Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

ne,cia ne taip.cia esme tokia kad kitoj pusej gr dezes su ranka judinasi velenas bet pedalas jo jau nepasuka.toks vaizdas kad dar ten kazkokš sujungimas yr viduj dezes.

gal nuluzes nebandei slankiot arba istraukt

sutvarkyta.gal kas gali parasyt darbu seka norint isimt variklio tepalo siurbli kad isvengt bereikalingo ardymo.saltam 1.5o karstam 1atm.vid apsukom esant.itariu kad siurbjys

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ne,cia ne taip.cia esme tokia kad kitoj pusej gr dezes su ranka judinasi velenas bet pedalas jo jau nepasuka.toks vaizdas kad dar ten kazkokš sujungimas yr viduj dezes.

gal nuluzes nebandei slankiot arba istraukt

sutvarkyta.gal kas gali parasyt darbu seka norint isimt variklio tepalo siurbli kad isvengt bereikalingo ardymo.saltam 1.5o karstam 1atm.vid apsukom esant.itariu kad siurbjys

sutvarkyt -sutvarkei tai paaiskink kas buvo stabdziams
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku, ačiū. O dar vat norėjau paklausti kaip šitą ištraukti, kai jau ta ašis iškalta? Jis lengvai išsiima ar dar kažką reikia atsukt?

guolis1.jpg

reikia atsukt tas fliansas kur prie kdezes korpuso ir virsuje dangtis tarpinis tarp sankabos ir dezes tai ten dar pamatysi nebelabai prisimenu ,tada isimsi viska ko tau reiks
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikėtų informacijos apie vožtuvą kuris dedasi ant siurblio. Atsukus galą išsiima spyruoklė ir kaip čia pavadinus, štuceriukas toks. Tame štuceriuke vienam gale yra skylutė. (pro ją tepalo srautas pasiduoda į vairo stiprintuvą). Taigi pas mane ta skylutė ovalo formos, išgraušta tepalo. Aš ją užvirinau ir išgrežiau naują 3mm. Hidraulis atsiavo, tokio kiek pas mane tas tralktoriukas neturėjo. Bet vairas pasunkėjo, permažai paduoda į vairą. Klausymas, kokio diametro ta skylutė turi būt kad ir vairas būtų lengvas, ir hidraulis veiktų?(vairas perdarytas į pilnai hidraulinį).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikėtų informacijos apie vožtuvą kuris dedasi ant siurblio. Atsukus galą išsiima spyruoklė ir kaip čia pavadinus, štuceriukas toks. Tame štuceriuke vienam gale yra skylutė. (pro ją tepalo srautas pasiduoda į vairo stiprintuvą). Taigi pas mane ta skylutė ovalo formos, išgraušta tepalo. Aš ją užvirinau ir išgrežiau naują 3mm. Hidraulis atsiavo, tokio kiek pas mane tas tralktoriukas neturėjo. Bet vairas pasunkėjo, permažai paduoda į vairą. Klausymas, kokio diametro ta skylutė turi būt kad ir vairas būtų lengvas, ir hidraulis veiktų?(vairas perdarytas į pilnai hidraulinį).
mano nuomone ,kadangi vairas yra perdarytas tai belieka tik eksperementuot didint -mazint skylute
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena,

Gal kas galetu imesti kokiu nuorodu kaip reikia surinkti priekini tilta?

Turit kas prieziuros knygute ar seip kokiu manualu?

Surenkant priekini tilta iškilo problemu su ta dalimi į kuria statosi kardanas ir iš abieju pusiu laiko atraminiai kuginiai guoliai ( pavara )

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena,

Gal kas galetu imesti kokiu nuorodu kaip reikia surinkti priekini tilta?

Turit kas prieziuros knygute ar seip kokiu manualu?

Surenkant priekini tilta iškilo problemu su ta dalimi į kuria statosi kardanas ir iš abieju pusiu laiko atraminiai kuginiai guoliai ( pavara )

tai pavara ar pats tiltashttp://www.autosoft.ru/online/acat/
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki, reikia patarimo del pakaitinimo zvakiu. Sudetos naujos galvos su pakaitinimo zvakemis. Reikia dabar jas pajungt. jungsiu vietoj tos zvakes kuri kaitina ora. Tai klausimas, kaip jungt? As manau kad reikiajungt taip : spinute, indikatorius, varza ir zvakes. iki zvakiu nuosekliai viska jungt, o zvakias ligegriaciai. Ar tinka taip? ant zvakiu nieko parasyta nera.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

1342 eiliskumas cilidru nuo priekio ziurint . isisuki purkstuka ysikisi drata ir pasisuki ranka varikly ir susikeli pirma cilindra y auksciausia vieta tada paimi ir susireguliuoji vostuvus o tarpukas turi but vos vos ranka pajudini vostuva kad tik vos judetu nes jei per didelis tarpas tai barskes vostuvai ir nenusiims kompresija kurent o jei per maza tarpa paliksi tai kai pakais tai ustems vostuva, seip jei nezinant koks tas tarpukas tai buna vostuvam reguliuot tokios skardukes visokiu storiu ta skarduke pakisi ir pasidarai tarpa.tai va viena cilindra taip susireguliuoji po to suki varikly ir reguliuoji 3 cilindra po to 4 ir paskutinis 2 ,sekmes

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...