sigisplunge Paskelbta Balandžio 22, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 22, 2010 kodėl laiks nuo laiko pradeda sunktis degalai pro degalų siurblio korpuso viršų, tai yra taškitis, na nestipriai, arba kai atsuki siurblio tepalo lygio kontrolinį varžtą iš ten teka degalai. šiaip siurblys dirba normaliai, Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sertvytis Paskelbta Balandžio 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 23, 2010 keliu plundzeriu siurblys? dvieju ar vieno? Pas mane dvieju, irgi tas pats buvo ( db susitvarkiau kuro sistema-vamzdukus) tai ziuresim kaip bus. Siurbliu meistrui kai skambinau, tai sake ten tokia detale padyla ir praleidzia i vidu kura po truputi. dideles bedos ji nedaro, tik tiek jog vis reik paskum kura isleisti. Jei negreit prisirenka- nekreipk demesio, o jei ryte uzkurei, vakare jau pilnas- vezk remontuoti. Cia jo toks patarimas buvo. Meistras Lytagros. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Balandžio 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 23, 2010 Pas mano 25 buvo vieno plunžerio siurblys, situacija analogiška. Tekdavo periodiškai nuleidinėti kurą per kontrolinį tepalo varžtą. Iš esmės nieko tokio, tik reikia stebėti, kad per riebokšlį nepradėtų į karterį sunktis, nes turėsi tepalą nuleidinėt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
t25 trihektarininkas Paskelbta Balandžio 24, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 24, 2010 Tai cia viskas normaliai. Kai taip pradeda darytis as keiciu tepala siurblyj. Isleidziu viska tada atsukes apatini varzta ir pripilu naujo tepalo iki normos. Pas mane greit nesirenka salerka tai ilgaj vaziuoju iki kol vel pradeda per virsu varyt ir tada vel keiciu. O buves seimininkas apie si rituala nieko nezinojo tai visas siurblys ir variklio ta puse buvo nutaskyta tuo salerkos ir tepalo misiniu ir dulkem uzsivelus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
9Mechanikas9 Paskelbta Balandžio 24, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 24, 2010 Patarimas arba siurblio remontas, arba dažnas tepalo keitimas siurblį. Vieno plunžerio siurblių stovi du sandarinimo žiedai ir retas meistras juos sudeda nepažeides. Nekeičiant tepalų, saliarka išplauna guolius ir prasideda pradeda "lot" , saliarka taškos per viršų an galo pasibaigia galinis salnykas ir saliarka važiuoja karterin. Dviej arba keturių plunžerių daug kantresni, bet jai saliarka siurblį viskas. Jai leidžia per "pumpukę" tai padeda jos pakeitimas, jai leidžia per plunžerinės poros apatines tarpines tai lieka tik remontas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
beleris Paskelbta Balandžio 24, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 24, 2010 nesamones snekat vyrukai ,tai kam cia bovytis ?Isemiai siurbli,nuveziai pas meistra(milionu nekainuoja),sutvarkiai ir pamirsai beda .O jei nenorit vezt,tai ka rimciau mastykit,prie siurblio tepalo isleidimo profkes junkit vamzduka ir nuveskit i kokia baklaske(buteli) ar i kuro griztama ,kas yra visiska nesamone . Pas mane ir t40 buvo tokia beda(vieno plundziario siurblys),vare kura per siurblio alsuokli,nieko nenuleidinejau,vaziavau kol atsirado laiko nuimti siurbli ir suremontuoti,bet nieko as ten nenuleidinedavau ir tepale(karteryj) nebuvo joklios salerkos.Po remonto pamirsau ta beda kol jus dabar nepriminet. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Balandžio 24, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 24, 2010 Parašydamas " nieko tokio' turėjau galvoje, kad nebūtina šią minutę pulti draskyti siurblio. Bet atsiradus laiko - būtinai, nes pasekmės aiškios. Bet lengvųjų automobilių siurbliuose visas detales tepa kuras, ir nieko, laiko Prie to pačio paklausiu apie savo 572-o siurblį UTN-4: ant laisvų "loja". Maždaug koks gedimas ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jawax Paskelbta Balandžio 24, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 24, 2010 Parašydamas " nieko tokio' turėjau galvoje, kad nebūtina šią minutę pulti draskyti siurblio. Bet atsiradus laiko - būtinai, nes pasekmės aiškios. Bet lengvųjų automobilių siurbliuose visas detales tepa kuras, ir nieko, laiko Prie to pačio paklausiu apie savo 572-o siurblį UTN-4: ant laisvų "loja". Maždaug koks gedimas ? Seniau vokiškiem smulkintuvam rekomenduodavo pilt tepala i kurą. 1l tepalo 100l dyzelio ar 1000l, nepamenu. O dėl lojimo, tai pastebėjau ir volvo fh 12 miškovežis lojo, bet variklis kaip bitė eina. Mtz tai daug tokių. Tikriausia nieko tokio. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
9Mechanikas9 Paskelbta Balandžio 24, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 24, 2010 Del lojimo parašiau, aišku būna ne tik saliarka kalta ir guoliukai pabyra ir spyruoklės lūžta ar pavargsta kartais užtenka ypilt tepalo, nes ne visi po remonto jo užpila, paprasčiausiai pamiršta. Kas del tepimo saliarka čia nėr ka lygint visai kita sistema ir suleidimo toliarancijos usienskų 2 tūkstantosios ruso 5 šimtosios. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Balandžio 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 25, 2010 Kas del tepimo saliarka čia nėr ka lygint visai kita sistema ir suleidimo toliarancijos usienskų 2 tūkstantosios ruso 5 šimtosios. Čia tai tikra tiesa Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigisplunge Paskelbta Balandžio 26, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 26, 2010 nu va jau kitas reikalas, kad tiek visokių patarimu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tawas Paskelbta Gegužės 5, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 5, 2010 Pas mane irgi dauug tepalo buvo vienu metu kuro siurbly, net issigandau, tai padejo pakeitus ta pompike zemo slegio:) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stas Paskelbta Gegužės 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 9, 2010 teisingai pradziai pakeisk zemo slegio kuro pompa Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tankystas Paskelbta Birželio 3, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 3, 2010 traktorius labai sunkiai kuresi. Buvo remontuota kuro siurblio plunzerine grupe. Po remonto kuriasi puikiausiai, bet visai dingo trauka (pirmu begiu zoliapjove vos velka) ir nenori gesintis - droseliu negesta, tik atremus y kurnors begi imetus ir sankaba atleidus uzsigesina. Pariebinus dumina kaip garvezys, bet traukos neatsiranda. Kame sliekai? Degimas? dar kasnors? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sertvytis Paskelbta Birželio 3, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 3, 2010 manau degima susistyguok man panasiai buvo....velyva buvau padares labai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ddp Paskelbta Birželio 4, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 4, 2010 o kaip ten reikia reguliuot ta ipurskimo momenta? su tiem dviem varztukais? ir kaip zinot kada gerai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ddp Paskelbta Birželio 5, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 5, 2010 ar cia reik vezt meistrui? pas mane tokia situacija: saltas kuriasi, dirba ir traukia gerai, nors reakcija i gaza nera labai gera, pasiles iki mazdaug 50 laipsniu, dingsta trauka, reakcija i gaza visiskai leta, uzmini ir lauki kol variklis isibeges kad ir be apkrovos. Pakeiciau purkstukus tai siek tiek geriau, bet simptomai tie patys, tik prie aukstesnes temperaturos. Neseniai keiciau zemo slegio pompa, bet tiek pries tiek po tas pats buvo. Tai kame saknys? uzsivelines labai ar per riebus? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
t25 trihektarininkas Paskelbta Birželio 6, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 6, 2010 Pas mane tai irgi velyvokas. Taipogi but idomu suzinot kaip tas degimas reguliuojas, nes dar nebuvau susidures su tuo reikalu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sertvytis Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 o kaip ten reikia reguliuot ta ipurskimo momenta? su tiem dviem varztukais? ir kaip zinot kada gerai? Ne, reguliuojasi ant traktoriaus. atsiusiu lapa atskenaves arba aprasysiu kaip. snd arba ryt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ddp Paskelbta Birželio 7, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 7, 2010 butu labai puiku Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
9Mechanikas9 Paskelbta Birželio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 8, 2010 Kiek jum vyrai galima rašyt? Nusivalot dantratį tąsu dviem varžtukais mietkos H-H nasos nasos siurblys statot an mietkų netgi varžtas eina per vidurį mietkos vsio pupsius an dviej ratų. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sertvytis Paskelbta Birželio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 8, 2010 na va:)reguliavimas aprasytas:)paprasciau nei eina isivaizduoti na jei sitas netinka dar galima kitaip :)tik nebus toks tikslus. ant veleno priekyje skyvas su mietkom. sukat kol siurblyje pirmame plundzeryje pakils saliarka. tada nusukat ta tarpine su daug skyluciu. pirma cilindra pakeliat iki 27laipsniu(lyg tiek jei teisingai pamenu) iki VMT. ta tarpine priverziat. viskas.degimas nustatytas.paskui ten per viena skylute pirmyn atgal perstatyti galima jei kas netinka. o tiskliausia kaip aprase mechanikas.mietkes sutaikot ir viskas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sertvytis Paskelbta Birželio 8, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 8, 2010 paieskosiu dar knygos apie T-25...ten lyg kazkas irgi buvo.ikelsiu ryt manau.bus aiskiau.tik rusu kalba Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sertvytis Paskelbta Birželio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 10, 2010 na ar pavyko degima pataikyti? Beje, del traukos gali buti kalti ir purkstukai ir siurblys pats.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ddp Paskelbta Birželio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 10, 2010 ryt bandysiu ziuret, dar nebuvo kada prie jo prilyst galvoju gal pirma dar forsunkes nuvezt sureguliuot? juk galima ten adatos suspaudima pareguliuot kaip suprantu. Nes keisdamas purkstukus maciau, kad ta lekstute, i kuria remesi adata lyg ir padilus. O jei adata laisviau stovi, juk gali myzciot purkstukas, tiesa? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti