Jump to content

Dronningborg D7000


Guest Dulis

Recommended Posts

Na su pavarom ir mes turėjom bėdą DR7000. Sunkiai junginėjosi, galvojom dėžei galas ateina nes kai nupirkom pamatėm kad dėžėje tepalo 0, buvo sudraskyti pusašių salnikai ir išbėgęs tepalas. Prieš tai pardavėjas sakė kad kombainas pats parvažiavo iš Klaipėdos uosto 200km. Nu galvojam tikrai dėžei galas kai nebeisijungė iš 2 į 1 ir nutrūko pavarų trosas. O pasirodo buvo sukirmijęs trosas ir sunkiai vaikščiojo kol nutrūko. Pakeitėm ir dabar viskas tvarkoj. Naujo troso kaina kaip paauksuoto, pirkom dėvėtą. Pavarą perjungiant reikia sustoti ir truputi pavažiuoti kombainą priešinga kryptimi kad atsileistų dantračiai. Tada pavaros persijungia lengvai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 979
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Gal kas buvot susidūrę su elektromagnetine sankaba, kur chederį arba šneką junginėja? Kokia ten medžiaga užpildyta turi būt? Į ferido nepanašu, atrodo kaip kokiais epoksidiniais klijais užlieta. Šneko sankaba dar kažkiek turi tos masės ir dar mažu ploteliu prisiliečia. O chederio - išvis tik griovys liko, metalas į metalą trinasi. Chederis nuo mažiausio kuokštelio užsikerta...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten nekniedyta. Vaizdas toks, kaip magneto apvijos kažkokiu klijum ar plastmase užlietos storai ir tas klijus tarnauja kaip ferido. Tik nuo senumo ta masė suskilinėjo, susitraukė ir ištrupėjo. Dabar bandysim eksperimentuot. Nusipirkom dvikomponenčių epoksidinių klijų ir iš vieno žmogaus gavom gazelkos sankabos ferido. Tai ferido vidaus diametras tinka, tik išorę reiks apipjaut, o tada su storu sluoksniu klijaus priklijuosim ferido, kad būtų išlindę 1-2mm virš metalo. Parašysiu kaip seksis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyručiai, neišradinėkit dviračio neturi ten būt jokio feredo, o tie klijai tik kaip apvijos apsauginis sluoksnis tipo kaip izoliacija, jei priklijuosit feredo ji išvis nebeveiks, nes ten į apvijas padavus srovę elektromagnetas pritraukia sankabos diską ir tokiu būdu sankaba sujungiama, o į tarpą įklijavus feredo elektromagnetas paprasčiausiai nebepajėgs pritraukti sankabos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Radom problemą. Škyvo ašies gale esančios galvutės viduje grafito angliukas pasitrynęs jau buvo ir varis apsioksidavęs nuo senumo, todėl buvo 2 omų varža atsiradusi ir įtampa magnetui krisdavo iki ~6V, tai aptryniau visur ir kadangi ten sandariai užsidaro, tepalo įlašinau, kad nesioksiduotų.

Jei manot, kad chederis per lengvai užsikerta ir ta sankabėlė buksuoja, tai patikrinkit kokią įtampą gauna magnetas. Tik reikia pliusą tikrint nuo to varžtelio, kuris prisuka magneto laidelį, jis yra arčiausiai škyvo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku geriau ir nebandyt. o kaip su dubliais tokiam kombainiukui dejot kas? laiko zarnos hidro siurblio velenas kur kisas i greiciu deze pati greiciu deze?

Siemet dubliu problema isprende naujos padangos su geru protektorium ir pamazintu slegiu, gerai itemti hidro motoro dirzai.. tiesa slicus siemet nusuko kur jungiasi du pusasiai per mova tai su svarke suvirinom kietai tam kartui bet ziurim kad laiko puikiai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku geriau ir nebandyt. o kaip su dubliais tokiam kombainiukui dejot kas? laiko zarnos hidro siurblio velenas kur kisas i greiciu deze pati greiciu deze?

Siemet dubliu problema isprende naujos padangos su geru protektorium ir pamazintu slegiu, gerai itemti hidro motoro dirzai.. tiesa slicus siemet nusuko kur jungiasi du pusasiai per mova tai su svarke suvirinom kietai tam kartui bet ziurim kad laiko puikiai

nu ten ir beda yra stebejau jau tas vietas. man yra buve slanga nutrauke kai per grioviuka pervaziuot bandziau tod ir klausiu kaip kazi laiko su dubliais. pavyzdziui siemet tai vargom nes smuko padangos vietom tai labai cia pradzioje javapjutes kai buvo dar slapia.

o kokie padangu ismatavimai kur pirkai ir po kiek?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku geriau ir nebandyt. o kaip su dubliais tokiam kombainiukui dejot kas? laiko zarnos hidro siurblio velenas kur kisas i greiciu deze pati greiciu deze?

Siemet dubliu problema isprende naujos padangos su geru protektorium ir pamazintu slegiu, gerai itemti hidro motoro dirzai.. tiesa slicus siemet nusuko kur jungiasi du pusasiai per mova tai su svarke suvirinom kietai tam kartui bet ziurim kad laiko puikiai

nu ten ir beda yra stebejau jau tas vietas. man yra buve slanga nutrauke kai per grioviuka pervaziuot bandziau tod ir klausiu kaip kazi laiko su dubliais. pavyzdziui siemet tai vargom nes smuko padangos vietom tai labai cia pradzioje javapjutes kai buvo dar slapia.

o kokie padangu ismatavimai kur pirkai ir po kiek?

Padangas tokias pirkau kokios buvo orginaliai tik firma dneproshina su giliu protektorium tai apie 1250lt kaina vienos berods

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vis del to truksta galios pas D7000 :eusa-snooty: variklis Perkins 105 A.J. gal kas bande ar zino ar imanoma jam sumontuoti turbina? Ar skiriasi Perkinso varikliai su ir be turbinos (siurblis, forsunkes) konedata.net raso kad su ir be turbinos yra A6.354.4.

Kad truksta galios tai faktas bet jei daug zemes nera galima kentet, i diena 60 t ejo padaryt siemet 100ha nusniota

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...