Jump to content

Naujų traktorių eksploatacinės išlaidos


Recommended Posts

nepasiseke....

as irgi maciau, kaip MB pyle i tilto atrama. priekis liko ant kranto, o visa masina ileke i vandeni ir visi nuskendo. masina sveikut sveikutele, tik priekis nutruko, o nuskendo todel, kad be samones buvo.....

ka as ir bandziau paaiskint, kad perkrovos nuo masinos dydzio nelabai priklauso....

zinau ir toki atveji, kai kibira vejo gusis nupute nuo kelio :lol::lol:

beje, drysiu primint, kad idijotu buvau apsauktas, kai pasakiau kad 892 su 5 korpusais aria, ir kazkas alaus zadejo, kai irodysiu.....

Tai čia tipo aš kaltas alaus? Tingiu dabar tikrinti ką čia kadais prirašiau, bet problemos nėr. Nors toks arimo būdas man nepriimtinas, bet jei žmonės sugeba, tai šaunu. Alus parduodamas be kortelių, dar porai dienų arimo liko ir galim pradėt gert. Tik where and when? :D

as juk nesakiau kad tu :):):)

as apskritai minty turejau...... nes tokiu buvo.

ir man per ziaurus toks arimo budas, bet su uosviu gincitis beprasmiska :)

dabar aria su CASE, o prie 892 mano 4 korpusu kabina, maziems gabaleliams art, tai centrinio varzro stovas taip sutrukinejo, kad sakes. tai kokia tada to bielkio jega, nes su savu ardamas suariau 20, jokiu bedu, jiem po pusdienio bedos prasidejo....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 186
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Raimisx - radau akmenį į tavo daržą. Visgi masė turi įtakos (tiksliau masių skirtumas):

http://www.safecarguide.com/exp/weight/idx.htm

Atidžiai patyrinėkit, nes čia rašo apie 90-95m modelius, kuriais daug dar mūsų važinėjasi.

su anglu kalba sunkus atvejis :icon-redface:

siaip su svoriais yra savi niuansai..... as juk daviau pavyzdi avarijos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Raimisx - radau akmenį į tavo daržą. Visgi masė turi įtakos (tiksliau masių skirtumas):

http://www.safecarguide.com/exp/weight/idx.htm

Atidžiai patyrinėkit, nes čia rašo apie 90-95m modelius, kuriais daug dar mūsų važinėjasi.

su anglu kalba sunkus atvejis :icon-redface:

siaip su svoriais yra savi niuansai..... as juk daviau pavyzdi avarijos.

Jei plojasi kaktom dvi mašinos, kurių svoriai skiriasi dvigubai, tai lengvesnės mašinos keleiviams žūti tikimybė yra 8 kartus didesnė. Bet jei plosis kiekviena atskirai į medį, tai lems kiti dalykai, o ne mašinos svoris. Čia pagrindiniai dalykai. Visa kita detalės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Raimisx - radau akmenį į tavo daržą. Visgi masė turi įtakos (tiksliau masių skirtumas):

http://www.safecarguide.com/exp/weight/idx.htm

Atidžiai patyrinėkit, nes čia rašo apie 90-95m modelius, kuriais daug dar mūsų važinėjasi.

su anglu kalba sunkus atvejis :icon-redface:

siaip su svoriais yra savi niuansai..... as juk daviau pavyzdi avarijos.

Jei plojasi kaktom dvi mašinos, kurių svoriai skiriasi dvigubai, tai lengvesnės mašinos keleiviams žūti tikimybė yra 8 kartus didesnė. Bet jei plosis kiekviena atskirai į medį, tai lems kiti dalykai, o ne mašinos svoris. Čia pagrindiniai dalykai. Visa kita detalės.

del dvieju masinu sutinku, o del atskirai, kaip sakei i medi, ne. kiekvieno modelio tvirtumas yra proporcingas masei, todel tie parametrai yra nustatyti, net KET yra punktas, kad draudziama virsyt maksimalia auto mase (lygtais, ble, seniai skaiciau)...... poligono bandymai realiom salygom netinka, nes kaktomusos smugiu masinos 100 proc smugio neperduoda, kaip i betono gabala....

visas gincas buvo kiles del to, su kokia jega vairuotojas plojasi i vaira. mano nuomone, nuo masinos dydzio tai nepriklauso, priklauso kiek jis sveria.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ak jus,suauge zmones,dar sakot, kad mes - piemenys daznai nukrypstam nuo temos ir tersiam foruma.Snekat kaip mes,18-niolikiniai "specai",po 13-14 metu "isdirbe" su technika.As protingensis,ne ne! as protingenis! Juk rodot ne koki pavyzdi!

Neisizeiskit, gerbiu visus jus.

Su pagarba, Piemenys

:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Raimisx - radau akmenį į tavo daržą. Visgi masė turi įtakos (tiksliau masių skirtumas):

http://www.safecarguide.com/exp/weight/idx.htm

Atidžiai patyrinėkit, nes čia rašo apie 90-95m modelius, kuriais daug dar mūsų važinėjasi.

su anglu kalba sunkus atvejis :icon-redface:

siaip su svoriais yra savi niuansai..... as juk daviau pavyzdi avarijos.

Jei plojasi kaktom dvi mašinos, kurių svoriai skiriasi dvigubai, tai lengvesnės mašinos keleiviams žūti tikimybė yra 8 kartus didesnė. Bet jei plosis kiekviena atskirai į medį, tai lems kiti dalykai, o ne mašinos svoris. Čia pagrindiniai dalykai. Visa kita detalės.

del dvieju masinu sutinku, o del atskirai, kaip sakei i medi, ne. kiekvieno modelio tvirtumas yra proporcingas masei, todel tie parametrai yra nustatyti, net KET yra punktas, kad draudziama virsyt maksimalia auto mase (lygtais, ble, seniai skaiciau)...... poligono bandymai realiom salygom netinka, nes kaktomusos smugiu masinos 100 proc smugio neperduoda, kaip i betono gabala....

visas gincas buvo kiles del to, su kokia jega vairuotojas plojasi i vaira. mano nuomone, nuo masinos dydzio tai nepriklauso, priklauso kiek jis sveria.

Kokią tu proporciją įžiūri tarp masės ir tvirtumo man nelabai aišku. Dviejų mašinų avarijos metu svoris suteikia paranašumą, bet vienos neturi įtakos. Ir ne aš tai sugalvojau. Jei nori perrašyt mokslą, tai pirmyn :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nesupratai manes, Bulvinykai.

abiem atvejais masinos svoris turi reiksme.... juk masinos pagreitis ir smugio jega yra proporcinga greiciui ir masei.

juk tarkim Smartas nuo stulpo atsoks, o mersas ji nukirs, ir 50proc tikimybe,kad uzsivers ant saves.

kada dvi masinos, tada viskas sumuojasi, ir kibiro keleiviams isgyvent sansu labai maza....

bet pagrindinis gincas del perkrovu, kurias patiria vairuotojas.

as sakau, kad jis patiria vienodas perkrovas, nesvarbu su kuo jis vaziuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

svarbu raimi svarbu... :lol:

dar vienas tupas buitinis pvz.:

apsivilk 5 striukes ir begdamas trenkis i siena, o po to be striukiu. :lol:

as nekalbu, kad masinos mase daro itaka perkrovoms (gal kazkiek ne taip suprastas buvau). sakau, kad masinos dydis, linkstanciu (besideformuojanciu) detaliu kiekis daro itaka, kuriu daugiau turi didele, o tuo paciu ir sunkesne masina...

siaip tai aisku, jeigu su nesideformuojanciu daiktu trenkies i absoliuciai statiska kliuti, tai jokio skirtumo nebus ar jis didelis ar mazas..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

alyva tai jd "plus 50 SAE 15W40/ACEA E5/MB228.3/API CI-4/SL/JDQ78A "su ja galima dirbti 500 moto val pagal gamintojo rekomendacija :icon-rolleyes: .Na i greiciu deze dar nelindau tai nezinau dar kiek kainuos bet nemanau kad be proto daug. Na kad ir kaip bebutu tai ne tarybine technikos aptarnavimas bet ir valdymo patogumas ne tarybinis, jei paskaiciuot sveikatos atzvilgiu tai ir vibracija ne tokia ir garsas ne toks kaip tarybinej :icon-rolleyes: .Tai kodel pvz vaziuojam su mersu su audi o ne su ziguliu gi jis pigiai kainuoja ir aptarnavimas nebrangus bet mes vistiek renkames sena audi arba mersa o ne nauja ziguli :icon-rolleyes:

todel kad zigulis vaziuoja 160, o mersas 220.....

beje, jei palietei masinas, galiu persakyt vieno specialisto zodzius, pasakytus rimtam zurnalui:

"Tie, kurie perka naudotus BMW,AUDI ar MB automobilius uz 40000lt, yra paskutiniai idijotai, nes uz tokius pinigus galima nupirkt nauja masina.

Tai, kad ji bus mazesne ir kitos firmos, neturi reiksmes, nes ji nauja."

Matai cia dar galim dar pasigincyt kas idijotas.

As asmeniskai pasimciu koki bmw. Uz 40 st butu jau gan geram stovi.

O ka uz tokia suma pasimsi nauja , kokia clio. Ar kokia dar maza skarbonke subazine iranga ir silpniausiu motoru. Su kuria net save unkiai vilksi, o apie priekaba nera net ko kalbet.

O dabar palyginkim stabiluma ant kelio kas bus stabilesnis didelis bmw ar skarbonke. Sukantis i staigesni posuki ant kokio 160-170 km/h bmv isisuk dailiai, o skarbonke nupus nuo kelio, nes nera svorio ir maza masinos baze. Ir isvis kazi ar isvystis ji ta 160 km/h greiti.

Ir dar palyginimui ka tau butu geriau Ar naujas belarusas, ar keliu metu fendas. Pamastyk biski

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vojezau, svarbiausia neperlenkti lazdos, ka tu ir padarei...

nu ka, perlenksiu ir as tada. taip iseitu, kad masinos viduje sedintis zmogus nejuda masinos greiciu, nes yra atskiras elementas. ir jam svarbiausia, kad tik nepazeista erdve butu.

as paprasciausiai norejau paaiskint, kad mazoje skarbonkeje sedint galima patirti smugi, kuris bus mirtinas. (zioplesniam zmogystai uztenka ir 3-4G perkrovos).

aisku, jei rinktis tarp 1960 limuzino ir naujos skarbonkes, tai laimetu skarbonke pagal sauguma, bet cia jau vel krastutinumas.

ir pabaigai, mano mastymas teisingas, bet jeigu nesi linkes remtis fizikos desniais, tai gal ir atrodo kitaip.. :P

nepastebejai kad raimis protingesnis uz visus o visi kiti (t.y mes) tik durneliai. :icon-rolleyes::icon-idea:

Raimi - nesistenk pasirodyti protingesnis uz kitus jei toks nesi, ok?

Jei manai kad kalamaske geriau uz didele masina tai ir pirk koki inkila, aka smart'as ar ten kitoki slamsteli, bet kam tu mus bandai itikinti kad kalamaskes saugesnes uz dideles masinas jeigu taip nera, gerai cia kazkas yra pasakes, kuriu galu gamintojai investuoja milziniskus pinigus i deformacines zonas jeigu jos nedudoa jokios naudos. Deformacines zonos veikia kaip spyruokles, sugeria didziaja dali smugio, o jei vaizdziai sakant taj visa masina leteja mazesniu tempu, is leto, o ne atsoka kaip kokia skarbonke.

:lol::lol:

vat pats esi proto guzas. :D:D

tiem, kieno smegenu vingiai nenesa, duosiu paprasta maza pavyzdi.

tarkim VW POLO, sverianti 1 tona ir VW TUAREG, sveriantis 2 tonas, vairuojami 18m besmegeniu,sverianciu po 60kg, neprisisegusiu saugos dirzu, vaziuodami 80km/h greiciu, kerta i tilto atrama. Polo automobilio deformacine zona gaus dvigubai mazesni smugi, o uz vairo sedeje abu idijotai i vaira trenksis su vienoda jega.

dar klausimu kam nors kyla????

O Dabar palygink polo susidurima su tuareg priekis i prieki, kam daugiau sansu likt gyvam?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

cia tema: nauju traktoriu eksplotavijos islaidos, o ne skarbonkiu lyginimas su gerom masinom. nusipirkit 3 golfa ir lakstykit 180-170 neilgai gyvensit.... svarbiausia turet proto vaziuojant ir zinot masinos galimybes. manau sia tema galima butu perkelt y laisvos temos arba sita moderatoriai tuoj istrins

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...