Jump to content

Recommended Posts

Paskelbta

Siendien sutraukiau visas saskaitas i I.MAS ,tai iskart buvo paruosta pleminari pusmetine pvm forma ,bereikejo tik ivest %ir vienoi eilutei irasyt pirkimo pvm ,netikejau kad veiks taip gerai ta programa

Paskelbta
prieš 4 minutes , Dzūkija pranešimas:

Sveikinu, dvidas, jūs pirmas Lietuvoje, kuris tą programą pagyrėte. Ir ko tie visi buhalteriai ją keikia? :icon-rolleyes:

Turbut kad jie daug saskaitu tvarko jiems papildomas darbas uz kuri niekas nemoka

Paskelbta

Jau pirmo pusmecio turiu sutikrinima tai klaidos seriju numeriu ir pavadinimu firmu rasime

prieš 4 minutes , Uk. Jomantas pranešimas:

Po kryzminio sutikrinimo  palik atsiliepima

 

Paskelbta
Prieš 8 valandų, dvidas pranešimas:

Turbut kad jie daug saskaitu tvarko jiems papildomas darbas uz kuri niekas nemoka

Moka, moka. :icon-mrgreen: Kas nemoka tas pats ten vedasi.

I.SAF suformuoja daug maž pakenčiamą PVM deklaraciją tik tada kai turit tik lietuviškas sąskaitas, neturit kvitų, pirkimo iš ES, pirkimo asmeniniams poreikiams, nėra neatskaitomo PVM ir t.t. Kad i.SAF nesuformuoja galutinės deklaracijos pripažįsta ir pati VMI. 

Paskelbta
prieš 10 minutes , Dzūkija pranešimas:

Moka, moka. :icon-mrgreen: Kas nemoka tas pats ten vedasi.

I.SAF suformuoja daug maž pakenčiamą PVM deklaraciją tik tada kai turit tik lietuviškas sąskaitas, neturit kvitų, pirkimo iš ES, pirkimo asmeniniams poreikiams, nėra neatskaitomo PVM ir t.t. Kad i.SAF nesuformuoja galutinės deklaracijos pripažįsta ir pati VMI. 

man tai ji tobulai formuoja, kvitus gi galima įsivesti, į galvą niekas neduoda už tai, pirkimai iš es PVM16, paslaugos iš es PVM21, pirkimo 100 proc. asmeniniams išvis netrauki ir net buhalterei neduodi.

Atskaitomas PVM ten tuščia eilutė, pats įsirašai juk, nes juk neįmanoma žinoti kiek reprezentacijai buvo ar kokiem neleidžiamiem (ta prasme, vmi to niekaip negali žinot). Dar ko neįrašo tai importo pvm, bet nelabai kas taip ir perkam.

Buvau šiaip priešiskai nusitiekęs, bet iSAF'as , manau, geras dalykas, o kryžminis dar geresnis, tik reikia truputį pasitempti :)

Paskelbta

Niekas nekalba apie 100 proc. asmeniniams (nors turiu tokių atvejų kai reikia). Kaip netraukt asmeniniams jei pvz telefono sąskaita viena, o veikloje leidžiama naudoti 50 proc. tas pat su lengvojo auto remonto, kuro sąskaitom.

Sakai galima sutraukt kvitus? Nenervuoja raudona spalva po to? Pardavėjas tai neteikia.

Paskelbta

Pastebėjau, kad idealiai būna 1 iš 10 mėnesių, tai nebenervuoja. Pastoviai kažkas nepateikia iš savo pusės sąskaitos arba savo klaidas išsitaiso prisirašydami vidinių dokumentų, kuriuos įtraukai į SAF. Arba mano sąskaitų neįsitraukia pirkėjai, pradžioj nervuojo, dabar susitaikiau ir žiūriu savo reikalus ir darau, kaip man patogu. Visgi, sistema turi tarnauti žmogui kažkiek

O tie visi pusiniai tai taip, bet čia ne iSAF kaltė, kad sąskaitos tik pusę galime įtraukti. Gal ateityje kada nors suprogramuos, kad prie sąskaitos galėsime nurodyti atskaitos procentą :)

Iš kitos pusės - man labai daug kartų padėjo susirasti neįvestas sąskaitas jau mėnesio 21 dieną, ne po 2 mėnesių, kai jau skambina dėl neapmokėtų sąskaitų. Aišku yra papildomo darbo, bet nieko čia nepadarysi.

Paskelbta

manttys, sutinku tik su vienu, kad tai superinis variantas sukontroliuot kokios sąskaitos klientas nepristatė. O dėl tų pusinių ko gero bus be šansų. Jau ne kartą rašyta VMI. Buvo duotas pasiūlymas, kad galima būtų pažymėt jog ta pardavėjo pateikta SF "nedalyvauja" ūkio veikloje. Nes turiu nemažai tokių kur ir televizija, ir elektra gyvenamojo namo. 

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...