Jump to content

Recommended Posts

  • Atsakymai 67
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Populiariausi pranešimai

Gal turim forume gerai suprantantį žmogų dviejų kontūrų stabdžių sistemoje?

Paskelbtos nuotraukos

sveiki kolegos, noriu pirkti grudams vezti savivarti sunkvezimi. tik galvoju kas geriau ar kamazas universalas ar mazas. i kamaza 10t kvieciu be problemu sutalpinsi,o i maza kokias tik 8. :icon-wink: na dar siek tiek vesciau durpiu. norejau paklausti kaip ju eksplotacija ir visi + ir - :icon-geek:

seip nesutinku su tavo parasytom tonomis, i karjierini pakrausi 10 tonu jeij atlosi bort air uzdesi paaukstinimus didelius, pats esu uzdejas karjierinisu borta su geru paaukstinimu ir sonose geri paausktinimai ir max 9.5t telpa. Iskart sakau imk maza neturesi tokiu bedu kaip reaktyvines traukes, prasti varikliai, tiltu remontas, padangu skaicius didelis, suprasciau jeij dirbtum karjieruose pastoviai kur reikai labai gero pravazumo tada tik kamaz, bet jeij keliu grudus tai maz ir kuro maziau ir bedu maziau, prik maza ir priekaba prie jo gera ir neturesi vargo ilgai(aisku reikai maza talkova rasti ne lauza) bet is esmes maz zymiai geriau :icon-wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kamaz, praktiškesnis žemės ūkyje, dėl savo pravažumo. Vieninteles juose silpnos vietos, tai oro kranai ir sankabos.O šiaip tikrai liuks mašina, šiek tiek tyliau, mažiau vibracijos kabinoje nei maz'e. maz'as dėl savo sankabos, labai "šoklus" todėl jei šlapia laukuose labai mėgsta buksuot. Iš maz žiūrėt tai į 8cil variklius be turbinos, jie kurkas kantesni nei su turbinom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kamaz, praktiškesnis žemės ūkyje, dėl savo pravažumo. Vieninteles juose silpnos vietos, tai oro kranai ir sankabos.O šiaip tikrai liuks mašina, šiek tiek tyliau, mažiau vibracijos kabinoje nei maz'e. maz'as dėl savo sankabos, labai "šoklus" todėl jei šlapia laukuose labai mėgsta buksuot. Iš maz žiūrėt tai į 8cil variklius be turbinos, jie kurkas kantesni nei su turbinom.

nu zinok su sankabom bedu tikrai nera, oro kranai ziema tik sala bet yra alkoholikas ten nebeda, kamazu silpna vieta prasti reduktoriai , prasti varikliai, traukes reaktyvines.Matau apei maz super nieko nesi girdejas :lol: jsi nei soklus ir komforto daugiau nei kamaze, o 8 su turbo maziau kuro ir jegos daugiau , jeij ant jo kabinsi daug tai verat butu pamastyti apei turbo, nes paskui neidesi pats nes ten jau velenai turbininiai kitokie :icon-wink: va dar mazo silpna vieta greiciu deze

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
na aš tikrai visų nečiupinėjęs, tačiau 3 kamazai ir 2 mazai praktikoj nemažai sakyčiau ;) tai kažką galiu pasakyti., o apie mazus, tai nebent kalbi apie naujesnius

pasmsu buvo 8 kamazai 2mazai, kad sankabos kamazu liga tai nesamone kaip ir, reksai tai ten jau atgyvena bet geri traktoriai :lol: dabar like du kamzai, ateityje planuojamas dar maz super tegacius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
nu va matai, apie mazines greičių dėžęs tikrai pritariu Overumui.O kad jis visus metus nebus naudojamas tai dar blogiau, nes kurkas daugiau bėdų buvo tiek su mazu tiek su kamazu, kai jie nevaziuodavo.

pvz kokios bedos buna po metu stovejimo, nu tiksliau ziema tik stoetu rudeni pravaziuotu tiek trasu tiek koks chalymas :icon-wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
nu va matai, apie mazines greičių dėžęs tikrai pritariu Overumui.O kad jis visus metus nebus naudojamas tai dar blogiau, nes kurkas daugiau bėdų buvo tiek su mazu tiek su kamazu, kai jie nevaziuodavo.

pvz kokios bedos buna po metu stovejimo, nu tiksliau ziema tik stoetu rudeni pravaziuotu tiek trasu tiek koks chalymas :icon-wink:

Kranai megsta uzkepti kai ilgai stovi nenaudojamas, kamazas tokai techniak kad vakare pastatiai dirbanty ryte gali neuzkurti :lol: buvo asmeniskai tris kartus ir viena karat neperseniausiai, atvaziavo pastate ciki , ryte kurt ir kala , voztuvo lizdas pabiro :icon-wink: Pernai grudu eileje , teko startery pakeisti, niekad nebuvo jokiu panasumu kad jham ragas nuvaziavom pavaziuot reikai ir uzsitrumpino starteris :eusa-doh: , gal masina butu gera bet turi daug trukumu, bet va kamazu dezes yra neuzmusamos :eusa-clap: kadaise dedavo mazan kamazu dezes tai budavo nemirtinags aparatas maz v8 turbo su kamaz deze, pas kamaza ir delytelis talkovas tai ne mazo , bet va mazas turi daugiau pliusu nei kamazas kad ir kaip ten bebutu, dar yra buve tokiu triuku kad vandeni isleidus jo lieka bloke ir ziema kamscius islupa , tenka galvas lupti ir keisti :eusa-doh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
nu va matai, apie mazines greičių dėžęs tikrai pritariu Overumui.O kad jis visus metus nebus naudojamas tai dar blogiau, nes kurkas daugiau bėdų buvo tiek su mazu tiek su kamazu, kai jie nevaziuodavo.

pvz kokios bedos buna po metu stovejimo, nu tiksliau ziema tik stoetu rudeni pravaziuotu tiek trasu tiek koks chalymas :icon-wink:

Kranai megsta uzkepti kai ilgai stovi nenaudojamas, kamazas tokai techniak kad vakare pastatiai dirbanty ryte gali neuzkurti :lol: buvo asmeniskai tris kartus ir viena karat neperseniausiai, atvaziavo pastate ciki , ryte kurt ir kala , voztuvo lizdas pabiro :icon-wink: Pernai grudu eileje , teko startery pakeisti, niekad nebuvo jokiu panasumu kad jham ragas nuvaziavom pavaziuot reikai ir uzsitrumpino starteris :eusa-doh: , gal masina butu gera bet turi daug trukumu, bet va kamazu dezes yra neuzmusamos :eusa-clap: kadaise dedavo mazan kamazu dezes tai budavo nemirtinags aparatas maz v8 turbo su kamaz deze, pas kamaza ir delytelis talkovas tai ne mazo , bet va mazas turi daugiau pliusu nei kamazas kad ir kaip ten bebutu, dar yra buve tokiu triuku kad vandeni isleidus jo lieka bloke ir ziema kamscius islupa , tenka galvas lupti ir keisti :eusa-doh:

Nepasakyciau kad kamazu greiciu dezes patvarios.... Siaures vilko kamazai tai kiekvienais metai varikliai tiltai greiciu dezes perrenkamos.... nors tiesa jie veza su priekaba po 30t kvieciu.... bet va baiges ju era... prisipirko renuskiu :eusa-whistle:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kranai megsta uzkepti kai ilgai stovi nenaudojamas, kamazas tokai techniak kad vakare pastatiai dirbanty ryte gali neuzkurti :lol: buvo asmeniskai tris kartus ir viena karat neperseniausiai, atvaziavo pastate ciki , ryte kurt ir kala , voztuvo lizdas pabiro :icon-wink: Pernai grudu eileje , teko startery pakeisti, niekad nebuvo jokiu panasumu kad jham ragas nuvaziavom pavaziuot reikai ir uzsitrumpino starteris :eusa-doh: , gal masina butu gera bet turi daug trukumu, bet va kamazu dezes yra neuzmusamos :eusa-clap: kadaise dedavo mazan kamazu dezes tai budavo nemirtinags aparatas maz v8 turbo su kamaz deze, pas kamaza ir delytelis talkovas tai ne mazo , bet va mazas turi daugiau pliusu nei kamazas kad ir kaip ten bebutu, dar yra buve tokiu triuku kad vandeni isleidus jo lieka bloke ir ziema kamscius islupa , tenka galvas lupti ir keisti :eusa-doh:

Nepasakyciau kad kamazu greiciu dezes patvarios.... Siaures vilko kamazai tai kiekvienais metai varikliai tiltai greiciu dezes perrenkamos.... nors tiesa jie veza su priekaba po 30t kvieciu.... bet va baiges ju era... prisipirko renuskiu :eusa-whistle:

tampe su kamazais po 30 tonu bet 5 begio niekur neian ijungti :lol: variklis per silpnas ant tokiu svoriu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...