Jump to content

RC vejapjovė


Recommended Posts

Buvo atlikti bandymai lauko sąlygom.Vikšrinį variantą tenka atidėti.Ant posūkių vikšrus numeta.Reikia keist ratus iš esmės.Pasidomėjau dėl gamybos,kaina didelė.Laikui bėgant ką nors padarysim.Uždėjau priekinius ratus originalius ir išvariau į lauką ir būtent ten kur sunkiausios sąlygos su žemknisiais kurmiais.Žolės dar nėra,tai palyginau teritoriją.Valdymo kontroleris kartais pagauna kažkokią klaidą,dingsta gazas arba į priekį arba atgal.Tenka perjungt el.maitinimą kontroleriui ir klaida išsitrina.Tai padaroma distanciniu būdu,bet vistiek užknisa.Reiks ieškot iš kur tas išlenda.Bet čia neskubus reikalas,dirbt galima.Na dar gerai kaista el.variklių stabdymo rezistoriai,bet čia taip turi būti,išmečiau juos iš dėžės į lauką,kad geriau aušintųsi.Su generatorium viskas normaliai.Įmečiau video https://www.youtube.com/watch?v=j2DqeJUoNtM

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei apie robotus tai kaip ir rasiau rimti robotai sveria apie 20kg tai cia + - O sita varna nuorodoje tai ir su tais 5 arais kuriuos deklaruoja sunkiai susidoros jeigu bus lietingas sezonas. O ka kalbet apie robotus kurie pjauna 50 aru. yra robotai ir sverentys apie 10kg kurie atseit sudoroja ta puse hektaro, bet pas juos mazesnes talpos baterijos pjovimo laikas  trumpas daznas gryzimas i stotele pasikrauti o dar jei kaip minejau lietingas sezonas tai jistikrai nespes nes parasciausiai nevaziuoja kada lyja.

Ar tau sunku suprast minty ar kaip? Netingesiu paaiskint. Pasakiau fotelio kad but lengviau suprast minty ir konstrukcija o dydy pasirenki jau reikalinga. NU ne esme kad tu nesupranti  temos autorius tai svarste ir zino apie ka kalba to ir pakanka. 

Sitoky daigta turejau su tais ratukais ir jis sveria 21kg tai e.zigreen robotas bene vieni geriausiu robotu rinkoje. Cia puikiai matosi kaip vaziuoja neliugiu pavirsium. https://www.youtube.com/watch?v=OvKYXxOcbyA

Va tau ne traktorius.

 

12AKD6BZ711_product_medium.jpg

manau tokie ratai priekyje geriausias varijantas. kadangi ir su stacionariais kiek matau plesia gerai tai su tokiais be vargo

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del viksru is kart buvo aisku.

del kaitimo kaista kai lauke tik +5-10 tai kas bus kai kaitins 30?

vistiek saunu kad nenuleidi ranku.

Kaitimui sumažint sprendimų yra keli.Vienas tai sumažint srovę per rezistorius,t.y.dar prijungt tokius pačius lygiagrečiai arba kitas variantas pačius rezistorius pakeist į didesnės galios.Bet gal to ir neprireiks.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Vikšrai užbaigti:

 

Tracks2.jpg

 

Jau ir išbandyti.Lūkesčių nepateisino.Labai išdrasko veją,darant posūkius.Vaizdelis lieka nekoks.Ir dar-ten kur gruntas kietas,vikšrai laikosi gerai,bet įvažiavus į kurmiarausių zoną,kur klampus gruntas,prisimuša žemių ir akmenukų tarp skriemulio ir vikšro,vikšras lekia šalin.Įkelsiu video su vikšrais.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žolė jau normaliai išaugus,buvo išbandyta jau pilnas komplektas,t.y.su peiliu pilna apkrova.Peilis apkrauna vidaus degimo variklį,mažina apsūkas.Kol nebuvo šio bandymo,nerimą kėlė generatoriaus būsimos apsukos,kad nebūtų per maža įtampa.Tikslas-neleisti įtampai kristi žemiau 23V,tam kad nebūtų eikvojami akumuliatoriai.Darbo metu nelabai ką ten spėsi sugaudyt,gerai,kad visi darbo parametrai išlieka kontrolerio atminty,paskiau belieka peržiūrėt.Ištraukiau kelių sekundžių atkarpą-generatoriaus įtampa raudona kreivė,apkrova mėlyna:

 

Batt%20Current.JPG

 

Matyti,kad apkrova kyla iki 30A,tai sudaro netoli 700W.Tiek ima ratų varikliai startuojant ar šiaip įveikiant kokią duobę.Generatoriaus įtampa tuo metu panašiai apie 23V,gal kiek ir mažiau.Čia trumpalaikiai procesai,bet vis tiek jų metu dalis srovės paimama iš akumuliatorių.Vejapjovė dirbo nepertraukiamai 7val.,nuvažiavo 19km.Per tiek laiko akumuliatoriai išsikrovė apie 70%.Nupjauta buvo apie 60a žolės.Pertraukos daryt kraut akumuliatorius nereikėjo,taigi reikalas pakenčiamas.Siųstuvo akumuliatorius suvalgė 1273mAh iš 1500mAh.Taigi ir užteko,kraut nereikėjo.Nors pats krovimo procesas neilgas,kiekvienam akumui po 40-50min.,bet geriau kai to nereikia.

Dar kontroleris pasakė,kad vidutinis greitis 1m/s.Galima ir lėčiau,bet pjauna neblogai,tai nebuvo prasmės lėtint,nors lėtinant mažėja apkrovos srovė ir kyla generatoriaus įtampa,kas irgi nėra blogai.Šiaip dirbti galima,žolės pjovimas tampa maloniu reikalu vien pagalvojus,kad nupėdint 19km nebereikia :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Žolės pjovimo sezonas įsibėgėjo.Vejapjovė dirbo jau apie 50val.Variklio pilnai pakanka sukt generatorių su pilna apkrova ir pjaut žolę,taigi išėmiau viena 12V akumuliatorių,o kitą palikau užvedimui starteriu ir elektronikai.Starteris retai naudojamas,tai akumuliatoriaus pakrovimas jau nebėra rūpestis,nedažnai tai tenka daryti.Kas liečia GPS sistemą,tai visdėlto jos tikslumas menkas 2-5m,taigi pilnai autonominis režimas paliekamas ateičiai.Trifazio diodų tilto radiatorius nekaista visiškai,taigi reiks kada išmest ir jį.Benzo suvartojimas nėra didelis,per 7val.nepertraukiamo darbo 4litrai.Dar vienas pastebėjimas-kaimo pusdurniai šunys puola tą stebuklą,kadangi prie jo nėra žmogaus,bet su šituo reiškiniu galima susigyventi :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Išlindo dar vienas trūkumas-neteisingas galinių ratų el.variklių tvirtinimas.Dabar jie sumontuoti beveik vertikaliai,o turi būti horizontaliai ir reduktorių sankabos perjungimo svirtelės turi būti viršuje.Svirtelės neturi jokios tarpinės,taigi sunkiasi reduktoriaus tepalas,nors jis ir tirštas,bet pratekėjimas yra.Šį sezoną atidirbs kaip yra,kitam sezonui pataisysim.

Ir dar keičiasi pavadinimas.Dabar ne RC vejapjovė,bet Tinginio.Sėdi ant kėdės ir stumdai pulto svirteles.Tas ir po kiek laiko užknisa.Gerai,kad norinčių pastumdyt netrūksta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Ruošiamės kitam sezonui.Su elektra problemų nebuvo,taigi labai nieko ir nekeisim.Galinę važiuoklę perdarysim iš esmės,El.varikliai ištisai dirba paleidimo stabdymo režime.Jų sukimo momentas nemažas,taigi kabinsim juos ant guminių amortizatorių smūgių slopinimui.Dėsim didesnius ratus.Kad sumažinti apkrovą  reduktoriaus guoliui,uždėsim papildomus guolius tiesiai ant ratų ašies.Kažkiek pasukus galvą rezultatas(toks bus ir realus):

 

Assem%202.JPG

 

Metalas populiarus liaudies ūkyje-kampuočiai,kvadratiniai vamzdžiai ir t.t.Reiks papjaustyt,pavirint dar ir patekint.Važiuoklė bus universali,tvirtinama prie korpuso keturiais M10 varžtais.Ją dar panaudosim kitam agregatui,bet čia gal kitoj temoj.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Kai kurias dalis išpjovimui iš plieno lakšto užsakiau pas metalistus.Dabar patogu,nusiunčiau brėžinius,tik lieka nuvažiuot pasiimt detales.Užsakiau du variantus-vieni pjauna plazma,kiti lazeriu.Plazma išpjovė greitai,kelios dienos ir pasiėmiau.Lazeris kol kas jokių žinių,matyt numetė toliau.Plazmos minusai-purslai kitoj pusėj ir kai kurias skyles reiks pataisyt grąžtu.Matosi fotkėj,bet čia nedidelė problema.Su lazeriu to nebus,bet lazeris vėluoja.

 

Visos%20dalys.jpg

 

KitaPuse2.jpg

 

Tikslumas pakankamas,Užmečiau maždaug ant variklio dėl orientacijos,skylės vietoj:

 

VariklioTvirt.jpg

 

Išvada-graužt grąžtais ir visom kitom nesąmonėm šiais laikais gal neapsimoka.Šitas variantas  greitesnis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...