Jump to content

T-25 siurblys


sigisplunge

Recommended Posts

keliu plundzeriu siurblys? dvieju ar vieno? Pas mane dvieju, irgi tas pats buvo ( db susitvarkiau kuro sistema-vamzdukus) tai ziuresim kaip bus. Siurbliu meistrui kai skambinau, tai sake ten tokia detale padyla ir praleidzia i vidu kura po truputi. dideles bedos ji nedaro, tik tiek jog vis reik paskum kura isleisti. Jei negreit prisirenka- nekreipk demesio, o jei ryte uzkurei, vakare jau pilnas- vezk remontuoti. Cia jo toks patarimas buvo.

Meistras Lytagros.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai cia viskas normaliai. Kai taip pradeda darytis as keiciu tepala siurblyj. Isleidziu viska tada atsukes apatini varzta ir pripilu naujo tepalo iki normos. Pas mane greit nesirenka salerka tai ilgaj vaziuoju iki kol vel pradeda per virsu varyt ir tada vel keiciu. O buves seimininkas apie si rituala nieko nezinojo tai visas siurblys ir variklio ta puse buvo nutaskyta tuo salerkos ir tepalo misiniu ir dulkem uzsivelus :icon-confused:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarimas arba siurblio remontas, arba dažnas tepalo keitimas siurblį. Vieno plunžerio siurblių stovi du sandarinimo žiedai ir retas meistras juos sudeda nepažeides. Nekeičiant tepalų, saliarka išplauna guolius ir prasideda pradeda "lot" , saliarka taškos per viršų an galo pasibaigia galinis salnykas ir saliarka važiuoja karterin. Dviej arba keturių plunžerių daug kantresni, bet jai saliarka siurblį viskas. Jai leidžia per "pumpukę" tai padeda jos pakeitimas, jai leidžia per plunžerinės poros apatines tarpines tai lieka tik remontas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nesamones snekat vyrukai :eusa-doh: ,tai kam cia bovytis :D ?Isemiai siurbli,nuveziai pas meistra(milionu nekainuoja),sutvarkiai ir pamirsai beda :eusa-dance: .O jei nenorit vezt,tai ka rimciau mastykit,prie siurblio tepalo isleidimo profkes junkit vamzduka ir nuveskit i kokia baklaske(buteli) ar i kuro griztama :lol: ,kas yra visiska nesamone :icon-wink: .

Pas mane ir t40 buvo tokia beda(vieno plundziario siurblys),vare kura per siurblio alsuokli,nieko nenuleidinejau,vaziavau kol atsirado laiko nuimti siurbli ir suremontuoti,bet nieko as ten nenuleidinedavau ir tepale(karteryj) nebuvo joklios salerkos.Po remonto pamirsau ta beda kol jus dabar nepriminet. :lol::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Parašydamas " nieko tokio' turėjau galvoje, kad nebūtina šią minutę pulti draskyti siurblio. Bet atsiradus laiko - būtinai, nes pasekmės aiškios. Bet lengvųjų automobilių siurbliuose visas detales tepa kuras, ir nieko, laiko :lol:

Prie to pačio paklausiu apie savo 572-o siurblį UTN-4: ant laisvų "loja". Maždaug koks gedimas ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Parašydamas " nieko tokio' turėjau galvoje, kad nebūtina šią minutę pulti draskyti siurblio. Bet atsiradus laiko - būtinai, nes pasekmės aiškios. Bet lengvųjų automobilių siurbliuose visas detales tepa kuras, ir nieko, laiko :lol:

Prie to pačio paklausiu apie savo 572-o siurblį UTN-4: ant laisvų "loja". Maždaug koks gedimas ?

Seniau vokiškiem smulkintuvam rekomenduodavo pilt tepala i kurą. 1l tepalo 100l dyzelio ar 1000l, nepamenu.

O dėl lojimo, tai pastebėjau ir volvo fh 12 miškovežis lojo, bet variklis kaip bitė eina. Mtz tai daug tokių. Tikriausia nieko tokio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del lojimo parašiau, aišku būna ne tik saliarka kalta ir guoliukai pabyra ir spyruoklės lūžta ar pavargsta kartais užtenka ypilt tepalo, nes ne visi po remonto jo užpila, paprasčiausiai pamiršta. Kas del tepimo saliarka čia nėr ka lygint visai kita sistema ir suleidimo toliarancijos usienskų 2 tūkstantosios ruso 5 šimtosios.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 4 savaičių...

traktorius labai sunkiai kuresi. Buvo remontuota kuro siurblio plunzerine grupe. Po remonto kuriasi puikiausiai, bet visai dingo trauka (pirmu begiu zoliapjove vos velka) ir nenori gesintis - droseliu negesta, tik atremus y kurnors begi imetus ir sankaba atleidus uzsigesina. Pariebinus dumina kaip garvezys, bet traukos neatsiranda. Kame sliekai? Degimas? dar kasnors?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ar cia reik vezt meistrui?

pas mane tokia situacija: saltas kuriasi, dirba ir traukia gerai, nors reakcija i gaza nera labai gera, pasiles iki mazdaug 50 laipsniu, dingsta trauka, reakcija i gaza visiskai leta, uzmini ir lauki kol variklis isibeges kad ir be apkrovos. Pakeiciau purkstukus tai siek tiek geriau, bet simptomai tie patys, tik prie aukstesnes temperaturos. Neseniai keiciau zemo slegio pompa, bet tiek pries tiek po tas pats buvo. Tai kame saknys? uzsivelines labai ar per riebus?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:eusa-clap: na va:)reguliavimas aprasytas:)paprasciau nei eina isivaizduoti :) na jei sitas netinka dar galima kitaip :)tik nebus toks tikslus. ant veleno priekyje skyvas su mietkom. sukat kol siurblyje pirmame plundzeryje pakils saliarka. tada nusukat ta tarpine su daug skyluciu. pirma cilindra pakeliat iki 27laipsniu(lyg tiek jei teisingai pamenu) iki VMT. ta tarpine priverziat. viskas.degimas nustatytas.paskui ten per viena skylute pirmyn atgal perstatyti galima jei kas netinka.

o tiskliausia kaip aprase mechanikas.mietkes sutaikot ir viskas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ryt bandysiu ziuret, dar nebuvo kada prie jo prilyst :D galvoju gal pirma dar forsunkes nuvezt sureguliuot? juk galima ten adatos suspaudima pareguliuot kaip suprantu. Nes keisdamas purkstukus maciau, kad ta lekstute, i kuria remesi adata lyg ir padilus. O jei adata laisviau stovi, juk gali myzciot purkstukas, tiesa? :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...