Vytautasl Paskelbta Rugpjūčio 16, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 16, 2007 kaip patikrint ar veikia turbina
aukstaitis Paskelbta Rugpjūčio 16, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 16, 2007 Jei ji nuimta tai pasuki sparnuote, turi suktis laisvai ir lengvai, ir pajudi asele, neturi but jokio klebejimo nei i viena puse. Siaip tinkamai eksplotuojama (negesinant motoro ant dideliu apsuku, laiku keiciant tepalus ir esant normaliam tepimo sistemos spaudimui) turbina gali "pragyvent" 2-3 motorus.
virgiuskun Paskelbta Rugpjūčio 16, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 16, 2007 Jei ji nuimta tai pasuki sparnuote, turi suktis laisvai ir lengvai, ir pajudi asele, neturi but jokio klebejimo nei i viena puse. Siaip tinkamai eksplotuojama (negesinant motoro ant dideliu apsuku, laiku keiciant tepalus ir esant normaliam tepimo sistemos spaudimui) turbina gali "pragyvent" 2-3 motorus. Jeigu kliba ir pucia tepala i isiurbima remontuoti,ar pirkti nauja(ar jas kas nors remontuoja NIVOS)
Vytautasl Paskelbta Rugpjūčio 17, 2007 Temos autorius Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 17, 2007 matot turbina nenuimta ji ant traktoriaus, o jis dumija ant traukimo ir lygtais jegos mazoka, ir kuro daug rijo. hgalvojau gal siurblys, ji sureguliavau dabar dumija maziau bet visvien mano manymu dumija, nes ir stovinciam kai uzlauzi visa gaza matosi kad per duslintuva dumija be apkrovimo.
voras Paskelbta Rugpjūčio 17, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 17, 2007 daug variantu, nivai jei stovi lauke, dazniausiai turbina tiesiog uzkirmija, tada reikia atsukti tepimi vamzdeli kur yra turbinos virsuje, ipurkshti wd ar kokio kito shmero, o nuemus oro padavima ant turbinos pirshtais ja islaisvinti is rudziu gniauztu. antras variantas - ispusk arba pakeisk oro filtrus . trecias variantas jei su interkuleriu tai apacioje yra toks varztelis reikia issukti ji ir isleisti kondensata su visais tepalais, ketvirtas variantas jei niva dumija nuo pat gimimo tai stumokliai sudeti atvirksciai, penktas variantas, sudeti beloruso arba kamazo purkstukai i forsunkes, šeštas variantas variklis numirė. taigi išsirink sau patogu ir pirmyn
Vytautasl Paskelbta Rugpjūčio 18, 2007 Temos autorius Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 18, 2007 matot cia ne niva o MF su perkinso varikliu ir turbina, bet be intercoolerio oro filtrai nekalti, bandziau visai nuemes gazuoji ir tas pats, liko nebent voztuvai, turbina arba variklis pats kaltas, tai ir nezinau ar lupt nuo jo turbina ir vezt patikrint, o tikrinimas aišku baigsis remontu, nes meistrai visada ras prie ko prikibt ar ka daryt\
Blakis Paskelbta Rugpjūčio 18, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 18, 2007 ..jei niva dumija nuo pat gimimo tai stumokliai sudeti atvirksciai.. Gal zinai, mtz 80 yra skirtumas kaip stumoklius det ar ne? Vieni sako kad yra, kiti kad ne, o pats jokiu zymiu ant stumokliu nepastebejau, bet irgi duma meta, nors be turbinos, bet tai neesme. Dar siurblio netikrinau, ir itariu kad galbut jis nera sureguliuotas (nors reguliavo meistrelis, bet..).
roswell Paskelbta Rugpjūčio 18, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 18, 2007 ..jei niva dumija nuo pat gimimo tai stumokliai sudeti atvirksciai.. Gal zinai, mtz 80 yra skirtumas kaip stumoklius det ar ne? Vieni sako kad yra, kiti kad ne, o pats jokiu zymiu ant stumokliu nepastebejau, bet irgi duma meta, nors be turbinos, bet tai neesme. Dar siurblio netikrinau, ir itariu kad galbut jis nera sureguliuotas (nors reguliavo meistrelis, bet..). Skirtumas yra. Ant stumoklio viršaus yra ištekinimai kad vožtuvai nesiremtu vienoj pusėj didesnis kitoj- mažesnis. Vnž. prieš renkant pasižiūri kaip stovi variklio galvoje vožtuvai tai taip ir surenki. Kiek pamenu du stumokliai stovi vienaip du- kitaip.
aukstaitis Paskelbta Rugpjūčio 18, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 18, 2007 Nera jokio skirtumo kaip desi 80-imto. Dumyt gali jei keitei tik stumoklius, tai neatitiko gilzu ir stumoklio dydziai. Pas 50-imtus yra ispjovos ant stumokliu.
roswell Paskelbta Rugpjūčio 18, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 18, 2007 Nera jokio skirtumo kaip desi 80-imto. Dumyt gali jei keitei tik stumoklius, tai neatitiko gilzu ir stumoklio dydziai. Pas 50-imtus yra ispjovos ant stumokliu. Aukstaitis ko gero teisus. Prieš kažkur 2m. rinkau savo d240 varykli tai dėjau stumoklius kur yra su dviem tepaliniais žiedais, o tie stumokliai berods ir yra 50to. Ir tikrai ant ju buvo išpjovos.
voras Paskelbta Rugpjūčio 19, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 19, 2007 turbininiams varikliams sukurine stumoklio skyle turetu buti i siurblio puse. Turbina gal ir patikrinti. prisuk kur prie isiurbimo kolektoriaus zemo slegio manometra ir apkrautam varikliui paziurek, jei neklystu turetu buti apie 0,4 0,6 atm, ne mpa viso labo tiek to slegio tesukelia reiktu pasitikslinti , bet berods prie 0,2 atsidaro dumingumo reguliatorius, taigi gali buti kad tas visa laika atidarytas ir ant mazu sukiu dumija, na bet cia jau teorishkai praktishkai reiktu pradeti nuo forsunkiu
petras Paskelbta Rugpjūčio 19, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 19, 2007 Ka daryt pirkt nauja turbina ar pabandyt remontini komplekciuka nusipirkt ? tepalus varo lauk pro kamina
Raimisx Paskelbta Rugpjūčio 19, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 19, 2007 Nera jokio skirtumo kaip desi 80-imto. Dumyt gali jei keitei tik stumoklius, tai neatitiko gilzu ir stumoklio dydziai. Pas 50-imtus yra ispjovos ant stumokliu. Aukstaitis ko gero teisus. Prieš kažkur 2m. rinkau savo d240 varykli tai dėjau stumoklius kur yra su dviem tepaliniais žiedais, o tie stumokliai berods ir yra 50to. Ir tikrai ant ju buvo išpjovos. pavarei 50 stumekliai lygus, degimo kamera galvoj. o 80 degimo kamera stumoklyje. as ir su 2 tepaliniais sudejes, bet ten garantuotai 80 grupe.
voras Paskelbta Rugpjūčio 19, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 19, 2007 da vienas variantas, galbut uzsigniauzusi isiurbimo arba slegio zarna po turbinos, gal del to dumija. jei jau tepalus varo per kamina tai jau remontuot neverta, pinigai kaip i bala bus
dariux85 Paskelbta Rugpjūčio 26, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 26, 2007 prieko cia forsunkes ir siurblys jei tepalus kibirais velgo bus trukes tepalinis ziedas arba turbina bet jei jau tiek tepalu valgo tai jos asele jau turi tabaluoti
vyga Paskelbta Rugpjūčio 26, 2007 Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 26, 2007 turbina ar veikia tai gali uzvestam varikliui is garso spresti, turi buti svilpimas o kai uzgesini turi kuri laika dar girdetis sukimas, o pabandymui geriausiai tai atjunk oro filtra nes gali buti uskisttas buti o tepala jei per kamina varo tai gali buti azkistas griztamas is turbinos i karteri
Vytautasl Paskelbta Rugpjūčio 27, 2007 Temos autorius Pranešti Paskelbta Rugpjūčio 27, 2007 tame ir yra reikalas kad tepalo nevaro o netraukia ir nerandu kas yra
nerijus2 Paskelbta Rugsėjo 1, 2007 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 1, 2007 toks klausimas, pazystamas sake kad mtz jei variklis d-240 tai aukunini lauzo jei 243 tai gerai, kaip ten yra is tikruju kas mtz dejas :cia apie turbina kalba eina
Raimisx Paskelbta Rugsėjo 2, 2007 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 2, 2007 man be turbinos nusuko. turbina jau kokie 4m kaip isidejau, uosvis 5m naudoja. jokiu bedu, motorai D240
petras Paskelbta Rugsėjo 3, 2007 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 3, 2007 mes buvom 82 nutrauke be turbinos. nusuko 4ta.bet nuskilo skersai tai sukosi viskas. dar namo parvaziavo. dbr biski remonta dariau tai buvau viska nuemes slangas viska. oro filtra isvaliau. turbut per tankus oro filtras. biski praretinau, isploviau. viskas ok. svilpia tai labai garsiai. ir uzgesinus dar sukas kelias sekundes.MAn atrodo kai sunkiai traukt reik tai traukia pro ivores. bet asele turbinos nekleba.dabar netaip ir bedegina kiek pastebejau. bet variklis irgi nera atidirbes savo. cilindrai isvis beveik neisnesti. nepajausi su ranka .o jej truktu oro tai pustu balta duma.gal galima uzdeti koki kitoki filtra ?
voras Paskelbta Rugsėjo 3, 2007 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 3, 2007 kuro norma butina padidinti, kitaip isdegs stumokliai, beja turetu kaisti variklis, jei uzdejai turbina o kuro nedidinai
vyga Paskelbta Rugsėjo 3, 2007 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 3, 2007 kuro norma butina padidinti, kitaip isdegs stumokliai, beja turetu kaisti variklis, jei uzdejai turbina o kuro nedidinai is kur istraukei kad stumuokliai isdegs? ir kad variklis kais
Vilius Paskelbta Rugsėjo 3, 2007 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 3, 2007 kuro norma butina padidinti, kitaip isdegs stumokliai, beja turetu kaisti variklis, jei uzdejai turbina o kuro nedidinai As uzdejas turbina ir kuro normos nereguliavau ir kolkas viskas tvarkoj. Tai kaip cia dabar yra?
voras Paskelbta Rugsėjo 3, 2007 Pranešti Paskelbta Rugsėjo 3, 2007 galvok logishkai ish kur atsiranda galia, is sudeginto kuro, jo? kaip pasiekti kad galios butu daugiau? duoti daugiau kuro, teisingai? ka daro turbina, duoda kuro? turbina duoda oro, o is kur galia????? oras tam kad tas pats variklis sudegintu daugiau kuro, ne tam kad kompresija pakiltu, aisku ir ji pakyla, tai va kadangi neturbininis variklis sureguliuotas taip kad misinys butu toks koks reikia gaunamam oro kiekiui idejus turbina ir nepadidinus kuro dozes , galia isauga, nes pagereja cilindru ventiliacija ir sudeginamas vadinamas riebus mishinys, taigi rezultatas kaip ir pasiektas galia padidejo, bet varikliui peilis, pabandykit kuris ant sausos zmonos uzlipti, va ir varikliui tas pats )) zinoma jei turit daug euru, tai nedidinkite dozes, po kiek laiko pasikeisit grupe i vsio, uztai kuro sutaupysit
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti