eduard Paskelbta Birželio 28, 2015 Pranešti Paskelbta Birželio 28, 2015 Po truputi lipdau nauja projekteli .
eduard Paskelbta Birželio 28, 2015 Temos autorius Pranešti Paskelbta Birželio 28, 2015 kazkas tokio planuose ...
zallias Paskelbta Birželio 28, 2015 Pranešti Paskelbta Birželio 28, 2015 tai koks cia priekinis tiltas? galingai atrodo
darvis Paskelbta Birželio 29, 2015 Pranešti Paskelbta Birželio 29, 2015 Kuo platenis tuo sunkiau miške tarp medžiu laviruoti. Klaida.
Richardas Paskelbta Birželio 29, 2015 Pranešti Paskelbta Birželio 29, 2015 Pritariu Darvis. Čia gal tik po pievas malkas vežioti. Miške bevertis. Nebent gal rąstus traukti iš raisto panaudočiau. Pagal foto panašu, kad pervežimams šlapynėse ar kažkas panašaus. Pvz su Zeteriu kartais daug blogiau miške, nei su MTZ. Kita vertus miškas miškui nelygus.
MBLORINSER Paskelbta Birželio 29, 2015 Pranešti Paskelbta Birželio 29, 2015 Maladiec sekmes kuryboje.
buster540 Paskelbta Birželio 30, 2015 Pranešti Paskelbta Birželio 30, 2015 As taipogi linkiu sekmes kuryboje jei plyna kirtaviete tai tas plotis itakos neturi, per durpe lengviau placiais ratais eina.
Aiko Paskelbta Birželio 30, 2015 Pranešti Paskelbta Birželio 30, 2015 Šaunuolis,matos nagus turi ir rankos iš tos geros vietos išaugę,Bet bielkis niekada nebus rimtas forvarderis.
tadasjo Paskelbta Liepos 1, 2015 Pranešti Paskelbta Liepos 1, 2015 Manau priklauso kuek intensyviaia tas bielkis dirbs. Dirbau metus tai per 3 men greiciu deze isardzius 4 kartus nusprendem ksd nieko gero tos prastovos. Bet kiek zinau sugeba vtrai ir bielkius patobulinti silpnas vietas ir dirba jie tada gan sekmingai. Linkiu geru ideju ir sekmes darbe
Marko-Polo Paskelbta Liepos 4, 2015 Pranešti Paskelbta Liepos 4, 2015 Saunuolis, Eduard . Patiko ideja gerves pavarai, idomu, kaip jungsis? Sankaba kokia, ar uzgesinus varikli ijungi krumpli ir uzsivedi? Labai neblogas principas ir priekiniam GTV, ji tik reiktu dukart suletinti, bet cia pamastymai. Zodziu, spaudziy letena uz baimes kurti neturejima ir stereotipu nepaisyma .
eduard Paskelbta Liepos 12, 2015 Temos autorius Pranešti Paskelbta Liepos 12, 2015 sveikas ,ten ne gervei pavara o siurbliui hidraulikos .vidui darbinis mtz idetas ,kad ijungimas svelnus butu negesinant variklio.gerve nuo dezes kardanu jungsis. ps. dairausi donoro mtz 50 ,nes traktoriaus turiu tik tiek kiek foto matosi ir kirovo ratu .
Marko-Polo Paskelbta Liepos 26, 2015 Pranešti Paskelbta Liepos 26, 2015 A vakoks cia uzmanymas, kaip suprantu ,,kambariukas" tam darbiniam sulankstytas savom rankom. Pagirtina . Jungimas mechaninis nusimato? Ir dar, o kodel gale siurbliui neliko vietos? Ar priekabos pavara bus nuo sinchroninio GTV?
eduard Paskelbta Liepos 30, 2015 Temos autorius Pranešti Paskelbta Liepos 30, 2015 teisingai galvoji , gale pajunta priekaba .Dezute mano darbo kaip ir visa kita.Tik darbai sustojo dabar ,Lietuvoi tik pora dienu per menesi bunu .Gal arciau ziemos pajudes reikalai.
eduard Paskelbta Birželio 27, 2016 Temos autorius Pranešti Paskelbta Birželio 27, 2016 po truputi reikalai juda
Edv1nas Paskelbta Birželio 30, 2016 Pranešti Paskelbta Birželio 30, 2016 Sveikas, matau GAZ 66 tiltas įdėtas, įdomu ar jis bus varomas, jei taip, tai kaip priekiniu ir galinių ratu greičius suderinsi, kad tilto nedraskytu. Nes priekinio tilto apsisukimai ko gero bus didesni nei galinio... Šiaip žinau daro kažkokia razdatke, kad to priekinio tilto apsisukimus sumažinti iki tinkamo
eduard Paskelbta Liepos 1, 2016 Temos autorius Pranešti Paskelbta Liepos 1, 2016 Razdatke padarita vietoj pakabinamo ,perdavimas gavosi man skaiciuojant su galiniais kirovo ratais 2,29 prie 1 .dantraracius parinkau is mtz dezes tik realei gavosi 2,2 - 1 ,tad priekis bus kazkiek greitesnis.
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti