Jump to content

MTz 82


Recommended Posts

Kaip atreguliuoti vairo kolonele kad ratai savaime nelakstytu ,kiek yra budu?

Mano irgi ratai pradėjo lakstyt.Įtariu kad stumuoklio gumos bus pasibaigusios arba paskirstytojas himičija. Dar gali būt kad apačioj veržlė atsisukus.Įdomu kitų nuomonės.

Bentjau pas manes buvo sriegius nuėdę ašiai ir šlicai pasiplakę. Keičiau ašį kolonkei, kumpą alkunę su šlicais ir varžtą . Dar perreguliavau dantračių susikabinimą ir jokio ,, plaukiojimo,, nebeliko. :icon-wink:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
Kaip atreguliuoti vairo kolonele kad ratai savaime nelakstytu ,kiek yra budu?

Kas liečia kolonėlės reguliavima tai yra trys reguliavimai:

a.) Pasukant išcentrinę įvorę (reguliuojamas slieko susikabinimo tarpelis( jeigu tarpelis pernelyg didelis tai padidėja vairo rato laisva eiga.))

b.) Gale sliekinio veleno nuemus dangtelį (keturi varžtai) galima pareguliuoti vairo sunkuma.(atšplintuoji veržlę ir pasuki i viena ar kita puse per viena karunuotos veržlės tarpeli (pagal reikala daugiau))

c.) dar reguliuojasi vertikalaus veleno ašinis laisvumas. jis reguliuojasi su kontrinamu varštu viršutiniame kolonkės dangtyje.

tai tiek apie reguliavimus, bet konkrečiu ratų lakstymo atveju mano nuomone bėda laubiau tilto laisvumų sumoje nei kolonkėje. Vis tik manyčiau norint tikrai ųžtikrinto rezultato reiktų ir kolonėlę suderint taip kaip reikia.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip atreguliuoti vairo kolonele kad ratai savaime nelakstytu ,kiek yra budu?

Kas liečia kolonėlės reguliavima tai yra trys reguliavimai:

a.) Pasukant išcentrinę įvorę (reguliuojamas slieko susikabinimo tarpelis( jeigu tarpelis pernelyg didelis tai padidėja vairo rato laisva eiga.))

b.) Gale sliekinio veleno nuemus dangtelį (keturi varžtai) galima pareguliuoti vairo sunkuma.(atšplintuoji veržlę ir pasuki i viena ar kita puse per viena karunuotos veržlės tarpeli (pagal reikala daugiau))

c.) dar reguliuojasi vertikalaus veleno ašinis laisvumas. jis reguliuojasi su kontrinamu varštu viršutiniame kolonkės dangtyje.

tai tiek apie reguliavimus, bet konkrečiu ratų lakstymo atveju mano nuomone bėda laubiau tilto laisvumų sumoje nei kolonkėje. Vis tik manyčiau norint tikrai ųžtikrinto rezultato reiktų ir kolonėlę suderint taip kaip reikia.

vienas punktas ne i tema, antras. pasiziurek :icon-exclaim:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad sunkiai sukinejas vairas nebutinai kolonele kalta gal tepalo siurblys sudiles .

pritariu..... :icon-wink:

pirmas dalykas kuri reikia padaryti taij angalius susivazyt o tik tada lyst prie kolineles.... :icon-wink: jio antra ir trecia punkta esu bandes kada didele vairo laisvoji eiga buvo taij tikraij padejio bet priesz taij naujas kryzmas pakeiciau...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 3 savaičių...
  • po 5 mėnesių...

Visi gerai rašot. Viskas turi būti tvarkinga dėl vairo lakstymo. Jei traktorius senas, teks pakeisti ir traukles, ir antgalius, o jei dar krautuvas, gali būti palinkus krautuvo ašis. Mano 82 sunkiai sukinėjosi vairas kraunant, kietai pripūčiau padangas. Lakstė po kelią - buvo atsileidusi veržlė po kolonėle. Bet pagrindas trauklės. Taip pat pakeičiau ir vairo siurblį. Sėkmės!

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...