Jump to content

Ruloniniai presai


Kestas2006

Recommended Posts

mano nh irgi su kompu ir ten viskas gerai visa presa valdai is kabinos , daug smagesnis darbas su presu. del visko ispeja mechaninis tinkliuko padavimas irgi per kompa (jeigu nepilnas rulonas).skaciuoja rulius. keiti dydi rulono is kabinos, tinkliuko apvyniojimo eiles. be kompo presas tik sienui ir siaudam. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas buvo sito preso apziureti ka gero ar blogo apie juos galit pasakyti ?

http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=pasaru&id=6540

blogo nieko. vartus laiko kabliai, ne hidro. mtz jo nesuks...

Manau, kad MTZ neturėtu kilti bėdų, todėl kad prėsas turi dančio kablius... Kaiptik galvoju, kad su hidrauliniu dangčio laikymu MTZokui yra sunkiau išlaikyti neprasidariusi galą ir pastoviai reikia spusteltį hidrauli.... bent jau taip darydavo viena bendrovė, kai prasuodavo su MTZ 82 ir Clasu...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as ne prie belaruso kabinsiu nors 1025 suka savo akim maciau . kokios silpnos vietos jo

tikrai nezinau :D:D

yra 235, susukes 19000 ruliu, bendrovej, buvo subires 1 guolis....

gali tekt pakeist spyruoklines lekstutes, kur suspaudima reguliuoja. 235 stovi jau spec gumos ivores... bet tos lekstutes keiciasi per 20 minuciu . keiciau vienam...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas buvo sito preso apziureti ka gero ar blogo apie juos galit pasakyti ?

http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=pasaru&id=6540

blogo nieko. vartus laiko kabliai, ne hidro. mtz jo nesuks...

Manau, kad MTZ neturėtu kilti bėdų, todėl kad prėsas turi dančio kablius... Kaiptik galvoju, kad su hidrauliniu dangčio laikymu MTZokui yra sunkiau išlaikyti neprasidariusi galą ir pastoviai reikia spusteltį hidrauli.... bent jau taip darydavo viena bendrovė, kai prasuodavo su MTZ 82 ir Clasu...

nesuks mtz , nebent 1025... liberiski 235 turi, bande su mtz, suko tik siaudus. paskui kabino prie 209 fendt. zoles du E302 pradalgius, sugrebtus i kruva suko, bet be peiliu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas buvo sito preso apziureti ka gero ar blogo apie juos galit pasakyti ?

http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=pasaru&id=6540

blogo nieko. vartus laiko kabliai, ne hidro. mtz jo nesuks...

Manau, kad MTZ neturėtu kilti bėdų, todėl kad prėsas turi dančio kablius... Kaiptik galvoju, kad su hidrauliniu dangčio laikymu MTZokui yra sunkiau išlaikyti neprasidariusi galą ir pastoviai reikia spusteltį hidrauli.... bent jau taip darydavo viena bendrovė, kai prasuodavo su MTZ 82 ir Clasu...

nesuks mtz , nebent 1025... liberiski 235 turi, bande su mtz, suko tik siaudus. paskui kabino prie 209 fendt. zoles du E302 pradalgius, sugrebtus i kruva suko, bet be peiliu.

Na aš nesivesiu į ginčą, nes neturiu tokios kopmetencijos, aš tik pasvarsciau pagal kuklią asmeninė patirtį...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal dar kas parasys is praktikos, kaip dirzinis suspaudzia zalia zole.

Dirbam su dirziniais Welger 535 Master.Vienas susukes virs 15000 rul.,kitas virs 11000.

Bandem lyginti Case-100 su Vicon-235 su max 10 suspaudimu ir Fendt -412 su Welger-535 su 9 suspaudimu (galimas max 10).Abu salimais pradalgese sustodavo panasiai metru tikslumu.Velgerio dirzai istisiniai- net ir dirbant tūkstanciais rul jie neplysta......ko nepasakysi apie dirzini Vicon.....Teko isgirsti is mechanizatoriu,kad Vicon susegimai isplysta iki 1000 rul,JD-592 islaiko iki 1500 rul.....Dirzinio Claso nors dirzai ir istisiniai,bet jie plonesni (matyt ir sluoksniu maziau).Teko matyt keiciancius naujais ar ne po 4000 rul....Tiesa,bandem lyginti ta pati Fendt-412 su W-535 ir Reno -130 su Clasu-atrodo 180 Variant.Tai toj pradalgej kur vaziavo Clas gerokai daugiau rulonu......

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai pries 3m klausiau Agrariniu chebros tai sake,kad pasitaiko trukimu....

Dirziniam presui svarbiausia yra pradalges plotis ir forma.Jei vidury zoles daug,o krastuose maziau (pvz. po E-302 pjovimo be traiskytuvu....) reikia labai meistriskai vingiuoti,nes 3-5 sek,dirzai bus sumesti ir galimai per sipnesne vieta ar sujungima nutraukti.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

darbinis silpnas...nors paties kaimynas su dirziniu suka, bet ne zole... :icon-wink:

Raimisxx pataisau : Su dirziniu Welger 535 su MTZ-1025 zoles esam susuke virs 6000 rul.....Kai juostos su variu pakeitus vien zolei uztenka iki 3000rul.Jei pradalges idealios ir tarpine tarp vairo ir sedynes nedurna galima ir daugiau.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

darbinis silpnas...nors paties kaimynas su dirziniu suka, bet ne zole... :icon-wink:

Raimisxx pataisau : Su dirziniu Welger 535 su MTZ-1025 zoles esam susuke virs 6000 rul.....Kai juostos su variu pakeitus vien zolei uztenka iki 3000rul.Jei pradalges idealios ir tarpine tarp vairo ir sedynes nedurna galima ir daugiau.....

Su ijungtu smulkintuvu ar be (o gal nera tame prese smulkintuvo) ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

darbinis silpnas...nors paties kaimynas su dirziniu suka, bet ne zole... :icon-wink:

Raimisxx pataisau : Su dirziniu Welger 535 su MTZ-1025 zoles esam susuke virs 6000 rul.....Kai juostos su variu pakeitus vien zolei uztenka iki 3000rul.Jei pradalges idealios ir tarpine tarp vairo ir sedynes nedurna galima ir daugiau.....

ne taip supratau. bet ijungus peilius, butu liudnas reikalas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...