Jump to content

Mtz 1025


Recommended Posts

turim ta 1025,3 per metus prasuko jis apie 1200 valandu tai visko buvo..., bet esam labai patenkinti kad pirkom is kajovikos nes garantis iki 1000 val ir musu po 800val varikli buvo iseme ir isisveze. Buvo daug su juo tu gedimu jau kazkada anksciau desciau. Esme apie ka rasau:

kad tam traktoriui rudeni kuro siurbli buvo iseme nes jis nedirbo kazko tai jonavoje kajovika ji remontavo ir kai idejo visai kitas traktorius manau ta 110aj tikrai jis isvysto dabar. Nes 4 metru skutika tikrai ne ka prasciau nei t-150 trauke (kadangi buvo uzlinkes teko mtz pakankinti:( ) .

ir transporte daug lengviau iveikia kalnus ir dyzelio normaliai valgo.

Nezinau ka padare tam siurbliui, gal kiek ir per daug galios, bet pakolkas viskas kaip ir gerai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu va as 1221 tai tai prasukes 4200 mot h tai dar nieko nedariau tik galvute pakeiciau

kaip nieko jei galvute keite ? o kodel kas jei nutiko ? :icon-rolleyes:

na ten kaip yra dvi galvutes tai vienoje yra toke skile kuri buna uzglusinta dankteliu. tai ta dankteli isove del kasko. vel ji idejom taip dauk kartu klijavom ka ten nedarem tai teko pakeist. o taip tai aina kaip zveris keriiau uz ta t-150 tikrai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

rodosi vožtuvas nepalaiko spaudima ir kuras nubėga i baka, patenka oro i sistema ir baltas dumas ir pupsejimas nusiorinimas viksta. Siurbliuko pagalba tik greičiau užsivesti turėtu, bet pupsėjimas nedingsta.

Tai kuriant atrodo, kad kuras butu nubeges,ta voztuva anksciau apziurejom, atrode puikiai viskas.Variklio voztuvai reguliuoti buvo, ten viskas tvarkoje.Tai kas cia yra jam... :(

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1025.3 sankabos diskas islaiko apie 2 sezonus....Bet veleneli irgi teko keisti....Galingumas tai gerai.Bet jau greiciu deze su tais 2 perjungimais -tai nesusipratimas.....Kai reikia perjungti reversa turi isjungti pavara ir po perjungimo vel ijungti....Posukio spindulys didelis-galulaukej vargas.Traktoriai pradirba i metus nuo 700 iki 1000 mval.

Nu nezinau, kaip ten tau gaunasi taip apsisunkint :icon-smile: pas mane tai pavaros perjungt nereikia, vaziuoji i prieki, kad ir ketvirta, sustoji, jungi tik diapozonu svirti i atbulini ir varai atgal, po to vel tik diapozono svirti i norima padeti i prieki ir vel ta pacia ketvirta varai. Naudotojo instrukcijoj raso, kad diapozonus galima keisti tik pilnai sustojus, cia gal ir minusas, bet palyginus dar baika. O sukasi jis man kaip belarusas, tai pakankamai gerai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1025.3 sankabos diskas islaiko apie 2 sezonus....Bet veleneli irgi teko keisti....Galingumas tai gerai.Bet jau greiciu deze su tais 2 perjungimais -tai nesusipratimas.....Kai reikia perjungti reversa turi isjungti pavara ir po perjungimo vel ijungti....Posukio spindulys didelis-galulaukej vargas.Traktoriai pradirba i metus nuo 700 iki 1000 mval.

Nu nezinau, kaip ten tau gaunasi taip apsisunkint :icon-smile: pas mane tai pavaros perjungt nereikia, vaziuoji i prieki, kad ir ketvirta, sustoji, jungi tik diapozonu svirti i atbulini ir varai atgal, po to vel tik diapozono svirti i norima padeti i prieki ir vel ta pacia ketvirta varai. Naudotojo instrukcijoj raso, kad diapozonus galima keisti tik pilnai sustojus, cia gal ir minusas, bet palyginus dar baika. O sukasi jis man kaip belarusas, tai pakankamai gerai.

nereikia ten niekur sustoti.... yra sistema kaip is darbinio diapazono pereiti i transportini necirskinant dezes :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu nzn, as taj 892 bielkiui jungiu taip, pvz is 8 pavaros i devinta, duodi ciongo 8 ismini sankaba isjungi begi, atleidi sankaba vel ismini ir jungi begi, be jokio garso isijungia, tas pats ir su pagreitintoju, bet tik greitinant :D

Taip pat ir as su 82 jungiu is 8 i devinta :lol:

as taipat taip darau is 8 i 9 jungdamas, o is 7 i 8 jungiu be sankabos net nesutraska
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1025.3 deze kitokia negu ankstesniuose. As ir su savo MTZ 52 vaziuodamas is sesto ar astunto i devinta jungiu, uzduminu ir pirmyn. O sitam (1025.3) pavaros tik keturios (viena perjungimo svirtis) ir dar 4 diapozonai, tiksliau tai 2 ir dar ju paletintojas ir pagreitintojas- gaunas 4(atskira perjungimo svirtis). Atbulinis jungiasi ne su pavaru, o su diapozonu svirtim. pliusas tas, kad atbulas greiciau gali vaziuot, kai reikia.

Aisku is aprasymo gal ir painiai atrodo, pradet irgi buvo sunku, bet greit pripratau. dabar man visai tas variantas patinka.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1025.3 deze kitokia negu ankstesniuose. As ir su savo MTZ 52 vaziuodamas is sesto ar astunto i devinta jungiu, uzduminu ir pirmyn. O sitam (1025.3) pavaros tik keturios (viena perjungimo svirtis) ir dar 4 diapozonai, tiksliau tai 2 ir dar ju paletintojas ir pagreitintojas- gaunas 4(atskira perjungimo svirtis). Atbulinis jungiasi ne su pavaru, o su diapozonu svirtim. pliusas tas, kad atbulas greiciau gali vaziuot, kai reikia.

Aisku is aprasymo gal ir painiai atrodo, pradet irgi buvo sunku, bet greit pripratau. dabar man visai tas variantas patinka.

sistema tokia uzgazuoji darbiniu diapazonu 4pavara visu gazu,tada isjungi diapazona i neutralia padeti, atleidi sankaba, ismini ir isjungi begi, tada ijungi transportini(jau be cirskimo-svariai!), na ir ijungi 1pavara jau transportiniame riezime :icon-wink: taip lengviau pajudeti is vietos tarkim kazka transprotuojant, nes transportiniu is vietos tai sankabos svilinimas :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Niu, reiks pabandyt. Nes ir as pastebejau, kad transportiniu ir pats vienas be priekabos sunkokai ima (tai ir pagalvojau kaip cia reiks su svoriu) As tai galvojau paprasciau iki kalno davaziuot darbiniu o jau nuo virsunes ir transportiniu paimtu iseitis juokinga, bet kitaip nesugalvojau. Aciu uz patarimus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Niu, reiks pabandyt. Nes ir as pastebejau, kad transportiniu ir pats vienas be priekabos sunkokai ima (tai ir pagalvojau kaip cia reiks su svoriu) As tai galvojau paprasciau iki kalno davaziuot darbiniu o jau nuo virsunes ir transportiniu paimtu iseitis juokinga, bet kitaip nesugalvojau. Aciu uz patarimus

nereikia puikiai mano sistema isvardinta veikia, o jau persijunges i transportini buni paemes pakankama greiti :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Niu, reiks pabandyt. Nes ir as pastebejau, kad transportiniu ir pats vienas be priekabos sunkokai ima (tai ir pagalvojau kaip cia reiks su svoriu) As tai galvojau paprasciau iki kalno davaziuot darbiniu o jau nuo virsunes ir transportiniu paimtu iseitis juokinga, bet kitaip nesugalvojau. Aciu uz patarimus

nereikia puikiai mano sistema isvardinta veikia, o jau persijunges i transportini buni paemes pakankama greiti :)

Tjp si sistema puikiai veikia, as ja jau 3 metai naudoju, bet is pradziu kol dasuto tj pakankinau greiciu deze:D
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o gal kas is praktikos galetu patart, kokia priekaba tokiam traktoriui geriau? Ar priekaba (galvoju apie 2PTS6) ar puspriekabe (galvoju apie 2PTS9). Nes man iki asfalto zvyrkeliu 4 km, pakeliui du status kalnai ir vienas tik issukus i pagrindini kelia, tai galvoju, kad reiktu vaziuot i kita puse isibeget, kad priekaba uztempt, nes gali pradet buksuot, o su puspriekabe, kai galas uzspaustas gal uzeitu ir be isibegejimo. Taip mastau, nes skaiciau komentarus, kad belarusas jegos turi, bet per lengvas, tai sakau su priekaba gali buksuot.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o gal kas is praktikos galetu patart, kokia priekaba tokiam traktoriui geriau? Ar priekaba (galvoju apie 2PTS6) ar puspriekabe (galvoju apie 2PTS9). Nes man iki asfalto zvyrkeliu 4 km, pakeliui du status kalnai ir vienas tik issukus i pagrindini kelia, tai galvoju, kad reiktu vaziuot i kita puse isibeget, kad priekaba uztempt, nes gali pradet buksuot, o su puspriekabe, kai galas uzspaustas gal uzeitu ir be isibegejimo. Taip mastau, nes skaiciau komentarus, kad belarusas jegos turi, bet per lengvas, tai sakau su priekaba gali buksuot.

NA viena PTS6 tai juokas jam jei dvi sukabintos jau kita kalba :) aisku nebent ten koks everestas pas tawe :icon-wink::D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

NA viena PTS6 tai juokas jam jei dvi sukabintos jau kita kalba :) aisku nebent ten koks everestas pas tawe :icon-wink::D

nu ne, ne Everestas :) supratau zodziu ziuresiu tada daugiau i 9tones, nes siai dienai neturiu jokios rimtos priekabos. O kaip ta 2PTS9 kaip priekaba? Ar jos laiko? Nes girdejau 2PTS6 tai guoliai buna byra (aisku veza ne 6 tonas, uztai) Man nereikia nieko mandro, tiesiog grudus isvezt ir viskas. iki supirkimo punkto 25 km. o kiek kvieciu i 9tone su paaukstinimais telpa?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ne, ne Everestas :) supratau zodziu ziuresiu tada daugiau i 9tones, nes siai dienai neturiu jokios rimtos priekabos. O kaip ta 2PTS9 kaip priekaba? Ar jos laiko? Nes girdejau 2PTS6 tai guoliai buna byra (aisku veza ne 6 tonas, uztai) Man nereikia nieko mandro, tiesiog grudus isvezt ir viskas. iki supirkimo punkto 25 km. o kiek kvieciu i 9tone su paaukstinimais telpa?

Turim ir tokia ir tokia... Nepatinka man ta PTS9 linguoja vaziuojant, tarsi jotum ant arklio :D beto labai apkrauna galinius pusasius, po kiek laiko pradeda byreti ju guoliai :( pliusas gal kad gala prispaudzia ir pravazumas dideja....

Kiti pasidaro 20kubu, tai pats paskaiciuok kiek ko gali pripilti :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...