Jump to content

MTZ voztuvo tarpeliu regulevimas


Recommended Posts

Nieko ten blatno nematau. pirma tai atsisuki purktuku vamsdukus ir lauki poto dar patikrini su voztuvu ar tikrai stumoklis virsuje. O seka eina 1-3-4-2. Isiurbimo didesni tarpai, ismetimo mazesni, po keliu darbo valandu persiregulioji ant karsto

ismetimo voztuvai labiau kaista todėl arba jie turi buti didesni (0,4) arba vienodi kaip isiurbimo (0,3). Nėra nei vieno motoro kuriam ismetimo voztuvo tarpelis butu mazesnis nei isiurbimo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 74
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

varšto sriegio žingsnis 1 t.y.1mm.-vienas sūkis

tiesa del sio budo, truputi abejoju ar kas gausis, teoriskai atrodo geras budas, bet praktiskai :icon-question::icon-question::icon-question: , paciame sriegyje gali buti kazkoks laisvumas, dar toks pastebejimas lyg sureguliuoji tarpas geras uzverzi kontverzle, o jis eme ir pasikeite, ir suki is naujo.

nenusisnekėk... tipo tau sglazu sriegiai nelaisvi ir uzverziant nesumazėja tarpelis. As siulau su sriegiu orentuotis reguliuojant "sgalzu" kad per daug nenubludyt...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nesistebiu, kad nuomones skiriasi, tikriausiai skirtingose mokyklose mokinomes, skirtingas knygas skaiteme, skirtingi mokytojai mokino, praktikos skirtingi dedes ir panasiai, ir kiekvienas teisus jauciames, kiekvienas pagal save darome ir tikriausiai visi sekmingai, o del tu tarpu-kas turi mtz knyga tegu paziuri ir paraso kiek tu 0,? mm ir visi zinos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura)

mano supratimu tai irgi pats paprasciausias ir tiksliausias budas bet kitiems jis pasirodė "sudetingas".

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura)

nepaminejai tokie tarpai reguliujami, saltam ar karstam varikliui, nuomones ir del sito skyresi, manau, kad tai svarbu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura)

nepaminejai tokie tarpai reguliujami, saltam ar karstam varikliui, nuomones ir del sito skyresi, manau, kad tai svarbu.

reguliuojamas tik saltas motoras, uztai ir tarpai daros del pletimosi.o del knygu, tj as ir sakau senose buvo skirtingi tarpai naujose vienodi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura)

nepaminejai tokie tarpai reguliujami, saltam ar karstam varikliui, nuomones ir del sito skyresi, manau, kad tai svarbu.

Taip,taip pamirsau paminet , instrukcijoi pabrezta, tokie tarpai esant saltam varikliui,ir dar yra parasyta kad tarpai nuo 0,2 iki 0,35 leidziami, (dopuskajutsa zazory ot 0,2 do 0,35) cia taip pat saltam varikliui.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura)

mano supratimu tai irgi pats paprasciausias ir tiksliausias budas bet kitiems jis pasirodė "sudetingas".

as nesuprantu kam ta rimties taskas virsutini reikia pagaut ir ziuret i kuro slangeles kada ten myztels is siurblio pro slangeles ar panasiai....??? as tai taip pasidariau sukiau varikli raktu ir ziuriu kur voztuvai atsidarineja ( kuriuos spaudzia zemyn ) ant cilindro tai reguliuoju salia esanti kuris uzsidares stovi ( juk kai vienas cilindro voztuvas atsidarineja kitas mirtinai uzsidares stovi ir sekmingai galima atsireguliuot be dideliu mokslu) ....tarpelis literaturoj 0,25-0,3mm saltam.

Ar as neteisus seni Vilkai taip reguliuodamas principas juk tas pats .....????

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

visiem motoram, galima voztuvus per 2 motoro sukimus atreguliuot. tik gaila, tam neturiu literaturos.....

??? kokios cia dar literaturos? per du apsukimus visi keturi cilindrai gauna po kuro ipurskima kitaip sakant padaro po darbo cikla. pasistatei pirma cilindra i VMT ir padarius puse apsukimo alkuninio (180laipsniu) atsistos sekantis cilindras i VMT taip kas puse apsukimo per du apsisukimus visi cilindrai atsidurs VMT. tas galioja tik 4 cilindru varikliui. jei astunke - kas ketvirti apsisukimo(90laips.) 6 varikliui kas trecdali (120laipsniu)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

visiem motoram, galima voztuvus per 2 motoro sukimus atreguliuot. tik gaila, tam neturiu literaturos.....

??? kokios cia dar literaturos? per du apsukimus visi keturi cilindrai gauna po kuro ipurskima kitaip sakant padaro po darbo cikla. pasistatei pirma cilindra i VMT ir padarius puse apsukimo alkuninio (180laipsniu) atsistos sekantis cilindras i VMT taip kas puse apsukimo per du apsisukimus visi cilindrai atsidurs VMT. tas galioja tik 4 cilindru varikliui. jei astunke - kas ketvirti apsisukimo(90laips.) 6 varikliui kas 120laipsniu

jei nezinai, nesupranti - nesek pasaku....... ok?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

visiem motoram, galima voztuvus per 2 motoro sukimus atreguliuot. tik gaila, tam neturiu literaturos.....

??? kokios cia dar literaturos? per du apsukimus visi keturi cilindrai gauna po kuro ipurskima kitaip sakant padaro po darbo cikla. pasistatei pirma cilindra i VMT ir padarius puse apsukimo alkuninio (180laipsniu) atsistos sekantis cilindras i VMT taip kas puse apsukimo per du apsisukimus visi cilindrai atsidurs VMT. tas galioja tik 4 cilindru varikliui. jei astunke - kas ketvirti apsisukimo(90laips.) 6 varikliui kas 120laipsniu

jei nezinai, nesupranti - nesek pasaku....... ok?

kuri cia dalis nesuprantama? Laipsniai? du apsisukimai yra 720laipsniu. 720 /4=180- o tai yra puse apsisukimo 4 cil. varikliui.Jei kas neaisku konkreciau klausk... :eusa-naughty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 metų...

Sveiki pirkau nauja galva ir dabar nezinau ar ten voztuvai pritrinti, siaip nuspaudus voztuva nelabaiyra ten kokios nuozulos. Gal zinot kiek kainuoja pritrynimas?

sunku paasikint kaip ten yra - bet si operacija butina surinkinejant varikli arba keiciant galva  

ps.nuvezkit pas tuos= galvutes kur tvarko ir pritrins ... 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kuri cia dalis nesuprantama? Laipsniai? du apsisukimai yra 720laipsniu. 720 /4=180- o tai yra puse apsisukimo 4 cil. varikliui.Jei kas neaisku konkreciau klausk... :eusa-naughty:

kai reguliuoju nezuru i tuos laipsnius -paziuriu kad nebutu stumoklio virsuj ir nebutu itemti voztuvai (cia profiskai)  ir reguliuoju 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...