Jump to content

Kuo skiriasi belaipte nuo automatines greiciu dezes?


Recommended Posts

Kazkaip susimasciau kuom skiriasi belaipte nuo automatines greiciu dezes? gal kas turit kokiu minciu?

Automatine tai ta pati deze tik begiai persijungia automatiskai.

Belaipteje nera begiu, todel ir nera kam persijungt :D - nera laiptu. Paprasciausias pavyzdys kombainas. Traktoriuose kitaip, bet esme ta pati. Istikruju si deze, tam tikra prasme, dar paprastesne uz paprasta mechanine. Genialu tai kas paprasta. :D:D

nueik i "mano uki" ir ivesk i paieska "belaipte", "belaipsne".

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gatawo paklauskit, isaiskins.

kad to gatawo nematyt

Tenka tik apgailestauti, kad toks žmogus dėl tam tikrų priežaščių pasitraukė iš šio forumo :( Na bet tikėkimės, kad gal dar kada sugris :icon-wink:

Kada čia anas spėjo? Net niko nebėra. Jaučiu neištvėrė jautri jo siela mūsų chamiškų šnekų. :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

palyginimas. jei FEND stovi belaipte, tai tarkim CASE PUMA - automatas.

o kaip su CASE CVX arba JD powerquad ar kaip ji ten? belaiptes irgi ar tik sankabu prikista?

Case CVX tikrai belaipsnė, nes kelinti metai jau su tokiu dirbu, o dėl JD tiksliai nežinau :)

CVX belaipsne, bet keliose vietose turetu persijungti (3 ar 4 vietose), jei neklystu :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip gali pasirinkti 3 režimus

1. 0 iki 14 km/h

2. 0 iki 25 km/h

3. 0 iki 50 km/h

:)

Ne ta turėjau galvoje.

Pas fendą siurblys ir hidrovariklis lenkiasi dideliu kampu todėl visas greitis pasiekiamas tik dėl jų lenkimosi. Pas Case, New Holland, JD lenkiasi mažesniu kampu todėl pasiekus, sakykim, 9 km greiti yra perjungiama su sankabomis ir variklis išsitiesinęs vėl lenkiasi iš naujo. Taip pat ir atgal važiuojant. Pas fendą siurblys lenkiasi i priešingą pusę nei važiuojant į priekį, o pas case lenkiasi į tą pačią pusę tik su sankabomis perjungia, kad važiuotų atgal. :icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Butu idomu suzinoti apie ekonomijos dirbant vienu ir kitu traktorium skirtumus. Su belaipsne kainuoja traktorius brangiau. Su paprasta pigiau. O kazin kaip eksploatacija. Kiek sakykim kainuotu bendroj sumoj traktoriai su viena ir kita deze pradirbe 10000 valandu? Gal kas turit ir galit palygint ar siaip informacijos is kur turit?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

belaipte transmisija yra labai didelis pliusas, ir jokia mechanine jai neprilygs. tai kad degina kazkiek daugiau kuro tam tikrais atvejais, yra mokestis. :lol:

juk pirkdami masina, perkam su su kondicionierium, nekreipdami demesio i tai, kad 100km ima 1-2 litrais daugiau kuro.

cia mano nuomone :):)

efrendai, ar keistum CVX i CS???? ytariu niekaip :):)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...