eduard Paskelbta Liepos 16, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 16, 2013 Sveiki turiu beda su galiniu tiltu ,kaukia kaip skerdziama kiaule ,ir kaukia jis taip jau labai senai dar senelis vazinejo su tokiu ,dabar tenka man retkartem pravaziuot ,Tai nutariau susitvarkit ,isardziau ta tilta verzle kaskiek buvo pasileidus chvastaviko ,gulius pusasiu ir diferencialo pakeiciau ,krizme su satelitais irgi nauja ,tarpeli sureguliavau ir t.t . Ir ka jus manot isvaziavau ir vel tas pats na gal kaskiek sumazejo garsas kai nuo kalniuko riedi bet gavus apkrovos visvien kaukia.Ka tikrnt ar keist toliau?Ar gali kaukt del perdidelio pgr. poros tarpelio ? nors as ji ten jau kelis kart reguliavau vis kitaip ,bet jokio efekto. ps.didieji dantraciai kliba ant pusasiu ,gal tame beda? p.p.s. deze ir tarpinis kazkada buvo visiskai nauji uzdeti ir poto jis tikrai nedaug pradirbo ,bet pasitikrint buvau nuemes dangtelius tai viskas lig ir normoi ,guliai kaip ikalti nei is vietos ,tas didelis dezes dantratis ant adatu irgi nekliba tai kaipo deze ir atkrenta. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Liepos 17, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 17, 2013 padaryk normalų suleidimą mažojo ir saulės krumpliaračių, nes čia jie tau ir žviegia. laisvumas turėtų būt apie 0.1-0.2mm, geriausias tikrinimas yra su laikraštinio popieriaus juostele, leidžiant ją per krumplius, ir turi tik vos vos įkirpti tą juostelę, tada viską surinkęs, padaryk įvažinėjimą, keliasdešimt motovalandų ir tada jau turėtų normaliai būt. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Paskelbta Liepos 18, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 18, 2013 Kaip ir rasiau pgr. poros tarpa reguliavau tik vat nevazinejau ,na bus matyt padirbsiu jei nepades tai ziema vel teks ardit. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Liepos 20, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 20, 2013 ir koks tas tarpas? pasimatys rezutatas ne iškart, o tik po minimum 50 motovalandų Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Paskelbta Liepos 21, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 21, 2013 buvau bandes nuo popieriaus storio iki ~1mm ,bet jokio skirtumo vistiek vienodai kaukia ,dabar palikes kazkur 0,3 jei mano slankmatis nemeluoja. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Liepos 22, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 22, 2013 tikėkimės, kad tavo slankmatis nemalavo turėtų prasidirbt ir tiek nebežviegt varančioji pora Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Paskelbta Liepos 28, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 28, 2013 Na pavarinejau ji biski tranporte ir jokio pagerejimo ir vargu ar bus ,kazko pradedu itart kad ne tiltas ten kaukia o tapiniam kazkas .Labiausei girdisi devintu ir zuikiu ,ijungus vezli nors ir greiti islaikant panasu jau visai normaliai sakiciau .Numetus gaza nu kalniuko irgi viskas kaip ir normoi ,tik po apkrova kaukia stipriai ir ant zuikio labiausei .Ka patartumet tikrint ,buvau nuemes tapinio dangteli ir bandziau klibint velenus ,tai viskas normoi ,begiu dezei irgi nemeto .Pro pirmini tepalas varva is tarpinio ,gal ten guolis ismaltas .? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Paskelbta Rugsėjo 27, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 27, 2013 Vel patrukdysiu su savo mtzoku ,paskerdziau as ji siandien i keturias dalis vis jieskodamas kaukimo problemos ,deje deze ir trpinis vidui kaip nauji net nesuradau prie ko ir perikibt matit teks apsiribot naujom tarpinem ir gerom ausinem .Dar norejau paklaust kiek stipriai verzt chvastaviko verzle? vnz gal nors ta guoli pakeist nors netaip abidna bus darmai isardzius. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DzDonce Paskelbta Rugsėjo 27, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 27, 2013 yra tokia liga mtz'okams. kad arba veržlė chvastaviko atsileidžia, arba velenukas su juo visu ašine kryptimi vaikšto. bet tokiais atvejais dėžės kaukimas atsiranda tik stabdant varikliu . t,y, pastriži karūnos krumpliai "prisitraukia" chvastaviką ir sumažina suleidimo tarpelį iki minimumo, ko pasekoj - baisus kaukimas. o pas tave kiek suprantu atvirkščiai vis dėlto seni traktoristai sako, jog chvastaviko veržlę užveržus, reikia nereikia - prisisegi su svarke. po to ir nufleksuot ten nesunku kai reikia ardyt. bet nors nebus abydna vėl dėl jos atsileidusios reiks visą traktorą ardyti. p.s. atidžiai apžiūrėk kūginį guolį dėžėj už kurio chvastavikas stovi. gal jis yra jau susėdęs ir adatos, kai dėl pastrižų krumplių atirada didelė ašinė jėga, į aboimas remiasi nebe radialiniais paviršiais, o galiniais į jos atbrailas. dar prie to pačio būtų galimas įvertinti ir kūginės poros salyčio pėdsaką. : p.p.s. taip pat reiktų įvertinti ir darbinio 1000/540 krumpliaračių vidinius adatinius guolius. galbūt traktoras buvo važinėtas su atjungti darbiniu į tarpinę padėtį tarp 1000 ir 540 rpm. ko pasekoje adatinis guolis turi atlaikyti jau nebe skirtumą tarp 1000 ir 540 rpm, o tiek kiek variklis vynioja. šitas dalykas irgi neblogą aidą duoda Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Paskelbta Rugsėjo 28, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 28, 2013 surinkau siandien viska i kruva ir pasirodo tarpiniu keitimas anei kiek nepadeda ,pasikeiciau ir ta konusini guoli chvastaviko nors ir senas tikrai geras buvo .Verzle atsileidus nebuvo tad ir nevirinau jos as ir dabar .Darbinis pastovei buvo nustatitas ant 500 ir adatas tas tikrinau ir jei butu darbinio dantraciai tai ir vietoj stovint uztu tikriausei, man tik vaziuojant ir kuo greiciau tuo garsiau .Pastebejau dar kad pgr. poros mazojo dantracio devisi tik danties priekis ir galas per viduri lig ir sesiliecia ,gal dantracei tie skirtingi ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyttas Paskelbta Rugsėjo 28, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 28, 2013 p.p.s. taip pat reiktų įvertinti ir darbinio 1000/540 krumpliaračių vidinius adatinius guolius. galbūt traktoras buvo važinėtas su atjungti darbiniu į tarpinę padėtį tarp 1000 ir 540 rpm. ko pasekoje adatinis guolis turi atlaikyti jau nebe skirtumą tarp 1000 ir 540 rpm, o tiek kiek variklis vynioja. šitas dalykas irgi neblogą aidą duoda Tai taip išeitų, kad išjungus darbinį važinėt nerekomenduojama? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Paskelbta Rugsėjo 28, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 28, 2013 tiksliau pasakius neijungus normalei is apacios arba i 500 arba i 1000 ,tas kur po sedine neprieko . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
belarus8822 Paskelbta Rugsėjo 29, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 29, 2013 visada vazineju su isjungtu darbiniu, nes mazai man jo prireikia. kolkas jokiu bedu nepastebejau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gintareta Paskelbta Rugsėjo 29, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 29, 2013 visada vazineju su isjungtu darbiniu, nes mazai man jo prireikia. kolkas jokiu bedu nepastebejau as taip pat atejus ziemai isjungiu nes darbinis man ziemai nereikalingas,kol kas jokiu bedu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algirdas B. Paskelbta Rugsėjo 29, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 29, 2013 man senelis yra pasakojes, kad pakeitus kugini dantrati nauju o palikus difirencialo dantrati sena, pradeda kaukti arba atvirksciai. O jei pas tave deze keista nauja, difirencialo paliktas senas tai ir kauks. Bandyk pakeist tuos i naujus arba devetus is traktoriaus, kurio nekaukdavo niekas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DzDonce Paskelbta Rugsėjo 29, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 29, 2013 mtz eksplotacijos knyga netgi sako, kad ilgai nenaudojant darbinio jį reikėtų įjungti ant 1000-inio režimo. tada krumpliaratis su velenu sukasi vienodu greičiu ir guolis vietoje stovi. o darbinį galima atsijungti ir su rankena po sėdyne. suksis tik velenėlis kuris baigiasi tuoj už dėžės. visa likusi dalis tilte stovės. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
algirdas zvirblis Paskelbta Gegužės 31, 2017 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 31, 2017 DIEL TILTO; Kadaise ir as pakeiciau greiciu deze ir prasidejo kaukimas ,onepagalvojau kad negalima keisti dantracio kuris yra ant greiciu dezes galo Jei planetarkos ir dezes dantraciai ne vieno komplekto tai nuo kaukimo gali ir pats pradeti kaukti ir tas reguliavimas nedaug padesNa aisku per kokius metus prisitaikys vienas prie kito. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Birželio 3, 2017 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 3, 2017 pas mane kaip tik triuksmo maziau, kai darbini pastatai i neutralia tarp 1000 ir 540 as itariu, kad kaukimas bus is soniniu pavaru - didziojo i mazojo dantraciu poros. Jie staciakrumpliai ir stambaus modulio, tai tokie megsta zviegt. Galima bandyt mazzuosius dantratelius pakeist gal. kaip patikrinti - nezinau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti