Jump to content

SAVOS GAMYBOS TRAKTORIUKAS


Recommended Posts

Kyla truputi klausimų. Lankstymuisi per puse reikės įvorių ir pirštų, ar tiktų pirštiui kalibruotas strypas pvz. iš lytagros ir tekintos įvorės (jai ne tai kokie ten metalai turėtų būti ? ) Mačiau lytagroj yra yvorių nuo ruskos tech. , tik ar jos nesusikraipo jas privirinus ,o pirštai tai visi labai trumpi pardavime.

Pirstai ir ivores visada buna skirtingu pagal kietuma plienu arba kitokiu medziagu. Jei pirstas "minksto" plieno, tai ivores "kieto", (pvz. 40X pagal GOST). Jei pirstas kietas, ivores gali buti kieto zalvario (t.y. minkstesnio uz pliena) ir t.t. Beje, ivores niekada nevirinamos, jos presuojamos, kad galima butu jas pakeisti sudilus.

Ne bet kokio Gaziko "skvorniai" tiks, reikia ieskoti bent jau GAZ 66, kad tarp virsutinio ir apatinio sukimosi tasku praeitu kazkas panasaus i kardana pavarai galiniams ratams. Be to, priekineje pakaboje gali buti uzduotas ratu isvirtimo ir "king pin" kampai. O artikuliuotai sandurai (per puse) reikia grieztai 90 laipsniu kampo. Itariu teks gamintis sia jungti paciam.

Bet viskas imanoma.

Sudetingas darbas, zemai lenksiuosi, jeigu tikslas bus pasiektas :eusa-clap: .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 72
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Visų sunkvežimių škvorniai bus ne stačiu kampu dėl ratų pasvirimo an posūkio. Bandysiu naudot išsitraukiančius kardanus kaip padargam pajungti būna , tai gal ir veiks, o jai ne tai galima nesunkiai bus padaryt kad tik priekis vairuotūsi , bet gaila bus prarasto manevringumo.

O gautis tai visada kažkas gaunas, tik kiek naudos iš to būna kitas reikalas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandysiu naudot išsitraukiančius kardanus kaip padargam pajungti būna , tai gal ir veiks

Tamstos vietoj rinkciausi lygiu kampiniu greiciu sarnyra (liaudyje priekiniu varomuju ratu pusasiu vadinama), pvz nuo kokio nors furgono, kaip Renault Master. Galima nuo jo nupjauti nereikalingus galus ir privirinti tai, ka reikia. Tokiam nereikes issitraukimu ir susistumimu. Man atrodo tame YouTube toks ir yra panaudotas, jei neklystu.

Beje, reikia, kad tie pusremiai ne tik lankstytusi per puse, bet ir sukinetusi vienas kito atzvilgiu. Antraip, nelygioj vietoj vienas arba du ratai nesieks zemes pavirsiaus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, reikia, kad tie pusremiai ne tik lankstytusi per puse, bet ir sukinetusi vienas kito atzvilgiu. Antraip, nelygioj vietoj vienas arba du ratai nesieks zemes pavirsiaus.

Pradžioj bandysim škvorke nuo gaz 53 , o jai bus negerai tai tada žiurėsim ka ištekinus.

O dėl pusašiu tai kažkaip reiks skaičiuoti jėga nes stovės antra dėžė, tai labai nemenkas sukimo momentas gausis ties tuo sujungimu. Mačiau lytagroj yra pirkti atskirai ir kardanų ir vamzdžių išsitraukiančių , gal vadybininkai padės paskaičiuot jėgas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pas rusus maciau nuo luaz priekio i ta vieta idetas ...siaip paprasciau priekiu vairuojamu ..maziau kryzmiu reikes .as ir galvojau galvojau apie savadarbi bet surinkau is gabalu t-40 suzeminau uzdejau gaz 66 ratus t-25 priekini tilta ir vsiolll yra hidraulas darbinis ti truputi platus gavosi :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...
  • po 4 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

Nava jau link pabaigos ir mano padėjėjas su pirmuoju padargu, viskas kas matosi buvo pradėta gaminti spalio viduryje, laisvalaikiu, nes dar tenka iš kito darbo gyventi.

Viskas kainavo 6200 litų , klaidų tame už beveik 1000 litų. Golfas donoras buvo kieme , tai nieko nekainavo ir metalo šiektiek savo idėjas , tad jai visai nuo nulio būtų pradėta ir be klaidų , tai būtų koks šeši su puse tūkst. litų.

Freza taipat savos gamybos 120 cm darbinio pločio (viso pasidaro 140 cm) , bet dėl specifinio lysvių pločio per akis ir metro dvidešimt.

Freza nuo nulio kainavo 1200 litų.

Tiesa, dar didelis dėkiui blakiui eduardui ir kitiems už praktinius patarimus .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Keleta egzempliorių apžiūrėjus ir su inžinieriais pasitarus teko keisti norus, kadangi reiktų hidraulinio vairo, nes kitaip būtų nekas ir perelomka tipo labai padarga mėto ten kažkaip į šalis. Ir būtų samata dar gerokai padidinus perelomka ta , o nesinorėjo daug financų sūdyt į nežinia ka , nes kadangi pirmas toks konstruktorius , tai nežinojau kaip gausis viskas ant galo. Manevringuma aišku praradau , bet laimėjau paprastume ir sutaupytuose finansuose. o sutrumpinau kiek galėjau , kažkur virš 40 cm. tarp ašių sumažėjo.

Lauksim taipat rezultatų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Keleta egzempliorių apžiūrėjus ir su inžinieriais pasitarus teko keisti norus, kadangi reiktų hidraulinio vairo, nes kitaip būtų nekas ir perelomka tipo labai padarga mėto ten kažkaip į šalis. Ir būtų samata dar gerokai padidinus perelomka ta , o nesinorėjo daug financų sūdyt į nežinia ka , nes kadangi pirmas toks konstruktorius , tai nežinojau kaip gausis viskas ant galo. Manevringuma aišku praradau , bet laimėjau paprastume ir sutaupytuose finansuose. o sutrumpinau kiek galėjau , kažkur virš 40 cm. tarp ašių sumažėjo.

Lauksim taipat rezultatų.

respect uz kantrybe ir isradinguma :eusa-clap:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagarba , nes aš nesiryžau daryt , nors visus mazgus kaip ir turėjau . Geriau nupirkau "fabričną " . Vienas pastebėjimas - turint omenyje šiuolaikinių kardanų ir kryžmių kokybę , nerizikuočiau dirbt su jais tokiais atvirais , besisukančiais taip arti ir dar tokiais kampais stovinčiais . Metalą suvirinsi , bet pakaušio kartais ir neužlopina ...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagarba uz kantrybe --aisku saviem poreikiam uzteks kazkas jei sulus sutaisys pakeis modifikacija -as ir apsistojau ties orginalu nors va kaip ..vaidas.p.. rase ir donora turejau autobusiuka ,aisku rinkau t-40 bet be patobulinimu neisejo ... bet kainavo 3500 praktiskai visi dezes guoliai nauji varikli kap.remonta padariau..dar kai ko truksta bet vaziuoja kada nors ikelsiu foto..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Orginalas aišku geriau, bet nedideliam daržiui ir patampymiui priekabos prie ūkio bus gerai, o orginalai palyginus brangūs pagal stovi, t25 už septynis aštuonis kavalkus , tai dar reikia vos ne visa perinkti , kas užtruktų daug laiko ir kainuotų dar nemažai, čia irgi aišku vargas su tokiu , bet kai nelabai daug reikia tai bus kaiptik, plius dar ir visi varomi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O Dievuli,dar kažkas bandys eiti kryžiaus kelius :D .Ėjau aš tuo keliu ir dar einu-galo nėra.Dabar galimybės kitos,kad taip būt buvę seniau (sovietiniais laikais) .Apgailestauti reikia dėl mūsų įstatymų - jokių savadarbių,debilėkit žmonės,nerealizuokit savęs.Pas mane ''perelomas'',manevringas,ir taip kas nepatiko,nupjoviau -pervirinau,tobulinimui ribų nėra.Ir negali žmogui primesti savo valios..nusipirk-pasidaryk.Kiekvienam savo.Dėl didesnio agregato galiu pasidalinti savo klaidom........jei reiks.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano klaidos buvo , kad iš pradžių perdaug sulėtinau jungdamas mašinos varikli su uazo greičio dėže, poto perdarius pasirodė kad perdaug pagreitinau.

Vest kardana darbiniam vienaip norėjau , bet jau ištekinus ir išfrezavus ašis pasirodė kad nebetelpa taip ir reik kitaip daryti.

Pradžioj norėjau perelomka daryti, bet apsigalvojus liko perpjautas gaziko tiltas priekinis.

Dariau iš keletos galų iškart, kad vienoj vietoj sustojus dėl kokių tekinimo ar frezavimo darbų, imi kita gala daryti ir kai reik poto sujungt viska žiūri kad netinka jau taip kaip suplanuota, brėžinių jokių nebuvo, buvo tiesiog daroma ir žiūrima kaip čia toliau viska daryt.

Dėl greičio , tai frezai reikia labai nedidelio , nes pieva frezuojant jai greičiau važiuoji tai sukapoja gan nemažais gabalais, o priekaba tampant reik didesnio . Kolkas apsistojau su žvaigždučių kaitaliojmu, kai reiks frezuoti bus maža, kai lakstyt dvigubai didesnė.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vidai gerai atrodo tas tavo ''vargas'',dėl pravažumo turbut problemu nekyla,ar vairas per dozatoriu pajungtas?

Gž savo busimo perelomo greiti jau apsiskaiciavau,prie 3000 aps. žemiausia pavara 4 km/h ,auksciausia pavara 35km/h,su freza dirbt butu per greitas,bet jos kol kas ir neturiu,o su priekaba ar grebarka palakstyt tiks

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vidai gerai atrodo tas tavo ''vargas'',dėl pravažumo turbut problemu nekyla,ar vairas per dozatoriu pajungtas?

Gž savo busimo perelomo greiti jau apsiskaiciavau,prie 3000 aps. žemiausia pavara 4 km/h ,auksciausia pavara 35km/h,su freza dirbt butu per greitas,bet jos kol kas ir neturiu,o su priekaba ar grebarka palakstyt tiks

Tai,per dozatoriu danfoss,vairą perdariau keturis kart,kai atsikračiau rusiško kombaino kolonėlės-rodos rojun pakliuvau.pravažumas ir tarp medžių sukinėjus kaip katė (jei galva lenda,kūnas ir pralenda),greitis nejauku sakyti,bet 50 pasiekiu,kadangi stovi gaz66 paskirstymo dėžė,tai turiu dar palėtintoją,kitkas spėdavau sudėti priekabon nestabdes.Bet va darbinio taip ir nepadariau,bandysim hirovarikliais sužaisti.Tik tiek pliusas iš traktoriuko kad metalinis,netiko-nupjovei ir kitur privirinai :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...