Jump to content

turbina


Vytautasl

Recommended Posts

Jei ji nuimta tai pasuki sparnuote, turi suktis laisvai ir lengvai, ir pajudi asele, neturi but jokio klebejimo nei i viena puse.

Siaip tinkamai eksplotuojama (negesinant motoro ant dideliu apsuku, laiku keiciant tepalus ir esant normaliam tepimo sistemos spaudimui) turbina gali "pragyvent" 2-3 motorus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei ji nuimta tai pasuki sparnuote, turi suktis laisvai ir lengvai, ir pajudi asele, neturi but jokio klebejimo nei i viena puse.

Siaip tinkamai eksplotuojama (negesinant motoro ant dideliu apsuku, laiku keiciant tepalus ir esant normaliam tepimo sistemos spaudimui) turbina gali "pragyvent" 2-3 motorus.

Jeigu kliba ir pucia tepala i isiurbima remontuoti,ar pirkti nauja(ar jas kas nors remontuoja NIVOS)
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

matot turbina nenuimta ji ant traktoriaus, o jis dumija ant traukimo ir lygtais jegos mazoka, ir kuro daug rijo. hgalvojau gal siurblys, ji sureguliavau dabar dumija maziau bet visvien mano manymu dumija, nes ir stovinciam kai uzlauzi visa gaza matosi kad per duslintuva dumija be apkrovimo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

daug variantu, nivai jei stovi lauke, dazniausiai turbina tiesiog uzkirmija, tada reikia atsukti tepimi vamzdeli kur yra turbinos virsuje, ipurkshti wd ar kokio kito shmero, o nuemus oro padavima ant turbinos pirshtais ja islaisvinti is rudziu gniauztu. antras variantas - ispusk arba pakeisk oro filtrus :D . trecias variantas jei su interkuleriu tai apacioje yra toks varztelis reikia issukti ji ir isleisti kondensata su visais tepalais, ketvirtas variantas jei niva dumija nuo pat gimimo tai stumokliai sudeti atvirksciai, penktas variantas, sudeti beloruso arba kamazo purkstukai i forsunkes, šeštas variantas variklis numirė.

taigi išsirink sau patogu ir pirmyn

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

matot cia ne niva o MF su perkinso varikliu ir turbina, bet be intercoolerio

oro filtrai nekalti, bandziau visai nuemes gazuoji ir tas pats, liko nebent voztuvai, turbina arba variklis pats kaltas, tai ir nezinau ar lupt nuo jo turbina ir vezt patikrint, o tikrinimas aišku baigsis remontu, nes meistrai visada ras prie ko prikibt ar ka daryt\

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

..jei niva dumija nuo pat gimimo tai stumokliai sudeti atvirksciai..

Gal zinai, mtz 80 yra skirtumas kaip stumoklius det ar ne? Vieni sako kad yra, kiti kad ne, o pats jokiu zymiu ant stumokliu nepastebejau, bet irgi duma meta, nors be turbinos, bet tai neesme. Dar siurblio netikrinau, ir itariu kad galbut jis nera sureguliuotas (nors reguliavo meistrelis, bet..).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

..jei niva dumija nuo pat gimimo tai stumokliai sudeti atvirksciai..

Gal zinai, mtz 80 yra skirtumas kaip stumoklius det ar ne? Vieni sako kad yra, kiti kad ne, o pats jokiu zymiu ant stumokliu nepastebejau, bet irgi duma meta, nors be turbinos, bet tai neesme. Dar siurblio netikrinau, ir itariu kad galbut jis nera sureguliuotas (nors reguliavo meistrelis, bet..).

Skirtumas yra. Ant stumoklio viršaus yra ištekinimai kad vožtuvai nesiremtu vienoj pusėj didesnis kitoj- mažesnis. Vnž. prieš renkant pasižiūri kaip stovi variklio galvoje vožtuvai tai taip ir surenki. Kiek pamenu du stumokliai stovi vienaip du- kitaip. :)
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nera jokio skirtumo kaip desi 80-imto. Dumyt gali jei keitei tik stumoklius, tai neatitiko gilzu ir stumoklio dydziai.

Pas 50-imtus yra ispjovos ant stumokliu.

Aukstaitis ko gero teisus. Prieš kažkur 2m. rinkau savo d240 varykli tai dėjau stumoklius kur yra su dviem tepaliniais žiedais, o tie stumokliai berods ir yra 50to. Ir tikrai ant ju buvo išpjovos. :icon-wink:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turbininiams varikliams sukurine stumoklio skyle turetu buti i siurblio puse.

Turbina gal ir patikrinti. prisuk kur prie isiurbimo kolektoriaus zemo slegio manometra ir apkrautam varikliui paziurek, jei neklystu turetu buti apie 0,4 0,6 atm, ne mpa

viso labo tiek to slegio tesukelia

reiktu pasitikslinti , bet berods prie 0,2 atsidaro dumingumo reguliatorius, taigi gali buti kad tas visa laika atidarytas ir ant mazu sukiu dumija, na bet cia jau teorishkai

praktishkai reiktu pradeti nuo forsunkiu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nera jokio skirtumo kaip desi 80-imto. Dumyt gali jei keitei tik stumoklius, tai neatitiko gilzu ir stumoklio dydziai.

Pas 50-imtus yra ispjovos ant stumokliu.

Aukstaitis ko gero teisus. Prieš kažkur 2m. rinkau savo d240 varykli tai dėjau stumoklius kur yra su dviem tepaliniais žiedais, o tie stumokliai berods ir yra 50to. Ir tikrai ant ju buvo išpjovos. :icon-wink:

:lol::lol::lol: pavarei :lol::lol:

50 stumekliai lygus, degimo kamera galvoj. o 80 degimo kamera stumoklyje. as ir su 2 tepaliniais sudejes, bet ten garantuotai 80 grupe.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mes buvom 82 nutrauke be turbinos. nusuko 4ta.bet nuskilo skersai tai sukosi viskas. dar namo parvaziavo. dbr biski remonta dariau tai buvau viska nuemes slangas viska. oro filtra isvaliau. turbut per tankus oro filtras. biski praretinau, isploviau. viskas ok. svilpia tai labai garsiai. ir uzgesinus dar sukas kelias sekundes.MAn atrodo kai sunkiai traukt reik tai traukia pro ivores. bet asele turbinos nekleba.dabar netaip ir bedegina kiek pastebejau. bet variklis irgi nera atidirbes savo. cilindrai isvis beveik neisnesti. nepajausi su ranka .o jej truktu oro tai pustu balta duma.gal galima uzdeti koki kitoki filtra ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

galvok logishkai

ish kur atsiranda galia, is sudeginto kuro, jo?

kaip pasiekti kad galios butu daugiau?

duoti daugiau kuro, teisingai?

ka daro turbina, duoda kuro? :)

turbina duoda oro, o is kur galia?????

oras tam kad tas pats variklis sudegintu daugiau kuro, ne tam kad kompresija pakiltu, aisku ir ji pakyla, tai va kadangi neturbininis variklis sureguliuotas taip kad misinys butu toks koks reikia gaunamam oro kiekiui idejus turbina ir nepadidinus kuro dozes , galia isauga, nes pagereja cilindru ventiliacija ir sudeginamas vadinamas riebus mishinys, taigi rezultatas kaip ir pasiektas galia padidejo, bet varikliui peilis, pabandykit kuris ant sausos zmonos uzlipti, va ir varikliui tas pats :)))

zinoma jei turit daug euru, tai nedidinkite dozes, po kiek laiko pasikeisit grupe i vsio, uztai kuro sutaupysit :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...