Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

  • po 1 mėnesio...

sveiki gal galite pagelbeti,pas mane T-40,pakeiciau ziedus,50 siurbliui padariau kapitalini,purkstukai nauji ir sureguliuoti,voztuvai taip pat suregulioti,galvos geros bet nedirba pirmas cilindras,o pakitus matorui atsiranda kalimo garsai ir neuzkuriu vos galima prasukt motora.gal kas buvot susidure su tokia situacija

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki gal galite pagelbeti,pas mane T-40,pakeiciau ziedus,50 siurbliui padariau kapitalini,purkstukai nauji ir sureguliuoti,voztuvai taip pat suregulioti,galvos geros bet nedirba pirmas cilindras,o pakitus matorui atsiranda kalimo garsai ir neuzkuriu vos galima prasukt motora.gal kas buvot susidure su tokia situacija
auksto slegio vamzdeliu nesumaisei?
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki gal galite pagelbeti,pas mane T-40,pakeiciau ziedus,50 siurbliui padariau kapitalini,purkstukai nauji ir sureguliuoti,voztuvai taip pat suregulioti,galvos geros bet nedirba pirmas cilindras,o pakitus matorui atsiranda kalimo garsai ir neuzkuriu vos galima prasukt motora.gal kas buvot susidure su tokia situacija
auksto slegio vamzdeliu nesumaisei?

o kurie tiksliau tie vamzdeliai?beje varikliui pakaitus taip nukrito spaudimas kad rode maziau nei 1,o siaip rodo apie 1.5,vos patempiu dviplugi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki gal galite pagelbeti,pas mane T-40,pakeiciau ziedus,50 siurbliui padariau kapitalini,purkstukai nauji ir sureguliuoti,voztuvai taip pat suregulioti,galvos geros bet nedirba pirmas cilindras,o pakitus matorui atsiranda kalimo garsai ir neuzkuriu vos galima prasukt motora.gal kas buvot susidure su tokia situacija
auksto slegio vamzdeliu nesumaisei?

o kurie tiksliau tie vamzdeliai?beje varikliui pakaitus taip nukrito spaudimas kad rode maziau nei 1,o siaip rodo apie 1.5,vos patempiu dviplugi

tai palauk,rasei gi kad nedirba 1 cilindras,tai ka su trim i laukus vaziuoji???beje auksto slegio nebus sumaisyti,nedirbtu tada bent 2 cilindrai.panasu kad kazka ne taip surinkai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ne tepala varo o nesudegusi kura is nedirbancio cilindro,privarys kuro i tepala,prasiskies uzvels indeklus ir bus aleliuja tavo motorui.o kompresija kaip?

kompresija kaip ir gera,as manau kad reikia tame reikale nusimanancio zmogaus kuris galetu paziuret ir pasakyt tiksliai,nes man jau rankos nekyla ka nors daryt.jei kas gali pagelbet tai parasykit savo telefoniuka as susisieksiu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki gal galite pagelbeti,pas mane T-40,pakeiciau ziedus,50 siurbliui padariau kapitalini,purkstukai nauji ir sureguliuoti,voztuvai taip pat suregulioti,galvos geros bet nedirba pirmas cilindras,o pakitus matorui atsiranda kalimo garsai ir neuzkuriu vos galima prasukt motora.gal kas buvot susidure su tokia situacija
auksto slegio vamzdeliu nesumaisei?

o kurie tiksliau tie vamzdeliai?beje varikliui pakaitus taip nukrito spaudimas kad rode maziau nei 1,o siaip rodo apie 1.5,vos patempiu dviplugi

vamzdeliai nuo siurblio link forsunkiu,toks variantas man buvo busikui,tai nei traukos o kalimas tai kaip is kalaso :D
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai iseina sumaisyt nes 50-to siurblys tai kaip suprantu te viskas nuosekliai,tik ar verta lyst giliau,zodziu pirmas nenori dirbt ir tiek,jau net nezinau ka dar padaryt.jo o garsas tai kai is kalaso net kaimynas uz km girdi

cia arba forsunke nedirba,arba su dekompresiniu kazkas negerai, gal neissijungia iki galo,dar gali pabandyt sukeist forsunkes vietom jeigu niekas nesikeis tada jau daugmaz bus aisku kur slieku ieskot

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai iseina sumaisyt nes 50-to siurblys tai kaip suprantu te viskas nuosekliai,tik ar verta lyst giliau,zodziu pirmas nenori dirbt ir tiek,jau net nezinau ka dar padaryt.jo o garsas tai kai is kalaso net kaimynas uz km girdi
tai siurblys gal ir is eiles purskia bet 40 eiliskumas tai neiseiles dab neatsimenu ,
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pasuk siurblį be vamzdukų ir matysi eiliškumą. o šiaip tai 1 3 4 2.

pasitikrink sekančius dalykus:

1. ar TIKRAI vamzdeliai gerai sujungti.

2. vožtuvus reguliuoti variklio darbo tvarka kai stūmoklis VGT ir su IŠJUNGTU dekompresiniu.

3. degimas. pradžioj bent iš rankos.

a. Pirmą stumą į viršų. vožtuvų kėlikliai laisvi. ir pasitikrinti ar nenulenkta žymos skardelė. vienas atskiras brūkšnys ant škyvo turi sutapti su prapjova.

b. jei siublys YTN (mtzokinis) , atsukti varikį atgal 30...32 laipsnius. T.y. 6 brūkšnys ant škyvo.

c. paleisti siurblį nuo movos, užsidėti TIK pirmą purkštuką. ir apsukti kelis ratus kad pripompint vamzduką ir pradėtų forsunkė purkšti. tada pajausi kada kala plunžeris. kai tvirtai "atsiremia" - tai yra degalų tiekimo pradžia. užfiksuoti movą kur atitinka skylutės ir variklis turi pradėti dirbti. toliau iš darbo matysi ar reikia dar ankstinti ar palikt kaip yra. dažniausiai būna gerai.

jei vistiek nedirba, reiks viską iš naujo peržiūrėti. kažkur palikta rimta klaida. gal skirstymo dantračiai blogai sudėti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai iseina sumaisyt nes 50-to siurblys tai kaip suprantu te viskas nuosekliai,tik ar verta lyst giliau,zodziu pirmas nenori dirbt ir tiek,jau net nezinau ka dar padaryt.jo o garsas tai kai is kalaso net kaimynas uz km girdi

cia arba forsunke nedirba,arba su dekompresiniu kazkas negerai, gal neissijungia iki galo,dar gali pabandyt sukeist forsunkes vietom jeigu niekas nesikeis tada jau daugmaz bus aisku kur slieku ieskot

Nu purkstukus net kelis kartus perziurejom jie visi gerai,o dekompresinis tai visa svirtis stumia net nezinau kaip tiksliai paziuret atskirai?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pasuk siurblį be vamzdukų ir matysi eiliškumą. o šiaip tai 1 3 4 2.

pasitikrink sekančius dalykus:

1. ar TIKRAI vamzdeliai gerai sujungti.

2. vožtuvus reguliuoti variklio darbo tvarka kai stūmoklis VGT ir su IŠJUNGTU dekompresiniu.

3. degimas. pradžioj bent iš rankos.

a. Pirmą stumą į viršų. vožtuvų kėlikliai laisvi. ir pasitikrinti ar nenulenkta žymos skardelė. vienas atskiras brūkšnys ant škyvo turi sutapti su prapjova.

b. jei siublys YTN (mtzokinis) , atsukti varikį atgal 30...32 laipsnius. T.y. 6 brūkšnys ant škyvo.

c. paleisti siurblį nuo movos, užsidėti TIK pirmą purkštuką. ir apsukti kelis ratus kad pripompint vamzduką ir pradėtų forsunkė purkšti. tada pajausi kada kala plunžeris. kai tvirtai "atsiremia" - tai yra degalų tiekimo pradžia. užfiksuoti movą kur atitinka skylutės ir variklis turi pradėti dirbti. toliau iš darbo matysi ar reikia dar ankstinti ar palikt kaip yra. dažniausiai būna gerai.

jei vistiek nedirba, reiks viską iš naujo peržiūrėti. kažkur palikta rimta klaida. gal skirstymo dantračiai blogai sudėti.

As keiciau tik ziedus,ir gylyn i motora nelindau,tai degimas abejoju ar galejo nusireguliuot,as jau visai pasiklydau tame reikale

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pasuk siurblį be vamzdukų ir matysi eiliškumą. o šiaip tai 1 3 4 2.

pasitikrink sekančius dalykus:

1. ar TIKRAI vamzdeliai gerai sujungti.

2. vožtuvus reguliuoti variklio darbo tvarka kai stūmoklis VGT ir su IŠJUNGTU dekompresiniu.

3. degimas. pradžioj bent iš rankos.

a. Pirmą stumą į viršų. vožtuvų kėlikliai laisvi. ir pasitikrinti ar nenulenkta žymos skardelė. vienas atskiras brūkšnys ant škyvo turi sutapti su prapjova.

b. jei siublys YTN (mtzokinis) , atsukti varikį atgal 30...32 laipsnius. T.y. 6 brūkšnys ant škyvo.

c. paleisti siurblį nuo movos, užsidėti TIK pirmą purkštuką. ir apsukti kelis ratus kad pripompint vamzduką ir pradėtų forsunkė purkšti. tada pajausi kada kala plunžeris. kai tvirtai "atsiremia" - tai yra degalų tiekimo pradžia. užfiksuoti movą kur atitinka skylutės ir variklis turi pradėti dirbti. toliau iš darbo matysi ar reikia dar ankstinti ar palikt kaip yra. dažniausiai būna gerai.

jei vistiek nedirba, reiks viską iš naujo peržiūrėti. kažkur palikta rimta klaida. gal skirstymo dantračiai blogai sudėti.

As keiciau tik ziedus,ir gylyn i motora nelindau,tai degimas abejoju ar galejo nusireguliuot,as jau visai pasiklydau tame reikale

tai pradek ieskot tiek patarimu ar nors ka ziurejai?
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

zodziu kolegos taip,nuardziau ta neveikianti cilindra,gilze is ilgio subraizyta dviem giliais reziais,tai kiek suprantu kazkoks klynas buves,paziurejau kiek imanoma i vidu tai splyntukas vos laikosi,o tepimo vamzdeliai manu turetu prasipust,ko nepavyko padaryt.tai ko jis galejo nedirbti??? gaila kad tik po darbu vakarais galiu pribegt o as juk ne motoristas,jau 12 metu specelizuojos automobiliu dazyme o motorai man tamsus miskas.tik tiek kiek is konsultaciju

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

zodziu kolegos taip,nuardziau ta neveikianti cilindra,gilze is ilgio subraizyta dviem giliais reziais,tai kiek suprantu kazkoks klynas buves,paziurejau kiek imanoma i vidu tai splyntukas vos laikosi,o tepimo vamzdeliai manu turetu prasipust,ko nepavyko padaryt.tai ko jis galejo nedirbti??? gaila kad tik po darbu vakarais galiu pribegt o as juk ne motoristas,jau 12 metu specelizuojos automobiliu dazyme o motorai man tamsus miskas.tik tiek kiek is konsultaciju
tai pagal viska stumoklio pirstas nebuvo uzfiksuotas ir paejo i sali -tie du reziai
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu subraižė po žiedų sudėjimo - tai nenuotabu, kad visiškai nedirba tas cilindras. rėžiai nauji, žiedai neprisidirbę prie jų. kompresijos 0. temperatūros nėra - mišinys nedega. nesudegęs išmetamas į kaminą ir ten dalinai užsidega nuo kitų cilindrų išmetamų dujų karščio. iš čia ir atsirado baisinis kriokimas.

manyk kad teks šita komplektuką naujai supirkti ir perrinkti. ir tubūt lėčiau bei atidžiau dirbti.

p.s. tepalo tiekimo vamzdelis ir neturėtų lengvai prasipūsti jei atidariai tik nuo pirmo cilindro. sistema daugmaž sandari, o jos kitas už siurblio alyvoje :] jei nori patikrinti ar vamzdukai per cilindrus neužsikišę - prasuk bent 4 cil štucerį arba dar toliau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...