Jump to content

MTZ-1523 ???


Guest babniks

Recommended Posts

Peržiūrėjau nuotraukas darytas 2005 metų žemės ūkio parodoje, tarp jų radau ir tavo norimo traktoriaus. Kaina jo tuomet buvo 160300Lt su PVM arba 136000 be PVM ir tai už 155Ah. Pigiausias Valmetas to paties galingumo kainavo 160555Lt be PVM, taigi 24555 Lt brangesnis. Tačiau aš šiuo atveju tikrai nepirkčiau Belaruso nors jis atrodo ir neblogai (kabina jei neklystu Itališka, hidro paskirstytojo valdymas prie sėdynės, akumuliatoriai lengvai prieinami, nes pritvirtinti traktoriaus šone ir keletą kitų smulkmenų).

Pagrindiniai šio traktoriaus trūkumai būtų šie: Prie jo neužkabinsi apverčiamo 5 korpusų plūgo, nes statys piestu, gamintojo puslapyje http://www.tractors.com.by/mtw/1523ru.htm nenurodyta kad galimas kondicionierius, nes be jo potenciometrai nuo dulkių, kad tik atlaikytų garantinį laikotarpį, matomumas prastas, dėl kamino ir oro filtro kepurės išdėstymo, lempos gal transportinės ir geros kitos tik dėl skaičiaus, priekinis tiltas manau blokuojasi kaip ir MTZ 1221, tad laiko klausimas kada užmirši išjungti važiuodamas asfaltu, ko pasėkoje reiks traktorių ardyti na ir žinoma baltarusiška kokybė bei tepalu bėgimas per įvairias vietas, kol traktoriaus nepervaržysi ar net teks keisti gumines detales.

Išvada: Jeigu turi rankas ir supratimą apie remontą, jei juo dirbs supratingas traktoristas, kuriam ergonomika ne motais, tai tavo sutaupyti pinigai pasiteisins ir traktoriumi dirbsi ilgai, nežiūrint tai kad negalėsi prikabinti kai kurių agregatų ir per pati darbymeti teks stoti, nes nutruks dirželis, kurio įtempimas neprotingas, ar teks keisti kuro purkštuką pradėjus kilti tepalo lygiui variklyje. Net instrukcijoje rekomenduojama turėti kartu ir esant reikalui pasikeisti :) .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tobulint MTZ'oką teko idėjas skolintis iš panašaus galingumo Valmeto ir ne tik. Tenka pripažinti, kad dabartiniai nauji Belarusai tai 20 metų senumo, jei ne dar daugiau, užsienietiški traktoriai, kuriems uždėta geresnė kabina ir plastmasinis kapotas. Nauji Belarusai padaryti labiau išvaizdus ir tiek. Žmonės žiūri į galingesnius Belarus, nes atsimena kokie geri traktoriai MTZ-82 buvo. Ir tai todėl, mano nuomone, kad juose nėra sudėtingesnių konstrukcinių sprendimų.

Valmete techniniai sprendimai daug geresni (masės paskirstymas tarp ašių, ergonomiką, ekonomiškumas ir daug kitų).

Kas dėl patikimumo, tai kad Valmetas už MTZ patikimesnis man nekelia abejonių, tačiau būdavo problemų su varikliais. Pažystamas nesenai remontavo Valmeto variklį, nes šio garsas pasikeitė atidirbus 2005 metų sezoną. Kaip vėliau paaiškėjo problemos su vožtuvais. Kaip jam sakė centre, tai 120-160 Ah kažkurios modifikacijos variklių liga. Būtina laiku ir kvalifikuotai atlikti TA. Ar dabar dar tie varikliai dedami į traktorius - nežinau. Kitas vargo su Case traktoriumi nes jame taip pat stovėjo Valmeto variklis ir ta pati liga dėl laiku neatlikto TA.

Žinant traktorių silpnas vietas nesunku užbėgti remontams už akių. Blogai kai tų silpnų vietų nemažai (MTZ).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie valmetus taip pat esu girdejes kad jie vakarietiski belorusai. esu mates viena mezo serijos tai variklis dirbo garsiau nei salia stovincio t-150k, kiek teko girdeti, tai remontavo kapitaliai jam po to varikli. be to pirkdamas traktoriu psidomek kiek kainuos tau jo peistatymas i vieta ir kiek kainuos kiekviena technine apziura, ir koks jos periodiskumas. Manau kad belorusiu sugebesi atlikti tai pats, o valmetui turesi kviestis specus. kurie atitinkamai paples is tavo pinigines. be to daznai tie specukai tikrai ne gudresni uz tave. pavydziu turiu nemazai, bet nenoriu nei vienai firmai padaryti antireklamos

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko bendrauti su ūkininkais ir traktoristais kurie dirba naujai pirktais Valetais, nė vienas jų nekeikė nors aptarnavimas ir brangesnis.

Visai kitaip atrodo man pačiam laukiant eilėje su grūdais, kai priėję žmonės klausia kaip tas tavo 1221, ar stabdžiai nesikerta, ar dar priekinis tiltas veikia, o kodėl ten tepalas rasoja, ar bėgiai gerai junginėjasi ar tau užkaitus varikliui tepalo spaudimas irgi nukrenta iki 1-2 Kpa ir daug panašių neįtikėtinų klausimų kurių laukiant eilėj su MTZ-82 niekas neužduoda.

Jei finansiškai gali perki patikimesnį daiktą, jei ne- tai ką įperki.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Belarusams tikrai viską gali susitvarkyti pats, o vakarietiškiems prigrustiems elektronikos ne ka pats ( kol kas) :) ir patvarkysi reik kviesti specus :D

Ir dar vakarietiškų gan brangi techninė priežiura, sakykim vien visų tepalų ir filtrų pakeitimas, kainuoja apie 2500 Lt, belarusui pakaktų keliu šimtų Lt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad "Valtros vakarietiški belarusai" yra visiska nesamone. Tai vienos labai daug lojancios firmos paskleistas gandas, manyciau... As kiekvienam besirenkanciam traktorius siulyciau pasiieskoti uzsienyje atliktu testu ir apklausu rezultatais (bet ne ivaizdzio, nes ten daug nesamoniu tokiu kaip "firmos prisistatymas"ir pan, kurie parodo ne kokybe, bet kiek firmos kisa pinigu reklamai), pasiziuret kiek genda kurie ir kiek tos detales kainuoja, o ne klausyti kitu firmu atstovu skleidziamais gandais, kad "Valtros vakarietiski belarusai", "Case'i vakarietiski t 150" ar pan. Visi traktoriai genda.. Kaip Fendt garseja savo transmisijom taip Sisu diesel ir Perkins garseja savo varikliais. Taigi abejotina ar Valtros varikliai kazkuo blogesni, o priesingai - jie geresni, o transmisija - ko gero silpnesne..:( Valtra yra neabejotina kainos ir kokybes santykio lydere. Zinoma galima teigti, kad pigesnis tai automatiskai ir blogesnis, bet siuo atveju reiktu paziureti i toyota automobilius. Neseniai buvo atlikta apklausa, pagal kuria paaiskejo, kad toyota kelis kartus maziau genda nei 2 vietoje likes konkurentas. Man labai dideli ispudi padare kazkur apie 2002 metus "mano ukis" zurnale ispausdintas vokieciu apklausa (siulau susirasti + - 1 metai). Pagal ja Valtros variklis ivertintas geriausiai (dar siandien atsimenu 1,6 balai), maziausiai gedo, daugiausiai rinktusi antra karta toki pati, maziausiai prastovejo del gedimu laiko, maziausiai kainavo taisymas (sitas mane itin suzavejo, nes gerokai lenke antroje vietoje likusi), ir geriausias kainos ir kokybes santykis. Transmisija buvo ivertinta gana blogai ir dar keliose nebuvo pirmas. Kokie minusai? Ju beabejo yra. Blogiausiai mano nuomone su paciu pirkimu. Kadangi firma maza tai veikia principas - "pinigai i prieki, o preke po to", jie jau niekada tau neduos i skola is savo lesu, neatves kol negavai is banko kredito ir t.t. Ir siaip tas atstovas man nelabai patinka - labai jau didelis sudmalys.. Taigi as Valtra lyginciau su Toyota - isoriskai negrazi, neturi ispudingu modeliu, bet visi perka ir tiek....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...