Jump to content

Naujas DON-1500B vs senas Lexion


Martynas P

Recommended Posts

Sveiki,

paskaičiau kalnus diskusijų, net galva ištino, nors ir taip jau buvo patinus...

Turiu senuką 89 DON-1500 kuris man jau penktas sezonas nupjauna beveik 300ha. Praėjusį sezoną nuvariau 330... Dar metus jei dar ištems be kapitalinio, tai viskas.. Alternatyvos keitimui:

DON-1500B naujas (atkeliauja paskutiniai modeliai. Paskui tik Acros) Gal kas žinot atsiliepimų apie šitus naujus?

Ramiai išsirinkti senuklą Lexion 440 ar NH TX-66, (gerai but 4x4)

Susisukti parašyti projektą ir imti panašų naują Claas, NH, ar JD

Žemės apie 4,5 balo, naujais Lexion be paramos nekvepia...

Ačiū už pamastymus ir atsiprašau jei forume jau esamą tema pražioplijau...

Martynas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi taigi... Man DON atrodo patraukliausias senas už kokia 20 kLt + 15 kLt investiciju.. Daugiau net nesukiši.. Tik rask tu žmogus laiko.. Ir vistiek liks senas pilnas gamyklinių brokų daiktas... Pakanka prasitrinti vamzdeliui ir pusės dienos nėr, o neduok diev ta proga visi diržai išsimaudė..

Tiesa nuo naujo DON dar kompensuojama ~40kLt. Bet tai vistiek..

Įdomu kiek į 10 metų amžiaus Lexion ar NH TX kasmet tenka suinvestuoti? Gal kas pasidalintu apytiksliu kLt biudžetu?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kažkur skaičiau, kad 60% žigulių tik nuėjusių nuo konvejerio nepraeina technikinės :D:D:D O dėl kišimo į dėvėtą kombainą didelis klaustukas, daug priklauso nuo priežiūros ir sėkmės. Paklausiau žmogaus kuris prekiauja dėvėtais, sakė, kad daugiausia ką įra įkišes į šviežiai iš vokiečių parvarytą kombainą 30000lt, čia orientacijai

Dar vienas dalykas, del naudoto kombaino islaikymo. Kaip taisykle maždaug nuo 3000 motovalandu pradeda byret guoliai, visiem kombainam, kokie jie bebutu. Reik turėt omeni :icon-eek:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkur skaičiau, kad pagal tonas 1 Claas gedimui tenka 30 DON gedimu.. :icon-eek: Kažkaip nesinori tikėt. Nors jei abu 10 metų ir Claas (400Ag) dirba rinktiniuose kviečiuose, DON ekologiniam šabakštyne ir dar operatoriui rankos ne iš ten dygę, tai nesistebėčiau ir dar įspūdingesniu santykiu...

Tiesa DON nekulia Avižų ! Man tai neaktula, bet šia vasarą mėginau patalkint patyriau visišką fiasko..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkur skaičiau, kad pagal tonas 1 Claas gedimui tenka 30 DON gedimu.. :icon-eek: Kažkaip nesinori tikėt. Nors jei abu 10 metų ir Claas (400Ag) dirba rinktiniuose kviečiuose, DON ekologiniam šabakštyne ir dar operatoriui rankos ne iš ten dygę, tai nesistebėčiau ir dar įspūdingesniu santykiu...

Tiesa DON nekulia Avižų ! Man tai neaktula, bet šia vasarą mėginau patalkint patyriau visišką fiasko..

Kaimynas kulia avižas su Donais. Nesuprantu kaip jis gali nekult? Kas darosi?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi taigi... Man DON atrodo patraukliausias senas už kokia 20 kLt + 15 kLt investiciju.. Daugiau net nesukiši.. Tik rask tu žmogus laiko.. Ir vistiek liks senas pilnas gamyklinių brokų daiktas... Pakanka prasitrinti vamzdeliui ir pusės dienos nėr, o neduok diev ta proga visi diržai išsimaudė..

Tiesa nuo naujo DON dar kompensuojama ~40kLt. Bet tai vistiek..

Įdomu kiek į 10 metų amžiaus Lexion ar NH TX kasmet tenka suinvestuoti? Gal kas pasidalintu apytiksliu kLt biudžetu?

Is savo patirties galiu pasakyt, kad Don avizas kulia ir gana gerai. Isbandyta dar kolchozu laikais. Dabar del investiciju. As i savo Claas Dominator 118 sl maxi 92m. vidutiniskai sudedavau po 2000lt i metus. Manau normaliai nes ieina ir tepalu ir filtru keitimas sezonui. Tfu, tfu, tfiu daugiau nieko rimto, bet turbut reikes parduot. :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Buktuoja tarp grūdinio elevatoriaus ir bunkerio sraigutės. Visiškai sausos arba šlapios su žolėmis eina, bet drėgnos švarios niekaip.. :( Sukonstravau ten iš maišytuva, bet labai daug negelbėjo.. Visos kitos kultūros eina kiaurai.. Dabar dar galvoju sraigute pakeist į naują, nes minčių nėr daugiau. Jos galo restauracija nepadėjo.. (gal čia kaip su Janisei perkulimu.. kol neatrestauruoji sraigutes tai ir neina.. buna kas ir kombaina net parduoda.. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu kombainas pagamintas iki 91m. tai ten ibunkeri dedavosi zymiai mazesnio diametro sraige su visu perejimu nuo elevatoriaus.Po 91m pradejo deti zymiai stambesnes su visu vamzdzium i bunkeri. nezinau kaip pas tave su kombaino amzium ,bet kur mazesno diametro sraigele tai pakeldavom apsukas pakeidami zvaigzdute tai jau normaliau budavo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kiek ha kulia? 2 kLt sezonui atrodo visai nedaug. 89 DON kuldamas po 300 ha man bijau tikrai nemažiau kainuoja. Be t

epalų tiek... Jei Lexion islaikymas kainuotu 4-5 kLt tai būt puiku :)

Kuliam apie 400ha. Nusikult nebutu problema ,bet problema su grudu paemimu del sandeliu trukumo. Sita problema siemet tikrai spresim

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesa nežianau kaip ten su tuo sraigutės diametru.. Panašus kaip elevatorių apačioje. Komabinas 89 10mėn. (totalaus broko serija :( ) Sraigute pakeisiu ir tikiuos daugiau su avižom reikalų neturėt :)

Na mes pradėjom nuo sandėlių spręsti. Nes jokio skirtumo ar Don ar Lexion ar Janisei jei su pilnu bunkeriu lauke stovi...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesa nežianau kaip ten su tuo sraigutės diametru.. Panašus kaip elevatorių apačioje. Komabinas 89 10mėn. (totalaus broko serija :( ) Sraigute pakeisiu ir tikiuos daugiau su avižom reikalų neturėt :)

Na mes pradėjom nuo sandėlių spręsti. Nes jokio skirtumo ar Don ar Lexion ar Janisei jei su pilnu bunkeriu lauke stovi...

Sraigute tikrai seno modelio tad bandyk susirasti storesnio diametro ir ji butu panasaus diametro kaip isleidimo sraiges naujesniu metu ir manau lengviau atsikvepsi aisku truputeli teks pakonstruoti bet busi laimingas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Va katik apžiūrėjau naują DON-1500B su YMZ varikliu. Nežinau ką pasakyt... Šis tas patobulinta: Claas tiltas, hidraulika danfos, patobulinta nuožulni, hederio pirikabinimas panašu normalus, nėra tų kablių ir grandinių.. Normalus pjaunamosios reversas su hidrovarikliu, yra net automatinis pjovimo lygio palaikymas! Viskas elektro hidraulika, pagrindinis valdymas ant 'vairalazdės", mygtukai spaudos maloniai, bet mano ranka kiek per maža, kad būt patogu.. Lenktuvus varo hidro variklis, greitis elektro-hidraulika vadomas (ratuku), bet padėtas mano supratimu eilinį syk ne vietoje... Visa kita dvelkia gilia senove, tik nereikalingos rankenos išmestos ir pedalai išmesti, dėl to atrodo erdviau.

Minusai:

Iškart krenta į akis apdažymo kokybė... Jau naujam pro suvirinimus pabėgę rūdys.. :( (raudona spalva tikrai būt privalumas :) Bunkerio uždengimas toks pats "kiauras", net dabar lyjat lietui iš jo varva... Bunkerio apačia nepanašu, kad būt sustiprinta, nors beveik pas visus ten silpna vieta. Smulkintuvas neatrodo labai rimtas, ypač į suvirinimo kokybę pažiūrėjus. Su YMZ varikliu (kuris ten vos po kapotu išsitenka :) ) važiuoklės hidrovariklio pavara diržinė, kas man sentimentų nekelia. Hidro varikliai rusiški. Vairo cilindrų štokai atrodo su rūdžių taškais... Visa kita atrodo tvarkingai kaip pas Don.

Skambinau vienam žmogėnui kuris du pernai pirko su Cummins varikliais . Nesiskundė. Vienam tik dėl kažkur atsikabinusio laiduko buvo kondicionierius sustojęs, daugiau jokių gedimų. Tikisi, kad kokius 7 metus pradirbs be didesnių bėdų. Tas man ir būt panašu į teisybę.. Tiki kokia jo likutinė vertė bus po tų 7 metų?...

Su 50% projektu jis man visai patiktų, bet taip sau, tai reiks kur Lexion apžiūrėti... Bet šią savaitę jau laiko nėra...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Forsttrito jokiu būdu!!! Buvau prieš pora metų talką sutaris 516B. Atvažiavo ir sėdo ir dar sėdo.. Tris kart klimpęs nukūlė 1 ha... Su tuščiu bunkeriu įsėdo, o aš paskui DON'u vėžes apkabinęs su pilnu pravariau ir jokio ženklo. DON variklis galingesnis (200 ir 235), našumas didesnis, hederio sraigė didesnio diametro (forstritui vyniojo beviltiškai), bunkeris talpesnis ir netgi konstrukcija rimčiau atrodo. Jei tais metais būčiau Forstrittą turėjęs bankrotas 100%... O su DON ežeruose vandens pjoviau, KAMAZĄ (pilną) iš lauko tempiau ne syk per tešlyną.. Jei būčiau kažkur neperskaitęs, būčiau taip net nesugalvojęs.. :)

Forstrittas kol jaunas gal ir patikimesnis ir kabina jo teisingoje vietoje, smulkina neblogai, chederio užkabinimas žmogiškas, bet taugiau tai nieko gero nematau.. Varikliai prastoki, nebent AMZ nuo K-700 pastatytas..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl padangų, tai tikrai Forstrittui turėt labai gelbėti. Na varikliai gal ir nėr labai blogi. Neblogesni už senojo DON. Pastariejį pasiutusiai bijo perkaitinimo, o perkaitint vienas juokas. Nebent elektronika puikiai veiktų, bet pas man deja neveikė kai reikėjo... :(

Dar man atrodo, kad forsttritai būna labiau saugoti nuo gimimo kaip vokiškas daiktas. DON būna matę visokių "lenktynių" ir nepriežiūros. Saviškį DON pirkau 1400 d.val. Atrodė tikrai neblogai, bet kaip vėliau paaiškėjo išskyrus spragilinius guolius, kiti visi mazgai dar koncervaciniu tepalu maitinosi....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va todėl ir pamastoma apie Lexion :) Skambinau žmogėnui į Pasvalį. Jis ten turėjo krūvą 517, o pernai du naujus DON pastatėir pardavė gal keturis senus 517. Sakė naujas DON ženkliai lenkia 517. Be to mintis nebloga ir ta, kad seno Lexion to pat galingumo kaip naujas DON imti kaži ar verta už tą pat kainą, o va galingesnį kogero taip. Man ir taip atrodo. Dirbs trumpiau, o ta proga ir laikis ilgiau. Naujo DON privalumas patirtis su senu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...