Jump to content

Pneumatiniai priekabos stabdžiai


kvantas

Recommended Posts

Dekui uz piesinuka o pusles pas mane stovi prie asiu tai man tikskirstituvo ir resiverio. Bet cia jug vienokonturo o dvieju konturu gal dar imestum?

Dvieju o jum kam tas ..hemor..  ?  paprasta ir be oro visada temt galima , dvieju bus su energo kamerom -iseis oras ir turesit tresciotkes sukelt arba ora pumpuot ...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

arba statai traktoriui papildomai "kamazini gryba" ir turi ir dvieju konturu ir vieno

http://www.kameks.ru/catalogue/tormoz/tormoz_2826.html

 

Ar teisingai suprantu, kad šio "grybo" viduje esanti spyruoklė grąžina membraną į pradinę padėtį po stabdžių pedalo atleidimo? Ir ar tai susiję su tuo, kad nusilpus spyruoklei prie didesnio slėgio sistemoje neatleidžia (užkerta) priekabos stabdžių? Šiuo metu stabdžiai funkcionuoja tiki iki 5 bar, jei slėgis didesnis - užkerta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar teisingai suprantu, kad šio "grybo" viduje esanti spyruoklė grąžina membraną į pradinę padėtį po stabdžių pedalo atleidimo? Ir ar tai susiję su tuo, kad nusilpus spyruoklei prie didesnio slėgio sistemoje neatleidžia (užkerta) priekabos stabdžių? Šiuo metu stabdžiai funkcionuoja tiki iki 5 bar, jei slėgis didesnis - užkerta.

Spyruokle kazi ar kalta,isdyla korpusas ir nebevaiksto voztuvas,sunkiai remontuojasi tie kranai,pirk nauja maziau nervu ir laiko kainuos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

kokios detalės reikia vieno kontūro sistemai, kad nuleistų slėgį po pedalo atleidimo? Įsivaizduoju, tai turėtų būti kažkoks vožtuvas?

 

Nes dabar situacija tokia, kad balione yra vožtuvas elektrinis, kuris nuspaudus stabdį atsidaro ir paduoda iš baliono į stabdžius orą. Bėda, kad vožtuvui užsidarius tas oras niekur nedingsta. Šiaip nežinau koks čia asilas taip padarė, bet yra kaip yra

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveikas, viską reguliuoja priekabos vožtuvas, pažiūrėk aukščiau, Augustino schema ir vožtuvas.Jei tas vožtuvas buvo daug laiko stovėjęs nedirbęs, tai nevark, pirk naują ir viskas veiks, nes jie iš aliuminio lydinio, o tas turi norą oksiduotis, tad gali ir neveikti kaip reikiant. Aš pirkau naują ir nėra problemų, stabdžiai veikia puikiai. Paskaityk temą, ten yra aprašymų apie stabdžius, o jei kas neaišku , rašyk, gvildensim problemą........         >http://zemesukis.com/topic/315-mtz-stabdziu-reguliavimas/ 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, viską reguliuoja priekabos vožtuvas, pažiūrėk aukščiau, Augustino schema ir vožtuvas.Jei tas vožtuvas buvo daug laiko stovėjęs nedirbęs, tai nevark, pirk naują ir viskas veiks, nes jie iš aliuminio lydinio, o tas turi norą oksiduotis, tad gali ir neveikti kaip reikiant. Aš pirkau naują ir nėra problemų, stabdžiai veikia puikiai. Paskaityk temą, ten yra aprašymų apie stabdžius, o jei kas neaišku , rašyk, gvildensim problemą........         >http://zemesukis.com/topic/315-mtz-stabdziu-reguliavimas/ 

 

viską aš peržiūrėjęs ir perskaitęs, bet nepadėjo nei greito nuleidimo vožtuvas man. Padaryta buvo, jog oras pumpuojasi į resyveri non stop per 1 linijos padavimą. Nėra jokių vožtuvų. Paspaudus stabdžius prie resyverio išėjimo esantis 12 v vožtuvas atsidaro ir iš resyverio oras sueina į stabdžius taip juos užspausdamas. Atleidi stabdį, vožtuvas užsidaro, o oras niekur nedingsta (buvo nepriveržtas vienas chamūta,s kad nebūtų sandarumo ir atleistų per ilgesnį laiką. Nupirkau greito nuleidimo vožtuvą, įdėjau į tarpą tarp padavimo ir stabdžių. Neatleidžia greitai vis tiek, nes oras, kuris yra nuo resyverio iki vožtuvo sudaro panašų slėgį koks yra stabdžių pūslėse. Tai dabar jungsiu 2 liniją, iš geltono krano bus per greito nuleidimo vožtuvą į stabdžius ir juos spaus tik spaudžiant pedalą, raudonas kranas ir toliau pumpuos orą į resyverį, kuris pučia oro pagalves ir palaiko slėgį.

 

Tiesa, neturėsiu avarinio stabdžio priekabai atsikabinus, viska kita turėtų veikti kaip priklauso. Na tik įdomu, koks proto bokštas taip pajungti sugalvojo kaip buvo padaryta. Elevatoriuje mačiau to paties kūrėjo priekabą, tai vaikis vargo su pajudėjimu iš vietos, kažkaip atrodo, kad buvo tokia pati nesąmonė padaryta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o traktorius turi 1 ar 2 oro išėjimus, ir kiek supratau, tai jungiasi laidas, kuris reguliuoja elektrinį vožtuvą, jei jo nepajungi, tai esi be stabdžių. Kas per priekaba, ir kokia ten sistema, gal kokią fotkę galima įmesti jei yra galimybė.

 

traktorius turi 3, nes galima jungti kaip 1 ar 2 kontūrus.

 

Dabar yra taip:

 

post-83-0-15933800-1474955765_thumb.jpg

 

Raudonas laidas yra srovė, tada atėjus srovei oras pasiduoda į pūsles, bet jam nebėra kur išeiti.

 

Dabar padarysiu taip:

 

post-83-0-74263700-1474955823_thumb.jpg

 

Raudona linija toliau pumpuos orą į pagalves, o geltona paduos orą stabdant priekabą ir stabdžiai normaliai veiks darbiniu rėžimu. Bet orui išėjus niekas nieko neužblokuos. Čia toks variantas su minimaliu detalių kiekiu. Priekaba savadarbė

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandyk, ir parašyk kaip sekasi, nes pagal 1 paveiksliuką, tai tikrai nėra kur orui išeiti, arba yra kažkas išimta. Reikia dar vieno vožtuvo, kad reguotu, kada pedalą atleidi ir išleistų greitai orą, nors rimčiausia būtų normaliai pasidaryti su pneumatiniais  vožtuvais, metant lauk tuos elektrinius. Jei savadarbė, manau užtektų ir 1 kontūro sistemos, nors nieko prieš ir su 2 kontūrų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandyk, ir parašyk kaip sekasi, nes pagal 1 paveiksliuką, tai tikrai nėra kur orui išeiti, arba yra kažkas išimta. Reikia dar vieno vožtuvo, kad reguotu, kada pedalą atleidi ir išleistų greitai orą, nors rimčiausia būtų normaliai pasidaryti su pneumatiniais  vožtuvais, metant lauk tuos elektrinius. Jei savadarbė, manau užtektų ir 1 kontūro sistemos, nors nieko prieš ir su 2 kontūrų.

 

įdėjau tą vožtuvą, bet jis nepadeda, nes lieka šlangelėje oras nuo vožtuvo iki rezervuaro, kurio slėgis susilygina su stabdžių kamerų slėgiu. Kai bus per geltoną žarną pajungta, nuo traktoriaus slėgis bus nulinis, todėl išleis kaip ir priklauso. Realiai čia gausis primityviai labai :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O be tu elektriniu neiseina  ? itariu srove gauna nuo ,,stop,, linijos laidu ...

vieno konturo labai paprasta sistema ,nera ten daug voztuvu ir slangu 

stabdzius reikia nadioznai pasidaryt .resiveris,kranas orginalus, slangiukai, stabdziu kameros.

Taip, srovė tikrai nuo stopo ateina. Galvoju, iki pilnos laimės reikia nusipirkti šitą vožtuvą (7 detalė), tada viskas veiks kaip priklauso ir turėsiu apsaugą nuo avarinio atsikabinimo.. Atsarga gėdos nedaro.

 

post-83-0-97463300-1474962844_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 kontūro sistemoje atsikabinus nelieka jungtyje iki traktoriaus slėgio  ir blokuoja stabdžius, geras sumastymas  avariniam stabdymui ir apdraudžia traktorininką nuo priekabos paieškų pakelės grioviuose. Pas manęs 2PTS4 ir vieno kontūro sistema stabdanti priekabos priekinius ratus. Veikia puikiai, kad ir trumpam išvažiuodamas į kelią būtinai pajungiu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusipirk krana i priekaba 2 konturu kelis metrus vamzduko ir pasidaryk normalius stabdzius nes bursi ir vistiek gerai nebus

Taip ir darysiu, vakar daugmaž susiradau pas detalistus:

 

post-83-0-15655800-1475040369_thumb.jpg

 

Reikės šią savaitę nulėkt pasiimt. Įmesiu fotkę kai pajungsiu.

 

Papildau. Va nusipirkau žaislų pajungimui, dabar reikės neprisigrybinti ir viską tvarkingai susijungti.. Kranas dar turi fainą navarotą, kad galima atleisti stabdžius neišleidus oro (jeigu kabini prie beorės sistemos). Tai svarbu, kai pripūstos pagalvės

 

post-83-0-40435500-1475237625_thumb.jpg

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...