Jump to content

Dėl trifazės srovės


Donatas

Recommended Posts

Jei valstybe ar el.tinklai nieko nekompensuos taj kainuos pasakiskus pinigus, mum 100m iki transformatoriaus ir tai reiks pakloti nemazai, del to variklio apie kuri rasiau anksciau reikia kelt galia ( nes pasirodo kad sroves stipris (A) eina kartu su galia) tai dar sumastem orine linija pakeist i pozemine. Pasirodo uz VST priklausanciu stulpu iskeldinima mes dar turesim sumoket, tai bl tegu moka uz zeme kuria ju stulpai naudoja!! baisi neteisybe!

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 58
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Na, ponai elektrikai, paaiškinkite man: man atrodo, kad tas papildomas įžeminimas efektą duoda tiktai tuo atveju, jeigu yra nuotėkio rėlė? Ar aš klystu?
Klysti,papildomas izeminimas reikalingas visada jeigu yra galimybe ji prijungti,jis apsaugo nuo nelaimingo atsitikimo pramusus apvijai i korpusa.Jei kam idomu galiu papasakoti smulkiau ir kaip ji pasidaryti.

nors elektroj nenusimanau, bet noriu papriestaraut. paaiskink, kam reikalingas papildomas yzeminimas, kai i variklio korpusa jungiasi nulis????? duosiu pavyzdi: pramuse trifazio motoro apvijas. pajungus be nulio- sukasi, bet kerta. o pajungus nuli- meta automata.

kiek teko girdet, tos 5 gnybtu rozetes- dregnom salygom skirtos.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, ponai elektrikai, paaiškinkite man: man atrodo, kad tas papildomas įžeminimas efektą duoda tiktai tuo atveju, jeigu yra nuotėkio rėlė? Ar aš klystu?
Klysti,papildomas izeminimas reikalingas visada jeigu yra galimybe ji prijungti,jis apsaugo nuo nelaimingo atsitikimo pramusus apvijai i korpusa.Jei kam idomu galiu papasakoti smulkiau ir kaip ji pasidaryti.

nors elektroj nenusimanau, bet noriu papriestaraut. paaiskink, kam reikalingas papildomas yzeminimas, kai i variklio korpusa jungiasi nulis????? duosiu pavyzdi: pramuse trifazio motoro apvijas. pajungus be nulio- sukasi, bet kerta. o pajungus nuli- meta automata.

kiek teko girdet, tos 5 gnybtu rozetes- dregnom salygom skirtos.....

Tai vat sakykim nutrūko, nudegė ar apsioksidavo nulinis laidas ir tuo metu pramušė variklio apviją į korpusą, tada ir krato, o jei bus papildomas įžeminimas, tai automatiškai gausis trumpas jungimas ir išmes automatą ar saugiklius :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

P=I*U P galia, I sroves stipris o U itampa :D

nu butent, teks deti 40 A kirtiklius, o galia net 15 kw kelt

baik, kam ?????

motinos 11 kw malunas sukasi ant 16 A automato be jokiu problemu.

kazkas negerai yra pas pati....

Tai auksciau paskaityk! Variklis 7.5 kw, bet dirbant trikampiu (faziu jungimas) srove 27 A, tai galeciau imt 32 A, bet didele tikimybe kad gali nelaikyt, tai su atsarga geriau pajamt 40 A ir viskas, gal veliau ko prireiks galingo, taj vel as lakstysiu pas tuos lupikus. Vien uz stulpu isrovima jauciu reiks sumoket apie 1000 Lt, eina jie na su savo sup****** istatymais, nzn ner teisybes siam pasauly, stovi VST stulpai ant musu zemes, mes isivesim pozemine linija, tai dar us ju turto iskeldinima turesim patys sumoket, kazkaip truksta logikos...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

P=I*U P galia, I sroves stipris o U itampa :D

nu butent, teks deti 40 A kirtiklius, o galia net 15 kw kelt

baik, kam ?????

motinos 11 kw malunas sukasi ant 16 A automato be jokiu problemu.

kazkas negerai yra pas pati....

Na nežinau kaip su11kw bet pas manes malūnas 7,5kw ir apkrovos jam duodu 15A pagal ampermetro parodymus :icon-wink:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

P=I*U P galia, I sroves stipris o U itampa :D

nu butent, teks deti 40 A kirtiklius, o galia net 15 kw kelt

baik, kam ?????

motinos 11 kw malunas sukasi ant 16 A automato be jokiu problemu.

kazkas negerai yra pas pati....

Tai auksciau paskaityk! Variklis 7.5 kw, bet dirbant trikampiu (faziu jungimas) srove 27 A, tai galeciau imt 32 A, bet didele tikimybe kad gali nelaikyt, tai su atsarga geriau pajamt 40 A ir viskas, gal veliau ko prireiks galingo, taj vel as lakstysiu pas tuos lupikus. Vien uz stulpu isrovima jauciu reiks sumoket apie 1000 Lt, eina jie na su savo sup****** istatymais, nzn ner teisybes siam pasauly, stovi VST stulpai ant musu zemes, mes isivesim pozemine linija, tai dar us ju turto iskeldinima

turesim patys sumoket, kazkaip truksta logikos...

Tai paprasyk kad paliktu o veliau pats issirausi ir gal kur uki panaudosi. Jei nesutiks visos linijos palikt tai laidus tegu nusiima o stulpus palieka (jei jie tavo zemej tai manau be problemu susitarsi). stulpams israuti jie technika varo kurios darbo ikainiai dideli.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip apie stulpus kiek girdejau kurie yra nebenaudojami galima rautis ir detis kur nori :) , nes jie ju vistiek nebenaudoja ir jiems tai tik papildomos problemos ir islaidos. Nes pamenu kaime netoliese nuo musu rove tai tai kad nebereiktu niekur gabenti ir mums siule :) , o siaip ir pas mus gal bent pora vienetu stovi senu nenaudojamu, nes dabar viskas eina naujaisiais stulpais, tai reiks tuos issitraukti is zemes :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu nezinau niekad jie nevazineja pas mus :) pas mus jau vos ne virsta jie patys :) ir nieko :) kiek aplinkiniu tokius ju nenaudojamus stulpus pasisavino ir nieko, patys kai atvaziuoja net sako visiems jei kam reikia traukites nenaudojamus ir naudokit kur jums reikia. Nes speju ir stulpams yra kazkoks leistinas naudojimo laikotarpis, o kai ji pasiekia jie nebegali ju naudoti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia as truputi ne i tema, bet apie elektros varikli, nusipirkom pernai varikli prie laistymo sistemos, 7,5 kw, atrode viskas gerai, turi 'vezti', bet pasirode kad ne taip 'pigiai', yra dvi sistemos: zvaigzde (16A) ir trikampis (27A) tai nelaiko kamsciai ant trikampio, nors ir 32A buvau susukes, laidai kogero per ploni, taj tenka ant 16A dirbt. Norejau paklaust nusimananciu ar varikliui nieko blogo kad pastoviai ant zvaigzdes dirba?

pasiziurek ant lenteles turetu buti parasytos ytampos kuriomis variklis dirba ir ant vienos ytampos jungi trikampiu ant kitos zvaigzdute o jei sumaisai tada ir nelaiko.

Butent taip ,ziureti reikia ne i srove(A) o i itampa (V), kokia itampa tarp faziu tokiu budu ir jungiasi ir ne kitaip.Tavo atveju galiu speti kad itampa 380v taigi jungti turi tik zvaigzde. O trikampiu jungiasi kai srove tarp faziu 220v(taip yra daugumoje rusisku elektro varikliu)
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

P=I*U P galia, I sroves stipris o U itampa :D

nu butent, teks deti 40 A kirtiklius, o galia net 15 kw kelt

baik, kam ?????

motinos 11 kw malunas sukasi ant 16 A automato be jokiu problemu.

kazkas negerai yra pas pati....

Na nežinau kaip su11kw bet pas manes malūnas 7,5kw ir apkrovos jam duodu 15A pagal ampermetro parodymus :icon-wink:

tiek pat ir tam duodu. buvo beda, keite skydus ir idejo 16A uzsienini automata, tai paleidimo metu ismete. nuvariau i tinklus, sako kelk galinguma, kitaip didesnio negalim det. galingumo pakelimas stuka litu.....

paskui vyrukai pasitare pasiule nusipirkt toki pat tik su K raide. visa pusdieni kauna maisiau kol radau. dabar paleidziant kartais rusiska ismeta, bet anas laiko :lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, ponai elektrikai, paaiškinkite man: man atrodo, kad tas papildomas įžeminimas efektą duoda tiktai tuo atveju, jeigu yra nuotėkio rėlė? Ar aš klystu?
Klysti,papildomas izeminimas reikalingas visada jeigu yra galimybe ji prijungti,jis apsaugo nuo nelaimingo atsitikimo pramusus apvijai i korpusa.Jei kam idomu galiu papasakoti smulkiau ir kaip ji pasidaryti.

nors elektroj nenusimanau, bet noriu papriestaraut. paaiskink, kam reikalingas papildomas yzeminimas, kai i variklio korpusa jungiasi nulis????? duosiu pavyzdi: pramuse trifazio motoro apvijas. pajungus be nulio- sukasi, bet kerta. o pajungus nuli- meta automata.

kiek teko girdet, tos 5 gnybtu rozetes- dregnom salygom skirtos.....

Tai vat sakykim nutrūko, nudegė ar apsioksidavo nulinis laidas ir tuo metu pramušė variklio apviją į korpusą, tada ir krato, o jei bus papildomas įžeminimas, tai automatiškai gausis trumpas jungimas ir išmes automatą ar saugiklius :)

jeigu tas irenginys kilnojamas, tada taip, jei stacionarus- jis buna pats įzemitas.....

beja jei nudega ar oksiduojasi vienas laidas, labai didele tikimybe, kad taip nutiks ir kitam....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, ponai elektrikai, paaiškinkite man: man atrodo, kad tas papildomas įžeminimas efektą duoda tiktai tuo atveju, jeigu yra nuotėkio rėlė? Ar aš klystu?
Klysti,papildomas izeminimas reikalingas visada jeigu yra galimybe ji prijungti,jis apsaugo nuo nelaimingo atsitikimo pramusus apvijai i korpusa.Jei kam idomu galiu papasakoti smulkiau ir kaip ji pasidaryti.

nors elektroj nenusimanau, bet noriu papriestaraut. paaiskink, kam reikalingas papildomas yzeminimas, kai i variklio korpusa jungiasi nulis????? duosiu pavyzdi: pramuse trifazio motoro apvijas. pajungus be nulio- sukasi, bet kerta. o pajungus nuli- meta automata.

kiek teko girdet, tos 5 gnybtu rozetes- dregnom salygom skirtos.....

Tai vat sakykim nutrūko, nudegė ar apsioksidavo nulinis laidas ir tuo metu pramušė variklio apviją į korpusą, tada ir krato, o jei bus papildomas įžeminimas, tai automatiškai gausis trumpas jungimas ir išmes automatą ar saugiklius :)

jeigu tas irenginys kilnojamas, tada taip, jei stacionarus- jis buna pats įzemitas.....

beja jei nudega ar oksiduojasi vienas laidas, labai didele tikimybe, kad taip nutiks ir kitam....

Niekaip nesuprantu kas tau dar neaisku del izeminimo, EFRENDAS labai aiskiai nupiese visa vaizda.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei variklis but ruskas, tai net nesukciau galvos, belenkoks kontaktorius tiktu. Variklis naujas-italiskas, is variklio iseina 6 faziu laidai ir vienas izeminimo, visi tie 6 faziu ir 3 is tinklo jungiasi i viena kontaktoriu kuris turi du darbo rezimus, zvaigzde (15,7A) ir trikampi (27A) abejais atvejais veikia trifaziam tinkle. Variklis sukas 3000 rpm, detaliau nebent galesiu nufotkint, nes matau kad niekas nieko panasaus nesat mate.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, ponai elektrikai, paaiškinkite man: man atrodo, kad tas papildomas įžeminimas efektą duoda tiktai tuo atveju, jeigu yra nuotėkio rėlė? Ar aš klystu?
Klysti,papildomas izeminimas reikalingas visada jeigu yra galimybe ji prijungti,jis apsaugo nuo nelaimingo atsitikimo pramusus apvijai i korpusa.Jei kam idomu galiu papasakoti smulkiau ir kaip ji pasidaryti.

nors elektroj nenusimanau, bet noriu papriestaraut. paaiskink, kam reikalingas papildomas yzeminimas, kai i variklio korpusa jungiasi nulis????? duosiu pavyzdi: pramuse trifazio motoro apvijas. pajungus be nulio- sukasi, bet kerta. o pajungus nuli- meta automata.

kiek teko girdet, tos 5 gnybtu rozetes- dregnom salygom skirtos.....

Tai vat sakykim nutrūko, nudegė ar apsioksidavo nulinis laidas ir tuo metu pramušė variklio apviją į korpusą, tada ir krato, o jei bus papildomas įžeminimas, tai automatiškai gausis trumpas jungimas ir išmes automatą ar saugiklius :)

jeigu tas irenginys kilnojamas, tada taip, jei stacionarus- jis buna pats įzemitas.....

beja jei nudega ar oksiduojasi vienas laidas, labai didele tikimybe, kad taip nutiks ir kitam....

Niekaip nesuprantu kas tau dar neaisku del izeminimo, EFRENDAS labai aiskiai nupiese visa vaizda.

viskas man aisku, a vat pats nesupratai manes. ta 5 gnybtu rozete yra kilnojamiem yrenginiam. nezinau kaip dabar, bet kas turi nuo rusu laiku stacionarius yrenginius (sandeliuose valomosios tarkim), jos yra kiekviena atskirai įzeminta 6-8mm viela. beto, jei ka prie valomos elektra nukirstu, ir ta valomoji but neįzeminta, darbu saugos inspekcija, įtariu, ta 5 gnybtu rozete pasiulytu susikist kaikur.... as neesu tos srities specialistas, galiu ir nusneket :icon-redface::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei variklis but ruskas, tai net nesukciau galvos, belenkoks kontaktorius tiktu. Variklis naujas-italiskas, is variklio iseina 6 faziu laidai ir vienas izeminimo, visi tie 6 faziu ir 3 is tinklo jungiasi i viena kontaktoriu kuris turi du darbo rezimus, zvaigzde (15,7A) ir trikampi (27A) abejais atvejais veikia trifaziam tinkle. Variklis sukas 3000 rpm, detaliau nebent galesiu nufotkint, nes matau kad niekas nieko panasaus nesat mate.

tai pas tave gal dvieju greiciu variklis trys laidai vienu greiciu ir trys kitu ju kartu jungti nereikia, sunku taip pasakyti tu geriau parasyk kas yra parasyta lenteleje ant variklio svarbiausia ziurek i apsukas ir itampaturetu kazkuriu buti dvi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei variklis but ruskas, tai net nesukciau galvos, belenkoks kontaktorius tiktu. Variklis naujas-italiskas, is variklio iseina 6 faziu laidai ir vienas izeminimo, visi tie 6 faziu ir 3 is tinklo jungiasi i viena kontaktoriu kuris turi du darbo rezimus, zvaigzde (15,7A) ir trikampi (27A) abejais atvejais veikia trifaziam tinkle. Variklis sukas 3000 rpm, detaliau nebent galesiu nufotkint, nes matau kad niekas nieko panasaus nesat mate.

tai pas tave gal dvieju greiciu variklis trys laidai vienu greiciu ir trys kitu ju kartu jungti nereikia, sunku taip pasakyti tu geriau parasyk kas yra parasyta lenteleje ant variklio svarbiausia ziurek i apsukas ir itampaturetu kazkuriu buti dvi.

Taip, nufotografuok lentele va tada ir ziuresim esam kazka panasaus mate ar ne ,nes kolkas nelabai eina susisneketi.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

vyga> as jau n kartu rasiau kad sitas variklis ant vienfazio nejungiamas! tik trifazis, o zvaigzde yra lengvesnis rezimas, o trikampis - sunkesnis rezimas. Paziurek ten salia variklio yra kontaktoriaus foto, pajungtas ant trifazio, tik tas fazes kazkaip sustrai sujungia, kad is 15 A pasidaro 27 A, ir nelaiko kirtikliai, todel galia reiks kelt...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...