daivarass- Paskelbta Gegužės 24, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 24, 2010 sveiki,norejau paklaust kuo skiresi belarus 550,nuo 820,tik varikliu ar dar kas skiresi,dar jo pagreitytojo nera zinau,o kaip pati deze,darbinis,ar laikitu jai detau 80 motora?
GOTAS Paskelbta Gegužės 25, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 25, 2010 Antras skirtumas darbinio veleno apsukos MTZ550 turi tik 500, o dvitiltis 820 dar ir 1000. Visa kita visiškai tas pats. Kaip liaudis išmintis byloja - geras artojas ir su gaidžiu paaria, tad technika čia niekuo dėta.
Overumas Paskelbta Gegužės 26, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 26, 2010 Antras skirtumas darbinio veleno apsukos MTZ550 turi tik 500, o dvitiltis 820 dar ir 1000. Visa kita visiškai tas pats. Kaip liaudis išmintis byloja - geras artojas ir su gaidžiu paaria, tad technika čia niekuo dėta. 550 variklis 64ag su galimybe perdirbti i 80ag , liaudiskai kalbant perdirbti varikli i 80 bielkio
mtzzz Paskelbta Gegužės 26, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 26, 2010 perdirt tikriausiai reikt daug ka keist
jawax Paskelbta Gegužės 27, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 27, 2010 perdirt tikriausiai reikt daug ka keist Kiek atmenu tai jis deforsuotas 80 ag motoras
jawax Paskelbta Gegužės 27, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 27, 2010 kaip suprast deforsuotas???? Tas pats variklis ir 80 ag, bet dabar jam tiek nėra, nors agregatai tie patys, t.y. mažesnė kuro norma, spaudimas turėtų skirtis, taupesnis ir patikimesnis agregatas gaunasi, beto konstruktoriam reikėjo sutilpt į galios diapozona su naujesniu varikliu.
Overumas Paskelbta Gegužės 27, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 27, 2010 kaip suprast deforsuotas???? Tas pats variklis ir 80 ag, bet dabar jam tiek nėra, nors agregatai tie patys, t.y. mažesnė kuro norma, spaudimas turėtų skirtis, taupesnis ir patikimesnis agregatas gaunasi, beto konstruktoriam reikėjo sutilpt į galios diapozona su naujesniu varikliu. stipriai klysti, jokiu deforsavomu ten nera, reikai keisti galva svaistiklius velenas skiriasi deforsuotas is kru tokei bajeriai, knygu prisikaitiai??????????
jawax Paskelbta Gegužės 27, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 27, 2010 kaip suprast deforsuotas???? Tas pats variklis ir 80 ag, bet dabar jam tiek nėra, nors agregatai tie patys, t.y. mažesnė kuro norma, spaudimas turėtų skirtis, taupesnis ir patikimesnis agregatas gaunasi, beto konstruktoriam reikėjo sutilpt į galios diapozona su naujesniu varikliu. stipriai klysti, jokiu deforsavomu ten nera, reikai keisti galva svaistiklius velenas skiriasi deforsuotas is kru tokei bajeriai, knygu prisikaitiai?????????? Kokia variklio marke? Beto nesakiau kad nieko keist nereiks
jawax Paskelbta Gegužės 27, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 27, 2010 Kiek žinau tai mmz d-244 variklis. Jam apsukos 1700 rpm, todel ir 60 ag. http://www.minprom.gov.by/eng/fair_prod ... n_ID=_9.04 http://www.avtomash.ru/pred/mmz/d244.htm nemaisykit su nauju d-244-330t
dziedas Paskelbta Gegužės 27, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 27, 2010 nezinau ar apie tapati varikli kalbu bet 50ag perdaryti i 80 reikia galva pakeisti ir stumoklius taip pat sankaba netokia budavo silpnesnė ir zinoma kuro siurbli perreguliuoti
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti