Jump to content

Tvarkom MTZ - 920 darbinį. Kaip ?


MTZ-920

Recommended Posts

  • Atsakymai 73
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Nu va... Ištraukėm darbinį, pakeitėm juostą nauja tokia pat... Užmovėm kryžmę ant kardano, įkišom laužtuvą ir užkišom už ratų. Reguliuok neprireguliavęs vistiek variklis tik vos vos silpniau dirba ir vsio. O ir bandėm be tepalų tilte ! Tai dar kai tepalų gaus išvis pražuvus ta juosta bus. Suknista ta hidraulika. Pajungi darbinį ir cilindriuką su montiruote gan nesunkiai eina atgal suspaust... Tai koks čia pajungimas ?. Galvojom gal slėgio trūksta ar kas... Pajungėm per trišakį slėgį į darbinį nuo hidro vairo. Vistiek tas pats šūdas. Cilindriuką eina su montiruote gan nesunkiai suspaust.

Šūdas ne padarymas hidraulikos... Ta juosta buvo pasvilus, bet dėl tiek dar galėjo dirbti ir dirbti, galėjom net nekeisti.

Dabar neįsivaizduoju kaip ten ką sumastyt. Kaimynas davė gerą mintį. Palikt tą hidrauliką vien tam kad pajungia švelniai, o šiaip būtų gerai kad eitų pasidaryt papildomai kokią rankeną kaip kad ant mtz 50 yra. Kaip rankinio. Kiek reikia tiek užtrauki.

Na vis dar laukiu patarimų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va... Ištraukėm darbinį, pakeitėm juostą nauja tokia pat... Užmovėm kryžmę ant kardano, įkišom laužtuvą ir užkišom už ratų. Reguliuok neprireguliavęs vistiek variklis tik vos vos silpniau dirba ir vsio. O ir bandėm be tepalų tilte ! Tai dar kai tepalų gaus išvis pražuvus ta juosta bus. Suknista ta hidraulika. Pajungi darbinį ir cilindriuką su montiruote gan nesunkiai eina atgal suspaust... Tai koks čia pajungimas ?. Galvojom gal slėgio trūksta ar kas... Pajungėm per trišakį slėgį į darbinį nuo hidro vairo. Vistiek tas pats šūdas. Cilindriuką eina su montiruote gan nesunkiai suspaust.

Šūdas ne padarymas hidraulikos... Ta juosta buvo pasvilus, bet dėl tiek dar galėjo dirbti ir dirbti, galėjom net nekeisti.

Dabar neįsivaizduoju kaip ten ką sumastyt. Kaimynas davė gerą mintį. Palikt tą hidrauliką vien tam kad pajungia švelniai, o šiaip būtų gerai kad eitų pasidaryt papildomai kokią rankeną kaip kad ant mtz 50 yra. Kaip rankinio. Kiek reikia tiek užtrauki.

Na vis dar laukiu patarimų.

nenoriu buti ikyrus, bet ar tikrinai riebokslius to cilindruko jei jie pramusti tai ir makaluojasi tepalas tarpusavy

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai teisingai, pabandyk pasikeiti cilindruko oringus ir pasižiūrėk ar pats cilindras nešašuotas. Būna specai virina sriegius kiaurai. Jei tai nemačina :icon-rolleyes: asmeniškai pasidares šlangas pasijungčiau nuo pagrindinio skirstytuvo laisvos svirties. Blyn 150-180 barų tikrai užveržtų :icon-evil:

manau pasijungadamas toki slegi prisidirbtum tik didesniu bedu, kaip minimum manyciau nuluztu ta rankenele kur itvirtintas cilindriukas.. :eusa-naughty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai teisingai, pabandyk pasikeiti cilindruko oringus ir pasižiūrėk ar pats cilindras nešašuotas. Būna specai virina sriegius kiaurai. Jei tai nemačina :icon-rolleyes: asmeniškai pasidares šlangas pasijungčiau nuo pagrindinio skirstytuvo laisvos svirties. Blyn 150-180 barų tikrai užveržtų :icon-evil:

manau pasijungadamas toki slegi prisidirbtum tik didesniu bedu, kaip minimum manyciau nuluztu ta rankenele kur itvirtintas cilindriukas.. :eusa-naughty:

varijantas galimas :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad jus vaziuojat is Kauno i Vilniu per Klaipeda :D

jei juostos dabar naujos ir sureguliuotos vadinas viduj viskas tvarkoj imi lauk cilindriuka i viena gala paduodi ora su kompresorium ir jei per kita gala eina oras znacet cilinder caput.

jei cilindriukas geras jungi ant zarneles manometra suzadini solenoida ir ziuri koks slegis pvz. normaliam traktoriui valdymo slegis buna 18-24 bar

jei slegis per mazas galimos problemos:

1-per maza itampa

itampa matuojama voltais imi testeri ziuri ateina 12V ar ne

2-bloga solenoido varza

varza matuojama omais. pvz.normalaus traktoriaus solenoido varza dazniausiai buna 8-11 omu kiek belkiui reiketu pasitikslinti

3-stringa mechanine voztuvo dalis

pradziai tiek,o dabar eik dirbti :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats važiuoji klaipėdą :icon-cool: . Išvis iš kur valdyme gali būti rimtas slėgis, jei viskas pareina nuo atšakos iš siurblio ? Taigi tepalas kiaurai keliauja per pagrindinį paskirstytuvą kol niekas nepajunkta ir vsio...

Kažkas siūlė pajungt nuo pagr. skirstytuvo sekcijos 150bar. Nu ir kas ? jei ir suspaus, juk skirstytuvas mirtinai nelaiko, kažkur vos vos praleis ar dar kas ir žiūrėk jau juosta bus atleista, o juk nelaikysi pastoviai ričiago pajungto, nusprogs kas nors arba tepalai virs po 5 min tokio darbo...

Deja namie manometro (šiandien ir pirkt 2 pardose neradau) nėra. Kaip kad nėra ir keliolikos pereinamųjų štucerių.

Testerį turiu, bet nelabai žinau ko su juo ten ieškot ? nesu elektrikas ir testerį panaudoju tik kartais kokiam krovimui, ar yra srovė, ar varža beveik 0 (t.y. laidas sveikas) tokias smulkmenas patikrinu. Tai kur ten man ko ieškoti ?

Cilindriuką tikrint su oru ???? kaip čia taip :D taigi nusuki vieną šlangos galą ir jungi cilindriuką. Jei nebėga tepalai viskas tvarkoj. Ką šiandien ir padarėm. Cilindriukas sveikas.

Paprasčiausiai nėra slėgio, ir jo ten negali būti. Tie elektromagnetai nelaidūs kiaurai. T.y. galima jungti tik nuo atšakos. Man niekaip nedaeina kaip gali pastovus slėgis suspausti cilindrą ir tuo pačiu nekaisti tepalai... Tai arba pastovaus slėgio rimto nebus, arba tepalas kais.

Štai tiek šiandien supratau ir išsiaiškinau.

Kaimynas sumastė genialiau :) daug geriau nei rankeną grūst. Šiandien pradėjom ir kaip ir pabaigėm burti sistemą, bet va starterio bendiksas užsipjovė(seniai laikas buvo. dažnai “pramesdavo“ kai reikdavo kurt) ir bielkio nebeužkūrėm išbandyt tos darbinio sistemos. Rytoj vakare pratesim. Jei viskas pavyks nufotkinsiu parodyt ką pribūrėm.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

šiandien jau turėjau progos išbandyti išradimą. Iki lietaus spėjau pagamint 50rulonų. Atrodo kad su darbiniu problemų jokių :) suka rimtai.

dsc00217s.jpg

O štai ką pribūrėm. Šitaip gavos dar geriau. Suspaudžia ir spyruoklės ir hidrocilindriukas, junginėjasi vistiek mygtuku(nereikėjo galvot kaip įkišt rankeną į kabiną) O ir veikia rimtai.

Ten kur orginaliai buvo hidrocilindriukas įdėjom tą spyruoklinį suspaudėją kaip kad būna belarusuose kur darbinis valdomas rankena, o vat tą hidrocilindriuką pritvirtinom virš pusašio kad junginėtų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šaunuoliai.O sakiai kad pats meistras nekoks :eusa-naughty: .

Todėl nes idėja kaimyno. :)

Nu ką. Veikia toks sutvarkymas, jau su šitu pajungimu susukau ~100 rulonų ir važiavau kai kur netgi greičiau nei seniau važiuodavau. Šito pajungimo bėda tokia kad dažniausiai paspaudus mygtuką išjungt darbinį reikia dar ir gazo paduot kad išsijungtų(hidrocilindriukas mažu gazu nepajėgia suspaust spyruoklinio suspaudėjo, tai kaip jis po velnių seniau galėjo man darbinį laikyt ? )

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na ir kaip darbinis ? Pasibaige bedos ? Galima sakyt, kad cia idealus var. ar dar kazka kitaip galima daryt ?

Tau irgi darbinis naujoviškas nelaiko ? :lol:

Na man tai gana gerai eina tokia sistema, buvau su ruloniniu prarijęs pamestą grėblio dobilas 3 ašelę kur laiko guoliuką. Iškart užkirto darbinį ir suveikė kardano prabuksavimo mova. (kol nebuvom perdirbę to pajungimo darbinio tai buvo neįmanomas dalykas. Net buvau užmiršęs kokį garsą ta mova skleidžia.)

Vėliau pagavau žolės tiek kad visas bielkis čiut neužduso. Spėjau sankabą išmint ir nepaduso, bet prigeso gerai ir vėl įsuko presą.

Taigi toks pajungimas savo darbą atlieka gerai.

Minusas tokio perdirbimo... Tarkim imsi ir užgesi su darbiniu įjungtu. (pvz vakar užsikišo kuro šlangutė). Nori užvest, bet ??? nepavyks nes nebeišjungsi darbinio be slėgio. Jei jau užgesai tada paimi ir perjungi rankeną kur po sėdyne kad suktų nuo ratų (ant mano bielkio yra kabinoj viduj išvesta rankena tai neproblema). Tada užvesi

Dar vienas minusas. Tarkim suki tuščią kardaną. Nori išjungt - išjungi jungtuką. Bet jei dirbi mažu gazu didelė tikimybė kad neišsijungs. Turi pagazuot, arba pajungt kokį prie nieko neprijungtą ričiagą sekundei. Tada susidaro didelis slėgis ir išsijungia.

(ten ant tiek silpnai suspaudžia arba atleidžia tas hidrocilindriukas kad net tų spyruoklių prie mažo gazo neįveikia... Tikrai durna rusų sistema buvo)

Daugiau nežinau. Jau susukau 200rulonų šienainio su 7įjungtais peiliais(visada taip varau) su krone kombipacku 1500v (spaudžia nuo rulono pradžios) tai manau yra ką sukt... Presuoju 3lėtinta, 4lėtinta(be peilių galima ir 4 greitinta)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...