Jump to content

Subego antifrizas i karteri, reikia pagalbos


Rimvydas1

Recommended Posts

Sveiki turiu D7500 kombaina pernai pastebejau kad siektiek dingineja antifrizas, taciau dirbant varikliui prie didziausiu karsciu ir apkrovu jis nedingdavo, tik ryte atejes prie kombaino ir pakurus iskart dacikas signalidavo kad truksta antifrizo ir uzgesina kombaina i savaite gal karta reikedavo dapilti apie 1-2ltr. Tai kyla toks klausimas gal kas buvo susidure su panasia situacija ir galetu duoti patarimo nuo kur pradeti ieskot bedos? Na kad tarpine galvos prakepus tai nlb tikeciau nebuvo perkaites jis niekad, gali varvet pro gilzes, bet sita varianta norisi pasilikti pabaigai variklis 6cilindru valtros stovi tai manau problema turetu slypeti kur nors paprastesniam dalyke, tie kas susiduret ar turit minciu kokiu prasau pasidalinkit.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtu vanduo aušinime, tai priežastis būtu aiški, nes dauguma užpila vandenį ir iškart užveda.

O gilzę sandarinančios gumutės sudžiuvę per beveik metus ir pradeda leist.

Jei aušinimo skystis dinginėja tik užgesintam, tai imčiau karterį žemyn ir žiūrėčiau per kur atbėga.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienas kelias pro gilzių sandarinimo žiedus.( buvo tokia patirtis, tik ne su DB) Pakeitus bėda pranyko.

Antras kelias pro vandens pumpą, jeigu ji surišta su tepimo sistema. Nesusidūręs su šiuo eksponatu bet..... Pas kai kuriuos VW transporterius ši liga yra :eusa-doh: . Taigi siūlome išsiaiškinti ar vandens pumpa sujungta su karterio tepalu. Lupi lauk ir ieškai bėdų. Jei čia viskas gerai tai :eusa-think: Tikiuosi ne tas pats radiatorius antifryzą ir tepalą aušina ? Pas kažkuriuos internacionalus šita klizma yra................ :eusa-doh:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki turiu D7500 kombaina pernai pastebejau kad siektiek dingineja antifrizas, taciau dirbant varikliui prie didziausiu karsciu ir apkrovu jis nedingdavo, tik ryte atejes prie kombaino ir pakurus iskart dacikas signalidavo kad truksta antifrizo ir uzgesina kombaina i savaite gal karta reikedavo dapilti apie 1-2ltr. Tai kyla toks klausimas gal kas buvo susidure su panasia situacija ir galetu duoti patarimo nuo kur pradeti ieskot bedos? Na kad tarpine galvos prakepus tai nlb tikeciau nebuvo perkaites jis niekad, gali varvet pro gilzes, bet sita varianta norisi pasilikti pabaigai variklis 6cilindru valtros stovi tai manau problema turetu slypeti kur nors paprastesniam dalyke, tie kas susiduret ar turit minciu kokiu prasau pasidalinkit.

Tas kombainas tik pas tave buvęs nuo naujo, ar pirktas dėvėtas?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na savaime suprantama kad kyla, tik pro kur galetu prasiskverbti antifryzas ? Dar manau vandens pompa ziureti reikia nes su tepimu lyg ir yra :eusa-think:

Man db 4000 pro gilzes,kur po purkštukais stovi subėgdavo antifrizas į karterį

O koks matoras stovi pas tave valtros 6cil? Kaip isprendei problema, keitei mandzetus gilziu?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

na jo antifryzas svarus per visa ziema gal kokie 5ltr subego ir viskas daugiau nebega :eusa-think: jei per gilzes begtu tai manau viskas isvarveje kogero butu i tepalo filtro kronsteina padarytas ausinimas antifrizu tai uzglusinau ta vieta dbr uzpyliau pilna radijatoriu kolkas viskas gerai atrodo ziuresim kaip toliau bus :eusa-pray: nes varikli mazu maziausiai noretusi lupti lauk :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

manyciau kad beda pompoje, man kazkada taip buvo t150k traktoriuje, nusiemiau karteri ir pamaciau kad lasa pro paskirstymo dantracius :icon-confused: bet jei tokia beda atsitinka teoriskai antifrizas turetu begti per drenazine skylute lauk is pompos apacios, bet mano atveju ta skylute buvo mirtinai uzakus nesvarumais, todel ir neatliko savo tiesiogines funkcijos... ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ka remontai vyksta toliau bega vis dar i karteri antifrizas ieskoma problema i diena ivarva gal 50gr skyscio kazkur. Zodziu situacija tokia pakurus dirba viskas ok is po ziemos uzsivede is puses sukimo variklis, nuemus antifrizo kamsti palengvele skysciai verziasi lauk bet nestipriai pasirodo kartais burbuliukas vienas kitas mazas. Ar gali buti tarpine prapusta galvos arba galva trukusi?? Man mazai tiketina, nes manau tokiu atveju butu ir radiatoriuje tepalo dbr svarutelis, gal kas kitaip galvojat?? Na betkokiu atveju galvos bus keliamos ir ziurima kas ir kaip ten:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ka remontai vyksta toliau bega vis dar i karteri antifrizas ieskoma problema i diena ivarva gal 50gr skyscio kazkur. Zodziu situacija tokia pakurus dirba viskas ok is po ziemos uzsivede is puses sukimo variklis, nuemus antifrizo kamsti palengvele skysciai verziasi lauk bet nestipriai pasirodo kartais burbuliukas vienas kitas mazas. Ar gali buti tarpine prapusta galvos arba galva trukusi?? Man mazai tiketina, nes manau tokiu atveju butu ir radiatoriuje tepalo dbr svarutelis, gal kas kitaip galvojat?? Na betkokiu atveju galvos bus keliamos ir ziurima kas ir kaip ten:)

kaip galim atsakyti ką tau, jei tu nepasakai sąlygų. Ar tas kombainas pas tave tik buvęs, ar galėjo būti kada perkaitintas ar ne? Tada kas nors geriau atsakytų, o ne dabar burti iš kavos tirščių. Labiausiai tikėtina manau tarpinė prakalta, jei burbuliuoja radijatoriuj, bent jau dažnesnis varijantas dažnai su auto pasitaikantis. Imi galvą, šlifuoji, dedi naują tarpinę ir važiuoji, tiek tų problemų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kombainas pirktas devetas, parvarytas is Danijos kiek buves seimininkas pasakojo (danas) tai jokiu problemu nebuvo su varikliu, mes viena sezona atkulem ir liga progresuot pradejo perkaitine tikrai nebuvom, siandien nujimsiu galva ziuresiu kas ten ir kaip atrodo, mano manymu jei tarpine pramusta tai ir antifryzas susimaisytu su tepalu radiatoriuje o ne atvirksciai, aprasysiu viska kaip kas sekesi tvarkti..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kombainas pirktas devetas, parvarytas is Danijos kiek buves seimininkas pasakojo (danas) tai jokiu problemu nebuvo su varikliu, mes viena sezona atkulem ir liga progresuot pradejo perkaitine tikrai nebuvom, siandien nujimsiu galva ziuresiu kas ten ir kaip atrodo, mano manymu jei tarpine pramusta tai ir antifryzas susimaisytu su tepalu radiatoriuje o ne atvirksciai, aprasysiu viska kaip kas sekesi tvarkti..

Beveik pats padarai teisingas išvadas ir pats sau prieštarauji . Kaip manai dėl ko lipa skystis iš radijatoriaus - pro kažkur į aušinimo sistemą pučia orą ....Orą pučia ne iš tepimo sistemos , kad tepalas su antifrizu maišytūsi . Danas tau pasakys tai , ką tu nori ižgirsti , negi pulsi pirkt kombainą , jeigu pasakys , kad variklis "pūliuoja" .Ir dar , niekas nepaminėjo , bet dėl visa ko : antifrizas į karterį dar gali patekt ir pro gilzių apačia ...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka galvos nukeltos patikrintos ir nuslifuotos idialios bukles, slifavosi labai nedaug tarpines graziausios niekur niekas nepramusta, beliko viena vieta pro kur gali varveti (na dar viena butu per pati bloka bet kiek pasiklasinejau tai niekam nera buve to) pasitvirtino patys pirmieji spejimai ir ko labiausiai nesinorejo tai pro gilziu guminius ziedus, vyko tolesnis ardymas buvo nukeltas variklis,isardytas isimtos gilzes, 2-me cilindre pasimate iskart kad pro ji varvejo siektiek, ziedukai paskirde suketeje, bus keiciami visi tuo ardymu, beliko susiziuret tarpines bei kitas dalis ir pradet surinkineti.

P.S. del dano tai jis tikrai nieko nemelavo pirkta buvo is konkretaus zmogaus o ne is kokios dileriu firmos,

kombainas visgi nenaujas nors pradirbes 1500mt/h ir isvados tokios kad didziaja dali kombainas prastovi be darbo ir ziemai manau is sistemos reiktu isleist antifriza :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka galvos nukeltos patikrintos ir nuslifuotos idialios bukles, slifavosi labai nedaug tarpines graziausios niekur niekas nepramusta, beliko viena vieta pro kur gali varveti (na dar viena butu per pati bloka bet kiek pasiklasinejau tai niekam nera buve to) pasitvirtino patys pirmieji spejimai ir ko labiausiai nesinorejo tai pro gilziu guminius ziedus, vyko tolesnis ardymas buvo nukeltas variklis,isardytas isimtos gilzes, 2-me cilindre pasimate iskart kad pro ji varvejo siektiek, ziedukai paskirde suketeje, bus keiciami visi tuo ardymu, beliko susiziuret tarpines bei kitas dalis ir pradet surinkineti.

P.S. del dano tai jis tikrai nieko nemelavo pirkta buvo is konkretaus zmogaus o ne is kokios dileriu firmos,

kombainas visgi nenaujas nors pradirbes 1500mt/h ir isvados tokios kad didziaja dali kombainas prastovi be darbo ir ziemai manau is sistemos reiktu isleist antifriza :eusa-think:

Jei guminės tarpinės susvilo, tai čia reikėjo pusvalandį be vandens kad padirbėtų variklis. Už tai ir klausiau iš karto kas ir kaip. Jei patys visa laik palaikėt aušinimo skysčio lygį normaliai, tai reiškia anksčiau buvo gerokai pakaitintas kombainiukas. Man toks reikalas buvo su vikšriniu prieš 23 metus, tai gi išbandytas reikalas. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na kombaine visur davikliai sudeti ir jei nesiekia antifrizas reikiamo lygio markstosi lemputes is pypsi garsinis signalas kabinoje, ko pasekoje po 1min kombaina uzgesina kompas tai logiskai mastant nlb imanoma 20min be antifrizo burzgint varikli.

Visi davikliai turi durną savybę greitai sugesti. Todėl kombainininkai mėgsta įsidėti papildomus temperatūros daviklius, dėl visa ko, kad užsigarantuoti. Pas save Consul tokį turėjau. Pats supranti, kad vienintėlis būdas kad tos tarpinės sukietėtų yra cilindrų perkaitimas, kuris neįmanomas prie normalaus aušinimo. Pamenu turėjau kažkada tokią knygą: įdomioji fizika. Galima iš popieriaus suklijavus indą jame ant dujinės virti vandenį, bet jei vanduo pasibaigs, pats supranti... Greičiausiai buvo perkaitintas dar iki taves.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 metų...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...