Jump to content

mtz 820 pucia vandeni lauk


Recommended Posts

Nesu ekspertas tokioje srityje, bet galiu papasakot kaip yra buvę. Bielkiui varydavo lauk vandenį ir atsirasdavo tepalo vandenyje, gedimas - tarpinė. Case'ui varo antifryzą lauk kai pakaista daugiau, bet nei aušinime tepalo neatsiranda, nei karteryje vandens, tai va čia ir visas įdomumas, iš kur tas slėgis atsiranda aušinimo sistemoje?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galimas variantas kai gilzė trūkus virš sustojusio stumoklio (variklis sustoja visad vienoj vietoj) ir tada vandens kartery nebus bet bus ant stumoklio. Geriausiai ardyt ant rytojaus, tada nuėmus galvą matosi ar yra pribėgusio vandens.

Toks vienas iš variantų.

Šaltam netaip pučia nes gilzė mažiau išsiplėtusi, plyšiukas mažesnis, o karštam ar dirbant didesniais sūkiais, prapučia labiau dėl didesnio slėgio ir labiau išsiplėtusio metalo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galimas variantas kai gilzė trūkus virš sustojusio stumoklio (variklis sustoja visad vienoj vietoj) ir tada vandens kartery nebus bet bus ant stumoklio. Geriausiai ardyt ant rytojaus, tada nuėmus galvą matosi ar yra pribėgusio vandens.

Toks vienas iš variantų.

Šaltam netaip pučia nes gilzė mažiau išsiplėtusi, plyšiukas mažesnis, o karštam ar dirbant didesniais sūkiais, prapučia labiau dėl didesnio slėgio ir labiau išsiplėtusio metalo.

(variklis sustoja visad vienoj vietoj)čia kažką netaip susakei-aš prieš
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl? MTZ, pvz, starterio žiedas išėstas būva vienoj vietoj, kiek pastebėjau, pas visus. Sustojimo skirtumas ten labai nedidelis, priklauso nuo stabdymo sūkių gal. Nzn kaip 6 cilindrų varikliams ar benzininiams.

dazniausiai dviejosia vietose sustoje nebent kompresija vienam zveriska cilindre butu, tada jis ir stabdytu toje pacioje vietoje.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl? MTZ, pvz, starterio žiedas išėstas būva vienoj vietoj, kiek pastebėjau, pas visus. Sustojimo skirtumas ten labai nedidelis, priklauso nuo stabdymo sūkių gal. Nzn kaip 6 cilindrų varikliams ar benzininiams.

dazniausiai dviejosia vietose sustoje nebent kompresija vienam zveriska cilindre butu, tada jis ir stabdytu toje pacioje vietoje.

na gal MTZ-o soroka jei gesini dekompresiniu-žinau kad negalima-kaip tada?
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu ekspertas tokioje srityje, bet galiu papasakot kaip yra buvę. Bielkiui varydavo lauk vandenį ir atsirasdavo tepalo vandenyje, gedimas - tarpinė. Case'ui varo antifryzą lauk kai pakaista daugiau, bet nei aušinime tepalo neatsiranda, nei karteryje vandens, tai va čia ir visas įdomumas, iš kur tas slėgis atsiranda aušinimo sistemoje?

ogi tarpine pramušta tarp gilzos ir aušinimo marškinių ir niekaip nerodys nei vanduo tepale ,nei tepalas vandenyje

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki yra tokia problema , kaip uzkuri salta viskas normaliai nieko nevaro jokio vandenio , vaziuoji neapkrovus traktoriaus ir viskas gerai bet tik kaip apkrauni traktoriu iskart pradeda vandeni varyt kas galetu buti ? ir kaip lengviausiai patikrinti kuri gilze yra trukusi ?

ar tu jo neperkaitinai? ar neužšaldei?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

dekui,eisiu ardyt ziuresiu ar vel tas pats cilindras trukes,o gal tik tarpine prapusta bus,praeita pavasari buvo pilnai grupe keista,slifuota galva ,velenas,indeklai nauji vienu zodziu kas priklauso, dalys pirktos parduotuvei ramuciuose.tik viena sezona atlaike :( ,aisku dirbo daug praktiskai kiekviena diena,gali but kad buvo uzkaitintas,tiksliai nezinau ne pats su juo dirbu o vadyla teisybes nesako. :(

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...