Cipis Paskelbta Lapkričio 26, 2009 Pranešti Paskelbta Lapkričio 26, 2009 Gal kam yra tekę perdarinėti? Kiek yra sudėtingas toks projektas? Kokios problemos iškilo darant?
kinziulis Paskelbta Lapkričio 26, 2009 Pranešti Paskelbta Lapkričio 26, 2009 didziausia problema- tech. apziura
Povilas Paskelbta Lapkričio 26, 2009 Pranešti Paskelbta Lapkričio 26, 2009 legalizuok ir nebus problemos...
EKOTomass Paskelbta Lapkričio 26, 2009 Pranešti Paskelbta Lapkričio 26, 2009 manau kazkur buvo tema kas kaip ir kiek pasieskokit nekure kitos.
Cipis Paskelbta Lapkričio 26, 2009 Temos autorius Pranešti Paskelbta Lapkričio 26, 2009 Legalizuoti mums jo nereiks, nes dinozaurai neregistruojami O ieškoti mėginau, tik nieko konkretaus nepavyko rasti todėl ir užklausiau.
Overumas Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Legalizuoti mums jo nereiks, nes dinozaurai neregistruojami O ieškoti mėginau, tik nieko konkretaus nepavyko rasti todėl ir užklausiau. del registracijos nezinau bet zinau kad neina jie su bielkio motorais visai, reikai deti zilo deze tada bent 80km/h inspaudzia
arunis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Paskelbta Lapkričio 28, 2009 na 80km/h tas godzila tai tikrai nevaziuos kiek pamenu reikia padaryti nauja kozuka, truputi papjaustyti traversus greicio rekordu nesieksi uzteks ir tos pacios pavaru dezes kruvis nedidelis uzteks ir gazikinio sankabos disko.
waldasxl Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Paskelbta Lapkričio 28, 2009 zilo ir gazono dėžės neaukština pavaros taipkad zilo pranašumas tas kad pavaru pasirinkimas didesnis ir su sankaba papraščiau.greitis max 70km. prieš pradėdamas perdarinėti pasidomėk ar gausis ekspertize praeiti kad kaip dizeli užregistruoti galėtum.
arunis Paskelbta Lapkričio 28, 2009 Pranešti Paskelbta Lapkričio 28, 2009 ko jus pristojot su tom TA ir ekspertizem gi zmogus net nuotrauka idejo to dinozauro kuriam reikalingas tas variklis
waldasxl Paskelbta Lapkričio 29, 2009 Pranešti Paskelbta Lapkričio 29, 2009 pasman gazone d240 motoras ,sankaba mtz o diskas zilo.sankabos kožuchas nuo daugekaušio ekskovatoriaus,dėžė zilo ,kardanas zilo tik kryžmė pria tylto gazono pastatyta(na pervirintas kardano galas). kažkur skelbimuos mačiau gazelka su mtz motoru parduoda ,dalims.tai nereiktu daug detaliu gamyntis. http://www.autogidas.lt/skelbimai/mtz-- ... 89995.html
Carbon Paskelbta Gegužės 18, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 18, 2010 Gal kas turit gazelka su dizeliniu/oru ausinamu varikliu(domina fabrikinis variantas)? Pasidalinkit ispudziais.Noriu tokia nusipirkt-idomu,kiek gali kainuot(geram stovyje)?
dziedas Paskelbta Gegužės 18, 2010 Pranešti Paskelbta Gegužės 18, 2010 Gal kas turit gazelka su dizeliniu/oru ausinamu varikliu(domina fabrikinis variantas)?Pasidalinkit ispudziais.Noriu tokia nusipirkt-idomu,kiek gali kainuot(geram stojyve)? tureti neturiu bet teko pasivazinėti tai ispudziai gan neblogi buvo bent jau uz benzinini geriau lupo..
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti