Jump to content

BELARUS 1025


TOOOMMMYS

Recommended Posts

Dar noriu paklaust apie priekini balkini tilta . Kai nori ijunkt tilta ar reike sustot ar ismynt sankaba ar galima junkt vaziuojent .

Yra dvi įjungimo padetys: 1. Į virsu, automatinis pajungimas, ta prasme kai prabuksuoja galiniai ratai tada pasijugia priekis

2. Į apacia, pastovus, kai jungi į pastovu, geriau sustoti.

Gal kas jungia vaziuojant :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Padetys yra 3 neutrali kai junktukas stovi per viduri ir i viena puse jungi ant prabuksavimo o i kita ant priverstinio.

Tai va yra taip, prabuksavimo padėtį galima vadinti automatiniu įjungimu, o priverstiniu pastovus, dar vienas dalykas. Ar zinai, kad kai yra įjunkta automatinė padėtis negalima vaziuoti atgal :icon-question: man kajovikoj tajp sakė.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel negalima.
Smulkmenu nezinau. Bet kai vaziuoji atbula su automatine padeti tai iskart isijungia sviesike net neprabuksavus ratu, tai tokiu atveju ten kazkas nesutampa. gal naujuose tajp nebera. (musu belkis 1025.3, 2007m.).

TEGUL NEKALBA TOKIU NESAMONIU KAD NEGALIMA! juk nedirbi ne visad tik y prieky tenka ir atgal vaziuot su yjungtu tiltu, o tie sukimu nesutapimai yra tokie mazi kad niekas nieko nesulauzys, o jei nesutaps daugiau nei leistina tj suveiks padidinto praslydimo mova kuri apsaugo tilta ir visa perdavima nuo suluzimu.

kitas dalykas nerea skirtumo ar tu jungsi vaziuodamas ar sustojes, pas siuos modelius priekini tilta jungia hidrauliniu spaudimu, kuris mova sujungia pirminy ir antriny velena- kuris kardanu perduoida sukima y tilta

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel negalima.
Smulkmenu nezinau. Bet kai vaziuoji atbula su automatine padeti tai iskart isijungia sviesike net neprabuksavus ratu, tai tokiu atveju ten kazkas nesutampa. gal naujuose tajp nebera. (musu belkis 1025.3, 2007m.).

TEGUL NEKALBA TOKIU NESAMONIU KAD NEGALIMA! juk nedirbi ne visad tik y prieky tenka ir atgal vaziuot su yjungtu tiltu, o tie sukimu nesutapimai yra tokie mazi kad niekas nieko nesulauzys, o jei nesutaps daugiau nei leistina tj suveiks padidinto praslydimo mova kuri apsaugo tilta ir visa perdavima nuo suluzimu.

kitas dalykas nerea skirtumo ar tu jungsi vaziuodamas ar sustojes, pas siuos modelius priekini tilta jungia hidrauliniu spaudimu, kuris mova sujungia pirminy ir antriny velena- kuris kardanu perduoida sukima y tilta

O kaip buna kartais, kad kai išjungi priverstine-pastovia padeti iš priekinio tilto smugis buna. Kaip paiaskinsi?
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip buna kartais, kad kai išjungi priverstine-pastovia padeti iš priekinio tilto smugis buna. Kaip paiaskinsi?

tai vat ce ir yra tas leistinas nesutapimas, del kurio veikia padetis prabuksavimas jungiklis yjungtas y virsu(vaziuojant be apkrovos priekinis tiltas neveda nes sukasi greiciau nei galinis).o jei atsiranda didesnis nesutapimas yjungus priekiny tilta priverstinai jy kompensuoja padidintos trinties mova.bet kada ji suveikia tu net nepajauti vairuodamas traktoriu, nes yra paskandinta tepale ir nei garsu nei smugiu neskleidzia

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...
  • po 3 mėnesių...
  • po 3 savaičių...

Sveikas pas mane begiu chema yra ant stiklo. Pirmiause kuria ricega jungineji jeigu pirma nuo dureliu tai ja pakreipus i desne ir patraukus atgal tu jungineji paletintoja atgal isletini o pirmyn pagritini. Tada turi junkti su antra ricega begi ir vaziuoji o jeigu begis neyjunktas pagreitintoja paletintoja junginek kiek nori traktorius nevaziuos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...