Jump to content

MTZ 1221.3 gedimas


Recommended Posts

  • Atsakymai 60
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

nu jo cia pas 1221.4... nu gal as ne taip suprantu ar dabar nebepamenu..kaip ten tiksliai sujungtas yra...(visgi dar pirmi žingsniai žemės ūkyje..nepykit už nevisai tikslius žodžius :) ) . bet esme yra ta kad užsikišus intercooleriui traktorius netenka galios :)

Yra ir atstoinikas ir intercooleris

Jonas 1991.. tai tu pabandyk kaip as kad sakiau atjunk intercooleri..sujunk tiesiogiai..ir bandyk ar atgavo jega traktorius.. tada matysi ar kaltas tas ar ne

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu purkstukai nedirbo -vadinasi gavo vandens ,pyle kura su kibiru ar t.t is to sprendziant galibuti kur likusi varle ...jei atstoinikas yra reikia ne tik isleisti bet ji isardyti nes ten sietukas yra -paziureti ar lengvai puciasi i baka --prapusti su kompresoriumi-toliau iki pompytes ir filtru =iki siurblio. oro filtrus pkeisti .interkiuleri paziureti=(Interkuleris (intercooler) – tarpinis suslėgto oro aušintuvas. Tai radiatorius, kurio paskirtis – aušinti turbinoje suslėgtą orą prieš šiam patenkant į cilindrus, siekiant sumažinti detonacijos galimybę. Senesnieji turbo varikliai jo neturi, tačiau šiuo metu jis montuojamas kaip serijinė įranga. Interkuleris paprasati būna šalia aušinimo skysčio radiatoriaus. Vienas jo galas prijungtas prie turbinos, kitas – į variklio maitinimo sistemą.) buna kad susiurbia oro filtra ir neina..beje kaip nustatet kad neina (i kalna neivaziuoja )?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu bent jau mums taip panasiai buvo..i kalna traukia bet letejant visalaik..po to pakalniui isibegeja siek tiek...bet isvalius intercooleri pas mus visos bedos baiges ir traukia kaip niekur nieko..nebera problemu :)

Čia tas pats, kur meistrai patarė tarpinį aušintuvą išmest?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu bent jau mums taip panasiai buvo..i kalna traukia bet letejant visalaik..po to pakalniui isibegeja siek tiek...bet isvalius intercooleri pas mus visos bedos baiges ir traukia kaip niekur nieko..nebera problemu :)

Čia tas pats, kur meistrai patarė tarpinį aušintuvą išmest?

Tas pats... bet tarpinis aušintuvas idėtas atgal...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu purkstukai nedirbo -vadinasi gavo vandens ,pyle kura su kibiru ar t.t is to sprendziant galibuti kur likusi varle ...jei atstoinikas yra reikia ne tik isleisti bet ji isardyti nes ten sietukas yra -paziureti ar lengvai puciasi i baka --prapusti su kompresoriumi-toliau iki pompytes ir filtru =iki siurblio. oro filtrus pkeisti .interkiuleri paziureti=(Interkuleris (intercooler) – tarpinis suslėgto oro aušintuvas. Tai radiatorius, kurio paskirtis – aušinti turbinoje suslėgtą orą prieš šiam patenkant į cilindrus, siekiant sumažinti detonacijos galimybę. Senesnieji turbo varikliai jo neturi, tačiau šiuo metu jis montuojamas kaip serijinė įranga. Interkuleris paprasati būna šalia aušinimo skysčio radiatoriaus. Vienas jo galas prijungtas prie turbinos, kitas – į variklio maitinimo sistemą.) buna kad susiurbia oro filtra ir neina..beje kaip nustatet kad neina (i kalna neivaziuoja )?

Jo y kalna stoja letedamas reikia begius perjunginet vos ne iki 1 nuo 4 niekada nebudav taip . ir cia su plugu rudeniny ariau tai 4 korpusus vos velka po 52cm

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu purkstukai nedirbo -vadinasi gavo vandens ,pyle kura su kibiru ar t.t is to sprendziant galibuti kur likusi varle ...jei atstoinikas yra reikia ne tik isleisti bet ji isardyti nes ten sietukas yra -paziureti ar lengvai puciasi i baka --prapusti su kompresoriumi-toliau iki pompytes ir filtru =iki siurblio. oro filtrus pkeisti .interkiuleri paziureti=(Interkuleris (intercooler) – tarpinis suslėgto oro aušintuvas. Tai radiatorius, kurio paskirtis – aušinti turbinoje suslėgtą orą prieš šiam patenkant į cilindrus, siekiant sumažinti detonacijos galimybę. Senesnieji turbo varikliai jo neturi, tačiau šiuo metu jis montuojamas kaip serijinė įranga. Interkuleris paprasati būna šalia aušinimo skysčio radiatoriaus. Vienas jo galas prijungtas prie turbinos, kitas – į variklio maitinimo sistemą.) buna kad susiurbia oro filtra ir neina..beje kaip nustatet kad neina (i kalna neivaziuoja )?

Jo y kalna stoja letedamas reikia begius perjunginet vos ne iki 1 nuo 4 niekada nebudav taip . ir cia su plugu rudeniny ariau tai 4 korpusus vos velka po 52cm

Zodziu mano toks 2000m variklis mes jy gavom ES 2006

post-8427-141521831679_thumb.gif

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu purkstukai nedirbo -vadinasi gavo vandens ,pyle kura su kibiru ar t.t is to sprendziant galibuti kur likusi varle ...jei atstoinikas yra reikia ne tik isleisti bet ji isardyti nes ten sietukas yra -paziureti ar lengvai puciasi i baka --prapusti su kompresoriumi-toliau iki pompytes ir filtru =iki siurblio. oro filtrus pkeisti .interkiuleri paziureti=(Interkuleris (intercooler) – tarpinis suslėgto oro aušintuvas. Tai radiatorius, kurio paskirtis – aušinti turbinoje suslėgtą orą prieš šiam patenkant į cilindrus, siekiant sumažinti detonacijos galimybę. Senesnieji turbo varikliai jo neturi, tačiau šiuo metu jis montuojamas kaip serijinė įranga. Interkuleris paprasati būna šalia aušinimo skysčio radiatoriaus. Vienas jo galas prijungtas prie turbinos, kitas – į variklio maitinimo sistemą.) buna kad susiurbia oro filtra ir neina..beje kaip nustatet kad neina (i kalna neivaziuoja )?

Jo y kalna stoja letedamas reikia begius perjunginet vos ne iki 1 nuo 4 niekada nebudav taip . ir cia su plugu rudeniny ariau tai 4 korpusus vos velka po 52cm

Tai i svecius nenorit pasikviesti baliu padarytumet :) mergu neprasom :) bet uztai traktoriu sutaisytumem :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu purkstukai nedirbo -vadinasi gavo vandens ,pyle kura su kibiru ar t.t is to sprendziant galibuti kur likusi varle ...jei atstoinikas yra reikia ne tik isleisti bet ji isardyti nes ten sietukas yra -paziureti ar lengvai puciasi i baka --prapusti su kompresoriumi-toliau iki pompytes ir filtru =iki siurblio. oro filtrus pkeisti .interkiuleri paziureti=(Interkuleris (intercooler) – tarpinis suslėgto oro aušintuvas. Tai radiatorius, kurio paskirtis – aušinti turbinoje suslėgtą orą prieš šiam patenkant į cilindrus, siekiant sumažinti detonacijos galimybę. Senesnieji turbo varikliai jo neturi, tačiau šiuo metu jis montuojamas kaip serijinė įranga. Interkuleris paprasati būna šalia aušinimo skysčio radiatoriaus. Vienas jo galas prijungtas prie turbinos, kitas – į variklio maitinimo sistemą.) buna kad susiurbia oro filtra ir neina..beje kaip nustatet kad neina (i kalna neivaziuoja )?

Jo y kalna stoja letedamas reikia begius perjunginet vos ne iki 1 nuo 4 niekada nebudav taip . ir cia su plugu rudeniny ariau tai 4 korpusus vos velka po 52cm

Tai i svecius nenorit pasikviesti baliu padarytumet :) mergu neprasom :) bet uztai traktoriu sutaisytumem :)

Tai kad salciai dbr nagus paliksi prie to traktoriaus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki gal kas turejot bedu su situo traktoriaus modeliu. Dingo trauka visiskai. Pakeiciau siurbly nauja nupirkau nieko . Pakeiciau visus purkstukus irgi nieko is ju tik 1 veike dbr visi dirba. Turbina veikia kas dar gali buti ?

Gerb."Jonas1991" pagal tai kaip aprasei , tik ekstrasensas paciam atsakys , arba "man buvo taip" ir pan. .Keitei purkstukus , stendas buvo ? Tas pat siurblys ? Kuriasi kaip ? Kokie netraukimo pozymiai dumyja apkrovus a ne ? ir pan. konkretumo daugiau :) Vienas veik. purkstukas :) pries remonta ?

post-8427-141521832007_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Cekas pas tave , yra ir tas "paslaptingas korektorius" . Taigi uzvedes atsuk nuo siurb. vamzdeli kur eina i turb. , but gerai patikrint slegi (bet pradziai bent isitikink kad pucia ora) . Dar reiktu tikrint slegi smulkaus valymo filtre , ne maziau 0,9 atm. turetu but .

Tai kad ne cekas is dzeiranos pirkau sake rusiskas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

post-13870-141521832025_thumb.png

Cekas pas tave , yra ir tas "paslaptingas korektorius" . Taigi uzvedes atsuk nuo siurb. vamzdeli kur eina i turb. , but gerai patikrint slegi (bet pradziai bent isitikink kad pucia ora) . Dar reiktu tikrint slegi smulkaus valymo filtre , ne maziau 0,9 atm. turetu but .

Tai kad ne cekas is dzeiranos pirkau sake rusiskas

Tegul ir ne "cekas" ,esme zemiau :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

[attachment=0]motorpal.png[/attachment]
Cekas pas tave , yra ir tas "paslaptingas korektorius" . Taigi uzvedes atsuk nuo siurb. vamzdeli kur eina i turb. , but gerai patikrint slegi (bet pradziai bent isitikink kad pucia ora) . Dar reiktu tikrint slegi smulkaus valymo filtre , ne maziau 0,9 atm. turetu but .

Tai kad ne cekas is dzeiranos pirkau sake rusiskas

Tegul ir ne "cekas" ,esme zemiau :)

nu jo

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...