Jump to content

Turiu problemu del MTZ priekinio tilto reikia patarimu


zmogas

Recommended Posts

Pirmiausia kolegos gaukit ORGINALIŲ dalių ir visos bėdos pasibaigs .Dedat koperatnykes ir skundžiatės kad nelaiko.Kitas klausimas kur gaut tikrų oarginalių belarusam ..O sako dalių neproblema.Mėšlas .........

Kur gaut MINSKE gamykloje. va pazystamui grupe org is gamyklos parveze tarpines po galvute tai visai kita kokybe.

Sveiki,

Kadangi esu naujokas Jūsu forume, tai iš anksto atsiprašau jeigu į mano klausimus jau buvo atsakyta ankstesnėse temose :icon-rolleyes: .

Paskaičius šią temą iškilo klausimuks, - Mano MTZ'okui (52) nenumaldomai artėja tarpinės po galvute keitimo laikas, visas detales, jam, perkuosi Vilniuje Agrotiekime, - Jūsu manymu ten prekiaujama orginaliom, ar, kaip minėjot "kooperatyvinkėmis"? Nejaugi teks pirktis vizą, krautis daiktus ir į Minską? :icon-rolleyes::icon-eek::icon-confused::icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai iškilo įdomus klausimas: kokiais laiko intervalais (pvz.:m/h) keičiamos tarpinės po variklio galvute :icon-question::icon-question::icon-question:

Beje, diskutuojame apie MTZ priekinį tiltą...

Kiek man žinoma tarpinės po galvute keičiamos, kaip ir kiekvienai transporto priemonei - kai pradeda leisti :icon-rolleyes: , o dėl diskusijos temos, - galiu perrašyti klausimą, nes priekinio tilto, abiejų pusių "stakanai" ir pas mane šlaput šlaputėliai... :icon-cry: Mano klausimas buvo apie detalių kokybę :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim: Tad temos teršti tikrai neketinu... :icon-wink:

P.S.:

Beje, Sigi, varom į Minską - parvešim temos autoriui pusašių Tau ir man "stakanų", aš sau dar tarpinę prigriebsiu :icon-wink: , dviese vis linksmiau... :lol::lol::lol::icon-cool:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai iškilo įdomus klausimas: kokiais laiko intervalais (pvz.:m/h) keičiamos tarpinės po variklio galvute :icon-question::icon-question::icon-question:

Beje, diskutuojame apie MTZ priekinį tiltą...

Kiek man žinoma tarpinės po galvute keičiamos, kaip ir kiekvienai transporto priemonei - kai pradeda leisti :icon-rolleyes: , o dėl diskusijos temos, - galiu perrašyti klausimą, nes priekinio tilto, abiejų pusių "stakanai" ir pas mane šlaput šlaputėliai... :icon-cry: Mano klausimas buvo apie detalių kokybę :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim: Tad temos teršti tikrai neketinu... :icon-wink:

P.S.:

Beje, Sigi, varom į Minską - parvešim temos autoriui pusašių Tau ir man "stakanų", aš sau dar tarpinę prigriebsiu :icon-wink: , dviese vis linksmiau... :lol::lol::lol::icon-cool:

plugo broliai ar zinot nuo ko rasoja tie stakanai ogi susidekit alsuoklius ir nerasos
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai iškilo įdomus klausimas: kokiais laiko intervalais (pvz.:m/h) keičiamos tarpinės po variklio galvute :icon-question::icon-question::icon-question:

Beje, diskutuojame apie MTZ priekinį tiltą...

Kiek man žinoma tarpinės po galvute keičiamos, kaip ir kiekvienai transporto priemonei - kai pradeda leisti :icon-rolleyes: , o dėl diskusijos temos, - galiu perrašyti klausimą, nes priekinio tilto, abiejų pusių "stakanai" ir pas mane šlaput šlaputėliai... :icon-cry: Mano klausimas buvo apie detalių kokybę :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim: Tad temos teršti tikrai neketinu... :icon-wink:

P.S.:

Beje, Sigi, varom į Minską - parvešim temos autoriui pusašių Tau ir man "stakanų", aš sau dar tarpinę prigriebsiu :icon-wink: , dviese vis linksmiau... :lol::lol::lol::icon-cool:

plugo broliai ar zinot nuo ko rasoja tie stakanai ogi susidekit alsuoklius ir nerasos

Visviena reiks ir salnykus pakeist

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai iškilo įdomus klausimas: kokiais laiko intervalais (pvz.:m/h) keičiamos tarpinės po variklio galvute :icon-question::icon-question::icon-question:

Beje, diskutuojame apie MTZ priekinį tiltą...

Kiek man žinoma tarpinės po galvute keičiamos, kaip ir kiekvienai transporto priemonei - kai pradeda leisti :icon-rolleyes: , o dėl diskusijos temos, - galiu perrašyti klausimą, nes priekinio tilto, abiejų pusių "stakanai" ir pas mane šlaput šlaputėliai... :icon-cry: Mano klausimas buvo apie detalių kokybę :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim: Tad temos teršti tikrai neketinu... :icon-wink:

P.S.:

Beje, Sigi, varom į Minską - parvešim temos autoriui pusašių Tau ir man "stakanų", aš sau dar tarpinę prigriebsiu :icon-wink: , dviese vis linksmiau... :lol::lol::lol::icon-cool:

plugo broliai ar zinot nuo ko rasoja tie stakanai ogi susidekit alsuoklius ir nerasos

Visviena reiks ir salnykus pakeist

matot jei stakanai izdile savaime aisku kad prqasosi remonto .salnikai guminiai ziedai.fabrikiniuose galiniuose reduktoriuose nera alsuokliu .nuvalai tepalus nuplauni svariai kol vaziuoji tepalas nebega smarkiai .kai sustoji tada pasileidzia kaip is nosies. ar as klystu. o tai vyksta del to kad tepalas uzkaista kol vaziuoji oras pasisalina ir nera didesnio slegio o kai sustoji tepalas garuoja ir susidaro slegis reduktoriaus virsuje.tada tepalas yra spaudziamas lauk ir jis pradeda bekt pro salnikus lauk . ar taip nera.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...