Jump to content

Reik pagalbos dėl T-150 K


efrendas

Recommended Posts

Vienu žodžiu nutiko toks dalykas, vienam mano T 150 bevažiuojant pradžioje užstrigo vairas, o po kelių sekundžių krito greičių dėžės tepalo slėgis ant 0 ir nei iš vietos. Yra buvę įvairių panašių gedimų, bet su tokiu neteko susidurti ir nieko neina padaryti :( Teko iš lauko pertemti ant buksyro :icon-redface: Tempent įjunus su rankenėle siurblį spaudimas atsiranda greičių dėžėje ir vairas veikia. Gal kam teko su tokia problema susidurti ar žinote kas gali būti ir kaip tą gedimą pašalinti :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienu žodžiu nutiko toks dalykas, vienam mano T 150 bevažiuojant pradžioje užstrigo vairas, o po kelių sekundžių krito greičių dėžės tepalo slėgis ant 0 ir nei iš vietos. Yra buvę įvairių panašių gedimų, bet su tokiu neteko susidurti ir nieko neina padaryti :( Teko iš lauko pertemti ant buksyro :icon-redface: Tempent įjunus su rankenėle siurblį spaudimas atsiranda greičių dėžėje ir vairas veikia. Gal kam teko su tokia problema susidurti ar žinote kas gali būti ir kaip tą gedimą pašalinti :icon-question:

Siurbliai yra atskiri tiek vairo, tiek pavaru dezes, vairo ns-50 ar 46 tiksliai nepamenu, o dezes siurblys yra dezes dugne. jis ir issiima su dugne pavaru dezes esanciu dangteliu.

http://www-us.agrotech.com.ua/rus/catalog/5/60/

va sitam puslapy yra kai kuriu rusisku traktoriu ir sunkvezimiu bei varikliu detaliu katalogai su iliustracijomis. nuoroda parodys t-150k traktoriu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienu žodžiu nutiko toks dalykas, vienam mano T 150 bevažiuojant pradžioje užstrigo vairas, o po kelių sekundžių krito greičių dėžės tepalo slėgis ant 0 ir nei iš vietos. Yra buvę įvairių panašių gedimų, bet su tokiu neteko susidurti ir nieko neina padaryti :( Teko iš lauko pertemti ant buksyro :icon-redface: Tempent įjunus su rankenėle siurblį spaudimas atsiranda greičių dėžėje ir vairas veikia. Gal kam teko su tokia problema susidurti ar žinote kas gali būti ir kaip tą gedimą pašalinti :icon-question:

Reikia pažiūrėt ar ilgojo velenėlio (kur eina net nuo variklio iki pat užpakalinės dalies kur darbinis jungiasi) nenusukta šlicai. Jį galima išsitraukti per galą. Atjungi darbinio kardaną, dangtelį ir ten iš vidaus išsitraukia koks 1,5 metro velenas su šlicais abiejuose galuose.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju visiems už pagalbą, po sėjos reiks bandyti sutvarkyti, tikiuosi pavyks :D
Beveik garantuotai bus nusukti ilgojo veleno slicai prie variklio,kaip minejo inzinierius velenas issitraukia per gala,sis velenas perduoda sukima nuo variklio vairo siurbliui,hidraulikos siurbliui(jei as teisus turejo ir hidraulika neveikti)dezes siurbliui ir darbiniam velenui.Perjungus sukima nuo ratu viskas sukama krumpliaraciu todel kol trauki tol veika.Cia viena is didziausiu problemu traktoriui su mazo varikliu,ypac jei yra naudojamas darbinis velenas,reikalas tame kad neprofesonaliai perdirbinejant variklius stipriai sutrumpeja slicine mova alkuninio veleno gale, ko pasekoje prasukami slicai.Jei iskils klausimu klauskite drasiai. :icon-wink:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju visiems už pagalbą, po sėjos reiks bandyti sutvarkyti, tikiuosi pavyks :D
Beveik garantuotai bus nusukti ilgojo veleno slicai prie variklio,kaip minejo inzinierius velenas issitraukia per gala,sis velenas perduoda sukima nuo variklio vairo siurbliui,hidraulikos siurbliui(jei as teisus turejo ir hidraulika neveikti)dezes siurbliui ir darbiniam velenui.Perjungus sukima nuo ratu viskas sukama krumpliaraciu todel kol trauki tol veika.Cia viena is didziausiu problemu traktoriui su mazo varikliu,ypac jei yra naudojamas darbinis velenas,reikalas tame kad neprofesonaliai perdirbinejant variklius stipriai sutrumpeja slicine mova alkuninio veleno gale, ko pasekoje prasukami slicai.Jei iskils klausimu klauskite drasiai. :icon-wink:

Ištraukėm tą veleną, šlicai ant veleno matosi padilę, bet neprasukti, tai lieka variantas, kad šlicai bus prasukti variklio smagratyje :(

Dabar reiks kelt variklį lauk ir žiūrėti kas ten yra :icon-evil:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju visiems už pagalbą, po sėjos reiks bandyti sutvarkyti, tikiuosi pavyks :D
Beveik garantuotai bus nusukti ilgojo veleno slicai prie variklio,kaip minejo inzinierius velenas issitraukia per gala,sis velenas perduoda sukima nuo variklio vairo siurbliui,hidraulikos siurbliui(jei as teisus turejo ir hidraulika neveikti)dezes siurbliui ir darbiniam velenui.Perjungus sukima nuo ratu viskas sukama krumpliaraciu todel kol trauki tol veika.Cia viena is didziausiu problemu traktoriui su mazo varikliu,ypac jei yra naudojamas darbinis velenas,reikalas tame kad neprofesonaliai perdirbinejant variklius stipriai sutrumpeja slicine mova alkuninio veleno gale, ko pasekoje prasukami slicai.Jei iskils klausimu klauskite drasiai. :icon-wink:

Ištraukėm tą veleną, šlicai ant veleno matosi padilę, bet neprasukti, tai lieka variantas, kad šlicai bus prasukti variklio smagratyje :(

Dabar reiks kelt variklį lauk ir žiūrėti kas ten yra :icon-evil:

Pakeites slicine mova butinai keisk ir velena,bus geresnis sukibimas nes cia silpna vieta.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Nu va pagaliau išėmėm variklį ir radau gedimo priežastį :icon-cool: Šlicai tiek ilgojo velenėlio tiek tarpinės movos neprasukti, o prasukta movos šplintavietė tarp veleno smagračio. Palyginus originalaus T 150 variklio movos tvirtinimo stiprumą ( 7 varžtais 16 mm prisukta prie veleno galo) ir Maz ( vienas 8mm šplintas kuris tik vos krašteliu užkimba už movos išpjovos griovelio) juokinga net pasidarė :D Jau senai ten turėjo nusisukti toks šplintas, visa laimė kad darbinio aplamai nenaudojom :)

Gal kas esat susidūrę su tos movos tvirtinimu ir kaip ją pavyko išspresti :icon-question: Iš anksto dėkoju.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va pagaliau išėmėm variklį ir radau gedimo priežastį :icon-cool: Šlicai tiek ilgojo velenėlio tiek tarpinės movos neprasukti, o prasukta movos šplintavietė tarp veleno smagračio. Palyginus originalaus T 150 variklio movos tvirtinimo stiprumą ( 7 varžtais 16 mm prisukta prie veleno galo) ir Maz ( vienas 8mm šplintas kuris tik vos krašteliu užkimba už movos išpjovos griovelio) juokinga net pasidarė :D Jau senai ten turėjo nusisukti toks šplintas, visa laimė kad darbinio aplamai nenaudojom :)

Gal kas esat susidūrę su tos movos tvirtinimu ir kaip ją pavyko išspresti :icon-question: Iš anksto dėkoju.

Meginsiu paaiskinti,prie slicines movos virinasi 3-4 milimetru storio flanciukas (diametro neprisimenu)mova isikala i alkunini velena kol atsiremia privirintas flanciukas(pries kalant, privirinta flanciuka reikia aptekinti iscentruoti kad tiksliai priglustu prie veleno,ismirgeliuoti isimas varztams)smagratis (nuo alkuninio puses)pratekinamas 3-4 mm i gyli priklausomai nuo flanciuko storio,iki skyliu centro(pro kurias smagratis prisukamas prie alkuninio)movai prasisukti neduoda smagracio varztai ir smeiges.Taip mova montuoja Liudyneje prie Panevezio,taip dariau ir as.Nenustebciau jei ne viskas butu aisku,bet be brezinio sunku paaiskinti.Jei labai reiks meginsiu nubraizyti ir atsiusti.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip įdėjus tą movą aišku gaunasi gan stipriai, tada jau ir darbinį gali smarkiau apkrauti, turėtu laikyti, bet aš darbinio veleno nesiruošiu naudoti, tai dėsiu be vlanšiuko. Iš seno T-150 variklio paėmiau tą movą, ji yra su dideliu flanšu. Išpjoviau pačią movą, ritoj tekintojas ją apdirbs, patrumpins ir padarys normalią šplintavietę, tada kalu į vidų ir pabandau išgrežti dar vieną šplintavietę tarp movos ir veleno galo, užkalu šplintus ir dedu viską į savo vietas :) Manau turėtų laikyti :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip įdėjus tą movą aišku gaunasi gan stipriai, tada jau ir darbinį gali smarkiau apkrauti, turėtu laikyti, bet aš darbinio veleno nesiruošiu naudoti, tai dėsiu be vlanšiuko. Iš seno T-150 variklio paėmiau tą movą, ji yra su dideliu flanšu. Išpjoviau pačią movą, ritoj tekintojas ją apdirbs, patrumpins ir padarys normalią šplintavietę, tada kalu į vidų ir pabandau išgrežti dar vieną šplintavietę tarp movos ir veleno galo, užkalu šplintus ir dedu viską į savo vietas :) Manau turėtų laikyti :icon-wink:
Tada patarciau isgrezus papildoma skyle(jei pasiseks,nes paprastai movos buna grudintos)ja issriegti ir isukti varzta tada nebus pradinio judejimo.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip įdėjus tą movą aišku gaunasi gan stipriai, tada jau ir darbinį gali smarkiau apkrauti, turėtu laikyti, bet aš darbinio veleno nesiruošiu naudoti, tai dėsiu be vlanšiuko. Iš seno T-150 variklio paėmiau tą movą, ji yra su dideliu flanšu. Išpjoviau pačią movą, ritoj tekintojas ją apdirbs, patrumpins ir padarys normalią šplintavietę, tada kalu į vidų ir pabandau išgrežti dar vieną šplintavietę tarp movos ir veleno galo, užkalu šplintus ir dedu viską į savo vietas :) Manau turėtų laikyti :icon-wink:
Tada patarciau isgrezus papildoma skyle(jei pasiseks,nes paprastai movos buna grudintos)ja issriegti ir isukti varzta tada nebus pradinio judejimo.

Dėkoju technikas :) nebloga mintis, reiks pabandyti įsukti varžtą :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sweiki i mano t-150k su smd varikliu i tepala bega vanduo kas gali buti jei galvutes buvo ka tik nuimtos ir tarpines keistos sakau gal gilzes ar gumos tarp gilziu ir bloko? reik patarimo nuo ko pradet si kart ardyt

Su smd buna toks atvejis kai vandens pumpos membrana prakiura ir uzglusini skyle kad vanduo nebegtu, tai jis i tepala subega.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti
×
×
  • Create New...