Jump to content

t-16 remontas


Recommended Posts

Gal teko keisti smagračio vainiką T-16? Jei taip, tai kaip tai padaryt?

Labai paprastai :eusa-doh: . Iškeli variklį; nuimi sankabos diskatorių su diska; nuimi smagratį ir nukali vainiką. Naują vainiką pakaitini aplink sukdamas kalvėj užtenka ir lietlempės ar dujinės tos kur kiaules svilina ir pats užkrenta, palaukei kol atauš ir renki atgal.

PS. Kaitint iki raudonumo nereik pasikeičia spalva pamėlynuoja i viskas jai neužkrenta tada daugiau pakaitini. nesumaišyk pusių dėdamas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 125
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

  • po 2 savaičių...
O kas bus, jei sumaišysiu smagračio vainiko puses? Man iš pažiūros niekuo nesiskiria. Ir dar vienas klausimas: ar dedasi kokia nors tarpinė ant cilindro po galvute? Po cilindru tarp bloko, tai tokia varinė, kiek žinau, o tarp galvutės ir cilindro?

Smagracio vainiko is vieno sono turetu buti dantukai nusklmembti, kad lengviau bendiksas islystu. O po galvute dar nemaciau tokio variklio, kad tarpines nebutu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas bus, jei sumaišysiu smagračio vainiko puses? Man iš pažiūros niekuo nesiskiria. Ir dar vienas klausimas: ar dedasi kokia nors tarpinė ant cilindro po galvute? Po cilindru tarp bloko, tai tokia varinė, kiek žinau, o tarp galvutės ir cilindro?

Smagracio vainiko is vieno sono turetu buti dantukai nusklmembti, kad lengviau bendiksas islystu. O po galvute dar nemaciau tokio variklio, kad tarpines nebutu.[/quote

Tada labai mažai matei, bet svarbu rašyt. Kas liečia vainiką tai taip, o jai ir sumaišai puses nieko ten labai baisaus aš ne vieną kita puse suvertis (nebūna pinigų naujam arba tuo laiku nebūna naujo, o dirbt reikia). O kas liečia tarpines tai dar nemačiau tokio traktoriaus kad būt tarpinė po galva čia t-25, t-16, t-40, netgi motociklų nevisų būna. traktoriaus paskaičiuotas suspaudimo laipsnis be tarpinių tuo labiau kad cilindrai spižiniai, o galvos aliuminės ir dar atskiros kiekvienam cilindrui :eusa-naughty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada labai mažai matei, bet svarbu rašyt. Kas liečia vainiką tai taip, o jai ir sumaišai puses nieko ten labai baisaus aš ne vieną kita puse suvertis (nebūna pinigų naujam arba tuo laiku nebūna naujo, o dirbt reikia). O kas liečia tarpines tai dar nemačiau tokio traktoriaus kad būt tarpinė po galva čia t-25, t-16, t-40, netgi motociklų nevisų būna. traktoriaus paskaičiuotas suspaudimo laipsnis be tarpinių tuo labiau kad cilindrai spižiniai, o galvos aliuminės ir dar atskiros kiekvienam cilindrui :eusa-naughty:

Nu kiek ardziau tarybiniu motociklu varikliu, tai ne vieno nebuvo be tarpines. Pradedant motoriniais dviraciais ir mopedais, baigiant visokiais voschodais ir izais ir jawom. Ten visuose stovi aliuminines tarpines is minskto aliuminio. Minkstesnio nei pati galvute. Ta tarpine dar reikia gerai pasistengti, kad nukrapstytum. Nors jos dazniausiai nebutina keisti isardzius. Buvau voschodui tik pats sugadines is sportinio intereso. Prisipazinsiu, T16/T25 neardziau, bet visuose kituose yra tarpines. Kiek pamenu kolukio laikus, prie visu nauju traktoriu pareidavo komplekte dezese tarp raktu ir kitu daiktu ir atsargines tarpines. Beje kazkaip nesitiki, kad rusu laikais sugebetu toki tiksluma padaryt, kad jokios tarpines nereiketu. Beja, keista, kad zmogus pasivadines mechaniku tvirtina, kad mtociklai tarpiniu po galvutem neturi :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už atsakymus. Nuraminot dūšią. :) Ir dar vienas klausimas: Sankaba reguliuojasi (kad ją kur velnias) trimis varžtais ant diskatoriaus. Ten mačiau šešis: po vieną ant "lapkių" ir tris ant paties diskatoriaus. Kuriuos sukinėt ir kaip tai lengviausia padaryt, ta prasme, gal yra kokia metodika, pvz. pirma sususki, o po to tris apsisukimus atgal ar panašiai?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vienas atlaisvina reguliavimo varžtą,su kitu pasireguliuoji atstumą. Aš kai reguliuoju tai pasikviečiu pagalbininką, kad man pasuktų variklį su raktu, kad nereikėtų pačiam per jėgą atveržinėti tų varžtų reguliavimo lapkių. paskui kišu elektrodą 2mm storio ir palieku tokį tarpelį, kai visa tai padarai, paprašai,kad kas nuspaustų pedalą, ir matysi puikiai iš apačios kaip pasikelia sankaba, tiesiai, ar netiesiai, kreivai ar ne, jai viskas tiesiai, pasikelia gerai, tada kuri ir bandai numini sankabą ir turi gražiai bėgiai jungtis, ir atleidžiant nedrebėti, jai visgi dreba, kažkuri lapkė per anksti atleidžia sankabą.

Gal supratai ka norėjau pasakyti :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada labai mažai matei, bet svarbu rašyt. Kas liečia vainiką tai taip, o jai ir sumaišai puses nieko ten labai baisaus aš ne vieną kita puse suvertis (nebūna pinigų naujam arba tuo laiku nebūna naujo, o dirbt reikia). O kas liečia tarpines tai dar nemačiau tokio traktoriaus kad būt tarpinė po galva čia t-25, t-16, t-40, netgi motociklų nevisų būna. traktoriaus paskaičiuotas suspaudimo laipsnis be tarpinių tuo labiau kad cilindrai spižiniai, o galvos aliuminės ir dar atskiros kiekvienam cilindrui :eusa-naughty:

Nu kiek ardziau tarybiniu motociklu varikliu, tai ne vieno nebuvo be tarpines. Pradedant motoriniais dviraciais ir mopedais, baigiant visokiais voschodais ir izais ir jawom. Ten visuose stovi aliuminines tarpines is minskto aliuminio. Minkstesnio nei pati galvute. Ta tarpine dar reikia gerai pasistengti, kad nukrapstytum. Nors jos dazniausiai nebutina keisti isardzius. Buvau voschodui tik pats sugadines is sportinio intereso. Prisipazinsiu, T16/T25 neardziau, bet visuose kituose yra tarpines. Kiek pamenu kolukio laikus, prie visu nauju traktoriu pareidavo komplekte dezese tarp raktu ir kitu daiktu ir atsargines tarpines. Beje kazkaip nesitiki, kad rusu laikais sugebetu toki tiksluma padaryt, kad jokios tarpines nereiketu. Beja, keista, kad zmogus pasivadines mechaniku tvirtina, kad mtociklai tarpiniu po galvutem neturi :icon-question:

tj dar mazai ardei kad visur tarpines randi.nenuvertink ruso jis sugebejo ir be tarpiniu pagamint, kaip kolega minejo nei vienas t16,t25 ar t40 tarpiniu po galvute nera.beja apie motociklus - pas iz 4 kartos planeta tarpines irgi tikrai nera

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada labai mažai matei, bet svarbu rašyt. Kas liečia vainiką tai taip, o jai ir sumaišai puses nieko ten labai baisaus aš ne vieną kita puse suvertis (nebūna pinigų naujam arba tuo laiku nebūna naujo, o dirbt reikia). O kas liečia tarpines tai dar nemačiau tokio traktoriaus kad būt tarpinė po galva čia t-25, t-16, t-40, netgi motociklų nevisų būna. traktoriaus paskaičiuotas suspaudimo laipsnis be tarpinių tuo labiau kad cilindrai spižiniai, o galvos aliuminės ir dar atskiros kiekvienam cilindrui :eusa-naughty:

Nu kiek ardziau tarybiniu motociklu varikliu, tai ne vieno nebuvo be tarpines. Pradedant motoriniais dviraciais ir mopedais, baigiant visokiais voschodais ir izais ir jawom. Ten visuose stovi aliuminines tarpines is minskto aliuminio. Minkstesnio nei pati galvute. Ta tarpine dar reikia gerai pasistengti, kad nukrapstytum. Nors jos dazniausiai nebutina keisti isardzius. Buvau voschodui tik pats sugadines is sportinio intereso. Prisipazinsiu, T16/T25 neardziau, bet visuose kituose yra tarpines. Kiek pamenu kolukio laikus, prie visu nauju traktoriu pareidavo komplekte dezese tarp raktu ir kitu daiktu ir atsargines tarpines. Beje kazkaip nesitiki, kad rusu laikais sugebetu toki tiksluma padaryt, kad jokios tarpines nereiketu. Beja, keista, kad zmogus pasivadines mechaniku tvirtina, kad mtociklai tarpiniu po galvutem neturi :icon-question:

tj dar mazai ardei kad visur tarpines randi.nenuvertink ruso jis sugebejo ir be tarpiniu pagamint, kaip kolega minejo nei vienas t16,t25 ar t40 tarpiniu po galvute nera.beja apie motociklus - pas iz 4 kartos planeta tarpines irgi tikrai nera

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ir po cilindru ir po galva dedasi.katalogas jos nerodo bet varinis ziedas dedas. :icon-exclaim: :!: po cilindu dedas viena tarpine po galva kita.jei be tarpiniu sudedi senas galvas tokia kompresija ir turesi.literatura lieka literatura,o praktika kitokia :(

Užsidėk žmogau lapinę kepurę, o po ja ledo tai bus tarpinė galvai. Gal nesamonių nerašinėsi. Jai jinai reikalinga būtų ir kompresiją keltų tai niekas variklių neremontuotų ,o tarpines susidėtų. Nuo 76 iki kol juos gamino kažkur 95-96 metų niekur tarpinių nebuvo katinam. T-16, T-25 ir dabar nėr. O kad kažką pats perdariai čia kita tema ir kalba.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal jums foto idet bet manau neverta vistkiek liaudis savo bancys irodyt nors tos s...tos tarpines tikrai statos.jei motora pries puse amziaiaus rinkai tai dar nereiskia kad ir daba tokiu budu be nieko renka jei tada nebuvo tai nereiskia kad daba n era ju
ну неставитса там прокладка gal dabar aiskiau
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal jums foto idet bet manau neverta vistkiek liaudis savo bancys irodyt nors tos s...tos tarpines tikrai statos.jei motora pries puse amziaiaus rinkai tai dar nereiskia kad ir daba tokiu budu be nieko renka jei tada nebuvo tai nereiskia kad daba n era ju
ну неставитса там прокладка gal dabar aiskiau

chinia iskepe kad koky lita isluptu o visi ir deda kai durneliai.

P.S. nakrena ten varine tarpine jei aliumine galva ja spaudzia? :lol::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...