Jump to content

SUNKVEZIMIAI


Algis...

Recommended Posts

100km nuo ukio  be tachografo gali vazineti ir tai turi vezti zu.produkcija   lenkui sustabdzius sunku butu paaiskinti kur saibos 30dienu +galiojanti tacho.patikra .  siaip imonei ten daug visokio mokescio prisideda  ..

Be tacho patikros TA ir taip nepraeisi. Saibos ne 30 dienu, o 28+einamos dienos. Tam dalykui yra atostoginis lapas, kuriame pazymi varnele, jog vairuotojas nevairavo masinos, kuriai taikomas AETR arba EB reglamentas (tikslaus nr neatsimenu), bet saibos ne esminis dalykas, yra labai daug kitu reikalu del ko lenkas gali prisikabinti. Mano vairuotojas pasakojo, kad kai dirbo ant tarpt. reisu lenkas paprase pazymos, kad padangos tinkamos eksplotuoti lenkijoje (padangos buvo Kormoran), tai vaziavo i montoske, susimokejo 20 PLN kad kazka lenkiskai ant lapo parasytu ir vaziavo toliau, cirkai :D

 

 

Ūkininkas turėdamas savo vilkiką negali į lenkus nulėkti trąšų ar statybinių be licencijos tarptautiniams pervežimams,ar ją imi,kad po europą galėtum pervežimus daryti?

Licencijos nereikia vezant krovinius savo saskaita, kitaip tariant jei veziesi sau - gali be licencijos, jei vezi trasas kaimynui reikia licencijos ir ADR pazymejimo (pavojingas krovinys, kurios klases irgi dabar nepasakysiu).

Tarpt. licencija imu, nes yra darbo vezti is lenku i LT. Neretai atsiranda pasiulymu vezt marsrutu is LV i PL ir atvirksciai. Taip sakant jei yra galimybe tai kodel ja atiduot kazkam kitam ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas 100km toks idomus dalykas, is pradziu vazinejom be nieko kol sustabde, sako kur saiba kur atostoginis, sakom 100km nevirsytas, o vkti darbuotojas a man neydomu, gal tu nuo ryto jau 10karta, taip kad geriau pildyk, tai ir pildom ir i uosta jau virs 100km gaunas. Beja teko girdet vokieciuos jei pakliuni del tachografo duom klastojimo nuvaro i servisa ir pakeicia visa pravodke, jiem neydomu ar megneta ar ka dejai, kai sutvarko susimoki ir gali toliau vaz:)

Jei slapuką randa, tai laidyną keičia.

Bet laidyno kaina su darbu yra kapeikos palyginus su bauda.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas 100km toks idomus dalykas, is pradziu vazinejom be nieko kol sustabde, sako kur saiba kur atostoginis, sakom 100km nevirsytas, o vkti darbuotojas a man neydomu, gal tu nuo ryto jau 10karta, taip kad geriau pildyk, tai ir pildom ir i uosta jau virs 100km gaunas. Beja teko girdet vokieciuos jei pakliuni del tachografo duom klastojimo nuvaro i servisa ir pakeicia visa pravodke, jiem neydomu ar megneta ar ka dejai, kai sutvarko susimoki ir gali toliau vaz:)

Kazkur buvau rades kad zemes ukio subjektam yra lengvata ..bet kazkodel transportiniai skaito kad jei virs 3,5 reikalingas tachografas.

Del apziuros tai pats asmeniskai varau ir duoda pasirasyti kad komerciniais tisklais nenaudosiu ten ta punkta iraso.kaip pro skerdykla pravaziuojat.,?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkur buvau rades kad zemes ukio subjektam yra lengvata ..bet kazkodel transportiniai skaito kad jei virs 3,5 reikalingas tachografas.

Del apziuros tai pats asmeniskai varau ir duoda pasirasyti kad komerciniais tisklais nenaudosiu ten ta punkta iraso.

Todėl ir skaito, kad reikia kai naudosi komerciniam tikslams.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar tik pridesiu, kad ir kuro suvartojimas sunkvezimio lyginant su traktorium yra mazesnis ne 1 ir ne 10 ltr./100km, o kur dar visos kitos panaudojimo galimybes. 1 tonos pervezimo savikaina su sunkvezimiu visada bus zenkliai mazesne.

Asmeniskai pas mane ant kiemo kolkas 4 vilkikai ir kamazas (beje, parduodu jei kam reikia), 1 vilkika ir kamaza tik ukio reikmem naudoju, like 3 vilkikai laisvu nuo grudu vezimo metu uzdirba zenklius ukio saskaitoje pinigus. Ateinanciais metais planuoju pirkti 5 vilkika su puspriekabe ir vietoj kamazo savivarti sunkvezimiuka kuri velgi galima idarbint (labai gerai gaunasi pagal valandini uzmokesti su tokiu). Viskas prasidejo pries gerus 10 metu nuo 1 kamazo, o dabar jau ruosiu popierius del licencijos vazineti tarptautiniais marsrutais isdavimo. Tie kas sako, jog neapsimoka turet sunkvezimi pasakysiu -  think different (mastyk kitaip)...

Man idomu kaip vyksta pinigu uzdirbimas su viliku neturint licenzijos?:) Labai didele rizika, kurios pasekmes gali buti iki transporto priemones konfiskavimo. O vakaru kryptis labai nuvils. Kainos nuvaziavusios zemyn ir tai ka gauni vezdamas grudus 08-09 men toli grazu negausi vaziuodamas i vakarus. Suksies tik tiek kad sukies. Issinuomok masina ir pabandyk pavaziuoti, nereiks sukti galvos veliau kur ja deti. Su Euro 3 ten nevaziuosi, o jei nupirksi Euro 5, bus veliau gaila trankyti po LT su grudais, o ir del skaitmeninio tachografo bus keblumu surenkant normalius km per diena :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzdirbant pinigus be licencijos gresia ATPK 173 jei gerai pamenu, o jis skamba taip: bauda ir/arba pajamu konfiskavimas ir/arba tp konfiskavimas. Jei mokesi apsigint gausi bauda ir tos dienos pajamas konfiskuos, tp uz viena karta teismas neatims, o del darbo be licencijos smulkmenu nepasakosiu del tam tikru priezasciu. 

As ir neminejau, kad vezu grudus, o jei ir vezu tai pagrinde tik savo. Vaziuodamas i vakarus vesiu krovinius tam paciam gavejui, kuriam ir iki siol veziau, tik siuntejas bus ne LR, o kas del kainu tai perdaug neverkiu, buna prastai, buna labai gerai, bet visumoj metu gale pelnas lieka. Turiu ir Euro 3, turiu ir Euro 5, pastarasis vien ant kuro sutaupys man 4-7 tukst euru per metus lyginant su Euro3, o kas liecia skaitmenini tacha tai su juo varuotojas nuvaziuoja daugiau km nei kad anksciau tas pats dirbdamas su saibiniu tachu, tad nereikia musu gasdinti taip sakant ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ir prigazdinot vienas kita su tom saibom licenzijom..vienas kita.  Jei vezi savo krovini nereikia jokiu licenziju,o tachografu patikra kas du metai ir kainuoja kapeikas.Nebetie laikai kad tie lenkai kabinetusi kur nepriklauso. Iki Bialystoko kas antras lietuviskas sunkvezimis ir niekas ju nepuola.Kas cia per panaroja?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ir prigazdinot vienas kita su tom saibom licenzijom..vienas kita.  Jei vezi savo krovini nereikia jokiu licenziju,o tachografu patikra kas du metai ir kainuoja kapeikas.Nebetie laikai kad tie lenkai kabinetusi kur nepriklauso. Iki Bialystoko kas antras lietuviskas sunkvezimis ir niekas ju nepuola.Kas cia per panaroja?

Dar puola. Viena diena tris kartus sustabdę vien kol Suwalkus pervažiavau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokias ant puspriekabių maunat padangas? "Naftėnas" dabar labai siūlo kažkokias Tyrex, sako kad jų visi benzovežiai apmauti jomis ir labai patenkinti. Bet aš pirma kartą girdžiu šį gamintoją, tai kažkaip nesinorėtų prašauti. Gavau pasiūlymą tokioms (kainos jau su PVM):

 

Tyrex Cordiant Prof. 160K (4 grioveliai) (M+S) 290,00 €,

Tyrex. Prof. 160K (5 grioveliai) (M+S) 300,00 €

Dunlop NT-282 160J (restauruoti gamykloje) (M+S) 290,00 €

385/65R22,5 Goodyear KMAX T 160K (M+S)  455,00 €

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tachografo "nenulauze" meistras, nes vilkikas buves benzovezis,  kazkokia kita sistema. Jei virs simto km vaziuoji visko reik. Niekas nieko negasdinam siaip snekam, o per racija teko girdet kad po keliu metu zada grieztint, ko gero visiem kortelinius reiks susidet ir tvatrkingai vazinet:)

Kažkada bus išmanieji tachografai.

http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/vairuotoju-poilsi-kontroliuos-ismanieji-tachografai/172153

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A32006R0561

Reglamente (EB) Nr. 561/2006 numatytos išimtys

Išimčių taikymas

Transporto priemonėms, vežančioms keleivius reguliariais reisais, neviršijančiais 50 kilometrų.

Išimtis gali būt taikoma tik juridiniųasmenų transporto priemonėms, pateikus savivaldybės išduotą leidimą vykdyti keleivių vežimus vietinio (miesto ir priemiestinio) susisiekimo reguliariais maršrutais.

Transporto priemonėms, kurias naudoja ar be vairuotojo nuomojasi ir kontroliuoja ginkluotosios pajėgos, civilinė gynyba, ugniagesiai ir už viešosios tvarkos palaikymą atsakingos pajėgos, kai vežama vykdant šioms tarnyboms paskirtas užduotis.

Išimtis gali būt taikoma tik ginkluotųjų pajėgų, civilinės gynybos, ugniagesių ir už viešosios tvarkos palaikymą atsakingų institucijų vardu registruotoms transporto priemnonėms.

Specializuotoms medicinos tikslams skirtoms transporto priemonėms.

Išimtis gali būt taikoma tik juridiniųasmenų transporto priemonėms, pateikus transporto priemonės registracijos liudijimą, kuriame įrašytas kodas SC.

Specializuotoms avarinėms transporto priemonėms, dirbančioms 100 kilometrų spinduliu nuo nuolatinės jų laikymo vietos.

Išimtis gali būt taikoma tik juridiniųasmenų transporto priemonėms, pateikus transporto priemonės registracijos liudijimą, kuriame įrašytas vienas iš kodų SQ, SI, SJ.

Transporto priemonėms ar jų junginiams, kurių maksimali leidžiama masė neviršija 7,5 t ir kurios naudojamos krovinių vežimui ne komerciniais tikslais.

Išimtis gali būt taikoma tikfiziniams asmenims, turintiems jų vardu registruotas krovinines transporto priemones,kurių maksimali leidžiama masė neviršija 7,5 t.

Komercinėms transporto priemonėms, pagal valstybės narės, kurioje yra važiuojama, įstatymus turinčioms istorinį statusą, ir kurios yra naudojamos nekomerciniam keleivių ar krovinių vežimui.

Išimtis gali būt taikoma juridiniams ar fiziniams asmenims, pateikus transporto priemonės registracijos liudijimą, kuriame nurodyta, kad transporto priemonė pagaminta iki 1960 m.

Žemės ūkio, sodininkystės, miškų ūkio, gyvulininkystės ar žuvininkystės ūkio subjektų naudojamoms arba jų be vairuotojo išsinuomotoms transporto priemonėms, kroviniams 100 kilometrų spinduliu nuo ūkio subjekto buvimo vietos išvežioti, kai tai sudaro šių ūkio subjektų verslo dalį. 

Išimtis gali būt taikoma žemės ūkio, sodininkystės, miškų ūkio, gyvulininkystės ar žuvininkystės ūkių transporto priemonėms, pateikus ūkio įregistravimo dokumentus, kai tai sudaro šių ūkių pagrindinę verslo dalį.

–Reglamente (EB) Nr. 561/2006 taip pat yra numatytos išimtys transporto priemonėms, kurios taikomos tik Lietuvos teritorijoje.

-------------------------------------------------------------------------------

Del ,Kamaz,,  pigios padangos ir dalys nebrangios :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug informacijos pribarstyta tik ne visa teisinga. Atjungejai eina tik analoginiam tachografam. Skaitmeninis tik magnetas ir jei jungia kompa mato kad buvo stabdytas. Buna kad masinos prisigaudo klaidu naudojant magneta, bet cia ne tragedija eina isvalyti kompo atminti. Nelimpa magnetas ne tik E6, bet ir E4, E5. Cia priklauso nuo sudetiniu daliu prie kuriu klijuojamas magnetas. ADR irgi neturi itakos. Tachografo patikra kaip kazkas ir sake baika, ne baika gauti licenzija. Reikia kursus lankyti asmeniui, kuris bus atsakingas uz pervezimu organizavima. O jie nera visai paprasti, egzaminas VKTI. Na del tokios akivaizdzios kuro ekonomijos as suabejociau, bet gal. Cia reikia rimtai vaziuoti, kad 4-7 tukst Eur per metus sutaupyti. Jau ne ukininko hobi veikla turetu buti, o rimtas darbas, nes per metus reiks nuvaziuoti bent 100000 km, kad ta rezultata pasiekti. Bet va jei dar kelius i ta skaiciu itraukus, ir vaziuojant toliau nei PL, tada tikrai imanoma. Na bet kiekvienas skaiciuoja savaip. As tik liksiu prie savo nuomones, kad nedideliam ukyje vilkikas nereikalingas :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug informacijos pribarstyta tik ne visa teisinga. Atjungejai eina tik analoginiam tachografam. Skaitmeninis tik magnetas ir jei jungia kompa mato kad buvo stabdytas. Buna kad masinos prisigaudo klaidu naudojant magneta, bet cia ne tragedija eina isvalyti kompo atminti. Nelimpa magnetas ne tik E6, bet ir E4, E5. Cia priklauso nuo sudetiniu daliu prie kuriu klijuojamas magnetas. ADR irgi neturi itakos. Tachografo patikra kaip kazkas ir sake baika, ne baika gauti licenzija. Reikia kursus lankyti asmeniui, kuris bus atsakingas uz pervezimu organizavima. O jie nera visai paprasti, egzaminas VKTI. Na del tokios akivaizdzios kuro ekonomijos as suabejociau, bet gal. Cia reikia rimtai vaziuoti, kad 4-7 tukst Eur per metus sutaupyti. Jau ne ukininko hobi veikla turetu buti, o rimtas darbas, nes per metus reiks nuvaziuoti bent 100000 km, kad ta rezultata pasiekti. Bet va jei dar kelius i ta skaiciu itraukus, ir vaziuojant toliau nei PL, tada tikrai imanoma. Na bet kiekvienas skaiciuoja savaip. As tik liksiu prie savo nuomones, kad nedideliam ukyje vilkikas nereikalingas :)

Teisingai  o jei  ,,geras vairuotojas,, apvers masina ar priekaba kiek tadu kainuos  ?????ar girtas avarija padarys  ir zala tures atlyginti  darbdavys (kaip su policininke)... 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...