Jump to content

belaruso mtz 1025


pafka

Recommended Posts

Žiedelį dedant jis iš griovelio turi vos išlyst kad prisispaudęs laikytų slėgį. ~1mm panašiai. Sudėt reik labai švariai, varžtus veržt vienodai ir kryžmai.

Greitail, klausimą keli ar nepakrauna? :)

Krovimą reguliuoja generatoriuj esantis šokoladukas, o tavo minima dėžutė greičiausiai dublikatorius.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nepakrauna , ka ji daro ta dezute ateina is generatoriaus krovimo laidas i ta dezute su 14,8v reiskia generatorius krauna , ka ta dezute padaro? pagal mane turetu pakelti ytampa iki 28 v nes turi pasikrauti 2 akumai sujungti nuosekliai , pas mane kitam gale tos puskes rodo tiek kiek ir is generatoriaus. Lytagroj kainuoja 168 lt todel noriu suzinoti ar cia beda

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

keitikli i 28 v nesunku patikrinti ar veikia. Sistema turi buti sujugta, voltmetu matuojama itampa ant antro akumuliatoriaus. Nesant krovimui itampa 12.3V, uzvedus iskart virs 13V, o po kurio laiko, kai akumuliatorius pasikrauna, 14.4V. Palygink su pirmu akumuliatorium. Taip pat patikrint reikia kaip itampa ant reles kontaktu keiciasi. Matuoajam kinietisku skaitmeniniu testeriu, kuris lytagroj gal 25lt kainuoja, o turguje pigiau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
is tos reles kiek v turi iseiti ? ji veikia kaip transformatorius is 14 i 28 ?

ne. ji veikia ne kaip transformatorius. ta rėlė - dublikatorius užvedant tik perjungia akumuliatorių kontaktus iš lygiagrečiojo jungimo į nuoseklųjį, kad būtų ne 12V o 24V, atjungus raktelį iš užvedimo padėties, rėlė - dublikatorius turi perjungti kontaktus atgal į lygiagretųjį akumuliatorių sujungimą, t.y. į 12V. su tavo generatoriumi viskas tvarkoje, tik kažkas nelabai tvarkoje toje rėlėje - dublikatoriuje. tokia ir netvarka, kažkur nėra gero kontakto arba kokis laidelis ne ten pajungtas, kur turėtų būti pajungtas, toje rėlėje.

kaip jau kolegos minėjo, testeriu patikrink kokia įtampa ant kiekvieno akumuliatoriaus, kada užvestas variklis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

kiek teke krapstiti laidus bielkiui, tai 24v pastoviai yra kai ijungi "mase" (masė sujungia akumuliatorių grandinę bielkiam) o 12v yra paimama iš grandinės vidurio ( juk ten 12v gyvena) ir tuo paciu generatoriaus vienas laidas i grandinės vidurį nuvestas ir krauna pirmą akumuliatorių it tuo paciu maitina visą kitą sistemą. o antram akumuliatoriui krauti yra itampos keitiklis ( ar kaskas ten) prie kurio iš dar vieno iš generatoriaus iseinančio laido prijunktas jis ir iseinanti apie 27,... v itampa su nedideliu amperažu krauna antrajį akumuliatorių. bent jau tokią išvadą padarem su elektriku kai tvarkėm 892 krovima. :eusa-whistle:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkas panašaus. Dažniausiai tokios rus rėlės yra niekam tikusios, nedadarytos. Turėjom tokio vargo su tokio tipo rėle kombaine "Niva"... užpuvusi, kontaktai amžinai apdega, tai krauna lyg normaliai, tai nekrauna... galų gale, kai pradėjo svilt laidai nuo nekontaktavimo, išmetėm lauk tą rėlę... pajungėm viską 24V sistemai, generatorių dėjom "Kamaz'o", ir vualia... ir akumai abu tvarkingai kraunasi, lygiai, ir užvedimas tapo žymiai lengvesnis... O belarusui, nemanau, kad labai jau reikalinga ta makalynė su nedadarytu 24V užvedimu ir nedadaryta rėle... Geriau visa el. sistema 12V arba 24V... Niekada nebus tvarkingo krovimo ruskam aparatui su tokiomis rėlėmis... Vienas akumas bus kraunamas kaip priklauso, kitas nedakraunamas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nenusisnekekit ir neklaidinkit vieni kitu! pas MTZ 1025 kur akumuletoriai stovi priekyje po kapotu yra ne rele o transformatorius ir krauna kaip 24 voltu akumuliatoriu(akumai sujungti nuosekliai), o ne du po12 voltu lygiagriaciai! nekrovimo priezastys pas siuos modelius dazniausiai buna tokios - 1. rele(transformatorius neturi mases).remontas- nuimi rele ir pasveiti dazus kad turetu nrm mase.

2. releje(transformatoriuje) esantis saugiklis yra perdeges

3. perdeges saugiklis esantis skirstymo dezuteje virs starterio(ant apatiniu varstu prisukta plokstele - saugiklis)

post-2793-14152178853_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neteko krapštyt, šeip idomu ar tikrai trapas buna? :) labai neiškojau minėto traktoro schemos.. duotas paveikslėlis 1221

http://www.agrotechtorg.ru/ware/1221/1221-18.JPG ~1mb pic

matai rusas keite ce savo laidyna ir pas naujesnius, bent nuo 2006 metu kuriu modelis eina su " 1025.3" tj tikrai ta kuria pabraiziau.patsai turejau problemu tep kad visa issiardes pabuvau, ir poto nusprendziau kad gan gerai padaryta.ir tas trafas laiko nrm.sei sistemai ypatingai svarbu turet gera mase visiems prietaisams.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip ne žinau kaip naujesniuose bet senesnės kartos tai tik akumus vietom reik kilnot maždaug kas pora mėnesiu arba dakrovinėt ir jokiu problemu nes generatorius tai keturiolika berods voltu tik duoda ir krauna tik viena akuma o kitas kaip ir nesikrauna.Bent jau mes taip darom ir akumai ilgai tarnauja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip ne žinau kaip naujesniuose bet senesnės kartos tai tik akumus vietom reik kilnot maždaug kas pora mėnesiu arba dakrovinėt ir jokiu problemu nes generatorius tai keturiolika berods voltu tik duoda ir krauna tik viena akuma o kitas kaip ir nesikrauna.Bent jau mes taip darom ir akumai ilgai tarnauja.

jus visiskai teisus senesniems tjp reikia kaitaliot

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nenusisnekekit ir neklaidinkit vieni kitu! pas MTZ 1025 kur akumuletoriai stovi priekyje po kapotu yra ne rele o transformatorius ir krauna kaip 24 voltu akumuliatoriu(akumai sujungti nuosekliai), o ne du po12 voltu lygiagriaciai! nekrovimo priezastys pas siuos modelius dazniausiai buna tokios - 1. rele(transformatorius neturi mases).remontas- nuimi rele ir pasveiti dazus kad turetu nrm mase.

2. releje(transformatoriuje) esantis saugiklis yra perdeges

3. perdeges saugiklis esantis skirstymo dezuteje virs starterio(ant apatiniu varstu prisukta plokstele - saugiklis)

a kur tavo brezinyje akumas padeda lyginti srove? ar neiziuriu.. juk per ta rele jai neklystu tik viena puse teka srove, tai negali akumai padeti palaikyti ytampą. :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nenusisnekekit ir neklaidinkit vieni kitu! pas MTZ 1025 kur akumuletoriai stovi priekyje po kapotu yra ne rele o transformatorius ir krauna kaip 24 voltu akumuliatoriu(akumai sujungti nuosekliai), o ne du po12 voltu lygiagriaciai! nekrovimo priezastys pas siuos modelius dazniausiai buna tokios - 1. rele(transformatorius neturi mases).remontas- nuimi rele ir pasveiti dazus kad turetu nrm mase.

2. releje(transformatoriuje) esantis saugiklis yra perdeges

3. perdeges saugiklis esantis skirstymo dezuteje virs starterio(ant apatiniu varstu prisukta plokstele - saugiklis)

a kur tavo brezinyje akumas padeda lyginti srove? ar neiziuriu.. juk per ta rele jai neklystu tik viena puse teka srove, tai negali akumai padeti palaikyti ytampą. :eusa-think:

per ta rele(transformatoriu) srove teka abiejomis kryptimis, nes kito praejimo nera.kolkas dar neperdege nei viena, tj nezinau kaip ten kas viduje yra ytaisyta, kai jau nutiks kas negero su ja tada ardysiu ir atkurinesiu schema :) ce schema pabraizyta pagal org. traktoriaus laidyna(mtz 1025.3 pagamintas 2006 metais)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...