Jump to content

T40 darbinio veleno sankaba (reguliavimas?)


Recommended Posts

Sveiki turiu problema pradeda buksuoti T40 darbinio veleno sankaba ar galima ja reguliuoti? Jei taip tai kaip?

Jei reikia keisti tai reikalingas skirimas T40 per puse?

:icon-confused:

Labas, senokai teko kruštis su T-40, bet kiek prisiminsiu, patarsiu...

„Buksuot sankaba“ gali:

1. Nėra laisvos pedalo eigos;

2. Perdaug užveržti darbinio sankabos reguliavimo varžtai;

3. Patenka tepalas ant sankabos disko; Nelabai tikiu, nes tada turėtų patekt ir ant pagrindinio sankabos disko...

4. Sulūžo sankabos disko ferido;

5. Susilpnėjusios arba sulūžę spaudžiamosios spyruoklės;

Ką daryt? Bandyt nuo lengviausio, darbinio pedalas turi 35-45 mm laisvą eigą?? Pedalo laisva eiga, reguliuojama keičiant traukės ilgį...

Sankabos reguliavimas: pirmiausiai sureguliuoji pagrindinės sankabos lopeles. Tarpelis tarp išminamo guolio ir lopelės 2-3mm. Padarai visus tarpus vienodus. Tada užverži darbinės sankabos reguliavimo varžtą iki galo ir atleidi 1,5-2 apsukimo. (Taip padarai su visais trimis varžtais vienodai). Tiksliai nepamenu, bet atrodo turi atleist 1,5 apsisukimo, 2 apsisukimus atleidus - sankaba gali vest, atleidus 1,5 apsisukimo - sankaba gali "buksuot". Ai ten nėra sunku pasireguliuot.... pabandysi ir atsireguliuosi. Sorry, nepamenu tiksliai, bet atrodo, kad 1,5 apsisukimo.

Sėkmės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu tau bandysiu pareguliuoti nes buksavimas yra tik gavus dideles apkrovos, tik klausimas yra

''Tada užverži darbinės sankabos reguliavimo varžtą iki galo'' as radau tik du budus pacio pedalo ir diskatoriaus lopeliu ar yra dar trecias koks? Pas mane paziurejau tarpas tarp lopeliu ir isminamo guolio apie 1cm.... jei nesunku brukstelk del to ''darbinės sankabos reguliavimo varžto '' nes varikliuose ir t.t kertu o sankabos ypatumai man dar nesuvirskinti :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu tau bandysiu pareguliuoti nes buksavimas yra tik gavus dideles apkrovos, tik klausimas yra

''Tada užverži darbinės sankabos reguliavimo varžtą iki galo'' as radau tik du budus pacio pedalo ir diskatoriaus lopeliu ar yra dar trecias koks? Pas mane paziurejau tarpas tarp lopeliu ir isminamo guolio apie 1cm.... jei nesunku brukstelk del to ''darbinės sankabos reguliavimo varžto '' nes varikliuose ir t.t kertu o sankabos ypatumai man dar nesuvirskinti :)

sureguliuoji pagrindinės sankabos lopeles. Tarpelis tarp išminamo guolio ir lopelės 2-3mm. Padarai visus tarpus vienodus, na visų trijų lopelių tarpus vienodus. Tada užverži darbinės sankabos reguliavimo varžtą iki galo ir atleidi 1,5 apsukimo. (Taip padarai su visais trimis varžtais vienodai). Kaip yra trys lopelės pagrindinės sankabos, taip yra trys varžtai darbiniai sankabai. Va prasukdamas variklį, pasistatai lopelę, ją sureguliuoji, tada suki variklį kol pasirodo kita lopelė ir taip visas tris lopeles. Tada analogiškai reguliuoji darbinio veleno varžtus.

Sėkmės.

P.s. 1 cm, tai turėjo sankaba stipriai vest. Manau, kad žiūrėjai tik vieną lopelę, neprasukai variklio ir nepatikrinai kitų dviejų lopelių. Tos turėtų būt užverštos. Priešingu atveju turėjo sankaba labai stipriai vest... Ir dar šios dvi sankabos dirba tokiu principu, kai nuspaudi vieną sankabą (išretini), tuo metu stipriau spaudžia kitos sankabos diska. Tai jei pagrindinė sankaba per daug laisva - darbinio per daug užveršta. Va Tau ir buksuoja darbinio sankaba. :eusa-naughty:

Jei lopelės užverstos, tada pastoviai suks išminama guolį..., sankaba buksuos...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na reguliavimas sek tiek padejo, taciau vistiek buksuoja gaves dideles apkrovas...

Dar isleidau apie 250ml tepalo is po smagracio ar jis ten turi apskritai buti ? Ar reiskia kad leidzia po truputi tepala ar priklauso kazkiek sutepineti?

p.s ka turejai omenyje ''smarkiai uzvesti varztai''( variklio ir nepatikrinai kitų dviejų lopelių. Tos turėtų būt užverštos).......ta prasme reikia nedasukti varztu??

Darbine sankaba reguliuojasi su atsuktuvu ir uzsiverzia kontrovezle, pagrindine sankaba paprasti varstai su fiksatorium...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...
taip laisva eiga turi pirmiau dar nuimdavau gaza kad variklis vos dirptu eidavo ijunkti o dabar isviso neklauso nebent ant pavaros uzvedi ir iskart vaziuoji bet cia nieko nedirbsi

reik reguliuoti isminamo guolio lapkutes nes buna kad nurauna nuo vieno varzto sriegi ir tada kai mini sankaba persikreipia isminamas guolis ir neretina sankaba ir negali ijungt pavaros

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

diekui uz patarima reiks pasiziuret kai orai pageres prie technikos esu dar zioplas bet juk taisai ir mokines viena kart nepasisek bandysiu dar karta

jeigu su technika dar tik pradedi draugauti tai palengvinimui pasakysiu kad prieiti prie tu varztu galima nuemus dangteli esnti po hidraulo dezute

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...
  • po 1 metų...
Aciu tau bandysiu pareguliuoti nes buksavimas yra tik gavus dideles apkrovos, tik klausimas yra

''Tada užverži darbinės sankabos reguliavimo varžtą iki galo'' as radau tik du budus pacio pedalo ir diskatoriaus lopeliu ar yra dar trecias koks? Pas mane paziurejau tarpas tarp lopeliu ir isminamo guolio apie 1cm.... jei nesunku brukstelk del to ''darbinės sankabos reguliavimo varžto '' nes varikliuose ir t.t kertu o sankabos ypatumai man dar nesuvirskinti :)

sureguliuoji pagrindinės sankabos lopeles. Tarpelis tarp išminamo guolio ir lopelės 2-3mm. Padarai visus tarpus vienodus, na visų trijų lopelių tarpus vienodus. Tada užverži darbinės sankabos reguliavimo varžtą iki galo ir atleidi 1,5 apsukimo. (Taip padarai su visais trimis varžtais vienodai). Kaip yra trys lopelės pagrindinės sankabos, taip yra trys varžtai darbiniai sankabai. Va prasukdamas variklį, pasistatai lopelę, ją sureguliuoji, tada suki variklį kol pasirodo kita lopelė ir taip visas tris lopeles. Tada analogiškai reguliuoji darbinio veleno varžtus.

Sėkmės.

P.s. 1 cm, tai turėjo sankaba stipriai vest. Manau, kad žiūrėjai tik vieną lopelę, neprasukai variklio ir nepatikrinai kitų dviejų lopelių. Tos turėtų būt užverštos. Priešingu atveju turėjo sankaba labai stipriai vest... Ir dar šios dvi sankabos dirba tokiu principu, kai nuspaudi vieną sankabą (išretini), tuo metu stipriau spaudžia kitos sankabos diska. Tai jei pagrindinė sankaba per daug laisva - darbinio per daug užveršta. Va Tau ir buksuoja darbinio sankaba. :eusa-naughty:

Jei lopelės užverstos, tada pastoviai suks išminama guolį..., sankaba buksuos...

Sveiki, Kad nekurt naujos temos, noriu paklaust. Prieš porą metų keičiau sankabos diską, sudėjau naujus varžtus pagrindinės sankabos lapkutėm, nes senieji buvo padilusiais sriegiais. Dabar nutrūko vienas varžtas per fiksavimo skylutę. Įtariu, kad gal per stipriai buvau užveržęs lapkučių varžtus. Kai keičiau, tai lyg tai veržiau tiek pat, kiek seni buvo veržti, nepamenu tikslai. Kaip sureguliuot sankabą, kai diskatorius išimtas? Ar nėra gamyklinis numatytas tarpas tarp lapkutės darbinio paviršiaus ir disko, kokie 6 ar 8 cm pvz?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Buna tokis dalykas ..bet jei daryciau tai visas verzles vienodu atstumu isukciau.vistiek sudejus kruvon reikes pareguliuoti...idomi ju sankaba

Norisi kad greičiau :) Uošvis senas traktoristas savo MTZ-80 sako susuka visus vienodai, po to pareguliuoja pedalo eigą ir vsio. Galvoju kad jei nedasuksiu, ar persuksiu, reiks paskui vietoj dar rakinėt, o priėjimas ne pats maloniausias. Pirkau naujus varžtus, sako rusiški, geri, bet žiūriu ilgesni ant centimetro, o sriegių mažiau. Prieš tai buvau pirkęs kitoj parduotuvėj, tai buvo dar rusiškesni :D ir dar geresni, bet nutrūko :o .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...