Jump to content

suspausto oro jungiklis, slegio rele


voras

Recommended Posts

sveiki, toks nuotykis, laiko turedamas tvarkiau kompresoriaus linija, sakau isidesiu slegio rele, kad nereiktu junginet paciam. maniske turetu veikti nuo 7 iki 10 baru diapazone, ale pajungus pasirodo veikia nuo 1 iki 4, man tokia visai nereikalinga, kad ja kur, gal zinot kur galeciau isigyti toki daikta, nes googlej nieko nerandu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

senukuose yra slegio rele hidroforui,

i google isivedziau elktrokontaktinis manometras ir radau tai ko reikia, gerai , kad Vincas pasake kaip ji tiksliai vadinasi ta rele

o reguliuoti mano jau nebera kur, dar ne ant tiek durnas kad nezinociau kad ji reguliuojasi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
sveiki, toks nuotykis, laiko turedamas tvarkiau kompresoriaus linija, sakau isidesiu slegio rele, kad nereiktu junginet paciam. maniske turetu veikti nuo 7 iki 10 baru diapazone, ale pajungus pasirodo veikia nuo 1 iki 4, man tokia visai nereikalinga, kad ja kur, gal zinot kur galeciau isigyti toki daikta, nes googlej nieko nerandu

Taip ,tokiu reliu yra aleksoto turguje ,ir dar specializuotose kompresoriu parduotuvese ,ju yra kaune .Jai statysi slegio rele tada turi statyti ir atbulini oro voztuva .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jau issprendziau sita klausima, dejau kontaktini manometra, magnetini paleidikli ir magnetine rele nutraukti kontaktams, nes kontaktini manometra gavau tik su sujungiamais kontaktais pasiekus reikiama slegio reiksme taigi teko sugalvoti kaip nutraukti grandine pasiekus reikiama slegi, tam idejau pastoviai ijungtu kontaktu elektromagnetine rele kuri kontaktus atjungia tada kai elektro kontaktinio manometro nustatytas darbinis slegis pasiekia virsutine reiksme, slegis pakilo rele suveikia ir pertraukia elekto magnetinio paleidejo elekto magneto grandine variklis isijungia, slegis nukritus rele atjungiama nuo sroves ir grizta i ijungta pozicija taigi grandine vel uzsidaro ir tt

siaip daug kur ieskojau bet gauti viena mazga toki koks sumontuotas ant nauju kompresoriu nepavyko, teko pasinaudoti kuryba :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

paleidimo srove mazesne buna, bet rele zinoma praverstu, beda su tom relem, siais laikais viskas puslaidininkiais pagrista, o as kaip zinia ne elektrikas, turejau tik elektrotechnikos pagrindus mokantis, na ir zinoma karcia vaikystes patirti konstruojant ivarius niekus kaip sviesos muzika ir tt :)

nesyki po itampa teko papulti, gal ir dabar atsiliepia :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokie ten puslaidininkiai su tuo kontaktiniu manometru. Turbūt tai tas didelis balvonas su rodyklėm viduj ? Marazas turėjo gavoje, kad reikia naudoti tarpinę relę magnetinio paleidėjo valdymui, nes jo apvija srebia gana nemažai ir manometro kontaktai gali apdegti.

Aš pasidariau kompresorių nuo 0, pirkau tik pačią galvą (FIAC), relę, manometrus. Visa kita mano rankų darbas. Resiveris 80 ltr dujų balionas iš automobilio, variklis 2,2 kW. Našumas apia 280 Ltr/min., daiktai kainavo 800 Lt. Panašaus lygio gatavas kompresorius (su itališka FIAC galva) kainuoja apie 1500 lt...

P1010549-vi.jpg

P1010544-vi.jpg

P1010546-vi.jpg

P1020276-vi.jpg

P1020279-vi.jpg

P1020280-vi.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tokios reles kaip pas tave foto niekur negavau pirkti

Čia trifazė relė iki 5kW varikliui. Būna dar ir su šilumine apsauga iškarto. Tai aš pridėjau papildomą "Moeller" šiluminę. Pirkti yra toje parduotuvėje, kur daviau linką, bet ir kitose manau turi būti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...