dziedas Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 Nieko ten blatno nematau. pirma tai atsisuki purktuku vamsdukus ir lauki poto dar patikrini su voztuvu ar tikrai stumoklis virsuje. O seka eina 1-3-4-2. Isiurbimo didesni tarpai, ismetimo mazesni, po keliu darbo valandu persiregulioji ant karsto ismetimo voztuvai labiau kaista todėl arba jie turi buti didesni (0,4) arba vienodi kaip isiurbimo (0,3). Nėra nei vieno motoro kuriam ismetimo voztuvo tarpelis butu mazesnis nei isiurbimo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUKASI Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 MTZ visiems voztuvams tiek isiurbimo, tiek ismetimo tarpelis vienodas 0,3 mm, nezinau del tu kur su turbina D-245 ir panasiai gal kas pasikeite. ponas LG klystate, senaisiais laikais(vadinkime taip) buvo 0,3mm ir 0,2mm Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 varšto sriegio žingsnis 1 t.y.1mm.-vienas sūkis tiesa del sio budo, truputi abejoju ar kas gausis, teoriskai atrodo geras budas, bet praktiskai , paciame sriegyje gali buti kazkoks laisvumas, dar toks pastebejimas lyg sureguliuoji tarpas geras uzverzi kontverzle, o jis eme ir pasikeite, ir suki is naujo. nenusisnekėk... tipo tau sglazu sriegiai nelaisvi ir uzverziant nesumazėja tarpelis. As siulau su sriegiu orentuotis reguliuojant "sgalzu" kad per daug nenubludyt... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ziemgalis Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 teoriskai taip ir gali but nesigincysiu praktiskai to karscio nekas ir neismatavo( isskyrus konstruktorius ) , tik knygose rasoma, kad tarpai vienodi, iki siol visada taip ir dariau ir visada sekmingai dirbo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUKASI Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 teoriskai taip ir gali but nesigincysiu praktiskai to karscio nekas ir neismatavo( isskyrus konstruktorius ) , tik knygose rasoma, kad tarpai vienodi, iki siol visada taip ir dariau ir visada sekmingai dirbo. ir toliau jums sekmingai dirbti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ziemgalis Paskelbta Birželio 9, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2010 nesistebiu, kad nuomones skiriasi, tikriausiai skirtingose mokyklose mokinomes, skirtingas knygas skaiteme, skirtingi mokytojai mokino, praktikos skirtingi dedes ir panasiai, ir kiekvienas teisus jauciames, kiekvienas pagal save darome ir tikriausiai visi sekmingai, o del tu tarpu-kas turi mtz knyga tegu paziuri ir paraso kiek tu 0,? mm ir visi zinos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Leonas1 Paskelbta Birželio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 10, 2010 kur tai jau rašiau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Birželio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 10, 2010 na,kai kuriu uzsieniniu motoru voztuvai sekmingai laipsniais reguliuojami, ir ten problemu nera. o mtz voztuvu tarpelius esu surases rodos, variklio remonto temoj.... prasom viewtopic.php?f=29&t=2519&start=345 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Birželio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 10, 2010 Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 10, 2010 Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura) mano supratimu tai irgi pats paprasciausias ir tiksliausias budas bet kitiems jis pasirodė "sudetingas". Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Birželio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 10, 2010 Na nemacius kaip tai daroma tai iš tokio trumpo pasakymo kitiem gal ir ne visai aisku, bet ziema esu kazkurioi temoi aprases gan smulkiai ta reguliavima. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Leonas1 Paskelbta Birželio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 10, 2010 jei "geležis"nesvetima tai visi būdai yra paprasti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ziemgalis Paskelbta Birželio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 10, 2010 Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura) nepaminejai tokie tarpai reguliujami, saltam ar karstam varikliui, nuomones ir del sito skyresi, manau, kad tai svarbu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUKASI Paskelbta Birželio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 10, 2010 Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura) nepaminejai tokie tarpai reguliujami, saltam ar karstam varikliui, nuomones ir del sito skyresi, manau, kad tai svarbu. reguliuojamas tik saltas motoras, uztai ir tarpai daros del pletimosi.o del knygu, tj as ir sakau senose buvo skirtingi tarpai naujose vienodi Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Birželio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2010 Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura) nepaminejai tokie tarpai reguliujami, saltam ar karstam varikliui, nuomones ir del sito skyresi, manau, kad tai svarbu. Taip,taip pamirsau paminet , instrukcijoi pabrezta, tokie tarpai esant saltam varikliui,ir dar yra parasyta kad tarpai nuo 0,2 iki 0,35 leidziami, (dopuskajutsa zazory ot 0,2 do 0,35) cia taip pat saltam varikliui. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Birželio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2010 kiek zinau d245 varikliam tarpai skirtingi Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Leonas1 Paskelbta Birželio 11, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2010 245-0,4...0,25 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Traktorius Paskelbta Birželio 13, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 13, 2010 Na perskaiciau idomumo deliai ka raso instrukcija siuo klausimu, o raso kad tarpeliai turi buti nuo 0,25 iki 0,30 ir nesvarbu ar isiurbimo ar ismetimo voztuvas(abiejose vienodi), instrukcija 2004 metu, variklis D-243, na voztuvus reguliuoti tai lengveusia ir paprasciausia atsukus vamzdelius nuo kuro siurblio(bent jau taip daro dauguma senu traktoristu ir meistrai kurie atlieka garantine prieziura) mano supratimu tai irgi pats paprasciausias ir tiksliausias budas bet kitiems jis pasirodė "sudetingas". as nesuprantu kam ta rimties taskas virsutini reikia pagaut ir ziuret i kuro slangeles kada ten myztels is siurblio pro slangeles ar panasiai....??? as tai taip pasidariau sukiau varikli raktu ir ziuriu kur voztuvai atsidarineja ( kuriuos spaudzia zemyn ) ant cilindro tai reguliuoju salia esanti kuris uzsidares stovi ( juk kai vienas cilindro voztuvas atsidarineja kitas mirtinai uzsidares stovi ir sekmingai galima atsireguliuot be dideliu mokslu) ....tarpelis literaturoj 0,25-0,3mm saltam. Ar as neteisus seni Vilkai taip reguliuodamas principas juk tas pats .....???? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Birželio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 13, 2010 visiem motoram, galima voztuvus per 2 motoro sukimus atreguliuot. tik gaila, tam neturiu literaturos..... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 13, 2010 visiem motoram, galima voztuvus per 2 motoro sukimus atreguliuot. tik gaila, tam neturiu literaturos..... ??? kokios cia dar literaturos? per du apsukimus visi keturi cilindrai gauna po kuro ipurskima kitaip sakant padaro po darbo cikla. pasistatei pirma cilindra i VMT ir padarius puse apsukimo alkuninio (180laipsniu) atsistos sekantis cilindras i VMT taip kas puse apsukimo per du apsisukimus visi cilindrai atsidurs VMT. tas galioja tik 4 cilindru varikliui. jei astunke - kas ketvirti apsisukimo(90laips.) 6 varikliui kas trecdali (120laipsniu) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Birželio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 13, 2010 visiem motoram, galima voztuvus per 2 motoro sukimus atreguliuot. tik gaila, tam neturiu literaturos..... ??? kokios cia dar literaturos? per du apsukimus visi keturi cilindrai gauna po kuro ipurskima kitaip sakant padaro po darbo cikla. pasistatei pirma cilindra i VMT ir padarius puse apsukimo alkuninio (180laipsniu) atsistos sekantis cilindras i VMT taip kas puse apsukimo per du apsisukimus visi cilindrai atsidurs VMT. tas galioja tik 4 cilindru varikliui. jei astunke - kas ketvirti apsisukimo(90laips.) 6 varikliui kas 120laipsniu jei nezinai, nesupranti - nesek pasaku....... ok? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Birželio 14, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 14, 2010 visiem motoram, galima voztuvus per 2 motoro sukimus atreguliuot. tik gaila, tam neturiu literaturos..... ??? kokios cia dar literaturos? per du apsukimus visi keturi cilindrai gauna po kuro ipurskima kitaip sakant padaro po darbo cikla. pasistatei pirma cilindra i VMT ir padarius puse apsukimo alkuninio (180laipsniu) atsistos sekantis cilindras i VMT taip kas puse apsukimo per du apsisukimus visi cilindrai atsidurs VMT. tas galioja tik 4 cilindru varikliui. jei astunke - kas ketvirti apsisukimo(90laips.) 6 varikliui kas 120laipsniu jei nezinai, nesupranti - nesek pasaku....... ok? kuri cia dalis nesuprantama? Laipsniai? du apsisukimai yra 720laipsniu. 720 /4=180- o tai yra puse apsisukimo 4 cil. varikliui.Jei kas neaisku konkreciau klausk... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zilvinasK Paskelbta Sausio 4, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 4, 2015 Sveiki pirkau nauja galva ir dabar nezinau ar ten voztuvai pritrinti, siaip nuspaudus voztuva nelabaiyra ten kokios nuozulos. Gal zinot kiek kainuoja pritrynimas? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Sausio 4, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 4, 2015 Sveiki pirkau nauja galva ir dabar nezinau ar ten voztuvai pritrinti, siaip nuspaudus voztuva nelabaiyra ten kokios nuozulos. Gal zinot kiek kainuoja pritrynimas? sunku paasikint kaip ten yra - bet si operacija butina surinkinejant varikli arba keiciant galva ps.nuvezkit pas tuos= galvutes kur tvarko ir pritrins ... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augunstas Paskelbta Sausio 4, 2015 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 4, 2015 kuri cia dalis nesuprantama? Laipsniai? du apsisukimai yra 720laipsniu. 720 /4=180- o tai yra puse apsisukimo 4 cil. varikliui.Jei kas neaisku konkreciau klausk... kai reguliuoju nezuru i tuos laipsnius -paziuriu kad nebutu stumoklio virsuj ir nebutu itemti voztuvai (cia profiskai) ir reguliuoju Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti