efrendas Paskelbta Balandžio 23, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 23, 2006 Vienu žodžiu nutiko toks dalykas, vienam mano T 150 bevažiuojant pradžioje užstrigo vairas, o po kelių sekundžių krito greičių dėžės tepalo slėgis ant 0 ir nei iš vietos. Yra buvę įvairių panašių gedimų, bet su tokiu neteko susidurti ir nieko neina padaryti Teko iš lauko pertemti ant buksyro Tempent įjunus su rankenėle siurblį spaudimas atsiranda greičių dėžėje ir vairas veikia. Gal kam teko su tokia problema susidurti ar žinote kas gali būti ir kaip tą gedimą pašalinti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
swe Paskelbta Balandžio 23, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 23, 2006 gal koki velena nusukė? ar mova kuri suka siurblius nuo variklio? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Balandžio 23, 2006 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 23, 2006 gal koki velena nusukė? ar mova kuri suka siurblius nuo variklio? Gaila neturiu T 150 knygos, nei katalogo, nežinau ten visos sistemos kas ką kaip suka Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Balandžio 23, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 23, 2006 Vienu žodžiu nutiko toks dalykas, vienam mano T 150 bevažiuojant pradžioje užstrigo vairas, o po kelių sekundžių krito greičių dėžės tepalo slėgis ant 0 ir nei iš vietos. Yra buvę įvairių panašių gedimų, bet su tokiu neteko susidurti ir nieko neina padaryti Teko iš lauko pertemti ant buksyro Tempent įjunus su rankenėle siurblį spaudimas atsiranda greičių dėžėje ir vairas veikia. Gal kam teko su tokia problema susidurti ar žinote kas gali būti ir kaip tą gedimą pašalinti Siurbliai yra atskiri tiek vairo, tiek pavaru dezes, vairo ns-50 ar 46 tiksliai nepamenu, o dezes siurblys yra dezes dugne. jis ir issiima su dugne pavaru dezes esanciu dangteliu. http://www-us.agrotech.com.ua/rus/catalog/5/60/ va sitam puslapy yra kai kuriu rusisku traktoriu ir sunkvezimiu bei varikliu detaliu katalogai su iliustracijomis. nuoroda parodys t-150k traktoriu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Balandžio 23, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 23, 2006 As taip pat nerandu mtz bedos. salto variklio spaudimas 4 o kai variklis ikaista iki 85-90 laipsniu spaudimas pilnu gazu siekia tik 2, o nukritus apsukoms rodo tik 0,5, rudeni pakeista grupe ir indeklai. bet buvo turbinos tepalo rotorius pilnas nesvarumu, sakau gal koks filtro voztuvas pastrigo? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
petras Paskelbta Balandžio 24, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 24, 2006 juk tokiu karsciu tepalas palieka it vanduo ! Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Inžinierius Paskelbta Balandžio 24, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 24, 2006 Vienu žodžiu nutiko toks dalykas, vienam mano T 150 bevažiuojant pradžioje užstrigo vairas, o po kelių sekundžių krito greičių dėžės tepalo slėgis ant 0 ir nei iš vietos. Yra buvę įvairių panašių gedimų, bet su tokiu neteko susidurti ir nieko neina padaryti Teko iš lauko pertemti ant buksyro Tempent įjunus su rankenėle siurblį spaudimas atsiranda greičių dėžėje ir vairas veikia. Gal kam teko su tokia problema susidurti ar žinote kas gali būti ir kaip tą gedimą pašalinti Reikia pažiūrėt ar ilgojo velenėlio (kur eina net nuo variklio iki pat užpakalinės dalies kur darbinis jungiasi) nenusukta šlicai. Jį galima išsitraukti per galą. Atjungi darbinio kardaną, dangtelį ir ten iš vidaus išsitraukia koks 1,5 metro velenas su šlicais abiejuose galuose. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Balandžio 24, 2006 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 24, 2006 Dėkoju visiems už pagalbą, po sėjos reiks bandyti sutvarkyti, tikiuosi pavyks Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Balandžio 24, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 24, 2006 gerai petrai o koki pas tave rodo? kai karstas motaras? na lyginau arimus su 7 metru balkiu, tai lupa 6 paletytu begiu. apie 10km/val Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Balandžio 25, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 25, 2006 Man tai kai saltos 4 spaudimas. o kai karstas 3. Tai tas valkis gal zaislinis? mana tai 5 metru tai 4-5 begiu buksuodamas traukia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
petras Paskelbta Balandžio 25, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 25, 2006 tai ten gal koks lengvutis saltas tai rodo 3.5 ~ kai karstas be gazo nukrenta iki 1 bet tai ne beda beda tada kada numynei sankaba ir gazas iki dugno ir nekyla spaudimas va tada jau beda Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Balandžio 30, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 30, 2006 Man tai kai saltos 4 spaudimas. o kai karstas 3. Tai tas valkis gal zaislinis? mana tai 5 metru tai 4-5 begiu buksuodamas traukia KUR TAU ZAISLINIS 34NR DVITEJINE SIJA. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
panzerfist Paskelbta Gegužės 1, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 1, 2006 2varstelis: Mazum ne visi turi duomenis 34 sijos, tai kaip tycia 34nr dvitejes sijos neradau, tai artimiausia pajemiau nr33: aukstis:33cm, plotis 18cm, mase(kg/m) 42,2. Cia pagal gosta. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
technikas Paskelbta Gegužės 6, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 6, 2006 Dėkoju visiems už pagalbą, po sėjos reiks bandyti sutvarkyti, tikiuosi pavyks Beveik garantuotai bus nusukti ilgojo veleno slicai prie variklio,kaip minejo inzinierius velenas issitraukia per gala,sis velenas perduoda sukima nuo variklio vairo siurbliui,hidraulikos siurbliui(jei as teisus turejo ir hidraulika neveikti)dezes siurbliui ir darbiniam velenui.Perjungus sukima nuo ratu viskas sukama krumpliaraciu todel kol trauki tol veika.Cia viena is didziausiu problemu traktoriui su mazo varikliu,ypac jei yra naudojamas darbinis velenas,reikalas tame kad neprofesonaliai perdirbinejant variklius stipriai sutrumpeja slicine mova alkuninio veleno gale, ko pasekoje prasukami slicai.Jei iskils klausimu klauskite drasiai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Gegužės 7, 2006 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 7, 2006 Dėkoju visiems už pagalbą, po sėjos reiks bandyti sutvarkyti, tikiuosi pavyks Beveik garantuotai bus nusukti ilgojo veleno slicai prie variklio,kaip minejo inzinierius velenas issitraukia per gala,sis velenas perduoda sukima nuo variklio vairo siurbliui,hidraulikos siurbliui(jei as teisus turejo ir hidraulika neveikti)dezes siurbliui ir darbiniam velenui.Perjungus sukima nuo ratu viskas sukama krumpliaraciu todel kol trauki tol veika.Cia viena is didziausiu problemu traktoriui su mazo varikliu,ypac jei yra naudojamas darbinis velenas,reikalas tame kad neprofesonaliai perdirbinejant variklius stipriai sutrumpeja slicine mova alkuninio veleno gale, ko pasekoje prasukami slicai.Jei iskils klausimu klauskite drasiai. Ištraukėm tą veleną, šlicai ant veleno matosi padilę, bet neprasukti, tai lieka variantas, kad šlicai bus prasukti variklio smagratyje Dabar reiks kelt variklį lauk ir žiūrėti kas ten yra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
petras Paskelbta Gegužės 8, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 8, 2006 ujeeee.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
technikas Paskelbta Gegužės 13, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 13, 2006 Dėkoju visiems už pagalbą, po sėjos reiks bandyti sutvarkyti, tikiuosi pavyks Beveik garantuotai bus nusukti ilgojo veleno slicai prie variklio,kaip minejo inzinierius velenas issitraukia per gala,sis velenas perduoda sukima nuo variklio vairo siurbliui,hidraulikos siurbliui(jei as teisus turejo ir hidraulika neveikti)dezes siurbliui ir darbiniam velenui.Perjungus sukima nuo ratu viskas sukama krumpliaraciu todel kol trauki tol veika.Cia viena is didziausiu problemu traktoriui su mazo varikliu,ypac jei yra naudojamas darbinis velenas,reikalas tame kad neprofesonaliai perdirbinejant variklius stipriai sutrumpeja slicine mova alkuninio veleno gale, ko pasekoje prasukami slicai.Jei iskils klausimu klauskite drasiai. Ištraukėm tą veleną, šlicai ant veleno matosi padilę, bet neprasukti, tai lieka variantas, kad šlicai bus prasukti variklio smagratyje Dabar reiks kelt variklį lauk ir žiūrėti kas ten yra Pakeites slicine mova butinai keisk ir velena,bus geresnis sukibimas nes cia silpna vieta. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Inžinierius Paskelbta Gegužės 15, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 15, 2006 Pabandyk veleną ikišt kitu galu, šlicai tie patys turėtų padėt laikinai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Birželio 2, 2006 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 2, 2006 Nu va pagaliau išėmėm variklį ir radau gedimo priežastį Šlicai tiek ilgojo velenėlio tiek tarpinės movos neprasukti, o prasukta movos šplintavietė tarp veleno smagračio. Palyginus originalaus T 150 variklio movos tvirtinimo stiprumą ( 7 varžtais 16 mm prisukta prie veleno galo) ir Maz ( vienas 8mm šplintas kuris tik vos krašteliu užkimba už movos išpjovos griovelio) juokinga net pasidarė Jau senai ten turėjo nusisukti toks šplintas, visa laimė kad darbinio aplamai nenaudojom Gal kas esat susidūrę su tos movos tvirtinimu ir kaip ją pavyko išspresti Iš anksto dėkoju. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
technikas Paskelbta Birželio 4, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 4, 2006 Nu va pagaliau išėmėm variklį ir radau gedimo priežastį Šlicai tiek ilgojo velenėlio tiek tarpinės movos neprasukti, o prasukta movos šplintavietė tarp veleno smagračio. Palyginus originalaus T 150 variklio movos tvirtinimo stiprumą ( 7 varžtais 16 mm prisukta prie veleno galo) ir Maz ( vienas 8mm šplintas kuris tik vos krašteliu užkimba už movos išpjovos griovelio) juokinga net pasidarė Jau senai ten turėjo nusisukti toks šplintas, visa laimė kad darbinio aplamai nenaudojom Gal kas esat susidūrę su tos movos tvirtinimu ir kaip ją pavyko išspresti Iš anksto dėkoju. Meginsiu paaiskinti,prie slicines movos virinasi 3-4 milimetru storio flanciukas (diametro neprisimenu)mova isikala i alkunini velena kol atsiremia privirintas flanciukas(pries kalant, privirinta flanciuka reikia aptekinti iscentruoti kad tiksliai priglustu prie veleno,ismirgeliuoti isimas varztams)smagratis (nuo alkuninio puses)pratekinamas 3-4 mm i gyli priklausomai nuo flanciuko storio,iki skyliu centro(pro kurias smagratis prisukamas prie alkuninio)movai prasisukti neduoda smagracio varztai ir smeiges.Taip mova montuoja Liudyneje prie Panevezio,taip dariau ir as.Nenustebciau jei ne viskas butu aisku,bet be brezinio sunku paaiskinti.Jei labai reiks meginsiu nubraizyti ir atsiusti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Birželio 4, 2006 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 4, 2006 Na taip įdėjus tą movą aišku gaunasi gan stipriai, tada jau ir darbinį gali smarkiau apkrauti, turėtu laikyti, bet aš darbinio veleno nesiruošiu naudoti, tai dėsiu be vlanšiuko. Iš seno T-150 variklio paėmiau tą movą, ji yra su dideliu flanšu. Išpjoviau pačią movą, ritoj tekintojas ją apdirbs, patrumpins ir padarys normalią šplintavietę, tada kalu į vidų ir pabandau išgrežti dar vieną šplintavietę tarp movos ir veleno galo, užkalu šplintus ir dedu viską į savo vietas Manau turėtų laikyti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
technikas Paskelbta Birželio 4, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 4, 2006 Na taip įdėjus tą movą aišku gaunasi gan stipriai, tada jau ir darbinį gali smarkiau apkrauti, turėtu laikyti, bet aš darbinio veleno nesiruošiu naudoti, tai dėsiu be vlanšiuko. Iš seno T-150 variklio paėmiau tą movą, ji yra su dideliu flanšu. Išpjoviau pačią movą, ritoj tekintojas ją apdirbs, patrumpins ir padarys normalią šplintavietę, tada kalu į vidų ir pabandau išgrežti dar vieną šplintavietę tarp movos ir veleno galo, užkalu šplintus ir dedu viską į savo vietas Manau turėtų laikyti Tada patarciau isgrezus papildoma skyle(jei pasiseks,nes paprastai movos buna grudintos)ja issriegti ir isukti varzta tada nebus pradinio judejimo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Birželio 5, 2006 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 5, 2006 Na taip įdėjus tą movą aišku gaunasi gan stipriai, tada jau ir darbinį gali smarkiau apkrauti, turėtu laikyti, bet aš darbinio veleno nesiruošiu naudoti, tai dėsiu be vlanšiuko. Iš seno T-150 variklio paėmiau tą movą, ji yra su dideliu flanšu. Išpjoviau pačią movą, ritoj tekintojas ją apdirbs, patrumpins ir padarys normalią šplintavietę, tada kalu į vidų ir pabandau išgrežti dar vieną šplintavietę tarp movos ir veleno galo, užkalu šplintus ir dedu viską į savo vietas Manau turėtų laikyti Tada patarciau isgrezus papildoma skyle(jei pasiseks,nes paprastai movos buna grudintos)ja issriegti ir isukti varzta tada nebus pradinio judejimo. Dėkoju technikas nebloga mintis, reiks pabandyti įsukti varžtą Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Martinux Paskelbta Birželio 5, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 5, 2006 Sweiki i mano t-150k su smd varikliu i tepala bega vanduo kas gali buti jei galvutes buvo ka tik nuimtos ir tarpines keistos sakau gal gilzes ar gumos tarp gilziu ir bloko? reik patarimo nuo ko pradet si kart ardyt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Birželio 6, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 6, 2006 Sweiki i mano t-150k su smd varikliu i tepala bega vanduo kas gali buti jei galvutes buvo ka tik nuimtos ir tarpines keistos sakau gal gilzes ar gumos tarp gilziu ir bloko? reik patarimo nuo ko pradet si kart ardyt Su smd buna toks atvejis kai vandens pumpos membrana prakiura ir uzglusini skyle kad vanduo nebegtu, tai jis i tepala subega. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti