Jump to content

Naujų traktorių eksploatacinės išlaidos


Recommended Posts

  • Atsakymai 186
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

zmogaus organizmas patiria vienodas perkrovas, nepriklausomai nuo to kur jis sedi. "kibire" ar lanzberginiam merse. :D:D

kuno sunkio jega lygi jo mases ir judejimo greicio santykiui.

nevienodas. visa esme yra deformacijos zonoje.

taip pat pagalvok jeigu su didele masine trenksies i mazesne. kurioj masinoj sededamas patirsi didesne perkrova?

del kuno sunkio jegos. matuokim ja kiekviena susidurimo milisekunde didelej ir mazoj masinoj - jos bus skirtingos.

ir netgi mases ir greicio santykiui, o mases ir pagreicio (a) sandaugai.

o pagreitis ir atsiranda stabdant, trenkiantis ar greitejant. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

zmogaus organizmas patiria vienodas perkrovas, nepriklausomai nuo to kur jis sedi. "kibire" ar lanzberginiam merse. :D:D

kuno sunkio jega lygi jo mases ir judejimo greicio santykiui.

nevienodas. visa esme yra deformacijos zonoje.

taip pat pagalvok jeigu su didele masine trenksies i mazesne. kurioj masinoj sededamas patirsi didesne perkrova?

del kuno sunkio jegos. matuokim ja kiekviena susidurimo milisekunde didelej ir mazoj masinoj - jos bus skirtingos.

tikrai ne :icon-wink:

mastant taip, kaip tu mastai, kaip tik butu atvirksciai, nes didesne masina sunkesne, todel ji didesne jega trenksis i kliuti.

kas daugiau sveria, kilogramas viniu ar kilogramas puku?????

:):)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ka tik pataisiau posta savo. paskaityk. visa esme pagreityje. ir tikrai taip. ;)

apie pagreiti as zinau :icon-wink: , savo laiku problemu su fizika neturejau.....

deformacine zona jokios reiksmes neturi, nes nuo pirmos smugio milisekundes apkrovos pradeda veikti vairuotoja. vat nuo jo svorio ir priklauso, kokia jega jis plosis i vaira. :) kuo didesnis greitis ir svoris, tuo didesne jega.

deformacine zona saugo kebulo gyvybine erdve.

dadesiu dar.

savo laiku volvo ir saab buvo saugiausi automobiliai. tai buvo pasiekta paprastai, i buferius imontavus amortizatorius, kurie sugerdavo dali smugio energijos, skirtos kebului, BET NE VAIRUOTOJUI.

vairuotojas ir automobilis, yra du atskiri elementai. visas saugumas ir koncentruojasi i salono apsauga, kad nebutu pazeista gyvybine erdve.

ir pabaigai, jei tavo mastymas butu teisingas, masinose saugos dirzai ir pagalves butu nereikalingi :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

deformacine zona saugo gyvybine erdve, bet taip pat ir islygina pagreiti, del kurio jauciamos perkrovos. tarkim, skarbonke su maza deformacine zona trenkias i kliuti - ji atsoka, didele auto trenkias i kliuti - neatsoks, o dazniausiai netgi ir pastums kliuti. taigi pacios pirmos milisekundes skirtingose masinose tures skirtinga minusini pagreiti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

deformacine zona saugo gyvybine erdve, bet taip pat ir islygina pagreiti, del kurio jauciamos perkrovos. tarkim, skarbonke su maza deformacine zona trenkias i kliuti - ji atsoka, didele auto trenkias i kliuti - neatsoks, o dazniausiai netgi ir pastums kliuti. taigi pacios pirmos milisekundes skirtingose masinose tures skirtinga minusini pagreiti.

bet perkrovai tai neturi jokio skirtumo, nes automobilis ir zmogus juda atskirai. masina tarkim pradeda atsokinet, o vairuotojas dar juda i prieki kazkuria milisekundes dali. vat todel perkrovos nuo masinos dydzio nepriklauso, tik nuo greicio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmogus pradeda jausti smugi po to kai deformacijos zona baigia savo darba. Kazkur taip yra. O skirtumas merso ir kibiro tame kad su mersu bus mazesnis letejimo pagreitis. O su kibiru didesnis. Todel mase padauginus is pagreicio bus didesnes traumos kibire sedinciam. Jei sedes tokios pat mases zmones kibire ir merse :) O deformacijos zonos nrea sudas ne ju nedarytu visi gamintojai ir netobulintu ir nedidintu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vojezau, svarbiausia neperlenkti lazdos, ka tu ir padarei...

nu ka, perlenksiu ir as tada. taip iseitu, kad masinos viduje sedintis zmogus nejuda masinos greiciu, nes yra atskiras elementas. ir jam svarbiausia, kad tik nepazeista erdve butu.

as paprasciausiai norejau paaiskint, kad mazoje skarbonkeje sedint galima patirti smugi, kuris bus mirtinas. (zioplesniam zmogystai uztenka ir 3-4G perkrovos).

aisku, jei rinktis tarp 1960 limuzino ir naujos skarbonkes, tai laimetu skarbonke pagal sauguma, bet cia jau vel krastutinumas.

ir pabaigai, mano mastymas teisingas, bet jeigu nesi linkes remtis fizikos desniais, tai gal ir atrodo kitaip.. :P

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmogus pradeda jausti smugi po to kai deformacijos zona baigia savo darba. Kazkur taip yra. O skirtumas merso ir kibiro tame kad su mersu bus mazesnis letejimo pagreitis. O su kibiru didesnis. Todel mase padauginus is pagreicio bus didesnes traumos kibire sedinciam. Jei sedes tokios pat mases zmones kibire ir merse :) O deformacijos zonos nrea sudas ne ju nedarytu visi gamintojai ir netobulintu ir nedidintu.

zmogus pradeda jausti is karto :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim: , o netada, kai baigiasi deformacine zona. zmogus - ne masinos sedyne. zmogu veikia tos pacios jegos, kaip ir tarkim koki daikta ant galines palanges.

deformacines zonos yra tam, kad avarijos metu deformacinio smugio negautu automobilio salonas (nesulystu i vidu motoras, nesutraiskytu koju ar viso vairuotojo su panele).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmogus pradeda jausti smugi po to kai deformacijos zona baigia savo darba. Kazkur taip yra. O skirtumas merso ir kibiro tame kad su mersu bus mazesnis letejimo pagreitis. O su kibiru didesnis. Todel mase padauginus is pagreicio bus didesnes traumos kibire sedinciam. Jei sedes tokios pat mases zmones kibire ir merse :) O deformacijos zonos nrea sudas ne ju nedarytu visi gamintojai ir netobulintu ir nedidintu.

zmogus pradeda jausti is karto :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim: , o netada, kai baigiasi deformacine zona. zmogus - ne masinos sedyne. zmogu veikia tos pacios jegos, kaip ir tarkim koki daikta ant galines palanges.

deformacines zonos yra tam, kad avarijos metu deformacinio smugio negautu automobilio salonas (nesulystu i vidu motoras, nesutraiskytu koju ar viso vairuotojo su panele).

o tu dabar lygink zmogaus jauciama smugio jega kai masina dar deformuojasi ir kai jau baigiasi deformacija. ta prasme kai dar judama, o jau kaip ir ner tos deformacijos zonos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vojezau, svarbiausia neperlenkti lazdos, ka tu ir padarei...

nu ka, perlenksiu ir as tada. taip iseitu, kad masinos viduje sedintis zmogus nejuda masinos greiciu, nes yra atskiras elementas. ir jam svarbiausia, kad tik nepazeista erdve butu.

as paprasciausiai norejau paaiskint, kad mazoje skarbonkeje sedint galima patirti smugi, kuris bus mirtinas. (zioplesniam zmogystai uztenka ir 3-4G perkrovos).

aisku, jei rinktis tarp 1960 limuzino ir naujos skarbonkes, tai laimetu skarbonke pagal sauguma, bet cia jau vel krastutinumas.

ir pabaigai, mano mastymas teisingas, bet jeigu nesi linkes remtis fizikos desniais, tai gal ir atrodo kitaip.. :P

nu blin blin, kiek uz fizika pas pati????

vairuotojas juda kartu su masina, bet jo judejimo jega yra uzprogramuojama smugio metu :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim: ir toliau nuo automobilio greicio nepriklauso.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vojezau, svarbiausia neperlenkti lazdos, ka tu ir padarei...

nu ka, perlenksiu ir as tada. taip iseitu, kad masinos viduje sedintis zmogus nejuda masinos greiciu, nes yra atskiras elementas. ir jam svarbiausia, kad tik nepazeista erdve butu.

as paprasciausiai norejau paaiskint, kad mazoje skarbonkeje sedint galima patirti smugi, kuris bus mirtinas. (zioplesniam zmogystai uztenka ir 3-4G perkrovos).

aisku, jei rinktis tarp 1960 limuzino ir naujos skarbonkes, tai laimetu skarbonke pagal sauguma, bet cia jau vel krastutinumas.

ir pabaigai, mano mastymas teisingas, bet jeigu nesi linkes remtis fizikos desniais, tai gal ir atrodo kitaip.. :P

nu blin blin, kiek uz fizika pas pati????

vairuotojas juda kartu su masina, bet jo judejimo jega yra uzprogramuojama smugio metu :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim: ir toliau nuo automobilio greicio nepriklauso.....

nu blin blin, jolki palki. uz fizika kai baigiau mokykla su pagyrimu buvo 9 A lygiu.

galima aiskintis is kitos puses.

su skarbonke tu atsoki nuo kliuties: taigi tu su morda trenkiesi i vaira, kuris juda i tave. (-Vskarbonkes) - V mordos

su mersu dar abu kartu judat i prieki - trenkiesi i vaira mazesniu greiciu.

V merso - V mordos

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ir dar siaip praktinis deformacines - amortizacines zonos pritaikymas:

pasiimi tarybine rusiska kepure (kailine ta, su uzlenkiamom ausim), ja uzsidedi ir prasai drauges, zmonos ar siaip kokio gyvo padaro, kad skabytu su keptuve per galva.

tada pakartoji bandyma be kepures. deformacines zonos efektyvumas akivaizdus turetu tapt. :D:P

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vojezau, svarbiausia neperlenkti lazdos, ka tu ir padarei...

nu ka, perlenksiu ir as tada. taip iseitu, kad masinos viduje sedintis zmogus nejuda masinos greiciu, nes yra atskiras elementas. ir jam svarbiausia, kad tik nepazeista erdve butu.

as paprasciausiai norejau paaiskint, kad mazoje skarbonkeje sedint galima patirti smugi, kuris bus mirtinas. (zioplesniam zmogystai uztenka ir 3-4G perkrovos).

aisku, jei rinktis tarp 1960 limuzino ir naujos skarbonkes, tai laimetu skarbonke pagal sauguma, bet cia jau vel krastutinumas.

ir pabaigai, mano mastymas teisingas, bet jeigu nesi linkes remtis fizikos desniais, tai gal ir atrodo kitaip.. :P

nepastebejai kad raimis protingesnis uz visus o visi kiti (t.y mes) tik durneliai. :icon-rolleyes::icon-idea:

Raimi - nesistenk pasirodyti protingesnis uz kitus jei toks nesi, ok?

Jei manai kad kalamaske geriau uz didele masina tai ir pirk koki inkila, aka smart'as ar ten kitoki slamsteli, bet kam tu mus bandai itikinti kad kalamaskes saugesnes uz dideles masinas jeigu taip nera, gerai cia kazkas yra pasakes, kuriu galu gamintojai investuoja milziniskus pinigus i deformacines zonas jeigu jos nedudoa jokios naudos. Deformacines zonos veikia kaip spyruokles, sugeria didziaja dali smugio, o jei vaizdziai sakant taj visa masina leteja mazesniu tempu, is leto, o ne atsoka kaip kokia skarbonke.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vojezau, svarbiausia neperlenkti lazdos, ka tu ir padarei...

nu ka, perlenksiu ir as tada. taip iseitu, kad masinos viduje sedintis zmogus nejuda masinos greiciu, nes yra atskiras elementas. ir jam svarbiausia, kad tik nepazeista erdve butu.

as paprasciausiai norejau paaiskint, kad mazoje skarbonkeje sedint galima patirti smugi, kuris bus mirtinas. (zioplesniam zmogystai uztenka ir 3-4G perkrovos).

aisku, jei rinktis tarp 1960 limuzino ir naujos skarbonkes, tai laimetu skarbonke pagal sauguma, bet cia jau vel krastutinumas.

ir pabaigai, mano mastymas teisingas, bet jeigu nesi linkes remtis fizikos desniais, tai gal ir atrodo kitaip.. :P

nepastebejai kad raimis protingesnis uz visus o visi kiti (t.y mes) tik durneliai. :icon-rolleyes::icon-idea:

Raimi - nesistenk pasirodyti protingesnis uz kitus jei toks nesi, ok?

Jei manai kad kalamaske geriau uz didele masina tai ir pirk koki inkila, aka smart'as ar ten kitoki slamsteli, bet kam tu mus bandai itikinti kad kalamaskes saugesnes uz dideles masinas jeigu taip nera, gerai cia kazkas yra pasakes, kuriu galu gamintojai investuoja milziniskus pinigus i deformacines zonas jeigu jos nedudoa jokios naudos. Deformacines zonos veikia kaip spyruokles, sugeria didziaja dali smugio, o jei vaizdziai sakant taj visa masina leteja mazesniu tempu, is leto, o ne atsoka kaip kokia skarbonke.

:lol::lol:

vat pats esi proto guzas. :D:D

tiem, kieno smegenu vingiai nenesa, duosiu paprasta maza pavyzdi.

tarkim VW POLO, sverianti 1 tona ir VW TUAREG, sveriantis 2 tonas, vairuojami 18m besmegeniu,sverianciu po 60kg, neprisisegusiu saugos dirzu, vaziuodami 80km/h greiciu, kerta i tilto atrama. Polo automobilio deformacine zona gaus dvigubai mazesni smugi, o uz vairo sedeje abu idijotai i vaira trenksis su vienoda jega.

dar klausimu kam nors kyla????

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vojezau, svarbiausia neperlenkti lazdos, ka tu ir padarei...

nu ka, perlenksiu ir as tada. taip iseitu, kad masinos viduje sedintis zmogus nejuda masinos greiciu, nes yra atskiras elementas. ir jam svarbiausia, kad tik nepazeista erdve butu.

as paprasciausiai norejau paaiskint, kad mazoje skarbonkeje sedint galima patirti smugi, kuris bus mirtinas. (zioplesniam zmogystai uztenka ir 3-4G perkrovos).

aisku, jei rinktis tarp 1960 limuzino ir naujos skarbonkes, tai laimetu skarbonke pagal sauguma, bet cia jau vel krastutinumas.

ir pabaigai, mano mastymas teisingas, bet jeigu nesi linkes remtis fizikos desniais, tai gal ir atrodo kitaip.. :P

nepastebejai kad raimis protingesnis uz visus o visi kiti (t.y mes) tik durneliai. :icon-rolleyes::icon-idea:

:icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomi diskusija (išskyrus nukrypimų į genijus ir pan). Saugumo testai daromi imituojant vienodų masių susidūrimą. Nėra galimybių nustatyti kas atsitiks, jei susidurs dvi labai skirtingų masių mašinos. Masių skirtumas nėra svarbiausias dalykas, daug daugiau lemia kaip susiduriančios masės veikia kėbulo struktūrą ir kurioje vietoje. Taip kad jūsų diskusija gali tęstis be galo ir visi bus teisųs, nes nemanau kad kas norės praktiškai įrodyt savo tiesą :D . Aš būčiau linkęs kaip sugenę laikyt didesnę auto, nes bent jau Smarto niekam neleisčiau pirkt - prieš kelis metus ant Mauručių veduko pašalus susikalė kelios mašinos, visi sveiki, Smartas irgi kaipo sveikas, tik durys nulėkę ir ant vairo pakibęs "sveikas" vairuotojas :icon-cry:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomi diskusija (išskyrus nukrypimų į genijus ir pan). Saugumo testai daromi imituojant vienodų masių susidūrimą. Nėra galimybių nustatyti kas atsitiks, jei susidurs dvi labai skirtingų masių mašinos. Masių skirtumas nėra svarbiausias dalykas, daug daugiau lemia kaip susiduriančios masės veikia kėbulo struktūrą ir kurioje vietoje. Taip kad jūsų diskusija gali tęstis be galo ir visi bus teisųs, nes nemanau kad kas norės praktiškai įrodyt savo tiesą :D . Aš būčiau linkęs kaip sugenę laikyt didesnę auto, nes bent jau Smarto niekam neleisčiau pirkt - prieš kelis metus ant Mauručių veduko pašalus susikalė kelios mašinos, visi sveiki, Smartas irgi kaipo sveikas, tik durys nulėkę ir ant vairo pakibęs "sveikas" vairuotojas :icon-cry:

nepasiseke....

as irgi maciau, kaip MB pyle i tilto atrama. priekis liko ant kranto, o visa masina ileke i vandeni ir visi nuskendo. masina sveikut sveikutele, tik priekis nutruko, o nuskendo todel, kad be samones buvo.....

ka as ir bandziau paaiskint, kad perkrovos nuo masinos dydzio nelabai priklauso....

zinau ir toki atveji, kai kibira vejo gusis nupute nuo kelio :lol::lol:

beje, drysiu primint, kad idijotu buvau apsauktas, kai pasakiau kad 892 su 5 korpusais aria, ir kazkas alaus zadejo, kai irodysiu.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nepasiseke....

as irgi maciau, kaip MB pyle i tilto atrama. priekis liko ant kranto, o visa masina ileke i vandeni ir visi nuskendo. masina sveikut sveikutele, tik priekis nutruko, o nuskendo todel, kad be samones buvo.....

ka as ir bandziau paaiskint, kad perkrovos nuo masinos dydzio nelabai priklauso....

zinau ir toki atveji, kai kibira vejo gusis nupute nuo kelio :lol::lol:

beje, drysiu primint, kad idijotu buvau apsauktas, kai pasakiau kad 892 su 5 korpusais aria, ir kazkas alaus zadejo, kai irodysiu.....

Tai čia tipo aš kaltas alaus? Tingiu dabar tikrinti ką čia kadais prirašiau, bet problemos nėr. Nors toks arimo būdas man nepriimtinas, bet jei žmonės sugeba, tai šaunu. Alus parduodamas be kortelių, dar porai dienų arimo liko ir galim pradėt gert. Tik where and when? :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...