Jump to content

MTZ multiplikatorius (pagreitinimo ir išlėtinimo reduktorius)


Recommended Posts

Sveiki visi, ilgai ieškojau, bet neradau tos temos apie mtz geritinmą, tai sukūriau naiją temą (labai nebarkit dėl to). Esmė tame, kad pas mane MTZ 562 nėra priekyje to išlėtintojo/išgreitintojo, todėl maniškis lekia tik max 26 km/h. Pas mane kaip ir mtz 80 tarpinis tik kaip suprantu perdavimas tiesioginis (nėra tų dantračių ant dėžės ir tarpinio). Žiūrėjau youdube kaip deda į 50-tus. Sužinojau, kad aplamai yra žeminantis reduktorius ir yra aukštinantis reduktorius. Kaip suprantu žeminantis reduktorius yra tuose paprastuose mtz su 2200 rpm, o aukštinantis yra mtz su 1800 rpm. Kažkokių nesamonių daryt nenoriu. Lakstyti ant 50 km/h nežadu, bet man tiesiog trūksta bėgių pasirinkimo. Norėčiau, kad būtų kaip paprastas 80-tas, kad žuikius sujūngus būtų 36 km/h. Plius man rodos skiriasi ir pačios jėgos perdavimas (pvz pagal greitį 6 paaukštintas būtų lygus mano 8 bėgiui, bet tų pačių lėkščių nelabai patysčiau 8-tu). Klausimas tok, ar mano susidaryta nuomonė dėl tų reduktorių yra teisinga ir ar man tokiu atveju reikia palėtinančio reduktoriaus?

PS. pas mane jau perinktas variklis ir turi 2200 rpm.

Prirašiau litaniją, bet norėjau, kad situacija ir lūkesčiai būtų aiškūs. Būsiu dėkingas už visus pastebėjimus ir patarimus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 4 minutes , Rikis258 pranešimas:

Sveiki visi, ilgai ieškojau, bet neradau tos temos apie mtz geritinmą, tai sukūriau naiją temą (labai nebarkit dėl to). Esmė tame, kad pas mane MTZ 562 nėra priekyje to išlėtintojo/išgreitintojo, todėl maniškis lekia tik max 26 km/h. Pas mane kaip ir mtz 80 tarpinis tik kaip suprantu perdavimas tiesioginis (nėra tų dantračių ant dėžės ir tarpinio). Žiūrėjau youdube kaip deda į 50-tus. Sužinojau, kad aplamai yra žeminantis reduktorius ir yra aukštinantis reduktorius. Kaip suprantu žeminantis reduktorius yra tuose paprastuose mtz su 2200 rpm, o aukštinantis yra mtz su 1800 rpm. Kažkokių nesamonių daryt nenoriu. Lakstyti ant 50 km/h nežadu, bet man tiesiog trūksta bėgių pasirinkimo. Norėčiau, kad būtų kaip paprastas 80-tas, kad žuikius sujūngus būtų 36 km/h. Plius man rodos skiriasi ir pačios jėgos perdavimas (pvz pagal greitį 6 paaukštintas būtų lygus mano 8 bėgiui, bet tų pačių lėkščių nelabai patysčiau 8-tu). Klausimas tok, ar mano susidaryta nuomonė dėl tų reduktorių yra teisinga ir ar man tokiu atveju reikia palėtinančio reduktoriaus?

PS. pas mane jau perinktas variklis ir turi 2200 rpm.

Prirašiau litaniją, bet norėjau, kad situacija ir lūkesčiai būtų aiškūs. Būsiu dėkingas už visus pastebėjimus ir patarimus.

trumpai ir paprastai, gal kas geriau paaiskins. pas tave 220rpm jis turetu vazuoti apie 32km/ha ta reduktoriu istacius ir pvz ijungus zuiki jis tau vazuot tokiu pat greiciu kekvienu begiu jai ijungus vezli tavo greitis visai begais bus mazesnis, o jai deti dantracius kaip mtz 892 buna tai pvz ijungus zuiki tavo begiai bus greitesni nei kad mtz 82 bus zuikio ir pvz ijungus vezli tavo begiu bus tokie pat kaip mtz 82 zuikio, kaskaip vat taip gaunasi :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 3 minutes , kinziulis pranešimas:

Gal pas tave ratai galiniai mazesni kad taip letai vaziuoja, turi vaziuot apie 32 pilnu gazu. Arba gazas nepasiduoda pilnai. Dek zeminanti reduktoriu, bus 9x2 bėgių. Jei nori lakstyt, dek greitinanti, bet zuikiu bus triuksmo kabinoj, kardanai nelaikys, ir jokio privalumo ariant ar kultivuojant.

Taip, 820 su 2200 apsukom ir originaliu žeminančiu reduktorium važiuoja apie 33km/h. Bet kad su greitinančiu kardanai nelaiko ar garsas didesnis tai nesąmonė. Jei viskas tvarkinga, jokio skirtumo dėl laikymo ir garsas nesiskiria nuo lėtesnio max apsukom važiuojant. Šalia belarusas 892 greitaeigis jau devintą tūkstantį suka ir viskas laiko.

@Rikis258 viską teisingai surašei. Dabar tik pats turi nuspręst, nori greičio ar ne. Jei su kokiais bulvių kombainais nesiruoši dirbt, aš būčiau už greitinantį redukorių. Turim 892 ir 820, abu su turbinom. Pas vieną greitinantis, pas kitą lėtinantis reduktorius, esam vienas paskui kitą arę su vienodais plūgais, vienodai sureguliuotais, vienodu greičiu važiuojant pavara aišku skiriasi, bet nepasakytum, kad trūksta mažesnių pavarų 892. Prie žemesnių bėgių skirtumas tarp abiejų traktorių minimalus, va 9 bėgyje pasijaučia, kad 892 jis gaunasi ilgesnis.

Pas mus 820 vasarą purškia, tai labai knieti išgreitint, nes laukai toli ir nemažai laiko susitaupytų kelyje. Be to purškiant optimalesnis greiti būtų, nes dabar 8 greitintas kaip ir per lėtas tiesiojoj gaunasi, o 9 lėtintas galulaukėse per greitas.

Dėl kardanų, pakabimamo laikymo, jei viskas prižiūrima, tai nebyra. Svarbiausia kokybiškos kryžmės ir patikrint alyvos lygį pakabinamame guolyje nepamiršt, jei per salniką tepaluojasi.

O dėl ramybės, galima kardano atjungimo movą prie priekinio tilto įdėti, ištrauki kaištuką ir nebesuka nieko nuo tilto. Tada baigiasi nebalansuotų kardanų vibracijos ir kitos bėdos. Mes abiems belarusams įdėje trumpintus kardanus su tomis movomis, jau kokius 6-7 metus. 

https://parts.keletagro.com/en/belarus-mtz-cardanshaft-82-freewheel-id2781

 

belarus-mtz-cardanshaft-82-freewheel-011361.webp

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už tikrai išsamų atsakymą. Galvoju, kad man užtektų žeminto reduktoriaus. Vis gi transporte tiek daug nedirbsiu ir laukai pas mane arti vienas kito. Nors realiai negaliu būti tikras kaip ateitį bus. Tokių darbų nedarysiu, kad man reikėtų lėtai riedėti, tai pagreitintas reduktorius visai praverstų karts nuo karto toli važiuojant. Jau man tekę važiuoti su savo lėtapėdžiu 145 km per abi puses. Daugiau taip nesinori... XD. Užminėt man gerą mintį dėl kardano movos. Reikės jų pasižiūrėt. Bus įdomu pasidalinti įspūdžiais. Nusimato nemažai ardymo. Darkart ačiū už atsakymus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2022-02-01 at 17:20, Rikis258 pranešimas:

Ačiū už tikrai išsamų atsakymą. Galvoju, kad man užtektų žeminto reduktoriaus. Vis gi transporte tiek daug nedirbsiu ir laukai pas mane arti vienas kito. Nors realiai negaliu būti tikras kaip ateitį bus. Tokių darbų nedarysiu, kad man reikėtų lėtai riedėti, tai pagreitintas reduktorius visai praverstų karts nuo karto toli važiuojant. Jau man tekę važiuoti su savo lėtapėdžiu 145 km per abi puses. Daugiau taip nesinori... XD. Užminėt man gerą mintį dėl kardano movos. Reikės jų pasižiūrėt. Bus įdomu pasidalinti įspūdžiais. Nusimato nemažai ardymo. Darkart ačiū už atsakymus.

Dantračius turiu lėtinančius geros būklės,nes sau dėjau greitus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 1 valandų, mtzzz pranešimas:

Kas keičiasi greitinant reduktorių? Tris dantraciai? ar buvo kaskokiu niuansų? 

Trys dantračiai. Jokių niuansų.

Vientiltis,su hidrauliniu vairu,važiuoja 47-49kmh.

Priekabų nevalkioju,tik barstytuva su purkštuvu.

Seniau būdavo 8tas greitas per lėtas tręšt,9tas per greitas.

Dabar pats aukso vidurys pagreitinus 8tą.

Nebūtinai gali lakstyt,tiesiog mažu gazu važiuot keliu 40kmh gali.

Šioks toks žviegimas atsiranda ant greitų.

20210323_114839.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 32 minutes , Robertas08 pranešimas:

Trys dantračiai. Jokių niuansų.

Vientiltis,su hidrauliniu vairu,važiuoja 47-49kmh.

Priekabų nevalkioju,tik barstytuva su purkštuvu.

Seniau būdavo 8tas greitas per lėtas tręšt,9tas per greitas.

Dabar pats aukso vidurys pagreitinus 8tą.

Nebūtinai gali lakstyt,tiesiog mažu gazu važiuot keliu 40kmh gali.

Šioks toks žviegimas atsiranda ant greitų.

 

20210323_114839.jpg

O padangos gale aukštesnės pas tave? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...