Jump to content

Girele

Nariai
  • Pranešimai

    67
  • Prisijungė

  • Lankėsi

Visas nario Girele paskelbtas turinys

  1. Manyčiau- sutartį keisti reikia. Galvojam logiškai -- jei tą žemę kitas žmogus pavedėjo tarkim, tai jis pavedėjo ir įsipareigojimus. Bet - pinigus už nuomą mokėsite jau kitam asmeniui. Tai turi atsispindėti ir sutartyje. Manau, kad ir RC teks pakeisti duomenis, nes pasikeitė savininkas. Kitas variantas - jei žemė buvo parduota, ir sutartyje nenumatyta periimti įsipareigojimų -- išviso kyla kebli juridiškai situacija, jei nebus pakeista sutartis...
  2. Trys variantas: 1. Vertinti normatyvine, bet kasmet perskaičiuoti LA. 2. Vertinti normatyvine, bet neperskaičiuoti LA - tikėtis kad VMI neprisikabins ir neperskaičiuos, o jei perskaičiuos - tada ir susimokėti GPM su delspinigiais ir baudomis. (AŠ šito nesiūliau jeigu ką...) 3. Perėjimo metu įsivertinti simboliškai, tarkim 1 Lt, ir metų eigoje "auginti savikainą iš leidžiamų atskaitymų sąnaudų. Savikaina nebus labai tiksli, bet nereiks daryti perskaičiavimų.
  3. ..ane ...man daug lengviau art, sėt ,-nei tuos "popierius "-"žiūrėt" O tai neturite, kas pagelbsti su popieriais?
  4. Trąšų apskaita ir žurnalai: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... ry=&p_tr2=
  5. Taigi - įdėjau nuorodą Ten - visas išaiškinimą ką reikia daryti, o atsiverskit priedus - rasite ir patį žurnalą.
  6. http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... ry=&p_tr2=
  7. Ne ne, viskas ten gerai - kai skaičiuojat 2010m. GPM tai EDV imat praėjusio mokestinio laikotarpio, t.y. 2009m.
  8. "Ūkininkų ar kitų žemės ūkio veiklą vykdančių gyventojų gautos pajamos iš žemės ūkio veiklos, apmokestinamos tais atvejais, kai gyventojo žemės ūkio valdos ar ūkio ekonominis dydis pagal valstybės įmonės Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro atliktus skaičiavimus už praėjusių metų mokestinį laikotarpį nuo sausio 1 d. iki gruodžio 31 d. yra didesnis kaip 14 europinių dydžio vienetų. " http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do? ... 1000001705
  9. pasirinkit tinkamų, pasikeiskit, pasikoreaguokit http://www.buhalteriams.lt/index.php?id=4 http://www.tax.lt/modules.php?name=Down ... load&cid=1
  10. http://mic.vmi.lt/documentspublic.do?&i ... 1000001706
  11. Todėl, kad perkeliate nuostolio tik tiek, kiek turite pelno. O pas save - apskaitoje susiskaičiuojate viską.
  12. Nebūtinai tik ne pelno organizacijos, paramos gavėju gali būti ir viešojo sektoriaus įmonės - ligoninės, mokyklos, darželiai. Paramos gavėjus galima pasitikrinti čia: http://www.vmi.lt/lt/?itemId=1003742 Beje, 2proc. paramos deklaracijų teikimo terminas jau pasibaigė, jei pateiksite dabar - deklaracijų neužskaitys. Tai viešojo sektoriaus įmonės ir veikia dažniausiai viešųjų įstaigų pagrindu (žinoma, turiu mintyje juridinę formą), jei tai nėra valstybės ar savivaldybės įmonė (biudžetinė įstaiga) Aš apie tai ir kalbu - kad "biudžetinės įstaigos" taip pat būna paramos gavėjai Nes yra skiriama: Pelno nesiekiančios viešosios įstaigos (įvairūs klubai, fondai ir pan.), bei Viešosios įstaigos, kurių steigėjas yra valstybė ar savivaldybė (ligoninės, poliklinikos, mokyklos, darželiai ir pan.)
  13. Nebūtinai tik ne pelno organizacijos, paramos gavėju gali būti ir viešojo sektoriaus įmonės - ligoninės, mokyklos, darželiai. Paramos gavėjus galima pasitikrinti čia: http://www.vmi.lt/lt/?itemId=1003742 Beje, 2proc. paramos deklaracijų teikimo terminas jau pasibaigė, jei pateiksite dabar - deklaracijų neužskaitys.
  14. Jus painiojate PAJAMAS ir PINIGINES ĮPLAUKAS. GPM atžvilgiu apskaita tvarkoma KAUPIMO principu, kur galioja IŠRAŠYTOS sąskaitos pajamoms (plius neapmokestinamos pajamos - išmokos, plius kitos pajamos, pvz. gautos banko palūkanos) ir leidžiami atskaitymai (sunaudotos trąšos, sėklos, kuras, nusidėvėjimas, kitos bendros ir finansinės sąnaudos). GPM atžvilgiu visiškai nesvarbu - iš kurios kišenės gautą litą kurioms sąnaudoms patirti panaudojote.
  15. Išmokos - tai pajamos, o ne išlaidos; Pagal VMI komentarą - šių išmokų netraukiame į pajamas deklaracijoje http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do? ... 1000001705 . Nors kiek teko girdėti kai kur VMI inspektorės reikalauja jas deklaruoti - nonsensas, ypač GPM mokėtojų atžvilgiu
  16. Gal todėl, kad kelių valymas - nėra žemės ūkio veikla...
  17. Jei "nugaravo", tai iki išsiaiškinimo perkeliate į Gautinas sumas.
  18. Tai juk GPM įstatymas taikomas tik tiems, kurie yra šio mokesčio (GPM) mokėtojai. Jei neesate GPM mokėtojas -- prievolė pagal šį įstatymą neatsiranda.
  19. Jeigu "JIS" irgi yra ūkininkas - tai susitariate kokiu procentu naudojate, nes "jis" negali deklaruoti 100 proc. o jūs - 50 proc. -- bendras procentas sumoje turi sudaryti 100.
  20. http://mic.vmi.lt/generatepdf.do?id=1000096315iskas čia surašyta: http://mic.vmi.lt/generatepdf.do?id=1000096315
  21. Nebaigta gamyba - pvz. žieminiai pasėliai; - sėkla žemėje, miega iki pavasario (gamybos procesas prasidėjęs, bet nesibaigęs - javai neužaugę) Produkcija - nukulti vasariniai javai, kurie yra sandėlyje, bet dar neparduoti.
  22. Skaitom rekomendacijas: 37.1. 650 sąskaitos Augalininkystė debete registruojama pasėlių ar kitos augalininkystės nebaigtos gamybos vertė ataskaitinio laikotarpio pradžioje bei augalininkystės produkcijos auginimo sąnaudos per ataskaitinį laikotarpį. Analitinės sąskaitos išskiriamos pagal auginamų augalų rūšis ar grupes. Sąskaitos kredite registruojama per ataskaitinį laikotarpį iš derliaus gauta augalininkystės produkcija. 37.2. Kai iš ūkio valdomo biologinio turto gauta augalininkystės produkcija įvertinama tikrąja verte, atėmus pardavimo vietos išlaidas, ši vertė nustatoma produkcijos pirminio pripažinimo metu ir vėliau šis įvertinimas nekeičiamas. Metų pabaigoje palyginus faktines augalininkystės produkcijos išauginimo išlaidas (faktinę pasigaminimo savikainą), nustatytas pagal 650 sąskaitos debetą, su užpajamuotos produkcijos tikrąja verte, užregistruota 650 sąskaitos kredite, gautas skirtumas priskiriamas ataskaitinio laikotarpio finansiniams rezultatams ir perkeliamas į finansinių rezultatų sąskaitą. 37.3. Kai iš ūkio valdomo biologinio turto gauta augalininkystės produkcija įvertinama pasigaminimo savikaina, per metus ji gali būti įvertinama ūkyje nusistatyta planine savikaina, kuri metų pabaigoje koreguojama iki faktinės pasigaminimo savikainos. 37.4. Ataskaitinio laikotarpio pabaigoje nebaigto auginti biologinio turto vertė nustatoma pagal įmonėje pasirinktą biologinio turto įvertinimo būdą, t. y. vertinama tikrąja verte, atėmus pardavimo vietos išlaidas, arba faktine pasigaminimo savikaina. Kitos augalininkystės nebaigtos gamybos vertė ataskaitinio laikotarpio pabaigoje nustatoma pagal faktines gamybos išlaidas. 37.5. Ši sąskaita debetuojama: 37.5.1. perkėlus augalų auginimui tenkančias kintamąsias gamybos sąnaudas (kai galima betarpiškai priskirti atskiriems augalininkystės išlaidų apskaitos objektams) (K 610, 612, 613, 614, 616, 617, 619); 37.5.2. perkėlus augalų auginimui tenkančias pastoviąsias gamybos sąnaudas (kai galima betarpiškai priskirti atskiriems augalininkystės išlaidų apskaitos objektams) (K 620, 621, 622, 623, 625, 626); 37.5.3. ataskaitinio laikotarpio pabaigoje priskyrus dalį gamybos aptarnavimo sąnaudų (K 656); 37.5.4. ataskaitinio laikotarpio pabaigoje registruojant augalininkystės produkcijos įvertinimo tikrąja verte ir faktinės pasigaminimo savikainos teigiamą rezultatą (kai produkcija įvertinama tikrąja verte, atėmus pardavimo vietos išlaidas) (K 34). 37.6. Ši sąskaita kredituojama: 37.6.1. užpajamavus augalininkystės produkciją tikrąja verte (kai įvertinama tikrąja verte, atėmus pardavimo vietos išlaidas) arba ūkyje nusistatyta planine savikaina (kai įvertinama pasigaminimo savikaina) (D 210); 37.6.2. ataskaitinio laikotarpio pabaigoje registruojant augalininkystės produkcijos įvertinimo koregavimą iki faktinės pasigaminimo savikainos (kai įvertinama pasigaminimo savikaina), tenkantį: 37.6.2.1. laikotarpio pabaigoje ūkyje likusiai produkcijai (D 210); 37.6.2.2. per ataskaitinį laikotarpį parduotai produkcijai (D 60); 37.6.2.3. ūkio reikmėms sunaudotai produkcijai (D 560); 37.6.2.4. asmeninėms reikmėms sunaudotai produkcijai (D 561); 37.6.3. ataskaitinio laikotarpio pabaigoje registruojant augalininkystės produkcijos įvertinimo tikrąja verte ir faktinės pasigaminimo savikainos neigiamą rezultatą (kai produkcija įvertinama tikrąja verte, atėmus pardavimo vietos išlaidas) (D 34). " O konkrečias sumas jums turi paaiškinti ŽŪKT, kuri ir tvarkė jums anksčiau apskaitą.
  23. 2011 metais keičiasi VSD kriterijai - primityviai kalbant, jei esate PVM mokėtojas - mokate ir VSD; PSD kriterijai nesikeitė, tik atsirado suderinimas - kam reikia mokėti VMI ar Sodrai.
  24. Tik gražų laišką
×
×
  • Create New...