukimam reikia turėt karinį poligoną, nes priekiniai ratai sukasi labai mažai. Auginantiem runkelius turėtų būt geras variantas, lipa per visokius purvynus labai gerai, jei tvarkinga orinė sistema tai išverčiant nereikia laipiot iš kabinos. O šiaip tai kaip ir visi kiti ruselių kūriniai - nepakartojami :D 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dalių įmanoma rast. dar ir pas mus likę dalių :D kreiserinis tai, kaip greito traktoriaus, apie 70km/h. tokių mechaninių gedimų, nepasakyčiau, kad labai jau kažkas daug būtų. daugiau elektra, oras padurnėja :) bet čia smulkmės :) su originaliu jamzu 642, tai saliaros litras kilometrui būdavo :D bet ropoja palygint gerai. geriau būtų kamaz 740 motoras ir dar turbininis, nes kaip ir dauguma šitų variklių - guminiai, užlipus ant gazo, dar pagalvoja, čia gazuotis, ar nesigazuot :D šiaip tų 8 pavarų su dalikliu užtenka. tiesioj, tuščias, iš vietos su originaliu motoru ir 3-4 pavarom, t.y. 2 lėtinta, 2 nelėtinta neypatingai sunkiai paima :) bet jau iš 6/7 (3 lėtinto arba nelėtinto), perjungt į 7/8 (4 lėtintą arba ne), reiktų jau pasiekt netoli 2500 alkūnės apsukų, ypač su krautu :) pagal visus aprašymus, tai galima priekabas tampyt iki 9t arba 12t bendros masės, pagal važiavimo sąlygas, t.y. jei laukais, arba netvirtu gruntu, tai iki 9t bendros masės priekabą gali tyst, jei tvirtas gruntas arba asfaltas - tada iki 12t bendros masės. o ir originalios priekabos komplektuojamos buvo apie 6t keliamosios galios - GKB 8535. bet su kamaz 740 varikliu, jau ir 3pts-12 ar ką nors panašaus, galėtum vilkt iš paskos šitos kolchidos :) apie pasukamumą tiksliai pastebėta, reikia jau vos ne tankų poligono, kad sukinėtis, arba daug grajint pirmyn - atgal, o kaip žinoma, didelį vairą nuo vidurio apsukt iki vieno krašto reikia apie 3 kartus :icon-mrgreen: pakerta rankas kartais :icon-mrgreen: be to ir padangos gerai būtų uralinės, arba kamaz 4310.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirbau su šiuda 4540 parsivariau nauja iš Kutaisio (Gruzija buvo tuo laiku) 6 cilindru kamaz variklis ,gesdavo paskirstimo deze(razdatke) satelitai buvo subireje tai tinka SK-5 nivos surikta iš visokiu mašinu ,kuro duodavo kolukije 25 l 100 km  vezdavau su priekaba apie 16 t.ant lenkimo sunku jegos mazai budavo ,stabdziai prasti bet geri prisiminimai ,jai man siulitu kas aš nepirkciau ,geriau zila ar kamaz  .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ka as galiu pasakyti,neteko su tokiu susidurti,taciau sia vasara man toki pasiule su kamaziniu varikliu,vaziuojanti.kaina buvo 4000lt.po ilgu apmastymu nepirkau (pats darbo su juo netureciau) kiek girdejau geras pravazumas,bet tepalai bega is visur.plius bedos su oru :)

paleidus dalimis bent 1,5x arba gal net ir 2x atsipirktų :) šrotan paleidus, gautum šiek tiek daugiau, negu būtum tuos 4k sumokėjęs už tą čiūdą :)

pravažumas neblogas, tik galėtų būt padangos uralo 4320/kamazo 4310, tada ir svorį geriau laikytų, ir pravažumą geresnį šiek tiek turėtų. originalus JaMZ 642 (V6) variklis kiek slabnokas, guminis toks, aukštasūkis... dėl tepalų... tai dažniausiai tas hidro cilindras leidžia

Dirbau su šiuda 4540 parsivariau nauja iš Kutaisio (Gruzija buvo tuo laiku) 6 cilindru kamaz variklis ,gesdavo paskirstimo deze(razdatke) satelitai buvo subireje tai tinka SK-5 nivos surikta iš visokiu mašinu ,kuro duodavo kolukije 25 l 100 km  vezdavau su priekaba apie 16 t.ant lenkimo sunku jegos mazai budavo ,stabdziai prasti bet geri prisiminimai ,jai man siulitu kas aš nepirkciau ,geriau zila ar kamaz  .

dirbau ir aš su čiūdu. aišku jam ir to darbo labai daug nebuvo. savaitę - dvi, grūdus vežt nuo lauko iki fermos sandėlio, žiemą arba dar vėlyvą rudenį anglių parsivežt, sėklos, trąšų nusivežt į lauką, pora trejeta dienų, nusivežt 3kūb. bačką į laukus, purškimams, diena - dvi... kartais šieno, šiaudų kelis reisus parvežt iš lauko iki daržinės... tai kažko labai baisaus ir nebuvo, išskyrus nemažai korozijos :D mechaninė dalis viskas OK buvo, bet bjauriausia būdavo tai valdymas elektra - oras... biškį kur kas pasioksiduoja, tada jau prasideda: tai daliklis išsijungia (į neutralų), tai hidraulika neveikia, nekelia arba nelaiko... stabdžiai kaip stabdžiai, jausdavosi, kad tokie "guminiai", bet kai jau buvau įpratęs, biškelį anksčiau pradėt stabdyt, tai dzin :) naujam trūko vieno kaištelio, fiksatoriuko, ant to ale "automatinio kaladėlių sukėlimo", vienam rate, ir dar priekiniam dešiniam, tai naujas ar apynaujis, prieš mus buvo apturėjęs riebų smūgį į kairį kampą, o ir tėvui kažkada vos nebuvo tokio įvykio su gerai krautu čiūdu... dar durnas reikalas su oro šlangutėm. jų palygint nemažai, o dar per amželį sutrūnyja, tai pradeda leist orą ir sunku besuprast kur leidžia. daug tokių smulkmenų užknisančių, bet jau geriau už kokį gaziką, zilą, ar dar kokį vakarietį "byčioką", ypač, jei daugiau laukais ar prasto grunto keliais važinėjama... na maz, kamaz, jau kitas reikalas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...