Jump to content

Daugeja tepalo karteryje


vidas1

Recommended Posts

Spalvotų knygučių daugiau pasiskaitom, pas meistrus nueinam, jai nežinom tai paklausiam pas protingesny, bet nesamonių nerašom viso puslapio gerai. O jei prieky to salniko iš vis ner kaip tadu gudruti

 

jei ka as traktoriu remontu uzsiimu, yra ten salnikas ir tai dazniausia beda, per prieki i kuro siurbli pasiduoda tepalas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jei ka as traktoriu remontu uzsiimu, yra ten salnikas ir tai dazniausia beda, per prieki i kuro siurbli pasiduoda tepalas

 

Nuo karo maro bado ir tokių remontininkų apsaugok mus.... . Kuriam daržely remontuoji, kai anūkėlis paaugs gal atsiųsčiau pasakų pasiklausyt.  Niekas negimė mokytas, bet kai žmogui pirštu parodai jis vistiek savo tai ka aš žinau. P.S. Kai išsiaiškinsi kuo skiriasi tepimas su salnyku ir be jo tadu gal kažką ir remontuosi dabar tai tikrai nieko tik vaikiškas užsispyrimas nesamonių rašymas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu vuo , da ir galvasūkį uždavei remontininkui .....  :icon-rolleyes:

nu koki, nuo salniko skaičius pažiūrėti, nejaugi tiek įkalęs , kad nemato.........................................

Salnikas - Lietuviškai yra ribokšlis su spiruoklyte viduje, manžetas yra be spyruoklės, Guminis žiedelis  yra apvalus guminis žiedas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal profesoriai pagalvokit kokiu budu bendrai siurblys tepasi tada ir mistiniu salniku nustosit ieskot. Salnikas skiriantis kura nuo tepalo yra tik vienas zemo slegio kuro pompeles.

 

profesoriau tu profesoriau gal vaikai pirma pumpele išsiardykit ir tada nesamones rašykit abu su zoibergu kartu. Klausimas "profesoriam" kas atskiria kurą nuo plunžerių ir kodel keičiama visa pumpelė, o ne sušiktas salnykutis kurio ten nėra ir niekados nebuvo. P.S. Nebent kiniečiai dabartiniais laikais visokio šu prigamino ar "profesoriam" pagal užsakymą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

podkachivayushhij-nasos-mtz-80-mtz-82.jp352950001_7.jpg

0:  Насос топливоподкачивающий (1-25) (Код: УТН-3-1106010-М) 11:  Поршень (Код: 16-141-3) 0:  Корпус насоса (20-22) (Код: УТН-3-1106020-А) 12:  Кольцо (Код: 16-149) 0:  Насос ручной (7, 10) (Код: 16-С35-3Б) 13:  Цилиндр (Код: 16-139-6А) 0:  Рукоятка с поршнем (7-11) (Код: 16-С39) 14:  Пробка (Код: 16-128-А) 0:  Втулка (22, 23) (Код: 16-С64-А) 15:  Кольцо (Код: УТН-3-1106026) 1:  Клапан (Код: 16-123-А) 16:  Упор пружины (Код: 16-225-А) 2:  Пружина клапана (Код: 16-124-А1) 17:  Шайба защитная (Код: 16-270) 3:  Прокладка (Код: 16-062) 18:  Пружина поршня (Код: 4МТНМ-1106024-01) 4:  Футорка (Код: УТН-3-1106035-1) 19:  Поршень (Код: УТН-3-1106046) 5:  Втулка защитная (Код: 119-85-1) 20:  Корпус (Код: УТН-3-1106025-А4) 6:  Болт поворотного угольника (Код: А12.013.02) 21:  Кольцо (Код: УТН-5-1110322) 7:  Рукоятка (Код: 16-143-5) 22:  Втулка (Код: 16-230-1А) 8:  Шток поршня (Код: 16-142-6) 23:  Стержень толкателя (Код: 16-133-2) 9:  Крышка цилиндра (Код: 16-140-2) 24:  Толкатель (Код: УТН-3-1106083) 10:  Кольцо уплотнительное (Код: 16-240) 25:  Скоба (Код: УТН-119-85)
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

..... a to nelemtojo riebiukšlio(1-20Х40) , kur "su spiruoklyte viduje" :) nebereik, jau nebeieškom ? .......nors gal ir nereik ,  dėl kūro patekimo į  karterį ansai juk visiškai 'ne pričiom' .  :icon-mrgreen:

Nauja pompike ir viskas čiki , čiki, jug ji rušiška tekainuoja 7 Eurus , o kiniška kokius 3 Eurus, ar ir tiek nebesugraibot.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

..... a to nelemtojo riebiukšlio(1-20Х40) , kur "su spiruoklyte viduje" :) nebereik, jau nebeieškom ? .......nors gal ir nereik ,  dėl kūro patekimo į  karterį ansai juk visiškai 'ne pričiom' .  :icon-mrgreen:

 

Tai gi aš nukosėjau ir y savo ysidėjau. Čia aš visai rimtai nes negavau rodų. Aišku ne taip greit kaip čia vyrukas skundžias kad per pora valandų, pas mani per savaitę dvi nuo darbo priklausydavo. Pumpelę ištikrinau viskas čiki matyt per pačius plunžerius kažkur praleisdinėja. Taip kad nukosėjau salnyką persidariau kaip 50-imto (tau tikriausiai nereik aiškint) pakeičiu tepaliuką kas dvi trys savaitės ar kai per drenažiny salerka pasirodo ir varau atsiputis. o tu sakai ansai ne pričiom.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

................................................. matyt per pačius plunžerius kažkur praleisdinėja. ............................. ...............................

Aš butent tai ir tūrėjau  minty   :icon-wink:, kad ne dėl salnyko kaltės tas kūras prateka į siurblio karteriuką  .______________ Man šiaip tai labiau patinka tas autonominis tepimas , todėl žadu ant jo pereit ir penkiasdešimkės siurblį jau turiu nusipirkęs ant detalių  . Tadu galima  kūrosiurblį geresniu tepaliuku užpilt nuo to jis daug geriau dirba , nes nebepatenka į jį nuodegos ir kitokis šlamas iš variklio , tik žinoma , karts nuo karto reik pasitikrint tepalo lygį  . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai taip smarkiai pro pulundzerius bega kad i karteri suvaro ???  man t150k  varydavo tai ant mazu gazuodavos  -tai salerka nuleidi, uzpili tepalo sviezio ir vel dviem dienom gerai ..siaip geras dalykas is plastmases(pamirsau pavadinima) salnikas ,istekini zieda ir idedi 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai viskas tvarkoje , tai nebėga nieks , bet būna N variantų . Įsivaizduok: viršutinė plunzerio dalis dirba su švaria saliara , o ant apatinės pakliūn tas pats(centralizuoto tepimo atveju) kas ir variklį pliuškenas  . Tai vot iš to ir gaunas pasekmės , arba karteryje tepalo daugėja arba variklis kaip sakoma 'ledinis' ir tepalo iš vis nevalgo  :icon-mrgreen: , nors kažkiek privalo valgyt  kaip žinai , kad ir koks geras bebūt . Autonominio tepimo atveju , irgi panašiai žiūrint ką traktoristas į tą siurblį pils į kaip dažnai tikrins , bet saliarai į karterį subėgt mažiau šansų nes tam yra salnykas, ir alsuoklis jei siurblys žinoma 'nexaltūrints' . Viskas tas galioj ir žemo slegio pompikėj .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai taip smarkiai pro pulundzerius bega kad i karteri suvaro ???  man t150k  varydavo tai ant mazu gazuodavos  -tai salerka nuleidi, uzpili tepalo sviezio ir vel dviem dienom gerai ..siaip geras dalykas is plastmases(pamirsau pavadinima) salnikas ,istekini zieda ir idedi 

 

Taip smarkiai aišku kad ne. Labai viską teisingai Wydas aprašė.  Varikly taip greit nepasijaučia tik kad ant matuoklės nemažėja o daugėja ir keičiant tepalus pastovei siurbly salerka. Nežinau man tas kapralonas kažkaip nepasiteisino Tai dejau salnyką na ir viską perdariau kaip minėjau kaip 50-imto. Nes gaila mėtyt pinigų guoliai dar nei vikst lot neloja, o kai pasibaiks plunžeriai matysiu . Nors grynai siurbly jai pavarai nuo ryto iki vakaro tai per drenažiny jau po dviej savaičių salerka pasirodo, bet geriau pakeist stiklinę siurbly nei viedrą varikly ir plaut indėklus salerka.

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...