Jump to content

vaderstad sejamosios


Recommended Posts

Tai kad JD butu PVZ.7530 premium 210 ag, tai ir viskas tvarkoj uždedi dubius ir pirmyn o dabar jau reikia rinktis dički amerikona kuris man kažkaip nelabai patinka ir brangus nors variklis tas pac tik labiau iš farsuotas tik traktorius yra ilgesnis ir masė kita nors ir fenduko 820 manau kaina panaši kaip ir 7830?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad JD butu PVZ.7530 premium 210 ag, tai ir viskas tvarkoj uždedi dubius ir pirmyn o dabar jau reikia rinktis dički amerikona kuris man kažkaip nelabai patinka ir brangus nors variklis tas pac tik labiau iš farsuotas tik traktorius yra ilgesnis ir masė kita nors ir fenduko 820 manau kaina panaši kaip ir 7830?

Iš kur ištraukei pas JD7530 net 210AG? Nominalią galią reikia žiūrėti, o ne tai ką traktorius gali išgauti extra režimais trumpą laiko tarpą. Nominali 7530 modelio galia 185AG. Pagal tą patį standartą F818 panašiai 186AG. Tokiu žmogus tampo wederį su crosboardu, tai kartais pritrūksta galios. Todėl kaip min ir siūlau JD7830 ir visi kiti panašios galios.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad JD butu PVZ.7530 premium 210 ag, tai ir viskas tvarkoj uždedi dubius ir pirmyn o dabar jau reikia rinktis dički amerikona kuris man kažkaip nelabai patinka ir brangus nors variklis tas pac tik labiau iš farsuotas tik traktorius yra ilgesnis ir masė kita nors ir fenduko 820 manau kaina panaši kaip ir 7830?

Iš kur ištraukei pas JD7530 net 210AG? Nominalią galią reikia žiūrėti, o ne tai ką traktorius gali išgauti extra režimais trumpą laiko tarpą. Nominali 7530 modelio galia 185AG. Pagal tą patį standartą F818 panašiai 186AG. Tokiu žmogus tampo wederį su crosboardu, tai kartais pritrūksta galios. Todėl kaip min ir siūlau JD7830 ir visi kiti panašios galios.

Aš tik kaip pavyzdi nurodžiau jai 7530 turėtu 210 tiek galios, nes tie dičkiai man nepatinka o 818 ir 820 fendo gamybos šitie metai jau yra paskutiniai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad JD butu PVZ.7530 premium 210 ag, tai ir viskas tvarkoj uždedi dubius ir pirmyn o dabar jau reikia rinktis dički amerikona kuris man kažkaip nelabai patinka ir brangus nors variklis tas pac tik labiau iš farsuotas tik traktorius yra ilgesnis ir masė kita nors ir fenduko 820 manau kaina panaši kaip ir 7830?

Iš kur ištraukei pas JD7530 net 210AG? Nominalią galią reikia žiūrėti, o ne tai ką traktorius gali išgauti extra režimais trumpą laiko tarpą. Nominali 7530 modelio galia 185AG. Pagal tą patį standartą F818 panašiai 186AG. Tokiu žmogus tampo wederį su crosboardu, tai kartais pritrūksta galios. Todėl kaip min ir siūlau JD7830 ir visi kiti panašios galios.

Aš tik kaip pavyzdi nurodžiau jai 7530 turėtu 210 tiek galios, nes tie dičkiai man nepatinka o 818 ir 820 fendo gamybos šitie metai jau yra paskutiniai

Yra naujoji serija.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

K_Nerijus, Jūs teisingai prisimenate, tačiau didžiai lytagros vadybos neišmanymui (galbūt labiau arogancijos) dėka, teko pakeist nuomonę ir nusipirkti kitą raudoną sėjamąją ir švedijos :)

Na juk ir su manim tamsta kalbejai tikiuosi arogantisku nepasirodziau o jei pasirodziau butu gerai suzinot juk mokomes is savo klaidu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 4 savaičių...
  • po 4 mėnesių...
Gal yra kokio skysto kaučiuko ar dar kokio velnio, kur būtų galima į padangos kamerą prileisti ir jei prakiurtų iš vidaus kimštų atsirdusią skylę?.. Erzina šiek tiek tas prispaudimų ratų montavimas dėl smulkių pradūrimų.

yra visokiu spec pusrkalu y padangas kad neleistu oro. tik ar pades tai negaliu garantuot, nes esu susipurskes y masinos padanga (leido pro sona vintyliaus) tai ora daug reciau reik dapust, bet vis tiek reik daputinet

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

siek tiek yra, bet akies nebado

Tai ir būna dektukų galvutės dydžio akutė parūdijus , o ją pakrapščius be didesnių pastangų 10 kv/cm plotas nusilupa , kartais ir daugiau . Nusilupus dažams lieka švarus metalas .

po 1.5 metu galiu pririnkt pakankamai vaderstad dazymo broko. Beje, viena vieta buvo tokia, jog nusilupus dazams pasimate tepaluotas metalas :) Visi kampai labai blogai uzdazyti ir rudija. Apibendrinant, 2003m bogballe barstykle atrodo kol kas geriau nei 2009m vaderstad trasadeze. Na ka, as tai trasadeze ipratau tepalu atidirbtu is vidaus tept. Kito kelio ner, ir kur atkelia dazus visur nugrandau iki metalo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Trašadėžės kantas , kur tentas tvirtinasi , ir sėkladėžės viršus , kur tentas prisisega , - užmesk akį įlipęs ir pasilenkęs , ten tikrai nedažyta . O svarbiausia , tai kad ten ir prieit dabar nušveist nelabai eina . Jau 4 metai , kaip prieš kiekvieną žiemą tepalu supučiu . Sunku pasakyt , kaip ji dabar atrodytų , jeigu to nebūtų daryta . Pernai pūčiau specialų konservavimo vašką , gal kiek ir geriau peržiemojo ... Labai prastai atrodo ir trąšų noragėliai . Prirūdiję iš vidaus , jau net "žievė" lupasi . Ir iškart problema - ten kaupiasi trąšų dulkės kol užsikemša . Paskui vienas kelias - atidaužyt plaktuku , kol išbyra .....Apibendrinimui irgi galiu pasakyt - susidurt su korozija ji nepasirengusi :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nenuostabu kad rūdyja, juk trąšas sėjam, ne smėli. tik viskas priklauso nuo to, kaip greitai leisim korozijai "suės" ją. :) kažin kaip kitų gamintojų sėjamosios su lokaliu trąšų įterpimu atorodo po kelių metų naudojimo?

Tikriausiai niekas nenori to leist , esmė tik kaip pavyksta tą procesa suvaldyt ...Man irgi būtų įdomu kaip kitos "spalvos" su korozija tvarkosi , bet informacijos skurdokai ...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip ar taip is vaderstado tikrai geresnio dazymo tiekjausi. Ko gero horsch sio klasuimu nediskutuotinai gerraiu, nors dazoma ir panasia technologija. Beje, veliau gamintom sejamosiom atrodo tie kantai trasadeziu jau uzdazyti buna.

O as visada numaunu zarnas nuo trasu norageliu ir pries pastatydamas ziemai gerai kercheriu isplaunu tieik is isores, tiek ir is vidaus. tada taip baisiai nerudija. O rudenines trasos net rudis aptrina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Rudyja viskas, net ir pakankamai rimtų brendų. Horsch pronto su trąšom po 4 metų ir 1400ha bendras vaizdas geras, bet atskirų elementų kokiose pakampėse galima surast su nusilupusiais dažais. Nėra daug, bet, vienas kitas plėmelis. Panaši situacija su JD purkštuvu po 4 metų. Panašiai ir Amazone tręštuvė po 5m. Neblogai sakyčiau dėl dažymo Lemken Rubin atrodo po 3 metų ir 2000ha. Spec antikorozinio nieko nenaudoju, tik kuo švariau nuplaunu ir žiemą laikau sausai. Bet matyt teks jau kur rūdys pašveisti ir padažyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

per lenta su vinimi pervaziavau :D

Kadangi idomu paliko, tai galines padangos pasirodo indijoj gamintos ir vredestein brand'a turi. Be to didesnis leistinas slegis, didesne apkrova ir kameros storesnes gumos, bent 2 kartus, todel savaime neissileidzia ir kas met kaip packer'i daputinet nereikia.

Beje, kas dirbat, koki slegi padangose laikote? Pagal instukciaj turi 2.5bar. but. Bet man nepatinka jog nepaprastai dirva suspaudzia, o sumazinus slegi galima ta problema kiek pataisyt.

O kas del rudijimo tai kaimynas sake mate 7 metu senumo vaderstad geriau atrodanti nei mano 2, nors ir po darbu isprausiu ir tepalu teplioju. Bent jau si rudeni tai dazai masiskai lupasi, ypac nuo smulkesniu detaliu. Net nuo control rodykles ant bunkerio lauposi... Na sejamosios toks jau likimas kad kas vakara neiplausi kaip trasu barstytuvo, tai savo minusa irgi duoda.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...