Jump to content

Ketinu pirlti VALTRA T120c gal kas zino apie ji kanors ?


Guest vaidas_c

Recommended Posts

Guest vaidas_c

Dekoju nors uz tiek :icon-wink: Na Trainaitis tikrai pribus daugiau bet kiek ten tiesos - neaisku :D Beje mane kur kas labiau domina tai kas yra dazniausiai nuslepiama ir nepasakoma ... tai yra silpnos vietos ar kokie nedadaryti dalykai bei kitos "kliurkos" gamintoju. Keista bet kiek ieskojau internete nuotrauku to modelio - nerasdavau arba labai is toli ir nieko informatyvaus arba visai ne toks modelis :icon-cry:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš asmeniškai nepatarčiau pirkti jokio Valmeto jie mažai ką geresni už MTZ,kaimynas turi tai paskutinis Šūdas man jis atrodo 6 metų tik dar,tilta ir greičių dėže kelis kartus jau taisė,bet vistiek labai dievina,ti[po geriausias.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Guest vaidas_c

... tai va ir as girdejau, kad butent transporte eina dezes. Nes tipo kazkoks hidromotoras "vynioja" tiesiai ... ir nuo dazno stabdymo bei begejimosi ta hidro sistema nueina saibom. Tai pats danas sake apie tuos traktoriu trukumus. nezinau ... bet man pradejo jau nebepatikti visai tas pigus variantas o ir informacijos tikrai trukumas pasireiskia apie ta VALTRA T120c ... :icon-confused: Butu gerai pagalbeti su tokiu zmogumi kuris jau ne vienerius metus toki turi. Beje o kuo skiriasi C versija nuo T ???

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Du su puse metų turiu 6850 irgi 125 arkliai. Tai pakolkas neišlindo niekas. Tik standartiniam variante nėra kompresoriaus ir stabdžių prijungimo priekabai, nors rašo kad iki 11t priekabai jam pakanka savų stabdžių.

Dar vienas navarotas tai bendra tepimo sistema greičių dėžės tilto ir visų mechanizmų PRIKABINAMŲ taip pat :icon-exclaim::icon-exclaim: Jei prikabini savivartę priekabą tai tepalą ima iš greičių dėžės, jei trūko šlanga tai namo neparvažiuosi. :icon-mad

Šiaip šis modelis gan paprastas, ir valdymas ir patogumas.

Kaip T120 nežinau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu vo ! :icon-cry: tai grazu ! pasirodo dar net oriniu stabdziu priekabos negalesiu prisikabinti nes nera kompresoriaus ! :icon-eek: Nu pzd... ! cia jau visai negerai :icon-cry:

Nepergyvenk taip , kompresorius ir visi oriniai stabdžiai būna dažniausiai užsakomi papildomai :D , nes nevisose šalyse jie yra populiarus, kai kur naudoja hidraulinius :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

... na taip bet pas mus dazniausiai tai pneumatiniai o ne hidrauliniai priekabose. Aplamai tai susidariau gan prasta nuomone apie ta VALTRA T120c ... :icon-confused:

Kad nera oriniu stabdziu ir bendras tepalas dezei ir hidro sistemai tai cia ne Valtros problema. Oriniai stabdziai pas visus uzsakomi papildomai (o jeigu net ir yra standarte tai uz juos vistiek sumoki papildomai :D ) todel, kad vakaruose daug populiariau hidrauliniai stabdziai , o bendra sistema irgi pas visus beveik, zinoma, isskyrus su belaipsne transmisija.. Taip kad sie du elementai nera Valtros minusas, nebet kitu problemu matai!?

P.S. jei jau tau reikia oriniu stabdziu, butinai visa sistema uzsisakyk is kart, nes po to kainuos gerokai brangiau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...
man tai tie valmetai nepatinka, lengvi rupuzes ariant blogai. Kaimynas nusipirko nauja 155ag, prikabino 6 metru germinatoriu o mano tevas taip pat toki pat germinatoriu turi tik su T-150k velka tai tas valtra sunkei per lauka ritasi, T-150k daug geriau velka ir zeme geriau issidirba, tai manau kad tie valmetai ne i tvora ne i mieta, dizainas blogas atrodo negraziai.

Siaip tai cia ne i tema biski parasei. Jei nori lyginti traktorius tai lygink daugmaz panases klases, gaminimo metus ir pan. Cia tas pats ka as sakyciau, kad Fendt yra blogas traktorius, nes kaimynas nusipirko 180 AG Fendt, o stai kitas kaimynas turi K-701 ir abudu valkioja vienoda technika. Fendt labai blogas nes gerokai lengvesnis ir sunkiau velka. Man pvz. T-150k dizainas nepatinka. Ir kas? Prie ko cia tas dizainas? Pries sakydamas palygink naujus traktorius, ju mases ir tada teig kazka. Jei gerai pasidometum, tai pamatytum, kad Valtra nera kazka lengvesni. Pvz. (duomenys gali buti truputi netikslus koks svoris tenka vienam AG, nes firmos naudoja skirtingus skaiciavimus, bet daugmas tiks+ 150 AG skirtingu firmu gali skirtis truputi klase, pvz., vini gamina 100 -160 Ag, o kiti 130 - 190 AG ir pan.) Valtra t150 (155AG) - 5650 kg, Case MXM 155 (155AG) - minimalus svoris 5400 kg, NH TM 155 analogiskai, Deutz-fahr 150.7 (145-166 AG priklausomai nuo matavimo) - 5880kg, CLAAS ARES 816 (156-164AG, ECE R24) - 6555 iskaitant degalus, bet neiskaitant vairuotojo ir svoriu. NH TVT (156 AG) - minimalus svoris 6490. Taigi svoriai daugmaz panasus, bet jie taip pat gali skirtis del matavimo. Vieni matuoja su visais skysciais, kiti - be ju ir t.t. Bet esme ta, kad Valtra nera kazko lengvesne ir negalima teigti, kad tai yra jos trukumas. As siulyciau paciam labiau pasidometi pries rasant, o geriausiai nusipirkti toki traktoriu ir tada teigti, kad jis blogas, nes realiai turint gerokai blogesni (nors pagal mase ir geresni, bet jis geresnis pagal tai uz visus vakarietiskus) traktoriu (t150k), girtis, kad jis yra geresnis uz visuotinai vienais geriausiu pripazistama kaimyno Valtra, yra mazu maziausiai kvaila.

P.S. Gal tavo informacija truputi atsilikusi, nes traktoriai su Valmeto pavadinimu senokai nebegaminami ir dizainas nuo to laiko pasikeite, gal susipazinus su nauja informacija apie Valtra traktorius ir tavo nuomone pasikeistu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu bet tas valtra naujas yra o mano T-150 18 metu :lol:

Tu vel apie savo. Lygini nesulyginamus dalykus. Taip jis sunkesnis. Bet jis sunkesnis uz bet kuri vakarietiska tokios galios traktoriu 2 tonomis. Tai prie ko cia Valtra. Tai ir sakyk, kad visi nauji vakarietiski traktoriai blogi. Geri tik senienos T-150K. Bet tu dar pries rasydamas, kad geriau velka parasyk koks tas tavo T-150 K. Koks variklis. Jei V8 tai naturalu, kad geriau vilks. Visgi 80 AG daugiau. O jei standartinis - vistiek daugiau AG turi. Del arimo ir lengvumo: sakai lengva Valtra ir arimui nelabai tinka. Bet pats sitame forume klausi koki vartoma pluga 3 ar 4 korpusu pirkti MTZ 892 traktoriui. Ar tau neatrodo, kad jis perlengvas arimui? Jo mase 4150kg. Bet tau tokie klausimai ne nekyla. Nes tavo visi traktoriai labai puikus. O del ko neari su T-150K? Juk jis nuostabus. Pirk vartoma pluga 5-6 korpusu ir ark sau isijuoses. Bet sioje vietoje pamatysi, kad tavo puikusis T-150K visiskai niekam tikes. Arba nusipirk 4 metru sejamaja su rotoriniu kultivatoriumi ir pabandyk seti. Issiskes tas tavo T-150K ne nepradejes dirbti. O tavo minetai Valtrai tokie darbai ne motais. O gal pas T150K yra pusiau auomatine pavaru deze? Gal kondicionierius yra? Gal dar galima uzprogramuoti kokius veiksmus galulaukeje turi atlikti traktorius? Geriau rimciau pasidomek nauju traktoriu testu rezultatais ir ukiniku turinciu tokius traktorius nuomone. Pagal Vokietijoje atlikta apklausa, kur buvo klausiama ar rinktumetes tokios pacios markes traktoriu jei priktumete nauja Valtra uzeme 1 vieta. Tai labai daug ka pasako. Pagal gedimu skaiciu taip pat 1 vieta (t. y. gedo maziausiai). Ir t.t. ir pan. T-150k kazkodel tose apklausose neteko matyti. Gal dar kada reikes paziureti. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ir be to valtros arime nelyginau su niekuo :icon-evil: tik yra toks pastebejimas ne vien mano, kad valtra arimui yra per lengvas(nesakau kad visiskai bet esant slapesnei dirvai, mazesnis sukibimas).

Jei Valtra per lengvas, tai ir kiekvienas kitas naujas (vakarietiskas, tradicines komponuotes) traktorius bus per lengvas (taip pat ir MTZ). Taigi cia ne Valtros problema. Zurnalistas nesu, tik jei ka teigiu, tai noriu ir pagristi faktais, o ne gandais ar firmu reklamomis. :)

P.S. as niekur nesakiau, kad tu lyginai Valtra arimo darbuose su kitais ir net is konteksto tiesiogiai ar netiesiogiai to suprasti neimanoma. O apie belarusa paemiau is kitos temos. Tiesiog padariau isvada, kad jei zmogui atrodo, jog Valtra perlengva arimui, o Valtros ir belaruso mases/galios santykis panasus, tai ir belarusas bus perlengvas... :(

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Cia Jonis daug prirase as dar dadesiu - negalima lyginti trybines technikos su vakarietiska jau vien del to (galinguma turiu omeny) kad niekas nezino kaip palyginti GOST galinguma su ECE R24 ar ISO matavimu. Nera ismatuota ir palyginta. LZUU negali padeti net.

Toliau del svorio - prastas argumentas. Lengva traktoriu apkraut visada galima svoriu. O nuo sunkaus nenulupsi.

Seip VALTRA nera blogi traktoriai tik LT turi prasta pardaveja :)

Ir dar del galingumo (veliau uzvesiu atskira tema bet dabar trumpai parasysiu)

Yra vakarietiskoje technikoje keletas galingumo matavimo standartu. Tokie kaip ECE R24 ir ISO **** pavyzdziui. Kame skirtumas - varikli pastato and stendo ir matuoja. Bet - su skirtingais agregatais. T.y. pavyzdziui ECE R24 standartas matuoja varikli su odo filtru, tepalo siurbliu, kondicionieriaus siurbliu, ir daug kitu dalyku. O ISO - daug kas nuimta. Todel tarp traktoriu kurie turi 100 AG pagal ECE R24 ir 100 AG pagal ISO **** yra paie 7-9 % skirtumas galioje. Paprasciau tariant jei jus Lyginate JD 100 AG (jie matuoja ECE R24 ir NEW HOLLAND 100 AG (jei matuoja ISO) - JD bus galingesnis siek tiek. Ir kuo galingesnis variklis tuo skirtumas dideja. Juk 7 % nuo 200 Ag yra apie 14 arkliu.

Tai vat jei imate JD 100 ir NH zinokite kad gaunate mazdaug 92 AG jei lyginsite su JD. VAt kaip yra. Ir reikia is tikro imti mazdaug 110 AG NH kad sutaptu galia su JD. (JD ir NH imu atsitiktinai) Valtra irgi matuoja ISO taip kad supratai manau link ko lenkiu.

Taciau yra labai svarbus dar vienas dalykas - MAX ir nominali (vardine galia). Maksimali uz vardine dazniausiai yra didesne 15-20 Ag. Taciau ukininkui yra svarbi vardine galia o ne MAX (teorine, sunkiai apciuopiama). O jei jau kalbant apie VALTRA - SISU varikliu gamintojai net nepateikia vardines galios. Tik MAX. Taigi ziurekit koks paradoksas. Imam Valtra t150 (155AG) (nukopijavau is Jonio posto tikiuosi teisingai cia tie AG) ir cia yra MAX galia tie 155. Trainaitis apie tai tyli :) Atimam tarkim 15 Ag kad gauti apytiksliai nominalia galia, kas gaunasi - 140 AG. Ir cia pagal ISO standarta. Taigi dar atimkime mazesne skirtumo tarp siu dvieju standartu dali t.y. 7 % ir nenustebkit - gauname 130 AG apytiksliai pagal ECE R24 standarta. Todel nesistebekit jei 155 VALTRA netempia kazko ka tempia 130 AG JD ar FENDT. Skaiciavimas buvo apytikslis bet manau pagavot minti, taigi kaina irgi VATROS salyginai zema - pirma tai kompelktacija buna minimali antra realiai gaunat silpnesni traktoriu.

Cia gal kas prades sakyti kad as erezijas skleidziu - bet mums buna labai sunku irodyti ukininkui kad taip lengvai ji kazkas durneliu laiko. :)

Apie tai parasysiu ir idesiu straipsi kiek veliau bet manau siek tiek jus apsvieciau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia Jonis daug prirase as dar dadesiu - negalima lyginti trybines technikos su vakarietiska jau vien del to (galinguma turiu omeny) kad niekas nezino kaip palyginti GOST galinguma su ECE R24 ar ISO matavimu. Nera ismatuota ir palyginta. LZUU negali padeti net.

Toliau del svorio - prastas argumentas. Lengva traktoriu apkraut visada galima svoriu. O nuo sunkaus nenulupsi.

Seip VALTRA nera blogi traktoriai tik LT turi prasta pardaveja :)

Ir dar del galingumo (veliau uzvesiu atskira tema bet dabar trumpai parasysiu)

Yra vakarietiskoje technikoje keletas galingumo matavimo standartu. Tokie kaip ECE R24 ir ISO **** pavyzdziui. Kame skirtumas - varikli pastato and stendo ir matuoja. Bet - su skirtingais agregatais. T.y. pavyzdziui ECE R24 standartas matuoja varikli su odo filtru, tepalo siurbliu, kondicionieriaus siurbliu, ir daug kitu dalyku. O ISO - daug kas nuimta. Todel tarp traktoriu kurie turi 100 AG pagal ECE R24 ir 100 AG pagal ISO **** yra paie 7-9 % skirtumas galioje. Paprasciau tariant jei jus Lyginate JD 100 AG (jie matuoja ECE R24 ir NEW HOLLAND 100 AG (jei matuoja ISO) - JD bus galingesnis siek tiek. Ir kuo galingesnis variklis tuo skirtumas dideja. Juk 7 % nuo 200 Ag yra apie 14 arkliu.

Tai vat jei imate JD 100 ir NH zinokite kad gaunate mazdaug 92 AG jei lyginsite su JD. VAt kaip yra. Ir reikia is tikro imti mazdaug 110 AG NH kad sutaptu galia su JD. (JD ir NH imu atsitiktinai) Valtra irgi matuoja ISO taip kad supratai manau link ko lenkiu.

Taciau yra labai svarbus dar vienas dalykas - MAX ir nominali (vardine galia). Maksimali uz vardine dazniausiai yra didesne 15-20 Ag. Taciau ukininkui yra svarbi vardine galia o ne MAX (teorine, sunkiai apciuopiama). O jei jau kalbant apie VALTRA - SISU varikliu gamintojai net nepateikia vardines galios. Tik MAX. Taigi ziurekit koks paradoksas. Imam Valtra t150 (155AG) (nukopijavau is Jonio posto tikiuosi teisingai cia tie AG) ir cia yra MAX galia tie 155. Trainaitis apie tai tyli :) Atimam tarkim 15 Ag kad gauti apytiksliai nominalia galia, kas gaunasi - 140 AG. Ir cia pagal ISO standarta. Taigi dar atimkime mazesne skirtumo tarp siu dvieju standartu dali t.y. 7 % ir nenustebkit - gauname 130 AG apytiksliai pagal ECE R24 standarta. Todel nesistebekit jei 155 VALTRA netempia kazko ka tempia 130 AG JD ar FENDT. Skaiciavimas buvo apytikslis bet manau pagavot minti, taigi kaina irgi VATROS salyginai zema - pirma tai kompelktacija buna minimali antra realiai gaunat silpnesni traktoriu.

Cia gal kas prades sakyti kad as erezijas skleidziu - bet mums buna labai sunku irodyti ukininkui kad taip lengvai ji kazkas durneliu laiko. :)

Apie tai parasysiu ir idesiu straipsi kiek veliau bet manau siek tiek jus apsvieciau.

As galvoju, kad Valtra netgi labai geri traktoriai, o pardavejas tai tikrai ne koks (bet cia tik mano nuomone, kai kam jis "limpa", kita vertus is kitu firmu yra teke juodu neismaneliu vadybininku matyti, o jis nors gaudosi). bet as skaitau esme yra traktorius, o ne pardavejas.

Nemanu, kad ten kas nors ka nors durneliu laiko, tiesiog kitas standartas, juk ISO dar neuzdrastas?? :D

Del apgaudinejimo. Kiek FENDT 936, 933, 930 turi AG, a? :icon-mrgreen::icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as ir sakau kad pardavejas ne koks. O del apgaudinejimo - manau nesupratai ka as parasiau. Ne standartuose esme (jie kaip ir minejau skiriasi 7-9%) seip nera mazai bet va kad nepasako kad cia MAX galia ir neprisipazysta kad nominalios galios net ir ats nezino..... Va cia beda.

Del FENDT galios - parodyk man nors viena FENDT traktoriu bukleta kur nebutu is pradziu nurodyta vardine ar nominali (tas pats) galia o po to maksimali ir as tau statau deze brendzio. Bet deja nerasi. O del pavadinimu - taip nauja FENDT serija pavadinimus pririsa prie MAX galios pagal ECE R 24 standarta. Ir apskritai - kam cia ta FENDT ikisai? As tai stengiausi lyginti su kuo nors kitu tuos standartus kad tu neprisiknistum kad FENDT reklamuoju o tu ir vel uz to pacio... :D

Bet man idomu ar tu esme pagavai kaip galima suzaisti su galingumais ir parduoti apie 20 AG silpnesni traktoriu? Ar kam nors dar dasilo? Ar tik Jonis man rasineja is sportinio intereso? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

... na taip bet pas mus dazniausiai tai pneumatiniai o ne hidrauliniai priekabose. Aplamai tai susidariau gan prasta nuomone apie ta VALTRA T120c ... :icon-confused:

Kad nera oriniu stabdziu ir bendras tepalas dezei ir hidro sistemai tai cia ne Valtros problema. Oriniai stabdziai pas visus uzsakomi papildomai (o jeigu net ir yra standarte tai uz juos vistiek sumoki papildomai :D ) todel, kad vakaruose daug populiariau hidrauliniai stabdziai , o bendra sistema irgi pas visus beveik, zinoma, isskyrus su belaipsne transmisija.. Taip kad sie du elementai nera Valtros minusas, nebet kitu problemu matai!?

P.S. jei jau tau reikia oriniu stabdziu, butinai visa sistema uzsisakyk is kart, nes po to kainuos gerokai brangiau

Taip taip, dauguma traktoriu( uzsienietisku) tepalas dezes ir hidraulio tas pats, nesvarbu ar tai mechanine ar dinashift ar powershift. cia minusas visai vakarietiskai technikai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as ir sakau kad pardavejas ne koks. O del apgaudinejimo - manau nesupratai ka as parasiau. Ne standartuose esme (jie kaip ir minejau skiriasi 7-9%) seip nera mazai bet va kad nepasako kad cia MAX galia ir neprisipazysta kad nominalios galios net ir ats nezino..... Va cia beda.

Del FENDT galios - parodyk man nors viena FENDT bukleta kur nebutu is pradziu nurodyta vardine ar nominali (tas pats) galia o po to maksimali ir as tau statau deze brendzio. Bet deja nerasi. O del pavadinimu - taip nauja FENDT serija pavadinimus pririsa prie MAX galios pagal ECE R 24 standarta. Ir apskritai - kam cia ta FENDT ikisai? As tai stengiausi lyginti su kuo nors kitu tuos standartus kad tu neprisiknistum kad FENDT reklamuoju o tu ir vel uz to pacio... :D

Bet man idomu ar tu esme pagavai kaip galima suzaisti su galingumais ir parduoti apie 20 AG silpnesni traktoriu? Ar kam nors dar dasilo? Ar tik Jonis man rasineja is sportinio intereso? :)

Kai rinkausi traktoriu siuos standartus isstudijavau ir todel issirinkau JD :P

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti
×
×
  • Create New...