Jump to content

T-40 AM ir jo vairo reguliavimai... Laksto ratai


MTZ-920

Recommended Posts

Turim T-40AM, kurio vairas baigia užknist mane. Važiuojant didesniu greičiu laksto ratai į šonus, o šiaip vairuoti neįmanoma, vos pasukti vairą eina... Pats esu jaunas, todėl nelabai ką nusimanau dar, bet yra katalogas jo, yra tėvas kuris padės :icon-twisted: nuo ko šios problemos kyla? kažkur vistiek turi viskas reguliuotis. Mačiau yra tokia tema apie mtz 82, bet čia kitas traktoriukas, o aš nežinau kokios detalės ten atitinka esančias čia...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jei sunkiai eina oasukt ir laksto tai problema bus vairo stiprintuve

taip teisingai pastebejai, siaip gali biski pabandyti pareguliuoti vairo kolonke, ten toki varzta kolonkes virsuj atsukus, gali pabandyti paverzti biskuti bet nedaug, nes kitaip irgi negerai sues.

Beje reguliuok uzvedes. Nes kai neuzvestas automatiskai kolonke nedirba ir gali kazinka prireguliuoti. Nes turetum pastebeti, kad neuzvedus vairas laisvos eigos turi dafyga, o uzvedus ji dingsta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kolonke_vairo.JPG

Kai kopota pakeli traktoriui, stovi is priekio pries akis didelis ilgas apvalus ir jo virsuj yra, sesiakampe berods gaike, ja nusuki ir po ja yra kitas varzciukas kuri biski pasuki pagal laikrodzio rodykle, bet nereikia daverzti iki galo !!! Tik biski pasukti. Jei perdaug paversi pastebesi kad vaira pasukti yra iskart sunkiau, jei nesigauna atreguliuoti ir vairo daleiskim nebemeto bet sunkiai sukasi reiskias reikia keisti vairo kolonkes kazkokius shudziukus, as pats iki to dar nedaejau, tik biski paverzinejau nes irgi laisvumo turejo.

Bet kaip minejau reguliuok uzvesta traktoriu. Paveiskliuke raudonai pazymeta ta vieta kur varztas.

Atmink kad jei kuo daugiau suversi tuom daugiau dils tie shudziukai kurie susidevi :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekada nepulkit reguliuot, ypac jei neikertat ka reguliuojat. Jei vairas tamposi ,tai reiskia yra laisvumas tarp vairo ir ratu.Tai ir ieskokite to laisvumo, pirmiausia patikrinkit vairo traukiu angaliu laisvuma, paskui vadinama soske (koloneles ir traukiu svirtis) dazniausia liga, paskui bandykit koloneles sliekracio suleidima pareguliuot. :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekada nepulkit reguliuot, ypac jei neikertat ka reguliuojat. Jei vairas tamposi ,tai reiskia yra laisvumas tarp vairo ir ratu.Tai ir ieskokite to laisvumo, pirmiausia patikrinkit vairo traukiu angaliu laisvuma, paskui vadinama soske (koloneles ir traukiu svirtis) dazniausia liga, paskui bandykit koloneles sliekracio suleidima pareguliuot. :icon-wink:

va taip daryk, aisku?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi turu t40am ma irgi lakste. ko tik nedarem su broliu viena syk keitem salnikus nustoj praein pusmetis vel tas pats ir vel keiti po kurio laiko tas pats. o liga yra tame pasikelk rata ir paklibink ne i sonus o uz virsaus ir apacios tau isdilusios ivores kur statos is vienos ir kitos puses spyruokiu ir visa liga tau oi turesi darbo silto

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...