Jump to content

MTZ 82 galinis tiltas


reigis

Recommended Posts

Pries gera menesi turejau toki dziaugsma..prieiti galima..atsileidi visas traukutes nuo kabinos,atsisuki 4 varztus kabinos,nors prekinius gali tik atleist..td belki statai ant kaladziu ir nusiemi ratus galinius,su dankratu susikeli gala kabinos ir pro sona istrauki bakus,td tilto danktis ir stai tau priejimas..bet ner taip paprasta kaip atrodo..bus verzle atsileidus iki galo ir diferincialas uzplakes ja..dar ir velenelio galas nuvarytas ir nebus sregio..o verzles isimt tai neis..nei kitos idet..reix td vistiek biski skirt.. ant varstu paleist ir kelis cm pastumt..bet tikekimes tau eis paverst..na nzn gal kas kiti dar ir lengvesni buda zino..seip patarciau uzverzus jam ir svarkes duot..kad butu ant amziu amzinuju..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano MTZ 82 pradėjo staugt (nuo kalno) galinis tiltas. Girdėjau, kad žmonės prieina paveržti "chvostoviką" neišskirę traktoriaus ir nenuėmę kabinos. Ar teko kam tokius stebuklus daryti?

Čia yra tarpinės stabdymo varikliu , su priekaba pasekmės. Arba iš aukštesnės pavaros įjungus žemesnę, prie netinkamo greičio ir staigiai atleidus sankabą- numauna veržlę. remontas keisti velenėlį su veržle. Arba ....... :eusa-shhh: Kaip kolegos sakė jeigu dar užsiveržia- apvirinti. O jau kai reikės ardyti, tai ar taip ar taip velenėlį išmesti :icon-wink: .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip kas dirbat su "bulbašais", tai nėra sudėtinga pasidaryt "išskyrimo" bėgius. Vo tada, tai jokių problemų skiriant belarusą. Jeigu kam įdomu, galiu pafoktin + aprašyt ir sumest įtinklapį visą manualą.

Kadangi dirbu su tokiu, tai ir man būtų neprošal pasidomėti šituo gėriu. Įmesk :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Isorinius guolius keist nesunku. Sunkiau zomkus nusukt, ji dazniausiai buna stipriai uzverzti ir apsysioti kad neatsisuktu :D juos nuemus nusiima dangtelis, jame buna salnykas, kartais ten galima idet juos du, bet ne visiem. Sep guolia dazniausiai subires buna, arba sijonelis nulakstes, tai isimt problemos kaip ir nera. Jei nuo pacio pusasio oboima nukalt reik, tai irgi nusiima net labai lengvai jei ja trumpai rezaku pasildai. Paprastai pora sekundziu pakanka, apsuki ratuka greit ir metalas greit issiplecia. Nusmunka pats.

Jei guolis pabires, reik is giliau siuksles isgaudyt, maza kas. Dantraciui nulauzt daug nereik, papuls tarp dantuku ir tvarkele.

Vezimeliai pas mus tokie:

http://www.samadielkos.lt/photogallery.php?photo_id=658

Tos verzles neverta virint tik jei nauja dedama. Tada sodini ant kliju. Jei nors karta buvo atsileidus, geriau jau prisegt svarke, bo paskum skirt del tokio sudniekio daug vargo. Sparkiai virint nereik, ir taip kad paskum bulgarke lengvai isipjautu ir atsisuktu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dėkui powilai daug davei patarimų, bandysiu virint.

Šiaip kas dirbat su "bulbašais", tai nėra sudėtinga pasidaryt "išskyrimo" bėgius. Vo tada, tai jokių problemų skiriant belarusą. Jeigu kam įdomu, galiu pafoktin + aprašyt ir sumest įtinklapį visą manualą.

Na, pagaliau dasigavau iki draugučio :)

Čia iš priekio ir iš šono. Reikia pasidaryt du tokius vežimus, pasidaryt bėgius (bėgių plotis pagal vežimėlių ratus, o ilgis.... nuo 1.80m iki kiek norit...). Sėkmės.

http://narod.ru/disk/22673215000/1.jpg.html

http://narod.ru/disk/22673243000/2.jpg.html

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...