Jump to content

fendt


fendj

Recommended Posts

  • Atsakymai 1.2k
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Kol nuzkliunu kur nors tai man jie irgi pakankamai geri :eusa-snooty:

fendt apie 1500 valandu pas mane, greitis prie pat 70 km/h ir su purvasaugiais jokiu bedu, net nekliba niekas niekur, fergis dar 1000 valandu neilipes greitis tik apie 55 km/h tai fergio sparnai jau kelis sykius buvo truke ir patys kronsteinai kurie tipo labai geri nes pasisuka taip tabaluojasi kad baisu bevaziuoti, kol buvo garantinis servisas prizadejo pakeisti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasisukantys sparnai tikrai geras dalykas, gerokai padidina traktoriaus manevringumą. Atrodo nelabai tvirtai, bet bent jau Fendt pas maniškį beveik 6000 mv, bet dar laikosi be problemų.

New 700 serijoj dar įdiegta ir jautresnio vairo sistema. Fendt tai naujovė, o kitų markių traktoriuose tai jau buvo anksčiau. Keista, kad Fendt šiuo atveju atsiliko. Pasiūlymą Fendt tai įdiegti į traktorius siunčiau ir aš jau prieš kokius 4 metus. Aišku į vieną ar keletą pastabų niekas ten nekreipia dėmesio, bet jei susidaro panašių šimtai ar tūkstančiai, tai vis tik ko gero padeda suprojektuoti tobulesnius traktorius, labiau tenkinančius klijentų norus. Džiugu, kad naujajam 700 serijos Fendt nebematau daugelio dalykų, dėl kurių buvau pareiškęs pastabas. Tai ir tas pats vairo jautrumas, kur reikia apsukti vairo ratą 3 kartus, o kur pakaks 1 karto, didelis skirtumas. Keleivio sėdynė žmoniškesnė. Priekiniam langui plati užuolaidėlė, o ne siauras skydelis, kuris tinkamai neapsaugo nuo saulės. Kabinos ir išorės dizainas. Ir tt. Šis traktorius tikrai fainas. Jei viskas bus kaip sutarta, po kokių 2 mėn turėčiau išbandyti jį savo laukuose. :eusa-dance:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pas visus didziuosius traktorius, kur apie 200 ag yra, pasisuka purvasaugiai, ne tik pas Fendt, Case ar Masseju.

Nėra jau čia tokia baisi konstrukcinė ypatybė , pas naują BELARUS 952 jau irgi judantys priekiniai purvasargiai (aišku nukrito dar pirmą mėnesį :lol: , reikėjo sudėt gamykloj užmirštas dalis :icon-eek: )

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

nuo 400ser ta "vairalazde" yra, spusteli migtuka (aktuvuoji, kad nori vaziuot o ne siaip uzkliuvai besikrapstant kabinoj) ir duodi krypti i prieki ar atgal spusteli ta migtuka ir vaziuoji. Galo pedalas isjungtas ir beto su juo nepatogu vaziuot.... Nezinau ne vieno kuris dirba su fendtu su gazo pedalu, beto su svirtim ekonomiskiau vaziuoji. Kodel klausi, neiseina pajudet ? :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as fendt'o neturiu, vienas ūkininkas sakė kol nepaduodi gazo tol nepravažiuoja pro bėgi į garaža, nežinau kodėl jis taip sakė, gal nenorėjo kad mes pirktume fendt'a. Musu keisui "vairalazdė" juda tik i prieki, jeigu nori perjungti važiavimo kripti reikia tik paspausti mygtuka ant tos "vairalazdės" arba reikia perjungti su svirtimi kur yra vairo kairėje pusėje

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as fendt'o neturiu, vienas ūkininkas sakė kol nepaduodi gazo tol nepravažiuoja pro bėgi į garaža, nežinau kodėl jis taip sakė, gal nenorėjo kad mes pirktume fendt'a. Musu keisui "vairalazdė" juda tik i prieki, jeigu nori perjungti važiavimo kripti reikia tik paspausti mygtuka ant tos "vairalazdės" arba reikia perjungti su svirtimi kur yra vairo kairėje pusėje

Nereikia lyginti visai skirtingu dalyku kai fendte bepakope pavaru deze su tms ir plius turbinine sankaba o ceise viso labo tik powersiftas tad ir valdimas skiriasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as fendt'o neturiu, vienas ūkininkas sakė kol nepaduodi gazo tol nepravažiuoja pro bėgi į garaža, nežinau kodėl jis taip sakė, gal nenorėjo kad mes pirktume fendt'a. Musu keisui "vairalazdė" juda tik i prieki, jeigu nori perjungti važiavimo kripti reikia tik paspausti mygtuka ant tos "vairalazdės" arba reikia perjungti su svirtimi kur yra vairo kairėje pusėje

Nereikia lyginti visai skirtingu dalyku kai fendte bepakope pavaru deze su tms ir plius turbinine sankaba o ceise viso labo tik powersiftas tad ir valdimas skiriasi.

uk.algi, man rodos lauris kalba apie puma cvx :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as fendt'o neturiu, vienas ūkininkas sakė kol nepaduodi gazo tol nepravažiuoja pro bėgi į garaža, nežinau kodėl jis taip sakė, gal nenorėjo kad mes pirktume fendt'a. Musu keisui "vairalazdė" juda tik i prieki, jeigu nori perjungti važiavimo kripti reikia tik paspausti mygtuka ant tos "vairalazdės" arba reikia perjungti su svirtimi kur yra vairo kairėje pusėje

vat sitas "nedadarymas" ir mane nervina ypac nuo kombaino nulipus. cia kalba eina apie case puma cvx.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as fendt'o neturiu, vienas ūkininkas sakė kol nepaduodi gazo tol nepravažiuoja pro bėgi į garaža, nežinau kodėl jis taip sakė, gal nenorėjo kad mes pirktume fendt'a. Musu keisui "vairalazdė" juda tik i prieki, jeigu nori perjungti važiavimo kripti reikia tik paspausti mygtuka ant tos "vairalazdės" arba reikia perjungti su svirtimi kur yra vairo kairėje pusėje

Nereikia lyginti visai skirtingu dalyku kai fendte bepakope pavaru deze su tms ir plius turbinine sankaba o ceise viso labo tik powersiftas tad ir valdimas skiriasi.

uk.algi, man rodos lauris kalba apie puma cvx :icon-cool:

Oas maniau jog apie dickius kalba eina, sory :icon-redface:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pasakykit idomumo dėliai, kaip važiuoja fendt'as: nuliankia i prieki vairalazde ir važiuoja ar dar papildomai reikia duoti gaza?

Keturi skirtingi važiavimo būdai: valdymas joystiku su TMS, valdymas joystiku be TMS, valdymas gazo pedalu su TMS ir gazo pedalu be TMS. Dauguma dirba valdant joystiku su TMS, bet vienam forumiečiui žinau tikrai labiau patinka valdymas gazo pedalu. Dėl to kaimyno, tai galimas atvejis, jei netyčia išjungė TMS, arba jo traktoriuj nėra TMS.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pasakykit idomumo dėliai, kaip važiuoja fendt'as: nuliankia i prieki vairalazde ir važiuoja ar dar papildomai reikia duoti gaza?

Keturi skirtingi važiavimo būdai: valdymas joystiku su TMS, valdymas joystiku be TMS, valdymas gazo pedalu su TMS ir gazo pedalu be TMS. Dauguma dirba valdant joystiku su TMS, bet vienam forumiečiui žinau tikrai labiau patinka valdymas gazo pedalu. Dėl to kaimyno, tai galimas atvejis, jei netyčia išjungė TMS, arba jo traktoriuj nėra TMS.

deja, tamsta klysti. tas fintas, del vaziavimo per begi ar i kalniuka, yra. gazo nepaduosi - nevaziuosi.

bet tai galima isjungt...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...